Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sappemeer verdeeld zijn.

1. Snackbar Sappemeer

Eigenaar zeer onvriendelijk, zeg maar gewoon onbeschoft.
    Groet nooit wenst je nooit smakelijk eten, moet zich wel realiseren dat hij het van de klanten moet hebben.
    De laatste keer dat wij er waren werd er al druk schoongemaakt de veger ging ons nog net niet over de voeten.
    Het gevoel geven op kouwen en maken dat je weg komt.
    Wc niet schoon.
    Eten was afgeraffeld, koude kroket.
    Wij komen hier nooit weer.

2. Snackbar Sappemeer

Harm Ottens

Vertaal van English naar Nederlands

Fine dining with quality care and a good atmosphere. Passionate people with love for the profession.

Dymphina

5. Internationaal Sappemeer

Wij halen al jaren onze shoarma bij elpasha. Ook al bij de vorige eigenaar. Maar de laatste tijd word het steeds minder. Het vlees word qua hoeveelheid een stuk minder. Aardappeltjes zijn slap. Vaak word er wat vergeten, of de pita broodjes, of de sausjes. Het bezorgen duurt vaak langer dan 1.5 Uur. Wanneer je het zelf gaat ophalen en je er op de afgesproken tijd bent, moet je daar alsnog een half uur wachten. Ik sta op het punt een andere shoarma zaak te bezoeken.

6. Internationaal Sappemeer

Jo Mennega

Lekker eten. Leuk personeel.
    Wel jammer dat ze de aanbieding op de pizza,s op woensdag niet meer hebben.

Heerlijke patat en burgers! Leuk en vriendelijk personeel.

8. Snackbar Sappemeer

Rene van der Veen

Laatst eten besteld gevraagd om het te laten bezorgen om (17.30) Werd geregeld zei ze vriendelijk. Om 7uur hadden we nog niets.. Ze kwamen om 19.20 aan met slap en koud eten, slechte zaak!!

9. Internationaal Sappemeer

Detlef Mooi

Online besteld. 2 uur wachten, bel je, zeggen ze dat ze niks hebben ontvangen, terwijl ik email met bevestiging heb gekregen. Maar goed dat ik contant wil betalen! Je zou maar online hebben betaald...

10. Snackbar Sappemeer

Was altijd zeer tevreden en over de vaste medewerkers ben ik nog steeds heel tevreden. Sinds kort staat de nieuwe vriendin van de eigenaar vaak achter de frituur. Slappe patat, aanzienlijk kleinere porties en niet heel vriendelijk. Als je vaak voor 2 euro patat haalt en dan ineens de helft minder krijgt voor dat bedrag is dat prima maar zeg dat dan van te voren!

Heerlijk gegeten en goede, vriendelijk bediening! Absoluut de moeite waard!!

Alexander

Heerlijk gegeten en prima service. We komen nog een keertje terug.

13. Chinees-Indisch Sappemeer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten uitstekend (alleen ervaring met indisch eten) en niet duur.

Dirk

Zeer leuke avond gehad met lekker eten en drinken. Ook de bediening was zeer vriendelijk en servicegericht. We hebben genoten van varkenshaas, saté van de haas en Hert met de nodige (alcoholische) versnaperingen. Dit allemaal voor nog geen €40,- p.p. wat gewoon goed te noemen is. Website biedt de mogelijkheid voor een goede indicatie. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

anneke hofmann

Vooral de amuse vooraf was uitstekend... Verder waren het eten, de prijs en de sfeer heel goed!!

Brian Boersma

Het eten smaakt heerlijk, de kwaliteit en de sfeer zijn erg goed!

18. Chinees-Indisch Sappemeer

Smaken verschillen natuurlijk maar ik kom er al jaren. Ik vind het eten daar heerlijk.

Na (te) lange tijd weer eens een hapje gegeten bij de Gouden Zon. We kunnen gewoon niets anders zeggen, het was weer geweldig!!! Heerlijk eten en een fijne sfeer en dat alles alles voor een mooie prijs. Bovendien is de gastvrouw zeer open en zo lekker gewoon. Geen poeha of iets dergelijks. Je voelt je er meteen thuis!
    Jan de Groot en Ada Lohr

20. Internationaal Sappemeer

Marcel de Boer

Wij hebben zondag 2nov. de verjaardag van onze moeder bij jullie gevierd, het was werkelijk geweldig. Een goede ontvangst met koffie, en veel verwennerij, met daarna een koud buffet. Wij willen jullie heel hartelijk bedanken, namens onze moeder, oma en overgrootmoeder.

22. Chinees-Indisch Sappemeer

We bestellen hier af en toe eten en het is prima te doen. Niet alles is van topkwaliteit maar het is ook zeker niet slecht. Vooral de Tjap Tjoy is de lekkerste uit H-S. Het personeel is erg vriendelijk en het bezorgen gaat ook vrij snel. Eten in het restaurant zelf in een beetje saai want het is er erg stil. Je hebt de hele tijd de neiging om te gaan fluisteren.

23. Snackbar Sappemeer

Telefonisch besteld om 18.10, zou rond 18.40 klaar zijn. Om 19.20 was het nog niet klaar. Slechte zaak om zo lang te moeten wachten.

24. Internationaal Sappemeer

Ann Huizinga

25. Snackbar Sappemeer

Ik ben vaste klant geworden. De prijs is goed en kwaliteit ook. Moet zeggen je krijgt nooit te weinig patat, ik koop soms 1 patat en kan hem makkelijk delen met nog iemand. Bezorgen is ook wel snel en warm alleen missen we soms iets of iets erbij wat niet is besteld haha. Verder alles goed, ga zo door.
    Mvg dennis

26. Snackbar Sappemeer

Toppers zijn het.. eten altijd heerlijk. Goed warm, zelfs als we het laten bezorgen.

Laats geweest omdat we dachten even uitproberen. Kom ik daar op een zaterdag eind van de middag en de vritrines waren bijna leeg. De dingen die ik wilde bestellen waren op.
    "Excuus, we moeten nog boodschappen doen." Komop, je weet toch zelf ook wel dat dat niet klopt. Dan maar ergens anders gegaan en heerlijk gegeten.

Grietje Vogelzang

Stamppotbuffet met een optreden van Erwin de Vries met band, was een geslaagde avond. Diverse Groninger stamppotten, met alles erop en eraan. Heerlijk allemaal!! En het dessert.. voortreffelijk. Voor ons krijgt dit stamppot buffet een 10!!

29. Internationaal Sappemeer

Het eten smaakt heel goed. Ik kom hier heel vaak, ze zijn klantvriendelijk, ze noemen me altijd chrisie mien jong. Ik vind dat heel aardig en leuk. El pasha is mijn beste shoarma kebab en pizza pizzaria!

Super lekker gegeten. Snelle vriendelijke bediening en goede producten. Eindelijk weer eens een ECHT cafetaria in Sappemeer