ma lunch 11:00 - 16:00 diner 17:30 - 21:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 17:30 - 21:00

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 17:30 - 21:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 17:30 - 21:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1375199713 81
1461619278 85
1501948409 81

1. jeanne de wit

Het eten was fantastisch. We hadden het 3-gangenmenu, helemaal top.

2. Joke Verberg

Heerlijk gegeten in een mooie entourage. Sfeervolle inrichting en geweldig terras met prachtig uitzicht.
    Fijne bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding, ruime porties en heerlijke rode wijn ( Merlot)
    Leuk was dat we van de zaak een mandje brood met heerlijke zoute boter kregen en een amuse (pompoensoep)
    Ook nog een karaf water op tafel.
    Als we ooit weer in de buurt komen gaan we zeker terug!!!

3. Jeanine Gacser

Prachtige locatie! Gedineerd met vrienden. Uitstekende bediening, vriendelijk, sfeervol! Gerechten zagen er verzorgd uit en heerlijk van smaak! De moeite waard om nog eens terug te komen! Heerlijke wijnen!

4. Prachtige locatie. Heerlijk gegeten met 21 m/v. Tip is personeel alerter maken op bijvullen frites en lege glazen. Goed voor de omzet toch? Personeel was vriendelijk. Al met al een fijne en gezellig avond gehad.

5. A.van Zandijk

Het was heerlijk in de tuin, had mij erg op de high tea verheugd. Jammer dat ik na afloop moet concluderen dat ik het heel matig vond. Geen fantasie in de presentatie, soesjes uit de supermarkt, koekje van de bakker. Heel veel fantasieloze zoetigheid, weinig hartig. Totaal geen balans. Zakjes thee die ik ook op mijn werk drink. Jammer voor zo'n mooie lokatie, daar is meer uit te halen.

6. Vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant Boschbeek in Santpoort-Zuid en dit is absoluut voor herhaling vatbaar! Vriendelijke ontvangst en vlotte, attente bediening. Bij aanvang een heerlijke amuse en een mandje brood. Wat wij ook erg prettig vonden was de karaf water die (zonder hierom te hoeven vragen) geserveerd werd. In het buitenland is dit normaal maar in Nederland wordt dit nog niet vaak gedaan. Het eten was heerlijk met een goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding. Sfeervolle ambiance en mooie omgeving. Kortom, een aanrader!

7. Zeer goed gegeten in restaurant Boschbeek. Attente en vlotte bediening. Rustige muziek, sfeervolle ambiance, tafels staan voldoende uit elkaar. Adviezen over wijnen kloppen gewoon. Regelmatig wisselende kaart afhankelijk van de seizoenen.

8. s bolt

Glutenvrij is mogelijk, uitstekende lunch, personeel vriendelijk en efficiënt,
    fijne plek, ruime zit - doen we zeker nog eens.

9. Erg lekker geluncht - uitstekende keuken - prima locatie - top personeel.

Wij komen terug.

10. 19 Okt 2014 een geweldige avond in Boschbeek gehad, zeer vriendelijk personeel, houden alles goed in de gaten waardoor je heel ontspannen aan tafel zit. Prijs kwaliteit is zeer goed, Restaurant Boschbeek is zeker een aanrader, ik zal hier zeker terug komen.

mvg T. Netten

11. Goede kwaliteit, goed verzorgd en de bediening vriendelijk. Echte aanrader!

12. 2e Kerstdag met ons 10en gegeten bij ons vertrouwde Boschbeek, het was een feest. Voortreffelijke jonge bediening, een en al lof, ze zijn bezig met wat ze doen. De keukenbrigade subliem. Wat nu komt is opbouwende kritiek; we zouden de tafels met Kerst wat feestelijker gedekt zien, dat is natuurlijk zeer persoonlijk. Andre wil je daar nog eens over denken. Verder heb ik je een verdiende 10 gegeven, je hebt een pracht van een bedrijf rest.Boschbeek in het bos te Santpoort Zuid. Wij komen terug.

13. In oktober 2013 wegens ons huwelijksjubileum in Boschbeek een feest met buffet gegeven voor zo'n 45 personen. Dit was heel goed van kwaliteit, goed verzorgd en de bediening vriendelijk en adequaat. Beslist een aanrader, ook gezien de bijzondere omgeving en entourage van het restaurant. Wel is aan te bevelen vooraf goede en heldere afspraken te maken wat betreft de verwachtingen, maar dan komt het ook allemaal prima in orde. Ook de (totaal-)prijs viel ons alleszins mee, dus ook “value-for-money”.

