Spek Mie Stroop in 's-Heerenhoek

Meer dan alleen pannenkoeken...

Corona informatie

Grote gratis parkeerplek voor de deur!

ma lunch 11:00 - 16:30 diner 16:00 - 20:00

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 20 apr

Op zoek naar een gezellig restaurant met veel sfeer & een geweldige ambiance?
Ons restaurant is geheel ingericht in een authentieke Zeeuwse oma stijl. Er is een ruime kinderspeelhoek aanwezig en een echte oma “lounge” ruimte waar u de dorpsfilms uit 1965 kunt bewonderen.
In ons restaurant serveren wij gerechten gemaakt met Zeeuwse ingrediënten. Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor een heerlijke High-Tea, High-Beer of een High-Wine als gezellig uitje met familie, vrienden of collega’s.
U zult zich wanen in de tijd van weleer!
Ons restaurant ligt op prachtige Zeeuwse wandel – en fietsroutes. Wij hebben een ruime eigen parkeergelegenheid voor de deur! Bovendien kunt u bij ons uw e-fiets gratis opladen! Hoe handig is dat?!
Wij zitten in het hart van de zak van Zuid- Beveland waar u al wandelend of fietsend kunt genieten van verstilde dijkjes en in het voorjaar de prachtige bloeiende fruitboomgaarden.

2. Ambiance

1490019106 82
1520571563 82
1526682055 83

1. Rannel De Cock

Het is een intiem echt Zeeuws restaurant- Fyne bediening - af en toe wel relaxed dus geen bestelstress - zelfs mijn buren van 30 jaar geleden kome hier eten! - De gerechten zijn heerlijk - ruime porties - ik kom zeker terug! Fyne bediening en aardig voor kinderen en hondje mocht ook binnen - dus voor My een 10!

2. Een super gezellige sfeer en een evenzo goed kwaliteit.

3. Frank van Bergen

Heerlijke pannenkoeken gegeten met vlotte en leuke bediening.Tweede avond ook eens iets anders geprobeerd, was ook zeker de moeite waard en zeer betaalbaar. Ook om ons heen veel aandacht voor alle jonge kinderen vanuit het bedienend personeel. Echte aanrader!

4. Marnix Jansen

Wat is dit een fantastisch restaurant. Onnoemelijk lekker gegeten en top service wat ze daar bieden!
    Echt een aanrader om eens heerlijk uit eten te gaan voor een scherpe prijs!

5. Na aantal keren geweest te zIjn, wilde wij weer onze lievelingspannekoek gaan eten. Maar helaas, die waren er niet meer. Dus moesten wij een andere keuze maken. En wij vonden dat er teveel hetzelfde op de menukaart stond. Bijv Pannekoek met ham, pannekoek met ham en ui.
    Pannekoek met ui en spek enz. Ook moesten wij meer dan EEN uur wachten, voordat ze met het eten kwamen. En het eten viel ook tegen. Zalm die heel erg droog was en klein beetje patat en salade. Wij waren dat niet gewend van deze zaak. Dus voor ons was dit echt de laatste keer dat wij Spek mie stroop hebben bezocht.

6. Heerlijk gegeten met de kinderen. Super leuk ingerichte speelruimte voor de kinderen. Wij een lekker lokaal biertje en lekkere pannenkoeken!

7. Prima zaak en een eigentijdse gezellige sfeer!
    Echt een aanrader voor iedereen om regelmatig naartoe te gaan, en ze hebben meer dan pannenkoeken als je daar niet van houdt!

Eén vorige recensie
  8. Ans Palen van der

Lekkere pannenkoeken gegeten in een leuke Entourage.

