Hier zie je hoe de meningen over de Spek Mie Stroop verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Marino s

Het was heel lekker en zeer gezellig

2. H. Smit

Sfeervol ingericht, vriendelijk personeel en lekker gegeten. Speelgelegenheid voor kinderen, die bij het weggaan ook nog een kleinigheidje kregen. Kortom: prima!!

3. Wim Polderman

Heerlijk gegeten en een fijne gezellige sfeer met goede bediening en aardig personeel. Zeker een aanrader.

4. Jessica de Vries-Ostermeier

Eten was prima! Ook snel geserveerd. Misschien handig om de kinderen volgende keer eerst te geven ipv als laatste... En de stroop werd gebracht toen de pannenkoeken al op waren :-D ambiance was leuk, vooral super speelhoek! Bediening ook erg vriendelijk!

5. Familie Franken

De sfeer en het eten was prima, maar bijna iedere bezoeker komt voor pannenkoeken.
    Daar wij een cadeaubon hadden gekregen zijn we bij Spek Mie Stroop gaan eten (geen pannenkoeken). Het duurde erg lang voor wij het bestelde menu kregen. De bediening was leuk en de sfeer zonder meer ook. Het eten was lekker.

6. Het was er gezellig en een hartelijke sfeer. De pannenkoeken, de wijn en de koffie na, allemaal goed. Ik was blij dat het aardige meisje dat bediende niet in klederdracht was, want ik vind die half- afgemaakte klederdracht geen gezicht, keurig in het zwart staat veel jeugdiger.

7. Lekker gegeten bij Spek mie stroop!
    De kok had speciaal voor ons vegan pannenkoeken gebakken en ook nog glutenvrij! We voelden ons erg welkom! Ook fijne bediening en dus creatieve keuken! Wij komen zéker nog eens en kondigen dit een dag eerder aan zodat de keuken nóg meer lekkers aan kan bieden, super!

8. Vriendelijke filiaalmanager. Goed eten voor een leuk prijsje en no nonsens.

9. Westhoeve

Leuke sfeer, veel keuze en gezellige bediening.

10. J.A. van de Poel

Goede pannenkoeken voor een nette prijs.. Ook aan de kinderen is gedacht. Snelle, vriendelijke bediening in een gezellige omgeving.

11. Er was een tafel gedekt maar we mochten ook een andere plaats kiezen, wat we deden.
    De kok bediende zelf en deed dat uitstekend. De pannenkoeken waren verrukkelijk. Onze (70)jarige werd door de kok getrakteerd op een sorbet, welke hij al zingend opdiende. Het was allemaal geweldig!

12. Heerlijk gegeten. Super vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooie sfeer binnen. Al met al super tevreden!

13. Sfeervol restaurant, leuke speelhoek voor de kinderen, heerlijk gegeten.

14. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen, we.
    Werden vriendelijk en hartelijk ontvangen door een.
    Dame in klederdracht.
    De lokatie ziet er ook erg leuk uit.
    Alles smaakte voortreffelijk en zeker voor herhaling.
    Vatbaar.
    Bij het afrekenen mochten de kinderen nog een kadootje.
    Uit zoeken wat ze heel erg leuk vonden.
    Al met al een geslaagd etentje.

15. Heeeerlijke pannenkoeken! Echt een aanrader!
    Super vriendelijk personeel!
    De kids konden fijn spelen!
    We komen zeker nog een keer eten.
    Bedankt!

16. Het restaurant is prachtig ingericht met vele oude dingen en leuke nagebootste geveltjes van vroeger er heerst een ontspannen sfeer de dames van de bediening zijn keurig gekleed in Zeeuwse klederdracht wat de uitstraling nog meer verhoogd en zijn zeer attent, het eten de poffertjes en pannenkoeken zijn heerlijk! Dit restaurant is zeker een aanrader voor toeristen, ik als rasechte Zeeuw vind één klein minpuntje dat wanneer ik als gast gewoon mijn Zeeuwse dialect spreek hoop ik dat er dan ook Zeeuws wordt terug gesproken! Dit was jammer genoeg niet het geval terwijl de naam van het restaurant "Spek Mie Stroop" toch een aloude spreuk dan wel gewoonte hier in het Zeeuwse land iets anders doet vermoeden!