14. 1e kerstdag, bediening en het eten was voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Afgelopen zaterdag hier met een bevriend stel wezen eten.
    Wij zijn heel wat gewend, gaan zeker 3 à 4 keer per maand uit eten, zowel mediterraans, aziatisch (Japans) en culinair / haute cuisine. Al heel lang wilden wij graag eens bij boschbeek eten. Ik ben zelf zeer regelmatig werkzaam in deze regio en ben al vele honderden keren langsgereden ( was volgens mij Chalet de Uilenboom)
    wij kunnen een ieder verzekeren dat het eten meer dan fantastisch was. Een 10 met gouden griffel.
    Locatie en interieur werkelijk prachtig. Jonge bediening maar ondanks alle kritiek hier beneden prima met hun vak bezig. Prijs kwaliteit gewoon goed! Wij zijn bang dat wij daar zeer binnenkort weer onze zaterdagavond gaan vullen.

16. Maurice Wiersma

We had a fantastic dinner @Boschbeek (#Boschbeek) in #Santpoort-Zuid ! Good food, well prepared. Being served nice and well by Jasper Kerssens!

17. Mooie locatie (wel werkzaamheden rietdekken), sfeervol restaurant. Eten was prima, niet heel speciaal maar ook niet slecht. Porties vond ik erg groot, vegetarische tortelini was niet heel bijzonder, de voor en nagerechten waren goed.

18. Bjorn & Lisa

In tegenstelling tot de directe reacties hieronder, voor ons minder goede.
    Bij binnenkomt niemand te bekennen, we moesten zelf de garderobe zoeken. Naar binnen gelopen en de jongedame keek beetje vreemd. Zo van 'wat komen jullie doen". Er was gereserveerd. Leuke tafel, mooie lokatie en eten was lekker. Minpunt: geen voorverwarmde warme borden, dus alles koelde snel af. Leuke bediening. Na betaald te hebben, niemand meer te bekennen. niemand die ons de jassen aangaf en de deur open hield. En informeerde of alles naar wens was en 'graag tot ziens' wenste. Nee, dit ongastvrije restaurant gaat het voor ons niet meer worden. Terwijl de lokatie super is en er heel wat van te maken is. Tip voor de eigenaar: doe deel horeca-opleiding eens over of volg een cursus 'gastheer in de horeca'.

19. Wij hebben met 4 vriendinnen een high thea gehad een aantal maanden terug.... bij Restaurant Boschbeek dit is in een woord geweldig!

Wij hebben verschillende hightea's gedaan..maar deze steekt er met kop en schouder boven uit..

Wij komen zeker terug!

20. Pauline&Maurits

Wij hebben hier vanavond voor het eerst gegeten en hebben er echt van genoten. Schattig en uitnodigend van buiten en stijlvol/modern maar toch sfeervol ingericht binnen. Ook het terras zag er goed verzorgd uit met een prachtig uitzicht. De bediening was vlot, vriendelijk en erg attent en alert. Het eten was heerlijk, van voorgerecht tot nagerecht! Kwalitatief goede produkten, alles lekker vers en precies goed bereid. De creme brulee is hemels! Wij hebben echt helemaal niks aan te merken op Restaurant Boschbeek en zullen hier zeker vaker gaan eten!. Chapeau!

21. We wonen al 15 jaar in Kennemerland en nu eindelijk eens op deze prachtige locatie gegeten. We kozen het 4 gangenmenu met wijnarrangement en we hebben er van genoten. Eerst op het prachtige terras, later binnen. Uitstekend eten, verrassende wijnen en prima bediening. De gamba's waren subliem en het stuk lamsvlees perfect. Ver boven verwachting, we komen hier zeker terug.

22. Lies rozendaal

Op uitnodiging gegeten bij u maar het hoofdgerecht was echt veel te weinig, heilbot filet, in twee hapjes was het weg! De prijs kwaliteit verhouding klopt niet! Ook werd de amuse geserveerd zonder tekst en uitleg. Wat aten wij nu eigenlijk, was de discussie onder ons gezelschap?

23. Wij hebben op 16-02 hier heerlijk gegeten, zeer goede bediening en heerlijk eten, wij zijn zeker van plan om hier meer te komen.

Peter en Ellen.

Charles en Gejo.

24. J. Vermeulen

Zaterdag 13-02 met Directie prima gegeten in Boschbeek.

Zeer gastvrij ontvangen en prettig bediend.

1 minpuntje: De jongeman die ons de gehele avond zo gastvrij geholpen heeft was bij het weggaan niet te zien.

Maar dat weerhoudt ons er niet van om nog eens terug te komen.

25. Zaterdag 12 februari, door Truus.

Heerlijk gegeten, leuke bediening! Voor ons de 2de en zeker niet de laatste keer. Onze gasten waren ook zeer tevreden.

