Groot (gratis) eigen parkeerterrein, ook voor bussen toegankelijk.
    Bussen kunnen rondrijden. Aan de ene kant het parkeerterrein op en aan de andere kant eraf.

• OV

Bushalte 150 meter, halte Pancratiuskerk.

• Suikervrij

• Budget
    • Rookruimte
    • Verschoontafel
  7. Betalen pin Visa Master Card American Express Diners Club

1. Leuke avond gehad afgelopen zaterdag, ging even iets mis met de rekening maar is volledig gecorrigeerd. Alleen jammer dat er geen suikerarm drinken geserveerd wordt, alleen maar spa blauw. Er wordt vermeld dat ze rekening houden met dieeten etc, ook suikervrij, zorg dan ook dat je Fanta zero en Coca Cola zero hebt. Wij hadden toch een min of meer teleurgesteld kind (10 jaar) dat net zoals z'n neefjes ook graag een colaatje had gedronken i.p.v een cappuccino. Misschien een tip om dit op de kaart te zetten.

2. Cobi Berg

Ik heb zaterdag 4 mei mijn verjaardag bij u gevierd en heb er een heerlijk feest gehad, vriendelijke bediening, het eten was heel goed en erg lekker en de sfeer was relaxed, ik wil jullie hier graag voor bedanken!

3. Zeer slecht!!! Arrangement bowlen/steengrillen gedaan op 3 februari 2013. Met vier personen en een goede zin gereserveerd. Aan het bowlen was op zich weinig op te merken, het eten daarentegen was rampzalig! We werden na het bowlen in een hokje achteraf gezet, we waren overigens de enige gasten voor het steengrillen die avond. Het vlees en de salades werden zeer onprofessioneel opgediend. Voor alles wat we extra bij wilden bestellen incl. drank moesten we telkens van tafel om dit aan te geven bij de al opruimende obers. We waren amper klaar met eten en werden toen verzocht plaats te nemen in andere ruimte waar het dessert zou worden opgediend. Het dessert werd zeer rap geserveerd en wederom amper uitgegeten, werd er gevraagd of we nog koffie wensten . Op dit moment was voor mij de maat vol en besefte ik dat ze ons meer dan duidelijk weg wilde hebben. Ik rekende af met mijn vrienden en beloofde mezelf hier nooit meer terug te keren,

4. Met het gezin geweest, goed eten maar de sfeer was niet aanwezig. Dan denk je eens gezellig te gaan eten met bowlen erbij en dan krijg je een bediening waar iemand nog saté aan zijn overhemd heeft zitten. Het maakt mij niet uit dat meneer net een lekkere saté heeft zitten eten maar maak dat eerst schoon voordat je nieuwe gasten bedient. Mijn man, kinderen en de rest van de familie vond de bediening een aanfluiting. De volgende keer laten we het bij het bowlen, dat was tenminste wel goed te doen.

4,3