Op dit adres zit nu: Nest

Beschikt over ruime gratis parkeerfaciliteiten.

• OV

U dient de trein te nemen naar het Centraal Station in Leiden waar u bus lijn 50 of lijn 51 kunt nemen om vervolgens voor de deur van het restaurant uit te stappen.

• EV-oplaadpunt
  3. Betalen Visa pin

1. Samen met mijn vriendin dit restaurant bezocht. Wij kennen de Van der Valk formule; zo ook in dit restaurant kun je een goede portie eten voor een zeer schappelijke prijs. Helaas waren tijdens ons bezoek dit de enige pluspunten. Het eten hebben we wel eens beter gehad bij een V.D.V. Bij het voorgerecht hadden de asperges weliswaar een perfecte garing, ze waren wel waterig. Hierdoor werd de bijgeleverde mayonaisesaus ook waterig en voegde dit niets toe. Bij het hoofdgerecht kwam de kabeljauw filet gewoon uit de frituur (!!!) en werd bij de ossenhaas de stroganoffsaus vergeten. mijn hoofdgerecht was al koud voordat de saus eindelijk na lang aandacht vragen werd aangeleverd. Dit had ook alles te maken met slechte service. De bediening zag ons liever gaan dan komen, werd niet aangestuurd, maakte geen praatje, was bij vlagen onzichtbaar en maakte dus een zeer koude, statische en plichtmatige indruk. Jammer want met zo'n mooi bedrijf is het potentieel eindeloos.

6,1
  2. Afgelopen week een familie-etentje gehad in het van der Valk hotel (restaurant heet Martinus). Ondanks dat het aardig druk was, kregen we snel en vlot onze gerechten (en ook vrijwel gelijktijdig). De porties waren groot en smaakten erg goed.

De menukaart is op zich niet spectaculair (geen erg bijzondere gerechten), maar wat je krijgt is goed.

Vond de prijzen iets aan de hoge kant, maar als je dan ziet wat je krijgt en de hoeveelheid is dat wel in verhouding.

Sfeer is wat massaal (het is een erg groot restaurant), ziet er wel modern en stijlvol uit.