Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Santpoort-Zuid verdeeld zijn.

jeanne de wit

Het eten was fantastisch. We hadden het 3-gangenmenu, helemaal top.

Joke Verberg

Heerlijk gegeten in een mooie entourage. Sfeervolle inrichting en geweldig terras met prachtig uitzicht.
    Fijne bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding, ruime porties en heerlijke rode wijn ( Merlot)
    Leuk was dat we van de zaak een mandje brood met heerlijke zoute boter kregen en een amuse (pompoensoep)
    Ook nog een karaf water op tafel.
    Als we ooit weer in de buurt komen gaan we zeker terug!!!

Binkhorst

Lekker eten op een aparte gezellige lokatie. Vriendelijke bediening en rustig kunnen praten zonder achtergrond muziek. Zeker aan te bevelen.

Teddy van Beijsterveldt

Fijne plek met heerlijk eten en gezellig personeel! Ik kom zeker terug!

Willem Rube

Wat een slechte tent. Op zondag rond 18.00 uur. Alleen maar ouders met gemiddeld 4 kinderen. Het lijkt monkeytown wel. Verschrikkelijk. Personeel niet te zien of te vinden. Nooit meer...

Jeanine Gacser

Prachtige locatie! Gedineerd met vrienden. Uitstekende bediening, vriendelijk, sfeervol! Gerechten zagen er verzorgd uit en heerlijk van smaak! De moeite waard om nog eens terug te komen! Heerlijke wijnen!

Prachtige locatie. Heerlijk gegeten met 21 m/v. Tip is personeel alerter maken op bijvullen frites en lege glazen. Goed voor de omzet toch? Personeel was vriendelijk. Al met al een fijne en gezellig avond gehad.

Jan

Ik kom al vele jaren bij deze snackbar en ik vind de kwaliteit in alle opzichten slecht. Ik ben een aantal jaar niet geweest wegens teleurstellende kwaliteit en service maar besloot het onlangs weer eens te proberen. Nu weer een aantal keer geweest en ik ben nog steeds niet tevreden.

Met name de eigenaar heeft geen idee wat hij doet, ondanks vele jaren in de snackbar. Zonder te willen beledigen komt hij niet als erg intelligent over en dit resulteert, naast een zeer slechte beheersing van het Nederlands, in veel te lang gefrituurde snacks. Vrijwel altijd zijn deze te lang (of te heet) gefrituurd. Daarnaast heb ik altijd het gevoel dat ik hem extra moet controleren, zowel met de prijzen als of ik alles mee krijg en of alle sauzen zijn toegevoegd. Niet zelden ging dit fout. De eigenaresse komt een stuk slimmer over en is ook beter in staat om de frituur tijd in de gaten te houden, alhoewel het bij haar ook regelmatig mis gaat. De zoon in de zaak is hetzelfde verhaal.

Ik heb regelmatig de indruk dat de frituur olie niet tijdig wordt vervangen, dit ruik je in de zaak, aan de snacks en proef je ook. Hygiëne lijkt redelijk in orde. De saté saus lijkt vaak oud te zijn.

Als ik de smikkelpoort vergelijk met een aantal andere zaken in de regio, dan kunnen zij nog niet in de schaduw staan. Ambiance en sfeer interesseren mij niet, service, kwaliteit en vakmanschap daarentegen wel.

A.van Zandijk

Het was heerlijk in de tuin, had mij erg op de high tea verheugd. Jammer dat ik na afloop moet concluderen dat ik het heel matig vond. Geen fantasie in de presentatie, soesjes uit de supermarkt, koekje van de bakker. Heel veel fantasieloze zoetigheid, weinig hartig. Totaal geen balans. Zakjes thee die ik ook op mijn werk drink. Jammer voor zo'n mooie lokatie, daar is meer uit te halen.

Vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant Boschbeek in Santpoort-Zuid en dit is absoluut voor herhaling vatbaar! Vriendelijke ontvangst en vlotte, attente bediening. Bij aanvang een heerlijke amuse en een mandje brood. Wat wij ook erg prettig vonden was de karaf water die (zonder hierom te hoeven vragen) geserveerd werd. In het buitenland is dit normaal maar in Nederland wordt dit nog niet vaak gedaan. Het eten was heerlijk met een goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding. Sfeervolle ambiance en mooie omgeving. Kortom, een aanrader!

Squirddddd

Ik kom hier al jaren, meestal meerdere keren per week en soms zelfs per dag. Even wat info over mij:

Ik reis het hele land door om verschillende soorten patat te proeven, ik heb dus zeer veel ervaring en weet waar ik het over heb. Mijn oordeel over de patat (in de volksmond ook wel eens friet genoemd) luidt als volgt;

Het zout: Het zoutgehalte op de patat van de smikkelpoort schommelt rond het NPZG (het Nederlanse patat zout gemiddelde) met af en toe een uitschieter naar boven (dat wilt zeggen te veel zout). Dit kwam meestal doordat het dan erg druk was in de zaak en op zo'n moment zie ik het door de vingers.

De buitenkant: Dan komen we bij de buitenkant, ik zag meteen dat het hier om Aviko patat ging en gelukkig staat die firma bij mij hoog in het vaandel. Mooie goud-bruine kleur, en een schitterend geluid als je een patatje naast je oor in tweeën breekt!

De binnenkant: Ook de binnenkant was echt niet slecht, een mooie zachte substantie zonder al te veel oneffenheden. Je kunt dit het beste zien als een satésaus van de chinees (mooi en glad) en aan de andere kant Wijko satésaus slecht van kwaliteit en veel oneffenheden in dat geval dus nog nootjes die je proeft. Iets wat je absoluut niet wilt hebben, maar gelukkig was de binnenkant dus helemaal oké!

