Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Gravenzande verdeeld zijn.

1. Kathelijne

Heerlijk broodje carpaccio gegeten.
    Echter was het broodje wel aan de kleine kant. Het broodje was van kaas gemaakt en daar moet je maar net van houden.

2. Betty de Heer

3. Een aanwinst in ‘s-Gravenzande. Gezellige ambiance, heerlijk eten met meer dan voldoende garnituren en 7 dagen in de week open. Prijs/Kwaliteit is ook prima!
    En grootste voordeel is dat de tafels niet zo dicht op elkaar zitten.
    Absolute aanrader!!!

4. Jacqueline Simonis

5. HéérlIjk gegeten bij Het Galjoen. Mooie timing qua snelheid. Mooie gerechten. Goed klaar gemaakt. Het appel toetje vond ik aan de kleine kant. Dat zou best iets royaler mogen. Verder een prima aanrader om eens te proberen.

6. Heerlijk eten, wat een leuk /gezellig/vriendelijke bediening 😍
    Jammer 1 helft van bovenverdieping beetje klein en zat dus tegen muur aan te kijken, maar doet niets af aan kwaliteit 😍

7. Gisterenavond samen met mijn vrouw Annie, uit eten geweest bij De Buren. Het eten was grandioos en erg lekker, de sfeer was ongedwongen en relaxed. Mensen in een woord geweldig. Hartelijk bedankt voor een fijne avond, Marion, Roland, Yvonne, Frank, en Mike en het overige personeel. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor een ieder.

8. Helemaal super geluncht. Samen met vrouwtje heerlijk genoten van een uitsmijter en een saté met brood. Was heerlijk, niet duur en de meiden waren weer geweldig. Ga zeker nog eens.

9. Gisteren weer eens heerlijk geluncht. We namen een heerlijke kipsalade en een baguette De Buren. Het smaakte weer heerlijk. Als je zulk lekker eten serveerd is het ook logisch dat je voldoende klanten hebt. Voldoende en leuk personeel. Ga zeker weer terugkomen

10. Ik vind het een racistische snackbar en ik ga daar nooit meer heen. P.S. als je een broodje besteld is het broodje helemaal hard terwijl dat niet zo hoort te zijn. Ik vind het jammer dat je niet minder dan 1 ster kan beoordelen want zelfs die ene ster is die snackbar niet waard.

En voor de mensen die zich af vragen waarom racistisch: Ik kom binnen met een pet op en ik bestel. Zit op het terras te eten en voor ik weg ga doe ik mijn capuchon op. Mevrouw van de snackbar maakt de opmerking of ik haar wil overvallen en wat voor ding ik niet meegenomen zou hebben. Plaatste dus van dat soort onvolwassen opmerkingen, maar wat nog het ergste is dat er een (blanke) man was die ook iets op z'n hoofd had, maar daar werd niks tegen gezegd.

11. Gisteravond onverwachts hier gegeten.
    Zeker komen we hier terug.
    Vriendelijke bediening.
    Gezellig om op het terras te zitten aan het plein.
    Erg lekker gegeten.

12. Anders dan verwacht.

Gisteren hier geluncht, plaats genomen op terras. Waar een vriendelijke jongenman onze drinken op nam. Wij kozen voor de verse jus. Het duurde eventjes voordat ze er waren (kan een keer zo zijn). De jus zat in een heel klein glaasje. In de tussentijd hadden wij de keuze voor het eten gemaakt dus de kaart een beetje van ons af op de tafel gelegt. Werdt niet gevraagd of wij een keuze hadden kunnen maken dus zelf gevraagd of we kunnen bestellen. Wij bestelde de tomatensoep en wouden hier graag wat brood bij, geen probleem. Onze soep was er vrij snel alleen was hij niet helemaal goed warm en vrij waterig. Bij het brood met kruidenboter zat geen mesje om te smeren. Toen wij na lange tijd weer een medewerker zagen probeerde we contact met hem te krijgen. Dit lukte pas na vele pogingen terwijl hij in de tussentijd de tafel naast ons gewoon geholpen had. Mesje daarna snel gekregen. Hierna geen medewerker meer gezien. Dus geen mogelijkheid gehad om nog wat te drinken te bestellen terwijl we toch wel dorst kregen, niet gevraagd of alles smaakt etc. Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om af te reken. Het was trouwens ook helemaal niet druk en binnen was minstes 5 man bedienend personeel aanwezig.

13. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

Marijke

Heel erg jammer dat ze zoo super moeilijk doen als je 3.90 wil afrekenen met de pin. Of ik de volgende keer maar even langs de bank wil gaan voor contant geld!!

14. Heel jammer dat na al die jaren dat wij er al komen wij vandaag tot 2 x toe worden geacht om de tafel vrij te maken voor anderen. We waren bereid om de eerste keer te veranderen maar dat was niet meer nodig. We drinken voor 75 Euro met zijn drieën en moeten dan verkassen naar de bar. We zijn er klaar mee. Jaren vaste klant en dan zo niet relaxed kunnen zitten....heel jammer..wij komen hier niet meer. Ik ben gewoon boos nu.

15. Wij hebben pas geleden hier gegeten. Het leek wel of de aardappels voor een 2e keer gebakken zijn. Kille bediening, met foute humor. Te duur voor hetgeen je krijgt. Hoe kan zoiets bestaan.

