Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Saasveld verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Saasveld

Geweldig gegeten. Goede sfeer, prima bediening
    Zeker een aanrader.

2. Kleine eetwaren Saasveld

Het eten was koud, de vis en kip waren nog rauw van binnen. De geluidsintallatie was dermate slecht dat sprekers niet te verstaan waren.

3. Kleine eetwaren Saasveld

Zeer slecht buffet, rauwe vis, rauw vlees, rauwe kip. Het spel ik hou van holland was niet te volgen. De muziek stond zo hard dat je elkaar niet meer kon verstaan. Teleurstellende avond!!

4. Kleine eetwaren Saasveld

Personeelsfeest met het slechtste buffet wat ik ooit heb gehad. Borden waren koud, maar het warme eten ook, misschien wel restjes van een vorig buffet. De aanvulling was rauw, zowel de kip, de vis als de stukken varkensvlees. De quiz die als entertainment werd aangeboden was niet te verstaan en ook de muziek was niet om aan te horen zo slecht.

5. Kleine eetwaren Saasveld

Tijdens onze tweede vakantie hier in Twente gegeten. Helaas weer een slechte ervaring. Eten was weer flauw en koud, en dat voor die hoge prijs. Bij het aanspreken van de ober, reageerde hij vrij nonchalant. Hier word dus niet in oplossingen gedacht. Personeel hing zelf ook aan de bar. Dit is geen restaurant, maar een clubhuis. Nooit weer!

6. Kleine eetwaren Saasveld

TOP locatie voor een feestje
    Goed eten en drinken, top sfeer.

7. Eetcafé Saasveld

Saté uit een pakje!! Een uur moeten wachten op het eten en ook nog een euro teveel op de rekening. Nooit meer!

8. Kleine eetwaren Saasveld

b. greveling

Leuke locatie, leuke ober. Maar helaas in de saus die bij de gefrituurde champignons zat werd iets ongepasts aangetroffen. Aan de ober gemeld en hij zou het een grondige inspectie geven. Verder helemaal niets over weer gehoord. Zelfs geen excuus gemaakt.
    Als nagerecht 2x creme brulee zonder suikerbrood, likeur 43 en karamelsaus. Toen ik zei dat we het suikerbrood misten zei de ober: och ja, de kok had nog wel zo gezegd dat ik dat moest zeggen.
    Al met al vind ik het slecht omgaan met je gasten.

9. Kleine eetwaren Saasveld

Ronald Keizer

Top gegeten en gezellige ambiance... aanrader!

10. Kleine eetwaren Saasveld

Eten van hoog niveau, alles in balans. Goede wijn. Mooie wandel en fiets omgeving. We hebben een fijne avond gehad en volop genoten in dit restaurant. Een aanrader voor iedereen.

11. Kleine eetwaren Saasveld

G.J Wassink

Goede ontvangst. Erg vriendelijke bediening. Zeer goed en smakelijk eten. Geen lange wachttijden!! Een aanrader.

12. Kleine eetwaren Saasveld

Nice attentive staff, got there with my family (2 adults and 3 kids inc. baby ) by chance. Excellent apple pie, must try! Kind waiter, nice ambiance. Absolutely worth a visit. Very nice for hikers too. Beautiful nature.

13. Kleine eetwaren Saasveld

Je kunt daar goed eten en de sfeer is daar ook prima. De koks komen af en toe ook eens om het hoekje heen kijken of alles naar wens is. De bediening is daar erg goed en voor een mooie prijs kun je daar erg goed eten.

14. Kleine eetwaren Saasveld

Goede sfeer, attente bediening en een kok die zich ook nog even liet zien. Dat mag hij ook want het eten was prima. Paar kleine verbeterpunten: bij het ijs toetje zouden verse vruchten passend zijn en een siroopje kunnen worden toegevoegd. Het vlees was super! Misschien iets meer groente erbij. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed te noemen. Best een aanrader. Wij komen zeker terug.

15. Internationaal Saasveld

Nou het was niet erg lekker, bah !!

16. Kleine eetwaren Saasveld

Cristian

Super lekker gegeten, wat een mooi en gezellig restaurant!!

Geweldig, echt top!!

17. Kleine eetwaren Saasveld

Echt een aanrader. Personeel heel vriendelijk, goed eten, we hoefden nooit lang te wachten, altijd goed gevulde glazen en een goede prijs. Toetjes zijn ook echt een aanrader. We zullen zeker snel terugkomen.