9. Echt fantastische pannenkoeken gegeten in Zeeuwse sferen. Restaurant is prachtig ingericht.

10. Op vakantie in Baarland zijn we op bezoek geweest bij dit restaurant. Wat een verademing. De eigenaar is vriendelijk, en ontspannen. Ook met kinderen (2 en 4) hebben we een hele ontspannen avond gehad. De zaak is prachtig: echt een oldskool pannenkoekenhuis, zoals het hoort. De speelhoek is prachtig, en de kinderen vermaken zich uitstekend in dit restaurant. Beide dochters vonden de versierpannenkoek een hit, en beide hebben 'm bijna helemaal opgegeten.
    Met 48 euro voor 4 man (inclusief toetjes / koffie / speciaalbier), kan dit restaurant niet op tegen de pannenkoeken op de camping!

Wij komen volgend jaar zeker een keer (of 2) terug.

11. Arja Schneider van Soldt

Top eten, top service. Rustige omgeving. Een echte aanrader. Ga er graag weer heen.

12. Gezellig om weer eens uit eten te gaan. We kennen spek mie stroop al langer, erg genoten en lekker gegeten.

13. Was zoals gewoonlijk weer top, zeker in de corona periode, er werd zo goed rekening mee gehouden.. Ondanks dat het ineens drukker werd was de gastheer vrolijk en maakte tijd voor een gezellig praatje...

14. Rianne Beekhuis-bultman

Vandaag onverwachts hier beland voor een pannenkoekje tijdens onze vakantie. We werden bediend door een zeer spontane gastheer die zijn werk met alle liefde doet.
    Deze vriendelijke vrolijkerd was tevens de kok en hij heeft echt onwijs lekkere pannenkoeken voor ons gebakken! (geen enkel probleem trouwens als je een extra ingrediënt op je pannenkoek wil!) .. Ze waren verrukkelijk, dus echt dikke aanrader...
    We wensen je veel plezier hier! De kids hebben zich overigens ontzettend vermaakt in de ruime speelhoek en mochten na afloop een kadootje uitzoeken..:))

15. E.G. van Es

We hebben een heerlijke pannenkoek met spek gegeten en de
    service en bediening was heel goed/

16. Vroege Carla

Helaas jammer........dat ze werken met kinderen in de bediening.
    Zij hebben geen oog voor de klant, ik drink graag rivella en deze heeft altijd een lichte bruis.
    Mijn drankje was doods en heb hier meteen iets van gezegd, ze zeiden het komt uit een fles die ‘s middags was opengemaakt jaja. De radio stond irritant hard op een nieuwszender zeer storend, toen wij hier iets van zeiden, zei de serveerster “dat is uw mening” jeugd hé.
    De pannenkoeken hebben gesmaakt en daar kwamen wij voor. Bij het reserveren wordt trouwens gezegd dat er nog één tafeltje vrij was, druk hoezo er was bijna niemand.

17. Wat is het daar leuk om te eten. Zoveel leuke dingen van vroegâh. Er werd naar alle wensen geluisterd. Zelf pannenkoek samen stellen wat niet op de kaart stond. Ons zoontje kreeg nog een leuke versassing na zijn versierde pannekoek. Ook is er een leuke speelplek voor kinderen.
    We hebben heerlijk gegeten en gingen voldaan weer naar huis.

18. Gezellig gegeten, de sfeer is leuk en ontspannen, nee bediening zeer vriendelijk en behulpzaam, ondanks de onervarenheid van onze serveerster.
    En de pannenkoek met boerenkaas, appel en gember was onovertroffen!

19. Hartststikke leuk spulletje en heerlijk gegeten in nostalgische sfeer.
    Een aanrader!

20. Spek Mie Stroop

21. Fam valk

Leuke oude inrichting.
    Eten was prima.

22. Wilma Peters

Lekker gegeten, leuke entourage. Kinderspeelplek.

23. Veva Lysens

Superlekkere pannenkoeken! Zowel de hartige als de zoete. Royale porties ook.

24. Een echt pannenkoeken restaurant, leuke inrichting, vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken met heel veel keuze.

