Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Gravenpolder verdeeld zijn.

Heerlijk friet en grote porties. Dat komt omdat er altijd nog een schep friet extra in de zak gegooid wordt voordat die dicht gevouwen wordt.
    En de sate saus: super!

Komen hier vrij dikwijls, mijn vrouw vindt het eten goed, zelfs lekker, zelf vind ik het ""gewoon"" niets bijzonders.

De barvrouw heeft weinig zin om vanachter haar bar te komen. Lijkt ook of ze is getrouwd met haar telefoon.

Geopend tot 23.00 uur! Dus ik dacht om 22 uur, laat ik een frietje halen. Met de auto 6 minuten rijden. Maar meneer sluit om 22.10 doodleuk omdat hij er geen zin meer in heeft..!!
    Goed bezig, maar mij zie je er niet meer.

Ontevreden

Niet telefonisch berijkbaar.
    Valt me erg tegen
    Ik ga nu naar de smidse daar is het beter geregeld

Friet was donker en ontzettend taai. Snacks ontzettend doorgebakken.

Heerlijke friet.

Hans

Gedateerde tent. Na 20.00 uur werd het buffet niet meer aangevuld, zelfs nasi en bami waren op. Ook de gebakken tong(?) was van zeer slechte kwaliteit. Geen aanrader om hier te eten

Deze week met ongeveer 30 collega's bij deze Chinees gegeten, vooraf een prijs afgesproken. Lekker en goed gegeten. Eten was heerlijk en goed. Het aanvullen verliep goed.

Eenmaal in de veertien dagen bezoeken wij deze Chinees. Prima eten, gevarieerd en altijd warm. Prijzen zijn gewoon. Als het eens voorkomt dat het eten lauw is dan wordt het opgelost.

Jan Eversdijk

Met 35 man heerlijk gegeten. Een aanrader!

Heel vaak afgehaald en een paar keer buffet gedaan. Mijn ervaring is zeer goed. Aan de klagers: als het zo slecht is, is het wel raar dat het elk weekend tjok vol zit? En de prijs is goed voor wat er geboden word.

Na positieve ervaringen in afgelopen jaren nu een flinke kater. Het buffet was armoedig en werd nauwelijks aangevuld. Weinig voorgerechtjes, uitgedroogde sausen, babipangangang was vrijwel alleen saus. Bediening nors en kortaf, begon al bij reservering. "Spa blauw" zonder flesje. De prijs was nauwelijks onder die van de, veel betere, concurrentie. Jammer!!

Vandaag eten afgehaald, helaas een domper. Hadden ons verheugd op lekker Chinees. Vlees was taai, smaakte alsof alles te lang was gegaard en niet vers was bereid. Zelfs de kroepoek was niet lekker.

Ik en mijn familie dachten lekker te gaan eten. Laat ik beginnen. Er was geen wok dat is jammer maar niet het einde. Al de bakken waren leeg, ook heel vreemd. Er is maar een hele kleine bak plaat. Er komt maar weinig tot niks op en het zijn maar kleine beetjes. Hij maakt de bakplaat met hele vieze doekjes schoon. Je moet ook lang wachten, 20 minuten, voor een stukje tong. Al met al heel slecht.

Meestal ontzettend goed, maar afgelopen week zeer matig. Het eten was bijna koud en het vlees op de wok was sponzig, ik ben even van deze Chinees genezen.

Wij gaan hier regelmatig eten, altijd van het buffet. Buffet is zeer uitgebreid, bediening is vriendelijk, kortom een goed chinees restaurant. Wij hebben er niets op aan te merken. Het restaurant zit altijd vol dus...

De lekkerste friet van Zeeland !!! Super snelle bediening. Leuk en vlot personeel.

Fam Alvarez

Jammer dat de rijst zurig van smaak was. Cola gewoon zonder koolzuur.
    Vlees van het buffet erg taai. De atjar had naast het zuur gelegen.
    Niet echt Chinees om aan te bevelen... Hopelijk niet te veel klachten.

Het eten hier is ongehoord slecht. We hadden vier soorten gerechten besteld en die waren zeker niet het geld waard!! Smakeloos, lauw ongeïnspireerd eten. En nog mega duur ook.
    Ik verwachtte er niet veel van, maar dit was gewoon belachelijk. Wij eten hier nooit meer!

Gaan hier regelmatig eten. Het buffet is top, bediening is ook goed, lekker uit eten en niet duur is zeker hier van toepassing.

Al vaak gegeten, maar de uitbreiding is niet zo handig als je de bakplaat niet aan past. Je kunt als het druk is niet met goed fatsoen bij de bakplaat iets bestellen.
    personeel is zeer onvriendelijk en erg opdringerig. Ze kijken je bijna de deur uit.

Super! Vriendelijke bediening en aandacht voor de gasten. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt, ook goed om hier te gaan eten met kinderen.

Wij (D&H) zijn uitermate tevreden over de exquise gerechten van de Paradijsvogel. Prima snelle service, goede kroepoek en lekkere Bami.

Superdoei!

Tatjana

Gisteren voor het eerst deelgenomen aan het buffet....Echt heerlijk en gevarieerd gegeten :-) De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed ! Verder is het personeel heel vriendelijk, de sfeer gezellig en alles is goed verzorgd.......Zeker voor herhaling vatbaar !

Je kunt altijd verbeteren, maar als ze vanuit Goes 10 km willen rijden om friet te kopen....dan heb je het goed voor elkaar! Super zaakje!

Al een aantal keer in dit restaurant gegeten en erg lekker en goed.

We komen hier al jaren. Zijn zeer tevreden. Heerlijke friet en snacks!

We hebben met 10 personen lekker gegeten begin augustus. Het was de eerste keer, dat wij hier naar toe gingen en het was een verrassing, dat er toch Tepan-Yaki werd gedaan. Normaliter niet. Heerlijk en kort bij het buffet. Bijzonder attent waren de mensen die ons van allerlei hebben voorzien. Officieel was "de keuken" open, maar zolang we er zaten mochten we er van gebruiken. Een aanrader voor een ieder. We hadden het niet verwacht zo begin van de week en gezellig. Vriendelijk, gastvrij, mooi en overzichtelijk restaurant. Buiten rookgelegenheid en prijsvriendelijk.

Enne als u er gaat eten: Smakelijk.