Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Gravendeel verdeeld zijn.

1. Monique

Goede bediening, lekkere snacks, grote hoeveelheden. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

2. Jantine Boelsen

Vanavond zijn we hier zeker voor de 5e keer geweest, dit keer met de AH actie. Een zelfgemaakte aardappelsalade met haring. Normaal eet ik het laatste niet maar in combinatie met de aardappelsalade was het toch lekker. De langzaam gegaarde rib was echt superlekker en doet niet onder voor een restaurant waar vlees hun specialiteit is. Toeje was subtiel, wederom een mooi opgemaakt bord en aan de kleine man werd ook gedacht dior het eten vlot te serveren en tijdens het dessert ook een bakje aardbeien voor hem te serveren. Een aanwinst voor het dorp waar we zeker nog vaker, ook zonder AH actie, zullen gaan eten.

3. Ik heb alleen ervaring met het Chinese eten. Dat is prima........smaakte prima de keren dat ik er geweest ben. En er wordt heel veel geserveerd voor een lage prijs. Het restaurant gedeelte is niet echt gezellig ingericht, maar het eten maakt alles goed. De bediening was ook heel vriendelijk.

4. Vieze goedkope snacks;
    Koude halfdoorbakken patat;
    Duur;
    Pindasaus waterig

1,9
  5. Lekkere friet en Chinees, en snel! Vriendelijke service.

6. Chinees is lekker maar friet bakken kunnen ze gewoon niet, patat altijd half rauw en de snacks te lang gebakken. Geen aanrader !

3,5
  7. Bij Nonna gegeten in kader AH actie. Je mag vrij kiezen uit kaart en maandmenu. Daar staat genoeg lekkers op en de kok verstaat zijn vak.
    Het eten is prima en het ziet er ook mooi uit.
    Fles wijn op tafel en je diner is een feest. Kraanwater kan, maar kost wel iets.
    De bediening is ontspannen, bijna vrolijk en laat geen steken vallen.
    Nonna is een aanwinst voor ons dorp.
    We komen er vaker en nooit teleurgesteld naar huis gegaan.
    Niks te wensen?
    Nou ja, dat schreeuwerige behang, kan dat niet weg. Het is ee restaurant geen kinderparadijs.

8. Slechte bezorging, ik moest twee uur wachten. Eten was nog koud ook.

2,6
  9. Al regelmatig geluncht en een aantal keer gedineerd bij Nonna. Service is prima, bediening is erg vriendelijk. Het eten smaakt heerlijk, vooral club sandwich en broodje carpaccio zijn favoriet en dus een aanrader!

10. FJ Goijarts

We zijn net wat wezen eten. Carpaccio besteld, te dik gesneden en absoluut geen smaak. Dit hebben we de serveerster verteld en ze zei "o vervelend zal het tegen de kok zeggen" en tegelijkertijd vroeg ze of we een kopje koffie lustte? Nou dat is dan aardig van de zaak, maar nee hoor stond gewoon op de bon erbij! De eerste en laatste keer. Jammer hoor, dan voortaan elders toch maar een heerlijk broodje carpaccio eten!

11. Rob Boon

Prima, zeer snelle service, inderdaad flinke porties, en eerlijk is eerlijk het eten is erg goed van smaak inderdaad een van de betere in de Hoekse Waard. Enig minpuntje is dat je er helaas alleen kunt afhalen.

12. Stokbrood

Net een snack gehaald. Wat kan er misgaan aan een stokbrood kaas gezond zou je denken. Nou heel veel klaarblijkelijk. Ik kreeg namelijk een stokbrood ham kaas en volgens mij waren ze het vergeten om het af te bakken. Zacht, klef niet te kauwen. Bizar slecht dit.

13. Addy de Geus

14. Addy de Geus

15. Mijn moeder had pizza besteld, ze kwamen (na twee telefoontjes) 45 minuten te laat, want de bezorger kon de straat niet vinden, de pizza waren aangebrand. Zeer slecht, nooit meer.

16. Best een goeie afhaal Chinees.
    Aardig personeel en altijd vrolijk.
    Het eten is heel erg lekker!

Het is echt een aanrader, het is de best afhaal Chinees in heel Hoeksche Waard.

17. De snacks zijn lekker, maar de service is walgelijk, ze zijn echt chagrijnig, ze pakken het geld van je handen en wachten niet rustig af.
    Ze zeggen geen tot ziens bij weggaan .
    Ik kom hier echt niet meer terug, wat een walgelijke snackbar!

18. Altijd super goed eten.. Alleen komen ze makkelijk een half uur te laat bezorgen en dat valt me een beetje tegen.

19. J. van Dam

We hebben er onlangs zitten eten en dat is goed bevallen.
    Het eten dan.
    Wat heel erg jammer is dat er mag worden gerookt!
    Dit is een domper op een lekkere maaltijd.
    Het is te klein en er is ook geen afzuiginstallatie om de rook weg te zuigen.
    We zullen er dus niet zo snel meer terugkomen, erg jammer.

20. Prima Chinees! Vriendelijk personeel en eten is goed en veel! Wel alleen afhalen!

21. Heb mijn 65e verjaardag bij Nonna gevierd.

Grootmoeder's buffet was perfect.

Mijn gasten waren vol lof over het warm/koud buffet.

Alles zag er piekfijn uit en de smaak was voortreffelijk.

De bediening was heel ontspannen en gezellig.

Een aanrader voor iedereen!

22. Altijd supergoed eten. Medewerkers zijn aardig.

23. Bij

24. Het was niet super, viel best tegen. Ze mogen best wat vernieuwen in de zaak.

2,3
  25. Danielle

Goede rustige plek om even te luchen vanaf werk..

Eten is goed maar erg karig, de garnering is ver te zoeken. Verwacht geen ''aankleding'' in de vorm van een beetje sla en salade of iets dergelijks, jammer is dat..

Ook duurt het erg lang voor je je bestelling hebt, dat is ook niet fijn als je eventjes snel in je pauze komt lunchen ivm werk..

26. Zeer goed, zaak is netjes en schoon, eten is veel en goed tegen een betaalbare prijs.

Je kan er ook relaxed eten in het restaurant.

Voor mij de beste zaak in `s-Gravendeel.

27. Het eten was waardeloos, koude friet en karton is lekkerder. De pizza was besteld met ham, kaas en champignons maar kwam met extra salami en gehakt. Tja, je moet het maar net lusten, ook die was koud. Het vlees van de mixgrill was extreem droog en smaakt allemaal hetzelfde. Het duurde anderhalf uur voor het bij ons was en een hele mixgrill met 1 bakje saus is heel mager.

28. Haal hier regelmatig eten. We hebben bijna altijd over, dus zeer ruime porties. Service is goed, aardige bediening.

29. Marianne

30. Marianne