25. Heerlijke pannenkoeken gegeten!

26. Gabriëlla

Veel parkeerplek voor de deur. Gezellig, ouderwets ingericht, veel te zien. Aardig en gezellig personeel. Veel keus. Ik wilde spek met appel en rozijnen, stond niet op de kaart, maar was wel mogelijk.

Stevige en goed gevulde pannenkoek, daardoor niet op te rollen, kon m ook niet helemaal op. Nette toiletten, weinig op aan te merken, geen suiker of honing bij de muntthee, pas bij navraag. Geen koekje bij de thee staat niet gastvrij. Corona besparing?
    Verder niets op aan te merken. Ga zo door.

27. Danielle

Wauw wat een verrassing was dit.
    Niet alleen heerlijk gegeten, maar ook de stijl qua inrichting en de overige ruimtes. Net een museum, terug in de tijd. We keken onze ogen uit.

Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.

28. Marino s

Het was heel lekker en zeer gezellig

29. H. Smit

Sfeervol ingericht, vriendelijk personeel en lekker gegeten. Speelgelegenheid voor kinderen, die bij het weggaan ook nog een kleinigheidje kregen. Kortom: prima!!

30. Wim Polderman

Heerlijk gegeten en een fijne gezellige sfeer met goede bediening en aardig personeel. Zeker een aanrader.

31. Jessica de Vries-Ostermeier

Eten was prima! Ook snel geserveerd. Misschien handig om de kinderen volgende keer eerst te geven ipv als laatste... En de stroop werd gebracht toen de pannenkoeken al op waren :-D ambiance was leuk, vooral super speelhoek! Bediening ook erg vriendelijk!

32. Familie Franken

De sfeer en het eten was prima, maar bijna iedere bezoeker komt voor pannenkoeken.
    Daar wij een cadeaubon hadden gekregen zijn we bij Spek Mie Stroop gaan eten (geen pannenkoeken). Het duurde erg lang voor wij het bestelde menu kregen. De bediening was leuk en de sfeer zonder meer ook. Het eten was lekker.

33. Het was er gezellig en een hartelijke sfeer. De pannenkoeken, de wijn en de koffie na, allemaal goed. Ik was blij dat het aardige meisje dat bediende niet in klederdracht was, want ik vind die half- afgemaakte klederdracht geen gezicht, keurig in het zwart staat veel jeugdiger.

34. Nelleke Houtekamer

We kwamen met 7 volwassenen en 6 kinderen, waaronder 2 baby’s. Best wel druk dus. De Bediening was erg aardig en goed, maar de keuken had er meer moeite mee, ondanks dat het absoluut niet druk was in het restaurant. Spraakverwarring en het duurde vrij lang voor het eten kwam. Het alcoholvrije bier was op en we vroegen om een kan water, wat nooit gekomen is. Het eten zelf was lekker en waar voor zijn geld. Wat erg leuk was, dat de kinderen een eigen speelplek hadden met een tafelvoetbal en meer speelgoed, met een tijdschriftenbak. Daardoor konden wij toch ontspannen eten en werd de avond een succes.

35. Lekker gegeten bij Spek mie stroop!
    De kok had speciaal voor ons vegan pannenkoeken gebakken en ook nog glutenvrij! We voelden ons erg welkom! Ook fijne bediening en dus creatieve keuken! Wij komen zéker nog eens en kondigen dit een dag eerder aan zodat de keuken nóg meer lekkers aan kan bieden, super!

36. Vriendelijke filiaalmanager. Goed eten voor een leuk prijsje en no nonsens.

37. Westhoeve

Leuke sfeer, veel keuze en gezellige bediening.

38. J.A. van de Poel

Goede pannenkoeken voor een nette prijs.. Ook aan de kinderen is gedacht. Snelle, vriendelijke bediening in een gezellige omgeving.

39. Er was een tafel gedekt maar we mochten ook een andere plaats kiezen, wat we deden.
    De kok bediende zelf en deed dat uitstekend. De pannenkoeken waren verrukkelijk. Onze (70)jarige werd door de kok getrakteerd op een sorbet, welke hij al zingend opdiende. Het was allemaal geweldig!

