Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Saasveld verdeeld zijn.

Tijdens onze tweede vakantie hier in Twente gegeten. Helaas weer een slechte ervaring. Eten was weer flauw en koud, en dat voor die hoge prijs. Bij het aanspreken van de ober, reageerde hij vrij nonchalant. Hier word dus niet in oplossingen gedacht. Personeel hing zelf ook aan de bar. Dit is geen restaurant, maar een clubhuis. Nooit weer!

TOP locatie voor een feestje
    Goed eten en drinken, top sfeer.

3. Eetcafé Saasveld

Saté uit een pakje!! Een uur moeten wachten op het eten en ook nog een euro teveel op de rekening. Nooit meer!

b. greveling

Leuke locatie, leuke ober. Maar helaas in de saus die bij de gefrituurde champignons zat werd iets ongepasts aangetroffen. Aan de ober gemeld en hij zou het een grondige inspectie geven. Verder helemaal niets over weer gehoord. Zelfs geen excuus gemaakt.
    Als nagerecht 2x creme brulee zonder suikerbrood, likeur 43 en karamelsaus. Toen ik zei dat we het suikerbrood misten zei de ober: och ja, de kok had nog wel zo gezegd dat ik dat moest zeggen.
    Al met al vind ik het slecht omgaan met je gasten.

Ronald Keizer

Top gegeten en gezellige ambiance... aanrader!

Eten van hoog niveau, alles in balans. Goede wijn. Mooie wandel en fiets omgeving. We hebben een fijne avond gehad en volop genoten in dit restaurant. Een aanrader voor iedereen.

G.J Wassink

Goede ontvangst. Erg vriendelijke bediening. Zeer goed en smakelijk eten. Geen lange wachttijden!! Een aanrader.

Nice attentive staff, got there with my family (2 adults and 3 kids inc. baby ) by chance. Excellent apple pie, must try! Kind waiter, nice ambiance. Absolutely worth a visit. Very nice for hikers too. Beautiful nature.

Je kunt daar goed eten en de sfeer is daar ook prima. De koks komen af en toe ook eens om het hoekje heen kijken of alles naar wens is. De bediening is daar erg goed en voor een mooie prijs kun je daar erg goed eten.

Goede sfeer, attente bediening en een kok die zich ook nog even liet zien. Dat mag hij ook want het eten was prima. Paar kleine verbeterpunten: bij het ijs toetje zouden verse vruchten passend zijn en een siroopje kunnen worden toegevoegd. Het vlees was super! Misschien iets meer groente erbij. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed te noemen. Best een aanrader. Wij komen zeker terug.

11. Internationaal Saasveld

Nou het was niet erg lekker, bah !!

Cristian

Super lekker gegeten, wat een mooi en gezellig restaurant!!

Geweldig, echt top!!

Echt een aanrader. Personeel heel vriendelijk, goed eten, we hoefden nooit lang te wachten, altijd goed gevulde glazen en een goede prijs. Toetjes zijn ook echt een aanrader. We zullen zeker snel terugkomen.

S van der Laan

Heel gezellig en lekker eten!!

Geweldige plek, kwamen er toevallig langs. Heerlijk gegeten, aardig personeel. Prima sfeer. Meteen allerlei ideeën opgedaan voor ons volgende personeelsuitje, gaan we zeker hier doen.

We zijn weer eens terug geweest en het was nog gezelliger dan de vorige keer. De kaart was veranderd en het eten was heerlijk. Over de bediening niets te klagen, het was super!

Kwamen spontaan aan waaien met een paar motoren. Ondanks niets besproken erg vriendelijk ontvangen en er werd een mooi plekje geregeld door het personeel. Het was echt gezellig druk en warm welkom was aan alle kanten te voelen. Naar een stevig bakske koffie op terras toch maar naar binnen verhuisd. Hier hadden wij ons plekje wel gevonden dus bleven wij lekker zitten voor een stevige maaltijd. Wat een heerlijk maaltijd spontaan voor ons gemaakt met veel liefde. De saté was een aanrader, service bedankt en tot snel.

Afgelopen zaterdag met vrienden daar geweest. In 1 woord fantastisch eten was goed en voldoende. Personeel was niets te gek, de ambiance en sfeer was top.

We komen zeker terug en dan een safaritour voor het eten boeken want dat kan daar ook.