17. Wim

Lekker, goed, gezellig en betaalbaar gegeten. Waar kan dat tegenwoordig nog? Vaste prik als we op vakantie zijn in Zeeland: aanrader.

18. Gerrit wielens

We heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en de prijzen zeer redelijk.

19. Appeldoorn

Met 8 personen heerlijk gegeten. Smakelijke en goed gevulde pannenkoeken. Correcte bediening. Een aanrader. Tevens afzonderlijke speelhoek voor de kinderen.

20. de Jong

Aardige ontvangst. Helaas wel een uur op onze pannenkoek moeten wachten. Een misverstand met de keuken begrepen we later. Bediening heeft hiervoor excuus aangeboden en we kregen een gratis drankje. Pannenkoek was lekker!

21. van Leeuwen

Smaakvol. Diverse gerechten gegeten.

22. We moesten lang wachten op onze drankjes. Vonden de pannenkoeken relatief duur tov andere ervaringen in bijvoorbeeld Drenthe.
    Sfeer is goed, personeel is vriendelijk en leuk passend gekleed.
    Een aanrader voor een gezelschap met kinderen, met alleen volwassenen kan je elders mogelijk beter eten.

23. J Hakkert

Lekker gegeten! Vooral ook omdat 2 van onze gasten coeliakie hebben. Die kunnen daar ook goed eten. Een van die gasten heeft nog een andere allergie. Mocht zelfs haar eigen beslag meenemen.
    Op weinig plaatsen kun je terecht als je dan uit eten wilt.
    Bedankt!

24. J.Neels

De bediening was enigszins matig. Duurde heel lang voordat men kwam vragen voor een drankje. Dat moet beter.

25. Ria Heeren

We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de entourage. Ook de bediening was perfect. Zeer vriendelijk. We komen er graag.

26. We hebben heerlijk genoten van een pannenkoek.

27. Martijn

Met 8 personen gegeten. Bestellingen worden nog ouderwets opgeschreven en daar ging dan ook het één en ander mis. Misschien gewoon nummers bij de pannenkoeken zetten in de menukaart en alles digitaal opnemen. Verder een leuk restaurant maar staat niet op de lijst om nog eens terug te gaan.
    Bediening lijkt niet heel ervaren.

28. Martijn Dekker

Zeer tevreden, was wel lang wachten tussen het eten en het toetje. Op de kaart was het ook lang wachten in het begin voor de rest hebben de pannenkoeken goed gesmaakt.

29. Janneke

Om de file te ontwijken heerlijk gegeten bij jullie, super goed gevulde lekkere spek-pannenkoeken genuttigd, met toe een jikkemiene ijsje met likeurtje, eeerrrrg lekker.

30. Ylona Lindenberg

We hebben lekker gegeten, en de kinderen konden ook even spelen in de kinderhoek.

31. Franka vd boom

De bediening was erg slecht 1,5 uur op een pannenkoek moeten wachten en niemand aan tafel gezien voor een drankje. Dit was was ook bij de andere tafels. De pannenkoek was lekker.

32. Stephanie Oerlemans

Erg lang moeten wachten op drinken, na meerdere malen vragen werd het elke keer vergeten. Dus zonder drinken gegeten. Toen we weg wilde gaan kregen we de bestelling. Ook kregen we de pannenkoeken, maar hebben we lang moeten wachten voor we de stroop kregen. De stroop had ook erg weinig smaak.

3,1
  33. Pancake and service 10/10.

34. Lekkere pannekoeken. Leuke inrichting.
    Helaas slechte service. Een paar van ons hadden icetea besteld, kregen we glazen die halfvol waren!! Toen we er wat van zeiden kregen we een kan icetea op tafel. Goed opgelost dachten we. Zagen we thuis dat ze een extra glas icetea gerekend hadden. Dat vinden we geen service....