2,9
  16. Goedenavond,

Afgelopen weekend hier gegeten met de Albert Heijn zegel spaaractie. Fijne actie, zodat iedereen eens uit eten kan! Ik had een lekker voorgerecht met gehakt. Mijn vrouw had een wat simpeler voorgerecht chips met saus.

Als hoofdgerecht had ik een pannetje met groenten en kipfilet en mijn vrouw enchieladas. Dit waren beide heerlijke gerechten. Als nagerecht hadden wij allebei smaakvol ijs.

Het minpuntje deze avond vonden wij de bediening. Erg jonge, onpersoonlijke meisjes. Ze hadden het druk met elkaar waardoor wij lang moesten wachten op onze drankjes. Storend. Maar voor het eten komen wel absoluut nog eens terug!

Gr. Fred.

17. Het was geweldig, goede bediening, super lekker eten en lekker sfeertje.

18. Lisette van der Horst

Onze eerste ervaring met de Herberg. Gastvrije ontvangst, probleemloos mochten we van tafel wisselen, attente bediening en superlekker eten! Complimenten.
    Enige tip (misschien): verse jus zou aanvulling zijn!
    Bedankt voor de fijne en lekkere avond!

19. Heel gezellig ingericht, en netjes ontvangen, jassen werden netjes aangenomen maar bij vertrek niet aangeboden, wel werd er keurig afscheid genomen.
    Wij hadden een aanbieding van AH 1+1 gratis, prijs kwaliteit was geheel niet in verhouding, te lange wachttijden tussen de gerechten, zeer irritant en klacht werd niet opgelost op een manier die een horeca ondernemer betaamt. Als je gasten een uur moeten wachten op een gerecht is het minste wat je kan doen hen iets aan te bieden ter compensatie voor het ongemak. Inmiddels was onze fles wijn al leeg voor het hoofdgerecht op tafel stond. Ook het nagerecht duurde veel te lang, een cheescake, kant en klaar en een gemiste kans om hier een kopje koffie van het huis bij aan te bieden.

3,9
  20. welkoop Yvette, Lex, Paul, Luke en davy

Vanmiddag een bestelling gedaan, alles was koud. Pan van de gehaktballen had niet eens aangestaan. Gebeld dat het eten koud was en we mochten een nieuwe gehaktbal komen halen.
    Terug gegaan en werd volledig uitgescholden, ook staan er meer producten op de bon dan dat wij besteld hadden. Niet netjes om zo met je klanten om te gaan. het eten had warm moeten zijn, het komt tenslotte uit een frituur. Hier gaan we NOOIT meer eten halen, bah!!

21. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

Lekker eten, goede service! Ik kom zeker vaker

22. Fam van Rijn

Geweldig en heerlijk gegeten. Complimenten en bedankt.

23. Fup Goudswaard

The place to be!

Afgelopen week even weekje over uit New York. Bijna elke dag genoten van de gastvrije sfeer in my favorite place. De cappuccino was weer als vanouds, de kroketten lekkerder dan waar dan ook en de hoofdgerechten om je vingers bij af te likken. De ossenhaas puntjes verleiden je bijna het pannetje 'schoon te likken' en het Grand dessert dat Frank woensdag avond maakte was tongstrelend en oogverblindend.

Heb gelukkig ook weer een aantal sweet memory momenten met m'n vader beleefd. Dank voor de gastvrijheid Frank & Yvon, Mike, Michelle, Diana en alle overige medewerkers!

With love from the City that never sleeps �

24. Hanny van de Sar

Gisteravond met 26 graden heerlijk op het terras gegeten, super sappige gegrilde zalm van de grill met huisgemaakte remoulade saus. Mijn man had een mix grill die was ook top (wel veel).

Vrolijke bediening en alert als je wat wilt bestellen. Zeker komen wij hier binnenkort terug.

Ga zo door De Buren (kunnen jullie niet naast ons komen wonen?)

25. Wij hebben zaterdag 16 juli ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd met familie en vrienden. Van tevoren een afspraak gemaakt met de eigenaresse over wat we konden verwachten, nou dat is echt meer dan 100% waargemaakt, wij hebben een echt fantastische barbecue gehad en iedereen kreeg meer dan genoeg te eten. Er was volop keus in vlees en vis, echt perfect geregeld, de bediening voor de drankjes was helemaal grandioos. Kortom een fantastische middag/avond en als wij het weer over zouden doen, zouden we het zeker hier doen. Dit is echt een aanrader.
    Moniek en Marcel bedankt jullie doen (meer dan) wat jullie beloven.

26. Prima restaurant, prima kwaliteit, prijsverhouding, vriendelijk oplettend personeel, voor herhaling vatbaar.

27. Te weinig keus en om nou te zeggen dat het bijzonder is... nou nee. Restaurant loopt ook qua uitstraling binnen erg achter.

4,1
  28. Is heerlijk eten daar en ik vind daar ook goede prijzen voor alles. Goede service en gezellige mensen.

29. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

zaten allemaal stukken bot in me babi pangang dus voor mij de laatste keer dat ik hier geweest ben.

2,4
  30. Tafeltjes staan bijna boven op elkaar. Iedere keer binnen 15 minuten het hoofdgerecht dus "ff gezellige uit eten" is er niet bij. Schnitzel is wel erg lekker.

5,1