Wij hebben enorm genoten van de nuchtere ambiance en het eten. De kinderen waren totaal geen probleem en het personeel ging er erg leuk mee om. Het eten was gewoon goed. We komen dan ook graag terug.

Wat is het hier veranderd, gewoon gezellig en geweldig leuke bediening, snel en correct. Prijzen zijn netjes en heb niet gemerkt dat het vlees uit de frituur kwam, wij hebben eerst gezellig bij de openhaard gezeten waarna we een mooi plekje aan het raam hadden. Ik heb verschillende biertjes gedronken en een afzakkertje aan de bar.

Ik kan iedereen dit aanraden, ook voor de kinderen is er genoeg te doen ik weet geen andere plek in Twente waar je voor deze prijs zo goed kan eten.

Teleurgestelde klant

Heel erg slecht. We komen hier niet meer terug! We zaten continu met lege glazen. En het eten was echt slecht. Schnitzel kwam uit de frituur. De patat was extreem zout. Biefstuk was net een schoenzool... Ook het dessert was niet goed, gekristalliseerd ijs!

Afgelopen weekend weer een kijkje genomen bij het Molenven. Wat is dat prachtig vernieuwd allemaal. Wat een mooie sfeer. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader. We kregen zelf een amuse vooraf!

Wij hebben een prachtig feest gehad bij het Molenven. Wij waren blij verrast met de extra's die kosteloos geregeld waren (zie foto's) Eten en hapjes prima voor elkaar. Iedereen was verrast door de mooie locatie die verstopt ligt in het buitengebied richting Saasveld. Eigenaar en zijn vrouw zeer gastvrij!

Na een toertocht op de motor door het mooie Twente een lekker dagmenu gegeten. Het eten was prima en de bediening erg vriendelijk. En dat voor een leuke prijs, een aanrader.

Wij hebben laatst een bedrijfsfeest gehad waar wij ook een tapa's buffet hadden. Iedereen vond het heerlijk. De kleine bordjes horen nu eenmaal bij tapa's, daar laadt je je bord ook niet overvol aan het buffet, maar geniet je er juist extra van en je kan immers altijd nog een paar keer gaan. Jammer dat sommige mensen dit concept niet begrijpen. Het personeel was erg vriendelijk en zeker professioneel. Iedereen van ons bedrijf was tevreden over het feest en het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuke sfeer.

Geweldig genoten. Totaal 60 man met aanhang. Personeel was snel en prijs was slechts € 40 per persoon, elders veel duurder.

Evertsen

05/04/2014 een personeelsfeest gehad in het party zaaltje achterin het molenven. Party service Beatrice. Allereerst kwam de bediening slecht op gang.

Er was 1 huisvrouw aan het werk in de bediening, terwijl wij met 40 collega's waren, lang wachten dus, en dat terwijl wij inclusief drankjes hadden gereserveerd. Het eten was in buffetvorm, maar de borden waren letterlijk ter groote van koffieschoteltjes.

Daarna zouden wij 3 activiteiten gaan doen, hiervan hebben wij alleen Limbo gedanst, het cocktail maken enz. kwam te vervallen omdat hier niets voor geregeld was. Om de sfeer te verhogen, kwam de eigenaar nog even langs om te zien hoe zijn zaak draait. Inmiddels waren er 2 jongens in de bediening bijgekomen. Heel mooi om te zien dat er meer personeel bij is gehaald.

Wij hebben er maar het beste van gemaakt, ondanks het feit dat er mensen van een ander feest bij ons in de zaal kwamen meedrinken. Dus: Slecht personeel (onervaren). Eten was redelijk maar voor de betaalde prijs was het erg weinig en slecht. Zaaltje zag er leuk aangekleed uit. De borden bij het buffet waren echt te klein, het waren koffieschoteltjes.

Te duur (wij waren met 40 personen bijna 3200,- kwijt). Duidelijk was dit bedrijf niet in staat om voor een grote groep een bedrijfsfeest te organiseren. Geen aanrader voor een personeelsfeest dus. Voor ons was het "Helaas eens, maar gelukkig nooit weer!!"

Afgelopen weekend all you can eat geprobeerd. Het was ontzettend lekker, verschillende gerechtjes geprobeerd en allemaal waren ze lekker. Bediening was ook erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar, zeker in november voor de aanbiedingsprijs!

29. Internationaal Saasveld

Edwin Dubbink