Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sas van gent verdeeld zijn.

Wederom een fantsiche lunch afgelopen zaterdag. Fijn dat wij er waren wij hebben kunnen genieten. Top locatie!

Cappuccino gedronken, kwam uit de automaat was waterig, nauwelijks schuim, is de naam cappuccino niet waardig. Ook zat er een simpel koekje in plastic bij. Voor €3,20 mag je toch wel iets meer verwachten. Dit is naar mijn ervaring de duurste cappuccino en een van de slechtste van de regio.

Zoals altijd: lekker eten, goede sfeer!

Mooi, verzorgd restaurant op een leuke locatie. Zowel binnen als buiten te eten.
    Vriendelijk personeel en prima eten!
    Verder goede, gratis parkeergelegenheid.

Lekker gegeten in een prachtige omkadering en mooi groot terras. Zeer vriendelijke bediening en eten was van goede kwaliteit. We komen zeker terug en doe zo verder!

Lekker gegeten in een mooi restaurant, welk leuk aangekleed is.
    Vriendelijke bediening en eten van goede kwaliteit.

lowie

Wij hebben zeer goede ervaringen, de bediening is snel en zeer goed, heb al verscheidene bereidingen gegeten en die zijn top, alles is netjes zoals het moet, we proberen toch om de 14 dagen daar een bezoekje te brengen, heen en terug is 60km maar we hebben het er voor over.

jan slotboom

Mooi en schone zaak, ik kwam er op een donderdagavond toen het er stil was wat mij verbaasde, want ik heb er heerlijk gegeten.

ria gelissen

Avondbestuur, vrijwilligers St. Albert. Gezellig, prima eten, echt wat ons clubje nodig had om er weer tegenaan te gaan! Teambuilding!!

Super gezellig restaurant. En ondanks de vele mensen die tegelijk binnen kwamen bleef de kwaliteit en de service top. Wij hebben heerlijk gegeten en komen snel weer terug. Een dikke pluim voor het hele team van de Gastronoom.

Heerlijk eten en een gezellig huiskamersfeer. De bediening zeer vriendelijk.

Goede, vriendelijk en vlotte bediening. Zeer vriendelijke eigenaar. Heel erg lekker eten. Gezellige eetcafe! Komen zeker terug.

Marie Mentzij

14. Chinees-Indisch Sas van gent

Marieke Nijhof

Heerlijk en goed eten, vriendelijke bediening en zelfs mijn hond mocht mee.

Niet voor herhaling vatbaar.

We vonden de bediening rommelig. En de varkenshaas leek qua grootte meer voor een kindermenu.

100 meter verderop kan je voor hetzelfde geld beter eten dan hier

rolf en eline

Gewoon heel goed. Prima bediening en een hele goede keuken. Echt een aanrader!

Altijd lekker eten, gezellige bediening en de zaak is super schoon. Je krijgt echt goed eten voor je geld. Het kan er super druk zijn en dan moet je even wachten, maar als het eten dan komt is het het wachten waard.

Goed eten, rustige sfeer, fijne bediening!

Dirk

20. Chinees-Indisch Sas van gent

Afhaalmenu: ik was voor de zekerheid ca. 10 minuten eerder dan de afgesproken tijd, het bestelde stond al klaar, dus bij aanvang thuis niet echt warm te noemen.

Loempia zonder zoet/zure saus, wat toch wel een meerwaarde geeft. Lapjes kip met vet, geen succes. Babi-pangang, saus gewoon slecht.

Men gaat blijkbaar nog steeds voor de kwantiteit, een zak vol, maar niet voor de kwaliteit. Dit bij deze zaak nooit meer.

Ivo Visser

Prima ervaring, netjes ontvangen, rustige sfeer. Lunch gerechten prima voor elkaar, met een pluim voor de kippensoep.

Hoewel het seizoen nog niet is begonnen, gezellig druk en zeker een adres om nog eens naar terug te gaan.

betty hultink

We hebben heerlijk gegeten, het eten zag er mooi en verzorgd uit. Goede bediening en erg vriendelijk. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben er al meerdere malen geweest en het eten is overheerlijk!!! Alles lekker vers gemaakt en het is er heel proper! Je zou er van de grond kunnen eten! De service en de sfeer zijn toppie, altijd heel vriendelijk en spontaan. De prijzen zouden zelfs wat hoger mogen in vergelijking met de kwaliteit van het eten..

Willy en Marcel Ruesen

Op 2e Kerstdag met vrienden om 18.00 uur bij `t Stremijn eten. Leuke ontvangst door Danielle en Paul. We begonnen met een heerlijke amuse, daarna (we hadden het menu al uitgezocht) een wildpate die naar meer smaakte. Als extra nog een ossestaartsoep, lekker, alleen konden we de ossestaart niet terugvinden. Meer maggi-selderie. Maar toen de tournedos met ganzelever. Die was zo ontzettend goed! Super! We wonen in de Achterhoek, maar je zou er voor gaan rijden! Wat was die goed gebakken en mals en de rode wijnsaus maakte het helemaal af. Kortom een geweldig leuke culinaire avond en dan samen met vrienden, dat is Kerst!

25. Chinees-Indisch Sas van gent

Gezellige zaak, vriendelijke bediening en het eten was lekker.

erik en els uit roermond

Zijn afgelopen weekend in een hotel in sas van gent geweest. We hebben twee avonden bij de gastronoom heerlijk gegeten. De twee broers en hun wederhelft zijn een voorbeeld zo als het moet. Vriendelijk, kundig, en zeer gastvrij. En wat betreft het eten? Gewoon goed, meer dan voldoende en heerlijk! Het is een zaak die voor veel collega"s een voorbeeld mag zijn zoals zij met hun gasten omgaan en hun bedrijf runnen. Als we in de buurt zijn gaan we zeker daar weer een heerlijk hapje eten. Ga zo door! Een aanrader.

Juist thuis van een etentje in het knusse restaria Petra in t sas. Scampi's in de looksaus gegeten en ook ribbetjes, ze waren over heerlijk, doe zo door jongens, we hebben echt een gezellige en lekkere middag gehad.

P. Boon

29. Chinees-Indisch Sas van gent

Heel bewonderd restaurant, echt traditionele chinees restaurant zie je tegenwoordig niet vaak meer. Trends als wok en sushi restaurant zijn ook lekker, maar deze Peking city vind ik altijd nog lekker en goede service.
    Kom regelmatig terug voor Chinees eten... Een aanrader voor de mensen die eens wat anders willen dan sushi en wok.
    Zij hebben Facebook, en opgefriste website. Mooie restaurant na verbouwing.

Diederik & Dannitza

Wij eten er bijna wekelijkst, soms zelfs twee keer per week en vinden het heerlijk! Ik heb er geen klachten over. Bij ons valt vooral de scampi's pikant en kip hawaii goed, maar ook de spare-ribs zijn uitstekend.
    Zelf ben ik persoonlijk niet zo'n friet eter, maar ze zijn zeker niet verkeerd. Wij vinden het altijd jammer als jullie dicht zijn vanwege vakantie/ziekte noem maar op, dat zegt wel genoeg denk ik.