40. Heerlijk gegeten. Super vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooie sfeer binnen. Al met al super tevreden!

41. Sfeervol restaurant, leuke speelhoek voor de kinderen, heerlijk gegeten.

42. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen, we.
    Werden vriendelijk en hartelijk ontvangen door een.
    Dame in klederdracht.
    De lokatie ziet er ook erg leuk uit.
    Alles smaakte voortreffelijk en zeker voor herhaling.
    Vatbaar.
    Bij het afrekenen mochten de kinderen nog een kadootje.
    Uit zoeken wat ze heel erg leuk vonden.
    Al met al een geslaagd etentje.

43. Heeeerlijke pannenkoeken! Echt een aanrader!
    Super vriendelijk personeel!
    De kids konden fijn spelen!
    We komen zeker nog een keer eten.
    Bedankt!

44. Het restaurant is prachtig ingericht met vele oude dingen en leuke nagebootste geveltjes van vroeger er heerst een ontspannen sfeer de dames van de bediening zijn keurig gekleed in Zeeuwse klederdracht wat de uitstraling nog meer verhoogd en zijn zeer attent, het eten de poffertjes en pannenkoeken zijn heerlijk! Dit restaurant is zeker een aanrader voor toeristen, ik als rasechte Zeeuw vind één klein minpuntje dat wanneer ik als gast gewoon mijn Zeeuwse dialect spreek hoop ik dat er dan ook Zeeuws wordt terug gesproken! Dit was jammer genoeg niet het geval terwijl de naam van het restaurant "Spek Mie Stroop" toch een aloude spreuk dan wel gewoonte hier in het Zeeuwse land iets anders doet vermoeden!

45. Wim 30 punten

Lekker, goed, gezellig en betaalbaar gegeten. Waar kan dat tegenwoordig nog? Vaste prik als we op vakantie zijn in Zeeland: aanrader.

46. Gerrit wielens

We heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en de prijzen zeer redelijk.

47. Appeldoorn

Met 8 personen heerlijk gegeten. Smakelijke en goed gevulde pannenkoeken. Correcte bediening. Een aanrader. Tevens afzonderlijke speelhoek voor de kinderen.

48. de Jong

Aardige ontvangst. Helaas wel een uur op onze pannenkoek moeten wachten. Een misverstand met de keuken begrepen we later. Bediening heeft hiervoor excuus aangeboden en we kregen een gratis drankje. Pannenkoek was lekker!

49. van Leeuwen

Smaakvol. Diverse gerechten gegeten.

50. We moesten lang wachten op onze drankjes. Vonden de pannenkoeken relatief duur tov andere ervaringen in bijvoorbeeld Drenthe.
    Sfeer is goed, personeel is vriendelijk en leuk passend gekleed.
    Een aanrader voor een gezelschap met kinderen, met alleen volwassenen kan je elders mogelijk beter eten.

51. Altijd 'n leuke plaats om te eten, zeer goede service, kwaliteit.
    En ook gluten, lactose vrije pannenkoeken.

52. J Hakkert

Lekker gegeten! Vooral ook omdat 2 van onze gasten coeliakie hebben. Die kunnen daar ook goed eten. Een van die gasten heeft nog een andere allergie. Mocht zelfs haar eigen beslag meenemen.
    Op weinig plaatsen kun je terecht als je dan uit eten wilt.
    Bedankt!

53. J.Neels

De bediening was enigszins matig. Duurde heel lang voordat men kwam vragen voor een drankje. Dat moet beter.

54. Ria Heeren

We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de entourage. Ook de bediening was perfect. Zeer vriendelijk. We komen er graag.

55. We hebben heerlijk genoten van een pannenkoek.

56. Martijn

Met 8 personen gegeten. Bestellingen worden nog ouderwets opgeschreven en daar ging dan ook het één en ander mis. Misschien gewoon nummers bij de pannenkoeken zetten in de menukaart en alles digitaal opnemen. Verder een leuk restaurant maar staat niet op de lijst om nog eens terug te gaan.
    Bediening lijkt niet heel ervaren.