26. Hans Molenaar

We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten, na een prima ervaring afgelopen zomer (in de tuin gedineerd) nu een zeer slechte ervaring. Geen ontvangst, na enkele minuten kwam er wel iemand vragen wat ze voor ons konden doen, terwijl we gereserveerd hadden! Amuse( zuurkoolsoepje) smakeloos en veel te heet, voorgerecht coquilles , matige tournedos die dreef in veel te veel aardappelpuree. De witte huiswijn was wel een erg matig wijntje!

Na betaling was er niemand om onze jassen aan te geven en gedag te zeggen, komt niet echt klantvriendelijk over. Jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar.

27. Goedkoop ogend kil interieur. Ik mis wat warme tinten. Lijkt meer het interieur van een accountantskantoor ofzo. Tafels zonder linnen. Servies lijkt erg op Ikea, we hebben zelfs onder de borden gekeken of dit ook zo was.
    Eten: 't ging wel, maar het hield niet over. Hertebiefstukjes op een lauw bergje aardappelpuree in van die grote borden met een half ronde kuil in het midden. Gelukkig hadden we er wat friet bij besteld.

Afrekenen en wegwezen zonder dat iemand je naar de deur begeleidde of zelfs maar groette.

28. Heerlijk herfstmenu. Perfect van smaak, mooie opmaak. Prima bediening.

29. Eten is ok, maar wel steeds dezelfde kaart... jong personeel die soms niet helemaal de weg weet.

We hebben er nu 3 keer gegeten, maar een vierde keer, weet ik niet, te weinig variatie.

30. Emilie Michelle

Prima restaurant! Goede service, vriendelijke en professionele bediening, voortreffelijk eten. Ik ben uitermate verrast!

31. Moeder -van-de BRUID

Een complete verrassing was dit mooie chalet voor ons!

Onze dochter en schoonzoon hadden deze locatie uitgekozen om de receptie, het Walking Dinner en het feest met DJ te geven en wij vonden dat in alle opzichten een prima keus!

Het eten en drinken was uitstekend!

De service van het personeel ongekend vriendelijk, snel en uitermate behulpzaam!
    Waar vind je dat nog tegenwoordig?

De sfeer was prima en over de prijs/kwaliteit kan ik niet oordelen, maar onze dochter heeft zelf de Hotelmanagementschool in Leeuwarden gedaan en zij is uitermate kritisch, dus ik neem aan dat het ook met die prijs wel goed zit!

Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!

32. Nogmaals, een prima restaurant op een unieke locatie!

33. 5 maanden open, nu al een groot succes! Alles is nog in beweging, maar na 5 maanden kan je nog niet alle puntjes op de i hebben. Boschbeek is minder chique dan het Chalet, maar met dit concept sluiten ze beter aan op de vraag van de gasten. En nu er honderden mensen per dag bij Boschbeek over de vloer komen, is het ook niet haalbaar om iedereen zijn/ haar jas aan te nemen. Er wordt nog een hoop verbeterd, maar met de goede wil van de eigenaren weet ik zeker dat ze het succes gaan behalen! Geeft u ze nog even tijd om alles op zijn plek te laten komen!

34. Jasper h

Niet onaardig en redelijk kwa eten. Maar het vlees was lauw en stukken zelf koud. Borden niet voorverwarmd. Bediening nog niet professioneel (wel aardig en modelletjes zo te zien) en te vaak vragend of het 'heeft gesmaakt'. En wilde borden al afruimen terwijl mijn vrioendin nog zat te eten. Verder snap ik niet dat je de naam De Uilenboom vervangt door boschbeek. De Uilenboom is al 50 jaar DE naam en begrip voor dit chalet. Iedereen uit de omgeving kent die naam.

Verder mis ik toch de kwaliteit, warme inrichting en sfeer van de eigenaresse Rina Stuyt (als ik het goed schrijf) maar door een ernstig ongeluk moest ze helaas de zaak overdoen.

Wij hebben besloten om er nu zeker 6 maanden niet terug te komen. Bij binnenkomst niemand om jassen aan te nemen/verwelkomen en wat de deur dicht deed: na afrekenen moesten we zelf de jassen zoeken en werden we niet uitgeleidde gedaan. We gingen zelf de zaak uit zonder gegroet te worden of zoiets.

Een doodzonde in de horeca. Kan bij een snackbar of de Mac, maar niet hier. Over een tijd proberen we het weer.

35. Menu TOP

Bediening TOP

TOP Restaurant!!!!

36. Pima kwailiteit en een heel aardige bediening.
    Tip. zorg dat je niet boven komt te zitten, daar zijn slechts 5 tafeltjes afgezonderd van het restaurant.

Zaterdagavond om 21.00 uur was daar iedereen al vertrokken.

37. D. van Duin

het was helemaal top! niets te klagen! top kwaliteit eten wat je voorgeschoteld krijgt!

38. giesberts

Eerste bezoek jl.zaterdag.Aangenaam verrast!

39. J. A. Pol

Uitstekende kwaliteit, niet te duur en vriendelijke bediening