Spek Mie Stroop in 's-Heerenhoek

Meer dan alleen pannenkoeken...

Grote gratis parkeerplek voor de deur!

Op zoek naar een gezellig restaurant met veel sfeer & een geweldige ambiance?
Ons restaurant is geheel ingericht in een authentieke Zeeuwse oma stijl. Er is een ruime kinderspeelhoek aanwezig en een echte oma “lounge” ruimte waar u de dorpsfilms uit 1965 kunt bewonderen.
In ons restaurant serveren wij gerechten gemaakt met Zeeuwse ingrediënten. Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor een heerlijke High-Tea, High-Beer of een High-Wine als gezellig uitje met familie, vrienden of collega’s.
U zult zich wanen in de tijd van weleer!
Ons restaurant ligt op prachtige Zeeuwse wandel – en fietsroutes. Wij hebben een ruime eigen parkeergelegenheid voor de deur! Bovendien kunt u bij ons uw e-fiets gratis opladen! Hoe handig is dat?!
Wij zitten in het hart van de zak van Zuid- Beveland waar u al wandelend of fietsend kunt genieten van verstilde dijkjes en in het voorjaar de prachtige bloeiende fruitboomgaarden.

1440741961 75
1464319370 83

1. Met twaalf personen pannenkoeken wezen eten bij Spek mie stroop. Gezellige ambiance maar helaas wel met wat minpunten. De pannenkoeken werden in gedeeltes geserveerd zodat de één hem bijna op had en de andere had nog niets. Op aanraden van de serveerster moesten we niet op de andere wachten omdat de pannenkoek dan koud zou worden. Is erg ongezellig eten op deze manier. Als exuus waren er maar zes gaspitten. De koffie na afloop is lauw.

2. Leuke ervaring voor de kinderen door het unieke kader. Als je in de buurt bent zeker eens passeren.

3. Het was geweldig. Bijzondere maaltijd geweest. Was met mijn vriendin terwijl we beseften dat dit de laatste maaltijd samen was. Waardevolle herinnering!

4. Geweldige plek en leuke inrichting!
    De bediening was goed en de pannekoeken heerlijk! Kinderen kunnen prima vermaken 😉

5. Heerlijk gegeten top pannenkoeken.

6. Ed kamerling

Vooral de versierpannenkoek was gewéldig.

7. Johan Geluk

Teleurstellend. 23 september gereserveerd voor zaterdag 7 oktober met 14 personen. Bevestiging enz ontvangen. donderdag 5 oktober eind van de dag een telefoontje. Er was een grotere groep die het hele restaurant afhuurde. Of wij eerder konden komen en zorgen dat we om half acht weg waren. Met 14 personen niet echt handig. Reservering heeft dus geen zin hier. Gelukkig hebben we ergens anders nog kunnen reserveren voor 14 personen.

8. Geweldig fijne avond gehad met lekker eten en fijn gezelschap. Het is altijd top bij Spek mie stroop.

9. Dick Hoeksema

Heerlijk gegeten! Dankzij de relaxte, gezellige entourage een geslaagd verjaardagsetentje.

10. Ik was vergeten bij de reservering te zetten dat het om een high tea ging. Ze waren er dus niet op berekend maar hebben er een super high tea van gemaakt. Bedankt. Komen zeker nog eens terug.

11. Anja en Judith

Heerlijk gegeten! Alles was goed...

12. Het was een goed verzorgde eetgelegenheid, de bediening was ook goed, het eten was heerlijk. Alleen de muziek was niet fijn en vrij hard en vonden we niet passen bij die ingerichte sfeer van vroeger.

13. Judith Hulsing

Verrassend. Heerlijke pannenkoeken. Vriendelijke bediening. Erg leuk dat er zo veel te zien is. Kindvriendelijke, bijna huiselijke sfeer.

14. Slecht, de eerste keer was het goed maar nu voor de tweede keer slecht te weinig personeel heel lang op serverders moeten wachten om nog een bestelling of bestellingen te kunnen op geven ook met afrekenen slecht en ook geen spaarkaart of stempel kaar dat belooft is na de eerste keer dat ik een kassabon kreeg en ik moest bij de volgende keer de kassabon meenemen om over te zetten naar stempelkaart en is nog niet gebeurd. Te lang zitten en te lang staan ik heb nog net geen stalbennen en zitten op een houten plank kussens voel je niet enz. Helaas moet ik het zo omschrijven als heel slecht de tweede keer en na de eerste keer was mijn interesse en ook graag er weer heen geprikkeld maar nu denk ik niet meer er heen te gaan meschien in de toekomst nog maar tot nu toe nee ik ga niet meer terug zonde helaas.

15. Super gezellig zeker voor herhaling vatbaar!

16. Super lekker gegeten, mijn partner had een pannekoek, deze was erg lekker. Zelf had ik geen pannekoek, maar een schnitzel, deze was ook zeker heerlijk en goede kwaliteit van vlees.

Een fijne sfeer en goede bediening. Wij komen zeker vaker eten.

