Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Gravenzande verdeeld zijn.

1. van staalduinen

Super sfeer, gezellige bediening en heerlijk eten. Alles heel smaakvol, beetje veel maar dat is persoonlijk.

2. van staalduinen

Super slecht! Broodjes met smeersel, geen smaak! Carpaccio geen dressing, dus totaal geen smaak aan. Tong? Leek wel tilapia of panga, zit ook geen smaak aan. De gebakken aardappels zaten geen spekjes in en waren eerder gekookt dan gebakken. Slappe hap, de koffie was het lekkerst.

3,7
  3. Terrasgast

Wij dachten gezellig even te lunchen met ons gezin op het terras tijdens Koningsdag. We bemachtigden een mooi plekje in de zon op het overvolle terras. Logisch uiteraard en voor ons geen probleem, maar 1 personeelslid (die alleen maar bestellingen hoefde op te nemen) had er duidelijk geen zin in. Ik gaf haar vriendelijk mijn bestelling door en vroeg tevens om een glimlach. Krijg ik als antwoord dat het echt niet leuk is hoor om hier zo te moeten werken! Jammer dat ze geen naamkaartje had, maar als ik haar werkgever zou zijn mag ze van mij direct vertrekken! Wat een chagerijn! Verder een prima eetgelegenheid waar ik regelmatig kom!

5. Wij rekenen onszelf tot fijnproevers. Verwend bij gerenommeerde (sterren) restaurants. We zijn er trots op dat er in het Westland, nadat Niven Kunz naar Rijswijk verhuisde, weer een topper achter het fornuis staat. Bij Just-In beleefden wij met het surprise-menu een smaak sensatie. Bravo!

6. Snoeperd

7. Tijmen Breugel

Mooie zaak, maar dat kost wel heel veel in de hoeveelheid en prijs. Een bakje patat is opeens heel klein geworden en een beetje saus erbij wordt in een klein afgemeten cupje gedaan maar is in verhouding echt duur.

Jammer, de parel was altijd zo'n zaak waar je gewoon een lekker patatje kon halen. Nu moet het opeens allemaal duur en exclusief.

5,1
  8. Voor een geweldige culinaire ervaring moet je hier zijn. Het is avond vullend. Alles wordt van de basis zelf gemaakt van verse producten. Echt een aanrader voor mensen die lekker eten een ervaring vinden. De chef laat echt pure passie zien in zijn werk.
    Tip voor de lezer: ga hier heen voor uitgebreid dineren met een maximale smaak sensatie. Dit is niet voor de snelle hap in een standaard eetcafé/brasserie (daar is ook geen passie voor nodig). Vraag na het eten om een rondleiding en ga mee in zijn wereld van hoogstaand koken en voel zijn passie hiervoor.

9. H.A. Nugteren

Dit restaurant is in mei 2014 gesloten

10. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

Goede service en prima kwaliteit eten.

11. Heerlijke pannenkoeken, gezellige sfeer, vriendelijk personeel!

12. Vanmiddag gelunched bij muy amigo's en ik heb heerlijk gegeten! Super gastvrij en fris restaurant!

13. Jacqueline

Lees nu al regelmatig over de lange wachttijden voordat t eten komt bij pure passie! Doe daar ns iets mee leonard en Claudia!!! Eten is heerlijk maar de irritatie door lange wachten is veel te groot! En Claudia mag ook wel wat vriendelijker en minder statisch overkomen naar haar gasten! Ze wuift t wel erg makkelijk weg. Nogmaals eten heerlijk, de overige Belangrijke Zaken zoals service en sfeer echt slecht! Gaat jullie echt nog n keer opbreken.

14. Carla Vd meer

Heerlijk eten, alleen treurig lang wachten! We raakte zowat over onze honger heen! Een avondje uit oke, maar om half 11 pas aan t hoofdgerecht beginnen na 3 uur ! Nee nooit meer.

15. Prima bediening. Goede uitleg over de gerechten, bijzonder nuttig als je niet bekend bent met de mexicaanse keuken. Eten is van uitstekende kwaliteit tegen een alleszins redelijke prijs. Wat mij betreft een aanrader!

16. Gerrit Riezebos

17. Heerlijk binnen gegeten en koffie gedronken. De pannenkoeken waren erg lekker en zeer vriendelijk personeel.

18. M.Zuijderwijk

Lekker eten en heel vriendelijk personeel.

19. zep bakvis

Heerlijke vis hebben ze. Goede sfeer.

20. Zeker een aanrader! Eten was uitstekend en de bediening was heel vriendelijk. Echte reclame voor de Mexicaanse keuken.

21. Restaurant oogt van buiten als een voetbalkantine, maar het eten is
    voortreffelijk en de bediening is heel vriendelijk.

22. nadine123

23. nadine123

24. nadine123

25. Wat een leuke, attente, vlotte bediening. Kom je helaas niet vaak meer tegen. Heb er met bewondering naar gekeken en van genoten. Echt een aanrader. O ja, ik zou het haast vergeten; het eten is ook geweldig !!

26. Jan vd Berg

Op de lounchebanken geborreld en heerlijke pannenkoeken en hamburgermenu gegeten aan gezellig tafeltje. En heerlijk ijsje toe. Top! Leuke eettent om relax te eten en/of te drinken tegen betaalbare prijzen.

27. Josje

Lief en ik komen er inmiddels enkele jaren. We hebben hier afgelopen vrijdag 11 juli gegeten. Het was zoals altijd fantastisch! Wat een sensatie en de borden worden zo mooi opgemaakt. Alleen de patat hoeft voor ons niet. We hopen nog steeds eens een verrassend aardappel gratin te mogen ervaren. Jullie zijn kanjers hoor.

28. Eten was altijd goed, de laatste 3 keer zeer slecht: koude gerechten, verkeerde bestelling, aantal snacks zaten er niet bij. De dames zouden iets minder moeten praten met elkaar en meer op hun werk letten.

29. Henny Pieterse

Gisteren met 10 personen gegeten. Maar het duurde zoo lang allemaal. Als je dan eindelijk een serveerster te pakken had reageerde ze best knorrig. Jammer!! Voor ons geen 'de Buren' meer.