35. Met 3 kinderen te leen er gegeten. Vriendelijke service, gezellig ingericht met een vleugje nostalgie. Pannenkoeken waren erg lekker gemaakt. Ik kom hier zeker terug!

36. We waren wat vroeg en de enige gasten op dat moment, 17.00 uur. De kok stond er op dat moment even alleen voor maar desondanks kregen we een warm onthaal. Hij nam ruimschoots de tijd om ons over zijn pannenkoeken te vertellen. Mijn vrienden uit Australië en Nieuw Zeeland hebben vervolgens genoten van de heerlijke pannenkoeken. Zo lekker hadden ze, ze nog nooit gegeten!
    Ook de gezellige inrichting droeg bij aan een niet te vergeten herinnering!

37. Een superleuke locatie, vriendelijke en goedlachse bediening en lekker eten voor een schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!!!

38. Super lekkere pannenkoeken gegeten en ons zoontje van 2 jaar kreeg gewoon extra veel aandacht. Dat is echt net of je thuis bent. Een aanrader…

39. We komen hier wel vaker: altijd tevreden geweest! Deze keer viel ons echt tegen. We zagen een paar nieuwe gezichten. Lang moeten wachten op pannenkoek; vervolgens waren ze er één vergeten. Helft van de pannenkoeken was aangebrand. Kok was aan het experimenteren met nieuwe kruidenboter, begrepen we later. 2 Soorten speciaalbier waren niet meer te verkrijgen. Je krijgt een heel verhaal te horen over limieten etc waar je als klant niet op zit te wachten. De organisatie kwam rommelig en gestresst over. Hopelijk was dit eenmalig!

40. Vanavond met een groepje heerlijk gegeten, van vissoep, pannenkoek, schnitzel en lekker ijs. Erg vriendelijke en gastvrije bediening.

41. 9 Februari de verjaardag van vrouw haar 50ste verjaardag gevierd bij spek met stroop.
    Erg gezellige sfeer goede bediening en heerlijk gegeten.
    Zeer zeker een aanrader voor het volgende feestje.

42. Om even wat te doen te hebben rond de middag besloten buiten de deur te gaan lunchen. Zin in pannenkoeken, dus kwamen we hier terecht. Prima pannenkoeken. Grappige koffiekopjes en ontzettend veel om naar te kijken in dit pannenkoekenhuis. We hebben daarom een rondje gelopen om alles eens goed te bekijken.

43. Wij hebben heel lekker gegeten en de sfeer is heel relaxed.
    Tot een volgende keer.

44. We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten, voor herhaling vatbaar!👍

45. Luka van Damme

46. Het eten was okay. Burger heb ik wel eens beter gegeten.
    Personeel was niet klant vriendelijk. Moest zelf na 10 minuten eens een keer om de stroop vragen. Wilde je nog wat drinken duurde het ook best Lang voor je werd geholpen.
    Tafel Niet afgehaald zodat we na zaten te tafelen Met alle vieze Borden voor je neus.
    En als het nu druk was okay maar er waren 2 tafels bezet.
    Zelf om de rekening gevraagd. Werd niet eens gevraagd of het ons gesmaakt had. Bij het naar buiten lopen stonden de dames achter de bar te kletsen Met elkaar en nog geen totziens maar ze kwam wel achter me aan dat ik nog moest betalen. Geld lag gewoon op tafel. Nee geen tweede keer voor mij. Te duur voor zo een belabberde service.

5,7
  47. -1uur en een kwartier gewacht voordat we de pannenkoeken kregen.
    -het pannenkoekenhuis had geen rozijnen meer.
    -notenschillen op de walnotenpannenkoek.
    -geen tegemoetkoming naar de klant na klachtindiening.
    -de rozijnen stonden op de rekening.
    -het werd niet op prijs gezet om een beterzittende stoel te pakken voor iemand met rugklachten.

6,1
  48. Goed verzorgd, lekker gegeten, en vriendelijk personeel.

49. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was goed en de aankleding verrassend. Elke keer zag je wel iets nieuws. De kinderen hebben weer nieuwe spreekwoorden geleerd.
    ;-)

50. Leuke sfeer (wel erg weinig gasten op woensdagavond in de herfstvakantie), aardige serveerster. Verrassing bij het afrekenen: de versierpannenkoeken bleken op woensdag gratis te zijn! Met 3 kinderen is dat een leuke korting. De pannenkoeken smaakten heerlijk en voor de kinderen was het fijn om naar eigen smaak je pannenkoek te beleggen.

51. Janny Verstraate

Wij zijn zondagavond bij u geweest. Leuk en sfeervol. Geen Zeeuwse kleding?!
    Pannenkoeken waren goed, maar mijn Irish coffee was echt een aanfluiting.
    Leer dit uw personeel aub.

52. Annemarie

Bij binnenkomst wordt je haast overvallen door de leuke sfeer. We hebben allebei een héérlijke pannekoek op. Je weet wel zo een die zo lekker is dat je er nog wel 1 wil.. en je weet dat je dat niet lukt 😁. Dus dan neem je gewoon een van de lekkere desserts. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam, eten is heerlijk. We gaan snel weer.

53. Uitstekende service en eten heerlijk.

54. Familie kramer

Op de verjaardag van onze jongste bij spek mie stroop gegeten omdat het voorheen altijd goed was. En vorige keer vertelden ze mij dat wanneer je op je verjaardag er zou eten het gratis zou krijgen. Dit is alleen als je door de weeks jarig bent, dan krijg je je gerecht gratis. Als je in het weekend jarig bent dan is het 50%.... apart maar goed we nemen het voor lief.
    Dan de bestelling, ik neem een Zeeuwse zalm/garnalen salade met friet of brood. Friet moest ik erbij vragen, serveerster vroeg aan mij of het op de kaart stond... euh ja maar dat moet jij toch weten? En tijdens het eten zat ik de garnalen te zoeken... ja ja die was de kok bij navraag vergeten maar die zouden ze zo komen brengen... nou laat dat maar we praten zo wel over de prijs. Maar dat kon niet, want was de smoes van de kok (via serveerster) er zat meer zalm in als normaal. Had ik hier om gevraagd? Manlief had een hamburger op een vreemd afbakbroodje op een houten plank. Zou u nog een dessert willen!? Nou nee dank je we hebben het nu wel gehad...! Maar bij de rekening werd er nix meer gevraagd, of het had gesmaakt...
    Duurt weer even voor of dat ik nog langs ga...!

55. Ondanks dat er niet veel mensen waren (2 andere tafels) duurde het erg lang voordat het eten er was. Omdat het eten koud werd van de eerste mensen zijn sommige daarom alvast begonnen met eten, waardoor de eerste al klaar waren en de laatste pas hun bord kregen. Misschien omdat er steeds maar met 1 bord gelopen werd? Ook zaten we al een tijdje zonder drinken voodat we weer pas drinken kregen. Misschien ook een tip om de kinderen als eerste hun pannenkoek te geven, en tegelijk? Ipv eerst een paar kinderen als eerste, en als aller laatste nog een kindje.

56. Marcel en Diana

Wat een ontzettend gezellig restaurant!
    Bediening erg vriendelijk, voor de kids erg veel te doen! Gewoon top!

57. Het eten was lekker. Maar we hebben erg lang op ons eten moeten wachten. Er was te weinig personeel terwijl het restaurant bomvol zat.

58. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Veel keuze in pannenkoeken. Wat betreft “Gewone” gerechten zou van mij nog wat meer keuze mogen zijn.

59. Koppejan

We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was top! De serveerster was maar alleen. Alles ging toch snel en goed. Super!

60. Polley Rudi

Zeer vriendelijk, net en verzorgd.

61. Michelle

Was een zeer gezellig plekje. Ik heb nog nooit zo'n lekkere pannenkoeken gegeten, echt heerlijk.

