Laatste updates in 's Gravenvoeren

1. S.Weerts's profielfoto
    S.Weerts heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mostar

S.Weerts

1 april geweest met dochter en schoonzoon, heerlijk gegeten en de bediening was erg ongedwongen en leuk, de patron kwam ook even een praatje maken.
    We komen weer terug as vrijdag met 1 persoon meer.

2. Jcc407's profielfoto
    Jcc407 heeft een recensie geschreven voor De Swaen

Wij waren er op 10/05/2018 op de middag. Vlotte en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit evenredig.
    Echter één groot probleem. Grote honden met een "zeer onaangename lijfgeur" werden toegelaten binnen in het restaurant. Ons zien ze hierdoor nooit meer terug.

3. Pizzalover's profielfoto
    Pizzalover heeft een recensie geschreven voor Gasthof Blanckthys

Vriendelijke serveerster, moest wel alleen de gehele bediening doen.
    De voorgerechtjes waren lekker (meloen met ham en vitello tonato).
    Helaas was de pizza een grote teleurstelling. Een overdosis aan kaas verpest de hele pizza. Het enige wat je nog proeft is kaas en dat op een te taaie pizzabodem.
    Als nagerecht de Tiramisu. Zoals eerder beschreven eerder een cake dan een echte tiramisu. De smaak was echter wel grotendeels zoals een tiramisu moet zijn, alleen waren er te dikke lagen cake.

4. W kinnaer's profielfoto
    W kinnaer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mostar

Top restaurant, gezellig, lieve mensen een aanrader.

5. Strijbos's profielfoto
    Strijbos heeft een recensie geschreven voor Gasthof Blanckthys

Strijbos

Gisteren heerlijke pizza gegeten bij Testa bianca. Personeel Xavier en Joella, deden zeer hun best en waren ook erg kundig. Zeer vriendelijk. Wat mij enorm gestoord heeft dat twee jonge mensen deze zaak op een zondagavond alleen runnen. Ons inziens moet er toch zeker een volwassen iemand bij aanwezig zijn.

Nogmaals, iedere baas mag zich gelukkig prijzen met zo een personeel, maar je moet er niet aan denken dat er verkeerde gasten het restaurant binnen komen. Sorry, maar dit wilde ik even kwijt.

6. Johan Engelen's profielfoto
    Johan Engelen heeft een recensie geschreven voor De Swaen

Johan Engelen

Heerlijk gegeten, goede bediening, fijne sfeer. Gezellig. Al met al heel goed.

7. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Gasthof Blanckthys

Laatst gaan eten bij de pizzeria testa Bianca van gasthof blanckthys, de voorgerechten waren lekker, ook de pizza was prima en ook in de bediening waren ze heel vriendelijk. Alleen de nagerechten waren echt niet lekker, de chocolade mousse had een vreemde smaak die echt niks had van chocolade mousse en de tiramisu was meer een gebak van een soort slagroomcreme, maar amaretto zat er volgens ons niet in. Maar smaken verschillen, maar wat echt niet kan is dat het italiaans bier 2 maanden over datum was.

8. jan thijs's profielfoto
    jan thijs heeft een recensie geschreven voor De Swaen

Zeer goede bediening, en vooral lekker eten voor een schappelijke prijs. Lekker warm bij de openhaard na een flinke wandeling in lde streek. Een echte aanrader!

9. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Gasthof Blanckthys

men.

Leuke tent. Goed eten en lekker drinken.

10. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor De Kommel

men.

Toen we aan kwamen dachten we ojee hier zullen we niet welkom zijn. Geweldige nieuwe auto's en een klant met de helicopter... wij waren te voet. Maar nee hoor het ontvangst was vriendelijk en spontaan. Zeer gezellige bediening die met je praat alsof je ze al jaren kent. Het is een pracht lokatie hier. Helaas waren we net in een ander restaurant geweest, dus eten hadden we genoeg gehad, maar wat voorbij kwam zag er gewoon fantastisch uit. Dus voor ons alleen wat heerlijke biertjes en wijntjes en een hapje (er werd niet raar opgekeken dat we bijna niks aten). Hier gaan we zeker nog eens terug geraken.

11. P Ramaekers's profielfoto
    P Ramaekers heeft een recensie geschreven voor De Swaen

P Ramaekers

Het asperge menu was heerlijk, en ruim voldoende.
    Gastvrij ontvangen, en een gezellige sfeer.
    We komen zeker nog eens terug.
    Vele groetjes.

12. De Leeuw's profielfoto
    De Leeuw heeft een recensie geschreven voor De Kommel

Heerlijk gegeten en gedronken, goede ambiance en zeer vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.