18. Kleine eetwaren Saasveld

S van der Laan

Heel gezellig en lekker eten!!

19. Kleine eetwaren Saasveld

Geweldige plek, kwamen er toevallig langs. Heerlijk gegeten, aardig personeel. Prima sfeer. Meteen allerlei ideeën opgedaan voor ons volgende personeelsuitje, gaan we zeker hier doen.

20. Kleine eetwaren Saasveld

We zijn weer eens terug geweest en het was nog gezelliger dan de vorige keer. De kaart was veranderd en het eten was heerlijk. Over de bediening niets te klagen, het was super!

21. Kleine eetwaren Saasveld

Kwamen spontaan aan waaien met een paar motoren. Ondanks niets besproken erg vriendelijk ontvangen en er werd een mooi plekje geregeld door het personeel. Het was echt gezellig druk en warm welkom was aan alle kanten te voelen. Naar een stevig bakske koffie op terras toch maar naar binnen verhuisd. Hier hadden wij ons plekje wel gevonden dus bleven wij lekker zitten voor een stevige maaltijd. Wat een heerlijk maaltijd spontaan voor ons gemaakt met veel liefde. De saté was een aanrader, service bedankt en tot snel.

22. Kleine eetwaren Saasveld

Afgelopen zaterdag met vrienden daar geweest. In 1 woord fantastisch eten was goed en voldoende. Personeel was niets te gek, de ambiance en sfeer was top.

We komen zeker terug en dan een safaritour voor het eten boeken want dat kan daar ook.

23. Kleine eetwaren Saasveld

Wij hebben enorm genoten van de nuchtere ambiance en het eten. De kinderen waren totaal geen probleem en het personeel ging er erg leuk mee om. Het eten was gewoon goed. We komen dan ook graag terug.

24. Kleine eetwaren Saasveld

Wat is het hier veranderd, gewoon gezellig en geweldig leuke bediening, snel en correct. Prijzen zijn netjes en heb niet gemerkt dat het vlees uit de frituur kwam, wij hebben eerst gezellig bij de openhaard gezeten waarna we een mooi plekje aan het raam hadden. Ik heb verschillende biertjes gedronken en een afzakkertje aan de bar.

Ik kan iedereen dit aanraden, ook voor de kinderen is er genoeg te doen ik weet geen andere plek in Twente waar je voor deze prijs zo goed kan eten.

25. Kleine eetwaren Saasveld

Teleurgestelde klant

Heel erg slecht. We komen hier niet meer terug! We zaten continu met lege glazen. En het eten was echt slecht. Schnitzel kwam uit de frituur. De patat was extreem zout. Biefstuk was net een schoenzool... Ook het dessert was niet goed, gekristalliseerd ijs!

26. Kleine eetwaren Saasveld

Afgelopen weekend weer een kijkje genomen bij het Molenven. Wat is dat prachtig vernieuwd allemaal. Wat een mooie sfeer. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader. We kregen zelf een amuse vooraf!

27. Kleine eetwaren Saasveld

Wij hebben een prachtig feest gehad bij het Molenven. Wij waren blij verrast met de extra's die kosteloos geregeld waren (zie foto's) Eten en hapjes prima voor elkaar. Iedereen was verrast door de mooie locatie die verstopt ligt in het buitengebied richting Saasveld. Eigenaar en zijn vrouw zeer gastvrij!

28. Kleine eetwaren Saasveld

Na een toertocht op de motor door het mooie Twente een lekker dagmenu gegeten. Het eten was prima en de bediening erg vriendelijk. En dat voor een leuke prijs, een aanrader.

29. Kleine eetwaren Saasveld

Wij hebben laatst een bedrijfsfeest gehad waar wij ook een tapa's buffet hadden. Iedereen vond het heerlijk. De kleine bordjes horen nu eenmaal bij tapa's, daar laadt je je bord ook niet overvol aan het buffet, maar geniet je er juist extra van en je kan immers altijd nog een paar keer gaan. Jammer dat sommige mensen dit concept niet begrijpen. Het personeel was erg vriendelijk en zeker professioneel. Iedereen van ons bedrijf was tevreden over het feest en het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuke sfeer.

30. Kleine eetwaren Saasveld

Geweldig genoten. Totaal 60 man met aanhang. Personeel was snel en prijs was slechts € 40 per persoon, elders veel duurder.