57. Martijn Dekker

Zeer tevreden, was wel lang wachten tussen het eten en het toetje. Op de kaart was het ook lang wachten in het begin voor de rest hebben de pannenkoeken goed gesmaakt.

58. Janneke

Om de file te ontwijken heerlijk gegeten bij jullie, super goed gevulde lekkere spek-pannenkoeken genuttigd, met toe een jikkemiene ijsje met likeurtje, eeerrrrg lekker.

59. Ylona Lindenberg

We hebben lekker gegeten, en de kinderen konden ook even spelen in de kinderhoek.

60. Franka vd boom

De bediening was erg slecht 1,5 uur op een pannenkoek moeten wachten en niemand aan tafel gezien voor een drankje. Dit was was ook bij de andere tafels. De pannenkoek was lekker.

61. Stephanie Oerlemans

Erg lang moeten wachten op drinken, na meerdere malen vragen werd het elke keer vergeten. Dus zonder drinken gegeten. Toen we weg wilde gaan kregen we de bestelling. Ook kregen we de pannenkoeken, maar hebben we lang moeten wachten voor we de stroop kregen. De stroop had ook erg weinig smaak.

62. Pancake and service 10/10.

63. Lekkere pannekoeken. Leuke inrichting.
    Helaas slechte service. Een paar van ons hadden icetea besteld, kregen we glazen die halfvol waren!! Toen we er wat van zeiden kregen we een kan icetea op tafel. Goed opgelost dachten we. Zagen we thuis dat ze een extra glas icetea gerekend hadden. Dat vinden we geen service....

64. Met 3 kinderen te leen er gegeten. Vriendelijke service, gezellig ingericht met een vleugje nostalgie. Pannenkoeken waren erg lekker gemaakt. Ik kom hier zeker terug!

65. We waren wat vroeg en de enige gasten op dat moment, 17.00 uur. De kok stond er op dat moment even alleen voor maar desondanks kregen we een warm onthaal. Hij nam ruimschoots de tijd om ons over zijn pannenkoeken te vertellen. Mijn vrienden uit Australië en Nieuw Zeeland hebben vervolgens genoten van de heerlijke pannenkoeken. Zo lekker hadden ze, ze nog nooit gegeten!
    Ook de gezellige inrichting droeg bij aan een niet te vergeten herinnering!

66. Een superleuke locatie, vriendelijke en goedlachse bediening en lekker eten voor een schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!!!

67. Super lekkere pannenkoeken gegeten en ons zoontje van 2 jaar kreeg gewoon extra veel aandacht. Dat is echt net of je thuis bent. Een aanrader…

68. We komen hier wel vaker: altijd tevreden geweest! Deze keer viel ons echt tegen. We zagen een paar nieuwe gezichten. Lang moeten wachten op pannenkoek; vervolgens waren ze er één vergeten. Helft van de pannenkoeken was aangebrand. Kok was aan het experimenteren met nieuwe kruidenboter, begrepen we later. 2 Soorten speciaalbier waren niet meer te verkrijgen. Je krijgt een heel verhaal te horen over limieten etc waar je als klant niet op zit te wachten. De organisatie kwam rommelig en gestresst over. Hopelijk was dit eenmalig!

69. Vanavond met een groepje heerlijk gegeten, van vissoep, pannenkoek, schnitzel en lekker ijs. Erg vriendelijke en gastvrije bediening.

70. 9 Februari de verjaardag van vrouw haar 50ste verjaardag gevierd bij spek met stroop.
    Erg gezellige sfeer goede bediening en heerlijk gegeten.
    Zeer zeker een aanrader voor het volgende feestje.

