Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Heerenberg verdeeld zijn.

Karin Wisselink

Personeelsfeest gehad hier. Perfect geregeld. Alles klopte. Bowlen op een mooie en goed onderhouden baan. Daarna buffet wat zeer uitgebreid en goed was. Zeker een aanrader voor n leuke avond uit.

2. Chinees-Indisch 's-Heerenberg

Vaak langs gereden, dit keer maar eens naar binnen gegaan en plezierig verrast. Vriendelijke, attente bediening en opvallend schoon. Lastig een keuze te maken in de, zoals gebruikelijk, veel te uitgebreide menu kaart. Smakelijk gegeten en komen zeker terug.

3. Internationaal 's-Heerenberg

Marietta van Dijk

De service en bediening waren goed, vriendelijk. Mooi weer dus locatie erg mooi. Prijs kwaliteit was goed. Al vond ik 20 euro voor een high tea niet weinig. Ik ga volgende keer shoppen.

Anita Rissewijck

Gisteren wezen bowlen met ons gezin daarna heel lekker gegeten in hun restaurant. Eten was ruim voldoende er was een hele goede saladebar in een woord top.De bediening was geweldig. Hier gaan we zeker vaker heen bedankt voor de goede service.

Tesse Verhaaf

Ervaring is goed! Zeer vriendelijk en spontaan personeel! Bowlen is sfeervol en je kunt ook nog leuke prijsjes winnen. Een aanrader voor een goeie bowlingbaan. Leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar!

Was een zeer geslaagde avond uit met het werk. 👍🏻

Dianne Tiemessen

Prima snackbar en zeker niet duur, goedkoop zelfs. Leuke aanbiedingen, o.a. de kidsbox.

Ik had 2 schnitzels besteld en die waren echt niet te vreten, veels te vet en niet krokant. Ook het personeel gedroeg zich raar en afstandelijk.

Voor mij nooit meer…

Hadden voor vrijdag, 18-08-2017, om 17.30 uur een tafel in Restaurant De Snor in 's-Heerenberg besproken. Dit resaurant is moeilijk per auto te bereiken i.v.m. wegopbrekingen, omleidingen en afgesloten parkeerplaatsen. Jammer.

Fam. Bleumer

We hadden iemand met een allergie bij ons. De kokin heeft hier speciale aandacht aan gegeven en alles voor haar apart klaar gemaakt. Daarnaast prima bediening. Bedankt voor de VIP bediening. 👍🏻

11. Chinees-Indisch 's-Heerenberg

Altijd prima eten.
    Ga alleen ophalen maar wel goed, veel en lekker!

Vroeger slecht. Nieuwe mensen da en echt goed nu.
    Vriendelijk en lekker!

In 30 jaar nog geen keer slecht eten gehad.
    Alsnog blijft het een snakbar, wel een top snakbar!

Ronnie rutgers

Laatst toch maar weer wat besteld (broodje köfte) krijg je 1 kleine kant en klare hamburgertje op je broodje. Meer brood dan vlees… betaal je 7 euro voor. Schandalig… Beter elders gaan, daar wordt het met liefde gemaakt/goedkoper en lekkerder.

Grtz. Ronnie.

Bennie Buiting

Gisteren in S'heerenberg bowlen geweest met aansluitend grillen.
    Was fantastisch.
    Voor herhaling vatbaar.
    Hebben met de rest van het gezelschap meteen weer afgesproken om met de kerst weer te gaan.
    Bediening was goed.
    Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en of er iets bijgevuld moest worden.
    Met speciale dank aan medewerkster Diana die omdat ik de volgende dag jarig ben had geregeld dat er speciaal voor mij ijs met een fontein werd binnengebracht onder het lang zal ze leven.
    Dat maakte mijn middag en avond helemaal compleet.
    Zullen beslist hier vaker komen.

Sensire

We hebben met 13 vrouwen een gezellige middag/avond gehad, met het bowlen. Het Sate/schnitzel de luxe arrangement was heerlijk en zeer uitgebreid.

Er is goed eten. Alles is netjes, top snackbar.

Geweldige bowlingbaan, heel vriendelijk personeel.
    Flexibel en verzorgd. Ook is hier goed te eten, in goede sfeer en verzorgde tafels en eten.
    Zeer geode prijs/kwaliteit verhouding.

Ook de bediening was weer geweldig, vooral Diana met haar spontane lach.

Fam. Zethof

Net een uur gebowld en daarna heerlijk gegeten, Homping grill.Heel erg vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader.

Familie. Berendsen kinderfeest

Superfijn kinderfeestje gehad met bowling en gourmetten. Bij afloop hadden lang alle drank niet op dit werd netjes verrekend. Top avond.

Superleuk en lekker. Bowlen & steengrillen, niets is te gek en aan speciale diëten wordt veel aandacht besteedt! Blijk van waardering!! Ga zo door!

Raymond Wellink

Was goed geregeld ook omdat er een allergie vrij menu tussen zat, dit menu was zo goed nog niet vaak meegemaakt. Vriendelijke medewerkers en leuke sfeer

Bowlen gezellig en een fijne sfeer. Gourmetten goed geregeld! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Glutenvrij perfect georganiseerd. Alles keurig geserveerd op aparte schalen. Dus ook met een allergie een heerlijke avond!

We hebben er nu al meerdere keren besteld en laten bezorgen. Ik vind het een top service aangezien er hier in 's-Heerenberg niet veel zijn die bezorgen. Daarnaast is het eten altijd goed en niet vet. Wij zijn erg tevreden en raden het anderen zeker ook aan.

Lekker eten, zeer goede kwaliteit. De Bamibal en Gehaktbal kan ik iedereen zeker aanraden.

Wilma lowenthal

Na een uur bowlen gingen we steengrillen. Het was heerlijk, veel keuzes uit salades en ook het vlees voor op de steengril was zeer divers. Vriendelijke bediening. Echt Top.

Super leuke avond gehad. Ontvangst was hartelijk. Gegourmet en er was meer dan genoeg en het was echt lekker, vlees was van zeer goede kwaliteit en salades en andere toebehoren perfect. Friet was nog niet op maar we kregen al nieuwe warme frietjes. Waar maak je dat mee. Onbeperkt van alles. Daarna gaan bowlen en ook daar perfecte service. Goede uitleg en aardig behandeld.

Wij kunnen al onze vrienden deze bowling aan aanraden. Was een leuke avond tijdens ons weekendje in Zeddam.
    Complimenten aan gastheer.

J. Stevens

We hebben in een groot gezelschap vandaag 11 jan. 2017 gegeten in dit restaurant. Ik heb een lactose vrij dieet en ben altijd bang om uit te gaan eten. Ik mag geen lactose, de bediening wist precies wat ik wel en niet mocht eten. Allerlei vleessoorten die precies bij mijn dieet passen, kreeg ik tijdens het `hompen`. Aparte sausjes, heerlijk eigen groenteschotel en eigen `homppan`. Zelfs een toetje had men precies uitgezocht. Ik heb nog nooit zoveel zorg gezien vanuit een restaurant. Ik voelde mij in de watten gelegd!!! Geweldig!!!

Heerlijke avond. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was prima. Aanrader als je een gezellig avondje op stap wilt.

Antonia en Philine

Niks mis mee...pizza's prima! Gezellige sfeer. Aardige bediening!