62. Pannenkoek was lekker maar wel duur bediening niet echt vriendelijk.

63. Ina van Marle

Het was gezellig en leuk. Personeel erg vriendelijk. Alleen was het jammer dat het allemaal erg lang duurde. Men heeft ons ook gezegd hoe dat kwam. Dat kwam dat er door ziekte personeel was uitgevallen. Kwestie van overmacht.
    We kregen allemaal wel tegelijk onze pannenkoek. We waren uiteindelijk ook met een grote groep. Negen volwassenen en acht kinderen. zij hebben zich prima vermaakt in de speelruimte en buiten.
    Mochten wij ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug. In 2015 zijn we er ook geweest. Toen was alles ook oké.

64. Nico Koster

Heel leuk restaurant een aanrader.
    Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Echt even gaan kijken en eten als je in de buurt bent.

65. L. de Koning

Al meerdere keren wezen eten en telkens zeer keurig bediend en ook zeer lekker gegeten.

66. Fam P. Raven

In de oude discotheek van ‘s - Heerenhoek is thans een pannenkoekenrestaurant gevestigd. Eten was prima, hoewel de pannenkoeken met poedersuiker wel erg onder de poedersuiker zaten… all in all lekker gegeten. Cijfer: 7,5

67. Zoals altijd heerlijk gegeten en gedronken!

68. Lekker gegeten, vriendelijke bediening! Gezellige ambiance!

69. Met ons team heerlijk relaxed gegeten op het terras, prima eten en een gemoedelijk sfeertje, voor herhaling vatbaar.

70. Lekker gegeten, prima verzorgd, perfect.

71. J. van Terheijden

In een woord geweldig, een aanrader voor iedereen met jongere kinderen.

72. E van Meeuwen van aalst

We hebben lekker gegeten. Goed voor de kinderen. Pannenkoeken heerlijk.

73. R. van Wanrooij-de Ridder

Heel leuke locatie ook speciaal voor de kleinkinderen een leuke speelhoek. High Tea is heel goed verzorgd en ook de pannenkoeken zijn heerlijk.

74. Duur, lang wachten en koude pannekoek maar wel mooi restaurant.

3,1
  75. Het was erg lekker voor een goede prijs

76. Leuke zaak in echte Zeeuwse stijl!

Lekker gegeten! Jammer dat we de enige gasten waren, want anders hadden we voor de sfeer zeker nog een hogere waardering kunnen geven!

77. We zijn gisteren met een paar collegae bij Spek Mie Stroop wezen eten. De sfeer was ontspannen, vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken.
    We hopen hier zeker nog eens terug te komen.

78. Met twaalf personen pannenkoeken wezen eten bij Spek mie stroop. Gezellige ambiance maar helaas wel met wat minpunten. De pannenkoeken werden in gedeeltes geserveerd zodat de één hem bijna op had en de andere had nog niets. Op aanraden van de serveerster moesten we niet op de andere wachten omdat de pannenkoek dan koud zou worden. Is erg ongezellig eten op deze manier. Als exuus waren er maar zes gaspitten. De koffie na afloop is lauw.

79. Leuke ervaring voor de kinderen door het unieke kader. Als je in de buurt bent zeker eens passeren.

80. Het was geweldig. Bijzondere maaltijd geweest. Was met mijn vriendin terwijl we beseften dat dit de laatste maaltijd samen was. Waardevolle herinnering!

81. Geweldige plek en leuke inrichting!
    De bediening was goed en de pannekoeken heerlijk! Kinderen kunnen prima vermaken 😉

82. Heerlijk gegeten top pannenkoeken.

83. Ed kamerling

Vooral de versierpannenkoek was gewéldig.

84. Johan Geluk

Teleurstellend. 23 september gereserveerd voor zaterdag 7 oktober met 14 personen. Bevestiging enz ontvangen. donderdag 5 oktober eind van de dag een telefoontje. Er was een grotere groep die het hele restaurant afhuurde. Of wij eerder konden komen en zorgen dat we om half acht weg waren. Met 14 personen niet echt handig. Reservering heeft dus geen zin hier. Gelukkig hebben we ergens anders nog kunnen reserveren voor 14 personen.