17. Al een paar keer gegeten, goede service en een fijne sfeer. Lekkere pannekoeken, zeker voor herhaling vatbaar.

18. Elly coet

Heerlijke pannekoeken, maar ook vis of biefstuk en nog veel meer kun je er eten.

19. Dit is een leuk en gezellig restaurant waar je (zeker met kinderen) heerlijk pannekoeken kunt eten. De keuze is reuze en als je een ander idee hebt dan draait de kok haar of zijn hand daar niet voor om.
    Super vriendelijk en gemotiveerd personeel.
    De kindertjes krijgen een kleurplaat en er is ook een leuke speelhoek.
    Kortom... Zeker voor herhaling vatbaar.
    Wij komen snel weer terug.
    We hebben er nu alweer zin in!

20. Sfeerloos gebeuren, harde airco die om de 4 minuten aan sprong en in die 4 minuten stilte (er was geen muziek) was het verschrikkelijk ongemakkelijk. De tafel naast ons zat al zeker 10 minuten eerder en was nog steeds niet geholpen (wij ondertussen wel).

Carpaccio zat aan de rand van het bord vast geplakt (hard en droog) en kwam duidelijk uit een pak van de supermarkt. Perensap was op, appelsap 10 minuten later ook. Pannenkoek was erg vet. Inrichting verschrikkelijk.

21. j.mikhout

Vanavond met onze kleinzoon Rik lekker pannenkoeken wezen eten. De pannenkoeken waren heerlijk!! Ze zijn hier helemaal op kinderen ingesteld, echt een aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug. Jan en Jeanet Mikhout

22. We hebben heerlijk gegeten en werden goed bediend, was heel erg gezellig. We komen zeker terug.

23. Top bedrijf, top personeel en dan hebben we het nog niet over het eten gehad. Komen zeker terug, leuk, echt een aanrader, zeker met kinderen.

24. Cora Schout

Afgelopen zondag met z'n vieren (incl. twee kinderen) bij Spek Mie Stroop geweest, nadat we het straatfestival in Ovezande hadden bezocht. Het eten was een domper op een heerlijk middagje uit. De pannenkoeken waren absoluut niet lekker. We hadden allemaal kaas op onze pannenkoek, die duidelijk niet gebakken was in de koekenpan. De plakken kaas waren licht gesmolten en smaakten naar goedkope kunstkaas. Volgens mij hadden ze de kaas laten smelten in de magnetron of iets dergelijks. Ook de spek was niet goed uitgebakken, champignons waren evenmin vers. We hebben de kaas er vanaf gehaald en om suiker gevraagd, zodat de kinderen in ieder geval nog wat lekkers hadden. Kortom: geen kwaliteit waardoor we nog eens terugkomen. Jammer. De bediening was weer wel vriendelijk en hen kan je deze slechte kwaliteit niet aanrekenen. We hebben onze mening wel aan hen meegegeven.

25. Zomaar op deze donderdagavond binnen gelopen met mijn man en onze twee kindjes van 1 en 3 jaar.
    We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Onze kindjes gingen gelijk spelen in de perfect ingerichte kinderhoek.
    Pannenkoeken waren heerlijk en stonden in een mum van tijd op tafel. Het dessert van zeeuws ijs was verrukkelijk. Kortom een gezellige, geslaagde avond. Wij hebben zelf een restaurant, dus je zou ons kritisch kunnen noemen, maar het was dus gewoon allemaal goed. Wij komen zeker terug!

26. De uitstraling is erg gezellig, maar we vonden het apart dat bij binnenkomst gelijk werd gezegd "speelgoed moet terug in de speelhoek.." Misschien eerst: "goedenavond, wilt u iets drinken" !?
    We moesten zowel op de drankjes als op het eten erg lang wachten, maar goed dat kan gebeuren. Toen we wat stroop vroegen kregen we een bodempje stroop in een bakje. Dit was ook bij het dessert (advocaat), maar de pannenkoeken zelf waren wel lekker en daar gaat het om.
    Hoewel ik niet snel terug zou gaan naar dit restaurant.

27. Fam. Dingemanse

Restaurant met unieke uitstraling, leuke bediening en zeer goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

28. Frans en Riek

Erg leuk restaurant, met een speciale inrichting, vlotte bediening en heerlijke pannekoeken. We voelden ons welkom en op ons gemak. Een bezoek meer dan waard!

29. Erg slechte bediening. De pannenkoeken waren niet gaar. Er werd geen sorry of iets gezegd of nieuwe gebakken. We moesten wel betalen voor de pannenkoeken waar een hap van op was! Erg slecht.

30. De pannenkoeken zijn er heerlijk en wat een super vriendelijke bediening! Niets is te veel.
    We waren vrij laat dus even gebeld maar er werd meteen een tafeltje voor ons gereserveerd en iedere smaak pannenkoek kan ook op kinderformaat.
    Een echte aanrader en als we in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten!

31. Monique 686 punten

Gezellige sfeer, uitermate vriendelijke bediening. Ik had de pannenkoek v.d. maand, met geitenkaas, walnoten en honing; was lekker, maar volgende keer ga ik toch weer voor de warme kersen. De boerenpannenkoek met spek, kaas en ui was erg lekker.
    De Zeeuwse thee is ook een aanrader.

