Nieuwste foto's in 's Gravenmoer

Laatste updates in 's Gravenmoer

1. Ineke de Rek's profielfoto
    Ineke de Rek heeft een recensie geschreven voor Tutto Bello

Heerlijk gegeten. Alles klopte. De sfeer, zeer vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk eten. Top jongens.

2. Mariëtte Huitema's profielfoto
    Mariëtte Huitema heeft een recensie geschreven voor Restaria 's Gravenmoer

Mariëtte Huitema

:Klantvriendelijk, heerlijke producten vooral de friet heerlijk en ook de andere producten. Alles wordt met passie en liefde gemaakt. Het zijn Toppers.

3. hans van heesch's profielfoto
    hans van heesch heeft een recensie geschreven voor Sed

hans van heesch

In 1 word: slecht.
    Wij vonden de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen. Het voorgerecht "slibtongetjes" was nagenoeg smakeloos. Heb op het punt gestaan het terug te geven. Met wat zout toch opgegeten. Ander voorgerecht (lente salade) was té veel voor een voorgerecht. Als je vervolgens een tournedos bestelt van ruim 30 euro, verwacht je toch iets meer dan een bescheiden stukje vlees (helaas lauw van binnen) met een piepklein schoteltje saus en welgeteld zes (6) op elkaar gestapelde frietjes. Dat alles in combinatie met 'n bakje sla in combinatie met 'n stukje ei, tomaat en een Amsterdams uitje. De jonge dame die ons bediende was aardig en beleefd. We hebben onze kritiek met haar gedeeld. Al met al een teleurstellende ervaring. In het verleden hebben we er vaker - en veel beter - gegeten.

4. Social deal's profielfoto
    Social deal heeft een recensie geschreven voor Sed

Social deal

Over het algemeen redelijk tevreden over SED. Lijkt idd of de kwaliteit minder gaat worden door de aanbiedingen. Deze keer erg tegenvallend; de beloofde saté bleken gehaktballetjes in satesaus. Gerechten waren lauw warm.

Jammer want zo ga je klanten verliezen en wij kwamen er regelmatig.

5. M. Wittkampf's profielfoto
    M. Wittkampf heeft een recensie geschreven voor Sed

M. Wittkampf

Ongezellige brasserie, niet goed geleid waardoor bediening te wensen overlaat. Bij reserveren verwacht je in het leuke restaurant te komen maar je worst langs de keuken de Brasserie ingeleid, wat een tegenvaller blijkt! Maaltijden zijn niet kwalitatief, weing aandacht aan tafel. Teveel lawaai vanuit de spoelkeuken wat de gezelligheid niet ten goede komt, dus niet de moeite waard om nogmaals te bezoeken helaas!

6. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft gereageerd op een recensie van Sed

Helemaal eens, wij hebben exact dezelfde ervaring. Doel volledig voorbij geschoten, niets meer over van wat het ooit is geweest.

7. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft een recensie geschreven voor Sed

vanavond voor de 4e keer naar SED geweest. Dit keer, net als vorige keren, via de social deal aanbieding. Helaas was dit voor ons de laatste keer.
    Zoals ik lees bij andere recensies is het inderdaad juist dat de ontvangst erg koel en afstandelijk is. Je voelt je niet welkom. Vervolgens werden we niet naar het restaurant maar naar de zogenaamde brasserie verwezen. Ambience is ver beneden het niveau van het restaurant en kwam op mij over als een eetzaal in een ziekenhuis. Oudbollige uitstraling en er kon niet eens en tafelkleed vanaf!

Dit terwijl wij de afgelopen 3 x vol lof over het restaurant zijn geweest en met trots vrienden mee namen naar SED. Gelukkig vanavond niet, daar ik mij hiervoor erg geschaamd zou hebben.

Er is duidelijk een keuze van kwantiteit (aantal gasten) boven kwaliteit van het eten gemaakt. Veel gasten voor weinig geld en weinig waar voor het geld. (zelfs met de social deal prijzen) De ober was in ieder geval nog eerlijk genoeg om toe te geven dat het "minder sjiek" is geworden. Daar waar bij het afscheid enkel de mededeling kwam dat er niets was veranderd en altijd al zo was geweest?? In dat geval waren we niet voor de 4e keer terug gekomen maar meteen naar de eerste keer weg gebleven.

Al met al, wanneer je voor een nette prijs een 5 gangen diner wil hebben die qua kwaliteit een matig tit redelijk niveau weet aan te tippen zit je hier goed. Wel buitengewoon jammer dat van het niveau uit het verleden vanavond helemaal niets meer was terug te vinden!

4,5
  8. Ans van der Stappen's profielfoto
    Ans van der Stappen heeft een recensie geschreven voor Sed

Ans van der Stappen

Op zaterdagavond gegeten bij Sed in 's-Gravemoer via Social Deal. We werden binnengeleid in de Brasserie die er erg leuk uit zag met leuke schilderijen die te koop waren. De ambiance was verkwikkend, de bediening was goed en vriendelijk, en het eten was super… kan niet beter!

9. joke's profielfoto
    joke heeft een recensie geschreven voor Sed

Ben gluttenvrij. Brood werd geserveerd met kruiden botér ik kreeg niks moest vragen heb je voor mij ook iets. Voorgerecht kon hoofdgerecht friet was niet zo warm. Toen we een tweede schaaltje friet vroegen was lekkerder. Toen kreeg ik ijs was ook maar een beetje vergeleken met de rest en me stroop wafel taai, waarom niet een beetje warm gemaakt. Ik ga er niet meer eten.

6,3
  10. Cees en Jeanne Hoevenaar's profielfoto
    Cees en Jeanne Hoevenaar heeft een recensie geschreven voor Sed

Cees en Jeanne Hoevenaar

Op 14 oktober 2017 hebben wij ons gouden bruiloftsfeest gehouden bij SED. Wij hebben genoten van de sfeer, eten, drinken, service van personeel. In één woord: Super. Voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
    Cees en Jeanne Hoevenaar

11. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Sed

Wij hebben hier vrijdag 28 juli gegeten. Het eten was goed, muv het vlees, dat erg taai was.
    Maar de ontvangst en de bediening was erg koel en afstandelijk. Je voelde je totaal niet welkom!
    Dat is de reden waarom wij hier nooit meer terug zullen komen.

12. Sed heeft een nieuwe foto
  13. Sed heeft een nieuwe foto