Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sambeek verdeeld zijn.

Eten was goed. Was vrij rustig, maar werd later wel drukker. Normaal wel drukker op dinsdag. Zeker als ik in de buurt voor herhaling vatbaar. Je krijgt voldoende eten voor wat je betaald. Jammer dat er een rooklucht hing.

Bij binnenkomst merk je meteen dat er gerookt wordt, wij zagen dat er een persoon naar buiten moest na een opmerking, erg grote schnitzels, soep is goed, nagerecht goed, de eigenaresse doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken.

Oude leuke kroeg, eten top, was goed vol, leuke gastvrouw

Wat een heerlijke maaltijd en een gekke serveerster. Veel aandacht voor onze gehandicapte zwager, hij wordt nog al eens vergeten, omdat hij niet goed meer kan praten. De maaltijd was heerlijk, goed gekruid en een hele grote portie. Rechtop zittend zijn we weer naar huis gereden.

We hebben heerlijk gegeten.
    Met zorg en smaak bereid en ruim voldoende.
    Gezellige ruimte en hartelijke ontvangst.
    Ruime keuze in wat je wenst te eten.

Super lekker gegeten , en de porties echt Bourgondisch groot,
    Gastvrouw gezellig en altijd in voor een praatje, gezellig sfeertje.
    Komen hier zeker terug echt een aanrader voor een zeer schappelijke prijs

Klein en leuk eetcafé in Sambeek. Lekker eten, en goede porties. Wat je ook neemt, het is allemaal lekker! Aanrader zijn de spareribs en het Hollandse Ijsje!
    Gezellige gastvrouw die altijd in is voor een geintje. Zeker aan te raden

Marc wesley danny ramon jeroen bob patricia

Super eten en de service is geweldig. Wat een top gastvrouw

Erg lekker eten, sfeer is altijd goed en erg gezellig!

Zojuist met social deal gegeten. In 1 woord top! Eten is heel goed en heel veel, zodanig veel dat het dessert werd verruild voor een bak koffie. De gelegenheid is ongedwongen en de gastvrouw een echte gastvrouw.

Van de Steeg

Heerlijk gegeten. Grote porties. Voor herhaling vatbaar.

Smakelijke grote-mensen- porties voor een vriendelijke prijs in een rustieke omgeving.

onverwacht via 'snel uit eten' gereserveerd bij 'De Gouden Leeuw'

heerlijke Kerrysoep met lekker brood, voortreffelijke hoofdgerechten en koffie na,
    dit alles overgoten met een gastvrije, vriendelijke bediening!

top, een aanrader!!

In een woord Geweldig!! We hadden overheerlijke spareribs!!
    Kerrie en wildsoep waren heerlijk en ook het toetje was lekker!!
    Het waren flinke porties!!!
    Bediening was ook erg leuk en gemoedelijk!
    Het is een echte thuiskomer!!!
    Een gezellige avond gehad!!

Wij hebben heerlijk gegeten en vooral genoeg. Er was een huiselijke sfeer en gemoedelijk. De bediening was super en vriendelijk. Het eten zag er appetijtelijk uit. Kortom, het was goed.

John Brekelmans

Ik heb alleen ervaring met spareribs. Maar ze zijn echt heerlijk. Het vlees valt van het bot en de sauce is echt super.

Geweldig. Super lekker gegeten en leuk personeel.

Erg gezellig, lekker eten. Goede service.

Gezellige tent, alles kan en niks is te gek. Lekker eten en goede service!

Heerlijk gegeten was veel maar goed. Gastvrouw geef je het gevoel dat je met vrienden thuis zit. Maar hier stuk gezelliger doordat er iemand is die je verzorgt. Helemaal top, we komen zeker snel weer.

Heerlijk gegeten. Zeer ruime porties. Het is dat we een eind weg wonen anders zouden we zeker vaker langs gaan!

Anna

Leuk en gezellig eetcafé waar de spareribs heerlijk zijn, voor herhaling vatbaar. Vriendelijke gastvrouw.Zeer goede kok

Vanavond met mijn zoon heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hebben vandaag in dit eetcafe gegeten en mogen ons wel ervaren restaurant bezoekers noemen. En kunnen na 1 keer wel zeggen dat menig restaurant niet aan dit eetcafé kan tippen.

Wij hadden als voorgerecht soep (tomaten en mosterd soep) en deze smaakte zoals soep moet zijn (en je moest blazen zo heet was de soep, waar vind je dat nog).

Als hoofdgerecht had mijn vrouw een gewone snitzel, nou ja gewoon, hij paste nog net op het bord, omringd met een rijke salade. Ikzelf had een mixed pork wat drie heerlijke stukjes pork met een sausje en enkele spareribs bevatte, voor mij en voor mensen die van spareribs houden weet ik zeker dat dit tot de lekkerste spareribs behoord die er zijn. Het is een eetcafé dus er zat patat en rösti bij, waar ook niks mis mee was. Het eetcafé had een gezellige eet en café uitstraling, en de bediening was/is huiselijk.

Wij zaten vol van het voor en hoofdgerecht, en hebben dus geen nagerecht genomen, maar zagen een tafel naast ons dat daar ook niks mis mee was, dus maar gauw een keer terug om dit zelf te kunnen beoordelen. Wij zeggen Top Eetcafé!!

26. Eetcafé Sambeek

Altijd een snelle en zeer correcte behandeling en waar het om gaat... prima kwaliteit!!
    Komen er al jaren graag... en rijden er extra vanuit ander dorp naar toe, dat zegt ook genoeg.

Hoi,

Heerlijk met mijn zoon gegeten. Echt heel lekker. Vriendelijke gastvrouw en personeel. Mijn zoon mocht daar alleen darten. Toppie daar, reden om vaker terug te komen.

Groetjes uit Arnhem

Wij hebben gisteren een 3 gangen menu gegeten daar via een Social deal. Er was keuze genoeg. We waren het al snel eens met wat we wilden eten. De ontvangst was zeer hartelijk en vriendelijk, het was erg rustig in de zaak.

We bestelden ons eten; 2x champignons soep en 1x tomaten soep. Toen we de soep kregen waren we verbaasd dat het er erg netjes verzorgd uitzag. Bij de eerste hap van de champignonsoep viel ons meteen op dat deze erg zout was maar dan ook erg zout, niet doorheen te komen zo zout. Dit gelijk kenbaar gemaakt bij de eigenaresse, welke gelijk aangaf deze weg te halen en een nieuwe te gaan maken. Snel kregen we een nieuwe, deze was ook nog zoutig maar beter dan de eerste. Na lang wachten kregen we het hoofdgerecht, een enorm grote schnitzel, voor mij iets te groot en erg droog.

Mijn partner kreeg een nog grotere schnitzel, eigenlijk veel te groot. De smaak was wel goed, de salade die erbij werd geserveerd was ook lekker maar ook veel te rijkelijk gekruid en veel te veel dressing.

Al met al krijg je veel voor je geld, alleen naar mijn mening iets te veel vlees. Zorg dat er een goede balans is tussen smaak en hoeveelheid. De ambiance en prijs/kwaliteit zijn goed maar niet uitmuntend, zeker niet slecht, wel paar aandachtspunten die iets verfijnder kunnen zijn.

Heerlijke spareribs gegeten!

Via Socialdeal hier terecht gekomen voor onbeperkt Spareribs met een groep vrienden. Heerlijke Spareribs. Goede service echt niets te kort gekomen. Zeker een aanrader.