71. Dit pannenkoekenhuis heeft net een beetje meer dan andere in zijn soort. Leuke aankleding! Persoonlijke aandacht! Wij komen hier graag eens in de zoveel tijd. Alleen als we in een andere provincie zijn, eten we in een ander pannenkoekenhuis, maar in Zeeland is Spek Mie Stroop de beste!!!

72. Om even wat te doen te hebben rond de middag besloten buiten de deur te gaan lunchen. Zin in pannenkoeken, dus kwamen we hier terecht. Prima pannenkoeken. Grappige koffiekopjes en ontzettend veel om naar te kijken in dit pannenkoekenhuis. We hebben daarom een rondje gelopen om alles eens goed te bekijken.

73. Geweldig entourage. Nostalgie ten top! En je kunt ook iets anders eten als je geen pannenkoeken wilt!
    Bediening loopt in Zeeuwse kledij! Prachtig.
    Geen fotoos gemaakt! Vergeten!!!

Eén vorige recensie
  74. Wij hebben heel lekker gegeten en de sfeer is heel relaxed.
    Tot een volgende keer.

75. We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten, voor herhaling vatbaar!👍

76. Luka van Damme

77. Het eten was okay. Burger heb ik wel eens beter gegeten.
    Personeel was niet klant vriendelijk. Moest zelf na 10 minuten eens een keer om de stroop vragen. Wilde je nog wat drinken duurde het ook best Lang voor je werd geholpen.
    Tafel Niet afgehaald zodat we na zaten te tafelen Met alle vieze Borden voor je neus.
    En als het nu druk was okay maar er waren 2 tafels bezet.
    Zelf om de rekening gevraagd. Werd niet eens gevraagd of het ons gesmaakt had. Bij het naar buiten lopen stonden de dames achter de bar te kletsen Met elkaar en nog geen totziens maar ze kwam wel achter me aan dat ik nog moest betalen. Geld lag gewoon op tafel. Nee geen tweede keer voor mij. Te duur voor zo een belabberde service.

78. -1uur en een kwartier gewacht voordat we de pannenkoeken kregen.
    -het pannenkoekenhuis had geen rozijnen meer.
    -notenschillen op de walnotenpannenkoek.
    -geen tegemoetkoming naar de klant na klachtindiening.
    -de rozijnen stonden op de rekening.
    -het werd niet op prijs gezet om een beterzittende stoel te pakken voor iemand met rugklachten.

79. Goed verzorgd, lekker gegeten, en vriendelijk personeel.

80. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was goed en de aankleding verrassend. Elke keer zag je wel iets nieuws. De kinderen hebben weer nieuwe spreekwoorden geleerd.
    ;-)

81. Leuke sfeer (wel erg weinig gasten op woensdagavond in de herfstvakantie), aardige serveerster. Verrassing bij het afrekenen: de versierpannenkoeken bleken op woensdag gratis te zijn! Met 3 kinderen is dat een leuke korting. De pannenkoeken smaakten heerlijk en voor de kinderen was het fijn om naar eigen smaak je pannenkoek te beleggen.

82. Janny Verstraate

Wij zijn zondagavond bij u geweest. Leuk en sfeervol. Geen Zeeuwse kleding?!
    Pannenkoeken waren goed, maar mijn Irish coffee was echt een aanfluiting.
    Leer dit uw personeel aub.

83. Annemarie

Bij binnenkomst wordt je haast overvallen door de leuke sfeer. We hebben allebei een héérlijke pannekoek op. Je weet wel zo een die zo lekker is dat je er nog wel 1 wil.. en je weet dat je dat niet lukt 😁. Dus dan neem je gewoon een van de lekkere desserts. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam, eten is heerlijk. We gaan snel weer.