De temperatuur: Het mooie van deze snackbar is dat je als klant zo lekker dichtbij de frituur zit, dat betekent dat de patat van uit het vet binnen no-time worden geserveerd en dat betekend weer dat de temperatuur van de patat volgens mijn meter ongeveer 338,4 graden kelvin is, een droom temperatuur voor patat!

De geur: Tja, de geur. Ook deze was dik in orde, maar deze was niet te omschrijven zelfs voor mij niet en geloof me er zijn niet voor cafetaria's waarbij ik de geur van de patat niet kan omschrijven!

De presentatie: De patat wordt in een mooi klassiek (wit) tweedelig bakje geserveerd, dat betekend dat de saus gescheiden zit van de patat. Dit heeft als voordeel dat de patat dus niet per ongeluk wordt afgekoeld door de saus. Maar de presentatie was dus ook ronduit top!

Zeer goed gegeten in restaurant Boschbeek. Attente en vlotte bediening. Rustige muziek, sfeervolle ambiance, tafels staan voldoende uit elkaar. Adviezen over wijnen kloppen gewoon. Regelmatig wisselende kaart afhankelijk van de seizoenen.

Leuke locatie aan het spoor en eigenlijk de enige echte eetgelegenheid in Santpoort zuid. Helaas is de kwaliteit van het eten matig, iets wat we overigens al hadden kunnen weten van de vestiging in Overveen. Bediening is OK en doet haar best, jammer dat de kok dat niveau niet haalt.

Goede, vlotte en vriendelijke service. Prima kwaliteit patat. Al jarenlang constant in kwaliteit en service.

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer!

Eveline Ludwig

Het eten is erg lekker, maar de service is echt ontzettend slecht.

m.vennema

Op zich een gemiddelde snackbar. Echter: Het is ons al meerdere malen gebeurt dat je niet meekrijgt wat je besteld. En als je dan alsnog om de juiste producten vraagt wordt er doodleuk tegen je gezegd: De volgende keer beter.

Een treinengek als ik, die veel te veel in de auto zit en te weinig in de trein, voelde zich helemaal in zijn element in dit voormalige NS-stationsgebouw van Santpoort-Zuid.

De service hartelijk, vriendelijk en bovenal snel, de zitplaatsen voldoende ruim en de gerechten waren top of the bill (we namen allen twee keer een voorgerecht, omdat we vanavond licht wilden eten); mooi gepresenteerd en dito smaak, voor de gevraagde (aantrekkelijke) prijzen een ware traktatie.

De desserts waren een tien met een griffel; de panna cotta hebben we tot nu toe nog nooit zo lekker gegeten, het vanilleijs was een streling voor de tong en het trio van limoncello zeer origineel en smaakvol.

We will be back!

s bolt

Glutenvrij is mogelijk, uitstekende lunch, personeel vriendelijk en efficiënt,
    fijne plek, ruime zit - doen we zeker nog eens.

Erg lekker geluncht - uitstekende keuken - prima locatie - top personeel.

Wij komen terug.

19 Okt 2014 een geweldige avond in Boschbeek gehad, zeer vriendelijk personeel, houden alles goed in de gaten waardoor je heel ontspannen aan tafel zit. Prijs kwaliteit is zeer goed, Restaurant Boschbeek is zeker een aanrader, ik zal hier zeker terug komen.

mvg T. Netten

Ra

Goede patat en goede bediening!

Goede kwaliteit, goed verzorgd en de bediening vriendelijk. Echte aanrader!

2e Kerstdag met ons 10en gegeten bij ons vertrouwde Boschbeek, het was een feest. Voortreffelijke jonge bediening, een en al lof, ze zijn bezig met wat ze doen. De keukenbrigade subliem. Wat nu komt is opbouwende kritiek; we zouden de tafels met Kerst wat feestelijker gedekt zien, dat is natuurlijk zeer persoonlijk. Andre wil je daar nog eens over denken. Verder heb ik je een verdiende 10 gegeven, je hebt een pracht van een bedrijf rest.Boschbeek in het bos te Santpoort Zuid. Wij komen terug.

Carrotfarmer

Zéér vriendelijk en gastvrij personeel. Top!!

In oktober 2013 wegens ons huwelijksjubileum in Boschbeek een feest met buffet gegeven voor zo'n 45 personen. Dit was heel goed van kwaliteit, goed verzorgd en de bediening vriendelijk en adequaat. Beslist een aanrader, ook gezien de bijzondere omgeving en entourage van het restaurant. Wel is aan te bevelen vooraf goede en heldere afspraken te maken wat betreft de verwachtingen, maar dan komt het ook allemaal prima in orde. Ook de (totaal-)prijs viel ons alleszins mee, dus ook “value-for-money”.

Altijd heerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Wijzelf houden altijd van doorgebakken patat en dat krijgen we dan ook goed doorgebakken! Ga zo door!

1e kerstdag, bediening en het eten was voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Afgelopen zaterdag hier met een bevriend stel wezen eten.
    Wij zijn heel wat gewend, gaan zeker 3 à 4 keer per maand uit eten, zowel mediterraans, aziatisch (Japans) en culinair / haute cuisine. Al heel lang wilden wij graag eens bij boschbeek eten. Ik ben zelf zeer regelmatig werkzaam in deze regio en ben al vele honderden keren langsgereden ( was volgens mij Chalet de Uilenboom)
    wij kunnen een ieder verzekeren dat het eten meer dan fantastisch was. Een 10 met gouden griffel.
    Locatie en interieur werkelijk prachtig. Jonge bediening maar ondanks alle kritiek hier beneden prima met hun vak bezig. Prijs kwaliteit gewoon goed! Wij zijn bang dat wij daar zeer binnenkort weer onze zaterdagavond gaan vullen.