85. Geweldig fijne avond gehad met lekker eten en fijn gezelschap. Het is altijd top bij Spek mie stroop.

86. Dick Hoeksema

Heerlijk gegeten! Dankzij de relaxte, gezellige entourage een geslaagd verjaardagsetentje.

87. Ik was vergeten bij de reservering te zetten dat het om een high tea ging. Ze waren er dus niet op berekend maar hebben er een super high tea van gemaakt. Bedankt. Komen zeker nog eens terug.

88. Anja en Judith

Heerlijk gegeten! Alles was goed...

89. Het was een goed verzorgde eetgelegenheid, de bediening was ook goed, het eten was heerlijk. Alleen de muziek was niet fijn en vrij hard en vonden we niet passen bij die ingerichte sfeer van vroeger.

90. Judith Hulsing

Verrassend. Heerlijke pannenkoeken. Vriendelijke bediening. Erg leuk dat er zo veel te zien is. Kindvriendelijke, bijna huiselijke sfeer.

91. Slecht, de eerste keer was het goed maar nu voor de tweede keer slecht te weinig personeel heel lang op serverders moeten wachten om nog een bestelling of bestellingen te kunnen op geven ook met afrekenen slecht en ook geen spaarkaart of stempel kaar dat belooft is na de eerste keer dat ik een kassabon kreeg en ik moest bij de volgende keer de kassabon meenemen om over te zetten naar stempelkaart en is nog niet gebeurd. Te lang zitten en te lang staan ik heb nog net geen stalbennen en zitten op een houten plank kussens voel je niet enz. Helaas moet ik het zo omschrijven als heel slecht de tweede keer en na de eerste keer was mijn interesse en ook graag er weer heen geprikkeld maar nu denk ik niet meer er heen te gaan meschien in de toekomst nog maar tot nu toe nee ik ga niet meer terug zonde helaas.

92. Super gezellig zeker voor herhaling vatbaar!

93. Super lekker gegeten, mijn partner had een pannekoek, deze was erg lekker. Zelf had ik geen pannekoek, maar een schnitzel, deze was ook zeker heerlijk en goede kwaliteit van vlees.

Een fijne sfeer en goede bediening. Wij komen zeker vaker eten.

94. Al een paar keer gegeten, goede service en een fijne sfeer. Lekkere pannekoeken, zeker voor herhaling vatbaar.

95. Elly coet

Heerlijke pannekoeken, maar ook vis of biefstuk en nog veel meer kun je er eten.

96. Dit is een leuk en gezellig restaurant waar je (zeker met kinderen) heerlijk pannekoeken kunt eten. De keuze is reuze en als je een ander idee hebt dan draait de kok haar of zijn hand daar niet voor om.
    Super vriendelijk en gemotiveerd personeel.
    De kindertjes krijgen een kleurplaat en er is ook een leuke speelhoek.
    Kortom... Zeker voor herhaling vatbaar.
    Wij komen snel weer terug.
    We hebben er nu alweer zin in!

97. Sfeerloos gebeuren, harde airco die om de 4 minuten aan sprong en in die 4 minuten stilte (er was geen muziek) was het verschrikkelijk ongemakkelijk. De tafel naast ons zat al zeker 10 minuten eerder en was nog steeds niet geholpen (wij ondertussen wel).

Carpaccio zat aan de rand van het bord vast geplakt (hard en droog) en kwam duidelijk uit een pak van de supermarkt. Perensap was op, appelsap 10 minuten later ook. Pannenkoek was erg vet. Inrichting verschrikkelijk.

2,2
  98. j.mikhout

Vanavond met onze kleinzoon Rik lekker pannenkoeken wezen eten. De pannenkoeken waren heerlijk!! Ze zijn hier helemaal op kinderen ingesteld, echt een aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug. Jan en Jeanet Mikhout

99. We hebben heerlijk gegeten en werden goed bediend, was heel erg gezellig. We komen zeker terug.

100. Top bedrijf, top personeel en dan hebben we het nog niet over het eten gehad. Komen zeker terug, leuk, echt een aanrader, zeker met kinderen.

Vorige pagina

Volgende pagina