84. Uitstekende service en eten heerlijk.

85. Familie kramer

Op de verjaardag van onze jongste bij spek mie stroop gegeten omdat het voorheen altijd goed was. En vorige keer vertelden ze mij dat wanneer je op je verjaardag er zou eten het gratis zou krijgen. Dit is alleen als je door de weeks jarig bent, dan krijg je je gerecht gratis. Als je in het weekend jarig bent dan is het 50%.... apart maar goed we nemen het voor lief.
    Dan de bestelling, ik neem een Zeeuwse zalm/garnalen salade met friet of brood. Friet moest ik erbij vragen, serveerster vroeg aan mij of het op de kaart stond... euh ja maar dat moet jij toch weten? En tijdens het eten zat ik de garnalen te zoeken... ja ja die was de kok bij navraag vergeten maar die zouden ze zo komen brengen... nou laat dat maar we praten zo wel over de prijs. Maar dat kon niet, want was de smoes van de kok (via serveerster) er zat meer zalm in als normaal. Had ik hier om gevraagd? Manlief had een hamburger op een vreemd afbakbroodje op een houten plank. Zou u nog een dessert willen!? Nou nee dank je we hebben het nu wel gehad...! Maar bij de rekening werd er nix meer gevraagd, of het had gesmaakt...
    Duurt weer even voor of dat ik nog langs ga...!

86. Ondanks dat er niet veel mensen waren (2 andere tafels) duurde het erg lang voordat het eten er was. Omdat het eten koud werd van de eerste mensen zijn sommige daarom alvast begonnen met eten, waardoor de eerste al klaar waren en de laatste pas hun bord kregen. Misschien omdat er steeds maar met 1 bord gelopen werd? Ook zaten we al een tijdje zonder drinken voodat we weer pas drinken kregen. Misschien ook een tip om de kinderen als eerste hun pannenkoek te geven, en tegelijk? Ipv eerst een paar kinderen als eerste, en als aller laatste nog een kindje.

87. Marcel en Diana

Wat een ontzettend gezellig restaurant!
    Bediening erg vriendelijk, voor de kids erg veel te doen! Gewoon top!

88. Het eten was lekker. Maar we hebben erg lang op ons eten moeten wachten. Er was te weinig personeel terwijl het restaurant bomvol zat.

89. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Veel keuze in pannenkoeken. Wat betreft “Gewone” gerechten zou van mij nog wat meer keuze mogen zijn.

90. Koppejan

We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was top! De serveerster was maar alleen. Alles ging toch snel en goed. Super!

91. Polley Rudi

Zeer vriendelijk, net en verzorgd.

92. Michelle

Was een zeer gezellig plekje. Ik heb nog nooit zo'n lekkere pannenkoeken gegeten, echt heerlijk.

93. Pannenkoek was lekker maar wel duur bediening niet echt vriendelijk.

94. Ina van Marle

Het was gezellig en leuk. Personeel erg vriendelijk. Alleen was het jammer dat het allemaal erg lang duurde. Men heeft ons ook gezegd hoe dat kwam. Dat kwam dat er door ziekte personeel was uitgevallen. Kwestie van overmacht.
    We kregen allemaal wel tegelijk onze pannenkoek. We waren uiteindelijk ook met een grote groep. Negen volwassenen en acht kinderen. zij hebben zich prima vermaakt in de speelruimte en buiten.
    Mochten wij ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug. In 2015 zijn we er ook geweest. Toen was alles ook oké.

95. Nico Koster

Heel leuk restaurant een aanrader.
    Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Echt even gaan kijken en eten als je in de buurt bent.

96. L. de Koning

Al meerdere keren wezen eten en telkens zeer keurig bediend en ook zeer lekker gegeten.

97. Fam P. Raven

In de oude discotheek van ‘s - Heerenhoek is thans een pannenkoekenrestaurant gevestigd. Eten was prima, hoewel de pannenkoeken met poedersuiker wel erg onder de poedersuiker zaten… all in all lekker gegeten. Cijfer: 7,5

98. Zoals altijd heerlijk gegeten en gedronken!

99. Lekker gegeten, vriendelijke bediening! Gezellige ambiance!

100. Met ons team heerlijk relaxed gegeten op het terras, prima eten en een gemoedelijk sfeertje, voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina