Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Heerenhoek verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Het was erg lekker voor een goede prijs

2. Chinees-Indisch 's-Heerenhoek

Afgelopen weken aantal keren geweest! Top kwaliteit en snel klaar! Combinatie tussen de frieten en Chinees wordt goed gecombineerd!

3. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Een heel leuk restaurant geheel in Zeeuwse sfeer. De bediening is vriendelijk en de spekpannenkoeken met appel, rozijnen en stroop zijn een aanrader. Kortom. prima toeven in Spek mie stroop.

4. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Leuke zaak in echte Zeeuwse stijl!

Lekker gegeten! Jammer dat we de enige gasten waren, want anders hadden we voor de sfeer zeker nog een hogere waardering kunnen geven!

5. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

We zijn gisteren met een paar collegae bij Spek Mie Stroop wezen eten. De sfeer was ontspannen, vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken.
    We hopen hier zeker nog eens terug te komen.

6. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Met twaalf personen pannenkoeken wezen eten bij Spek mie stroop. Gezellige ambiance maar helaas wel met wat minpunten. De pannenkoeken werden in gedeeltes geserveerd zodat de één hem bijna op had en de andere had nog niets. Op aanraden van de serveerster moesten we niet op de andere wachten omdat de pannenkoek dan koud zou worden. Is erg ongezellig eten op deze manier. Als exuus waren er maar zes gaspitten. De koffie na afloop is lauw.

7. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Leuke ervaring voor de kinderen door het unieke kader. Als je in de buurt bent zeker eens passeren.

8. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Het was geweldig. Bijzondere maaltijd geweest. Was met mijn vriendin terwijl we beseften dat dit de laatste maaltijd samen was. Waardevolle herinnering!

9. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Geweldige plek en leuke inrichting!
    De bediening was goed en de pannekoeken heerlijk! Kinderen kunnen prima vermaken 😉

10. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Heerlijk gegeten top pannenkoeken.

11. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Ed kamerling

Vooral de versierpannenkoek was gewéldig.

12. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Johan Geluk

Teleurstellend. 23 september gereserveerd voor zaterdag 7 oktober met 14 personen. Bevestiging enz ontvangen. donderdag 5 oktober eind van de dag een telefoontje. Er was een grotere groep die het hele restaurant afhuurde. Of wij eerder konden komen en zorgen dat we om half acht weg waren. Met 14 personen niet echt handig. Reservering heeft dus geen zin hier. Gelukkig hebben we ergens anders nog kunnen reserveren voor 14 personen.

13. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Geweldig fijne avond gehad met lekker eten en fijn gezelschap. Het is altijd top bij Spek mie stroop.

14. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Dick Hoeksema

Heerlijk gegeten! Dankzij de relaxte, gezellige entourage een geslaagd verjaardagsetentje.

15. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Ik was vergeten bij de reservering te zetten dat het om een high tea ging. Ze waren er dus niet op berekend maar hebben er een super high tea van gemaakt. Bedankt. Komen zeker nog eens terug.

16. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Anja en Judith

Heerlijk gegeten! Alles was goed...

17. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Het was een goed verzorgde eetgelegenheid, de bediening was ook goed, het eten was heerlijk. Alleen de muziek was niet fijn en vrij hard en vonden we niet passen bij die ingerichte sfeer van vroeger.

18. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Judith Hulsing

Verrassend. Heerlijke pannenkoeken. Vriendelijke bediening. Erg leuk dat er zo veel te zien is. Kindvriendelijke, bijna huiselijke sfeer.

19. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Slecht, de eerste keer was het goed maar nu voor de tweede keer slecht te weinig personeel heel lang op serverders moeten wachten om nog een bestelling of bestellingen te kunnen op geven ook met afrekenen slecht en ook geen spaarkaart of stempel kaar dat belooft is na de eerste keer dat ik een kassabon kreeg en ik moest bij de volgende keer de kassabon meenemen om over te zetten naar stempelkaart en is nog niet gebeurd. Te lang zitten en te lang staan ik heb nog net geen stalbennen en zitten op een houten plank kussens voel je niet enz. Helaas moet ik het zo omschrijven als heel slecht de tweede keer en na de eerste keer was mijn interesse en ook graag er weer heen geprikkeld maar nu denk ik niet meer er heen te gaan meschien in de toekomst nog maar tot nu toe nee ik ga niet meer terug zonde helaas.

20. Chinees-Indisch 's-Heerenhoek

Gewoon goed en lekker. Wij komen hier 2 a 3 keer per maand. En nooit hebben wij iets negatief meegemaakt.

Mieke

Weer heerlijk gegeten bij Korenbeurs Culinair! Echt een goede aanrader! Behoorlijke porties en vooral heel erg vers en heel erg lekker van smaak, net even de twist die aan de gerechten gegeven wordt, super hoor! Dit verwacht je niet in een dorp, maar de kwaliteit en smaak is extreem goed en de prijzen zo betaalbaar dat je nog eens gaat! Keuze genoeg, van Mediterraans, tot Aziatisch tot Hollands en het proeft allemaal top! Ga zo door, wij blijven komen!

22. Chinees-Indisch 's-Heerenhoek

Wij halen elke week hier friet met snacks. Wij zijn erg tevreden altijd. En mensen die lopen te klagen moeten maar elders gaan eten, wees blij dat er in dit dorp nog iets overgebleven is.

23. Chinees-Indisch 's-Heerenhoek

Wij komen hier regelmatig, eten is goed, prijs is goed en de service is prima!
    Kortom een top zaak!

24. Chinees-Indisch 's-Heerenhoek

Flauwe tent oplichters als je om een bakje speciaal saus vraag dan betaal je voor een bakje majo en dan nog een voor speciaal saus met andere woorden je betaal voor 3 keer saus terwijl je maar 1 keer krijg
    friet is oud en taai smaakloos
    tent is vies kinderen lopen er terwijl die gewoon kind hoen te wezen.
    gezichten staan altijd op half 7 zijn vaker niet vrolijk dan dat ze vriendelijk gedag zeggen

maar grootste ergernis is dat de prijzen nooit kloppen en als je er iets van zeg kijken ze je nog verwant en boos aan met andere woorden dat je je mond moet houden.

25. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Super gezellig zeker voor herhaling vatbaar!

26. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Super lekker gegeten, mijn partner had een pannekoek, deze was erg lekker. Zelf had ik geen pannekoek, maar een schnitzel, deze was ook zeker heerlijk en goede kwaliteit van vlees.

Een fijne sfeer en goede bediening. Wij komen zeker vaker eten.

27. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Al een paar keer gegeten, goede service en een fijne sfeer. Lekkere pannekoeken, zeker voor herhaling vatbaar.

28. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Elly coet

Heerlijke pannekoeken, maar ook vis of biefstuk en nog veel meer kun je er eten.

29. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Dit is een leuk en gezellig restaurant waar je (zeker met kinderen) heerlijk pannekoeken kunt eten. De keuze is reuze en als je een ander idee hebt dan draait de kok haar of zijn hand daar niet voor om.
    Super vriendelijk en gemotiveerd personeel.
    De kindertjes krijgen een kleurplaat en er is ook een leuke speelhoek.
    Kortom... Zeker voor herhaling vatbaar.
    Wij komen snel weer terug.
    We hebben er nu alweer zin in!

30. Pannenkoekenhuis 's-Heerenhoek

Sfeerloos gebeuren, harde airco die om de 4 minuten aan sprong en in die 4 minuten stilte (er was geen muziek) was het verschrikkelijk ongemakkelijk. De tafel naast ons zat al zeker 10 minuten eerder en was nog steeds niet geholpen (wij ondertussen wel).

Carpaccio zat aan de rand van het bord vast geplakt (hard en droog) en kwam duidelijk uit een pak van de supermarkt. Perensap was op, appelsap 10 minuten later ook. Pannenkoek was erg vet. Inrichting verschrikkelijk.