Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Heer Arendskerke verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, we komen zeker nog eens terug.

Vorige maand hier de bruiloft van vrienden gevierd. Erg mooie en sfeervolle lokatie. Service prima. Eten, koud buffet, heerlijk en zag er erg mooi uit. Voor de kinderen een speelplaatsje. Hier gaan we zeker nog eens heen!

Vandaag kwam ik de rekening weer eens tegen van restaurant De Panhoeve welke ik bewaard heb omdat het een bijzondere ervaring was die ik nooit zal vergeten maar ook omdat deze rekening helemaal met de hand in mooi schrift is geschreven.

We zijn hier als koppel op 13 april 2002 naar toe geweest naar aanleiding van een TV uitzending.

Omdat we helemaal uit Limburg moesten komen en niet nog dezelfde avond terug wilde reizen hadden we in de buurt een overnachting geregeld.

We hadden toen met al onze zintuigen genoten van het heerlijke eten, de rode kamer en de gastvrijheid.

We hebben er gegeten terwijl er 2 grote groepen zaten. Dat maakte het wat rumoerig en minder gezellig. Maar eten is simpel maar goed. Chocoladetaart was droog.

Lekker ontspannen met een heerlijk wijntje, vers appelsap en lekker eten.

Beleef de tijd van vroeger.

Al het eten zelf gekweekt.
    En een mooie rondleiding in de tuinen gehad.

Een ware belevenis van uitstekende gerechten met zeer mooie wijnen. Ongekende vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!!!

Hier eten is een hele bijzondere ervaring! Deze heren doen echt alles zelf en dat proef je! Het beste restaurant waar ik ooit gegeten heb! Hulde!

Eens maar nooit meer. Zogenaamde biologische maaltijden. Ha ha, alles wordt ingekocht bij de Aldi en de Lidl.
    M'n oma kookte heel wat beter. En voor dat beetje eten betaal je een vermogen!