32. Enorm positieve ervaring. Vorig jaar eigenlijk "per ongeluk" tegenaan gelopen. Ik ga vaak uit eten en kom zelf uit de Horeac, dus ik ben wel wat gewend (negatief en positief), maar erg leuk/lekker/gezellig en fantastisch personeel die gewoon goed worden begeleid door de eigenaars.
    Nu de nieuwe menukaart maar eens afwerken natuurlijk, laatst al begonnen en weer meer dan goed.
    Je kunt helaas overal wel een slechte avond treffen, maar ik tot nu toe hier nog niet.
    Ga zo door!!

33. Erwin Roskam

Ik kom hier vaak en kan geen kritiek bedenken, prijs kwaliteit dik in orde, hele fijne bediening,
    nog nooit iets fout gegaan.
    Gewoon een super fijn adres

P.s.: super heerlijke vissoep!

34. Maatje Versluis

Onze ervaring was heel positief ,de pannekoeken waren heerlijk ,de uitsmijter was perfect en de bediening was goed en bijzonder vriendelijk ,het is zeker voor herhaling vatbaar !

35. Schoolreunie met een groep van 25 personen. Eerst koffie met een bolus en bijpraten en daarna met z'n allen aan de pannenkoeken: een groot succes vooral omdat er nogal wat mensen waren van buiten de provincie. De nostalgische inrichting werd door iedereen erg leuk en knus gevonden. Er is een grote verscheidenheid aan pannenkoeken en ze waren lekker warm. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. Iedereen zeer voldaan!
    Zeker aan te raden voor een feestje!

36. Afgelopen week hier gegeten, en hoewel we er veel van verwacht hadden, is het ons tegen gevallen.
    Het eten was koud en niet allemaal tegelijk aan tafel. Moesten om stokbrood vragen en dat duurde erg lang. De bediening is niet goed aangestuurd en er lijkt leiding te missen. Jammer. Dat is een gemiste kans. Ook met onze klacht gingen ze niet adequaat om.
    Het is niet echt dat we denken hier komen we nog een keertje terug en ik raad de eigenaren en of bedrijfsleiders aan om na te denken wat ze leveren en hoe ze het leveren.

37. J. Allemekinders

Vanmiddag voor het eerst geweest, het eten was super goed. De pannenkoek was zo warm dat ik moest blazen :) dit is alleen maar een pluspunt want zo is je laatste stukje ook nog lekker warm. De bediening was hartstikke vriendelijk en we werden snel geholpen ondanks dat het toch redelijk druk was.

Openingstijden zijn duidelijk en netjes aangegeven.
    Wat we ook heel leuk vonden was het winkeltje met zeeuwse artikelen.

Al met al zijn we uiterst tevreden en zullen het zeker aanraden bij vrienden en familie.

We komen snel weer eens langs!

38. s Houtepen

Een hele slechte ervaring hier gehad, zou er nooit meer naar toe gaan en kan het ook niemand aanraden!

Gereserveerd met 11 man voor 19.00, begon het al dat de keuken om 20.00 sluit (zeg dat dan even aan de telefoon als we reserveren, dan gaan we wel ergens anders heen!)

Erg onvriendelijke medewerkster, ook moesten we zelf vragen om het stokbrood bij de soep, wat er gewoon bij hoorde.

Ook was van bijna iedereen het eten koud!! En ook nog niet eens smaakvol! En werd het echt om de beurt gebracht dus je kon niet echt samen tegelijk eten.

We gingen daar speciaal eten omdat een van ons een allergie had en ze daar wel een pannekoek voor haar konden maken, maar juist haar pannekoek was mislukt en de speciale melk was op dus moest ze uit eindelijk toch nog wat anders eten!! (deze hoefde ze niet te betalen op de rekening, dat vond ik dan wel weer positief)

Kan gebeuren natuurlijk, maar zo word het er niet leuker op!

Toen, als klap op de vuurpijl om half 10 kwam de serveerster vertellen dat ze de rekening kwam brengen omdat ze eigenlijk al vanaf 20.00 uur dicht waren!

Ik snap dat ze naar huis wouden omdat ze dus al dicht waren, maar vertel dit dan aan de telefoon als je reserveert want je snapt toch dat als 11 man komt eten, en een gezellig avondje verwacht, je niet om 20.00 weg bent?!

ik denk dan, maak er het beste van, want nu werden we weg gestuurd terwijl we gewoon nog thee en al wouden drinken, dus ze konden nog op ons verdienen ook maar ja!

Nou goed, voor ons nooit meer!

39. Zeer lekkere pannekoeken hier te eten, naar eigen recept! En dat is te proeven, weet geen betere pannekoeken in Zeeland te vinden. Leuk ingericht, alles nostalgisch en lekker Zeeuws!
    Als je er bent, ruik ook eens aan de pannekoek, zo hoort een pannekoek te ruiken. Bediening is in klederdracht, is zeer vriendelijk en snel. Voor de kinderen is er ook een grote speelhoek met veel verschillend speelgoed dus een ideale plek om te gaan eten met de kids.