Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ruurlo verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Lekkere pannenkoeken voor een eerlijke prijs. Een gezellig restaurant.

2. Nederlands Ruurlo

Kleine hoeveelheid voor de lunch.
    Restaurant erg gedateerd.
    Niet voor herhaling vatbaar.

3. Pannenkoekenhuis Ruurlo

A. Groeneveld

Een prachtige familiebijeenkomst gehouden in DeBoerangerie.
    De Boerangerie was gezellig aangekleed en de omgeving is prachtig, ook voor de jongste deelnemers.
    De ontvangst en bediening was erg vriendelijk.
    Het Walking Cinner winter was prima, smakelijk en leuk opgesteld met een goede uitleg. Er was keuze voor iedereen.
    Samengevat: het was een gezellige bijeenkomst met een prima verzorging. Zeker een aanrader.

4. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Namens Queens, hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid.
    Mede door de enthousiaste bediening hebben wij zeer genoten van deze middag cq avond.
    De gemaakte afspraken zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.
    Een onvergetelijk bedrijfsuitje op een mooie locatie.

5. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Mijn 50 jarig feestje bij de Boeranjerie van de Heikamp is super geslaagd. Er werd leuk meegedacht en de uitvoering van de afspraken is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Prachtige, sfeervolle lokatie, heerlijke hapjes en vlotte bediening.
    Echt een aanrader!

6. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Uitgebreide kaart met verrassende en zeer smakelijke pannenkoeken. Echt Dommerholt ijs in de desserts. Top! Ook een leuke gelegenheid voor (zakelijke) bijeenkomsten en er starten diverse toeristische wandel- en fietsroutes door de mooie, bosrijke omgeving van Ruurlo.

7. Nederlands Ruurlo

Wij hebben heerlijk gegeten in de Luifel in Ruurlo.
    Met het glutenvrije dieet van mijn vrouw werd goed rekening gehouden.
    Als dessert werd er voor haar speciaal een kleiner hazelnootgebakje gemaakt.
    Al met al een aanrader om te gaan eten.

8. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Goede ervaringen bij de Heikamp van een aantal jaren geleden. Daarom de afgelopen maand een aantal keer hier geweest. Wat opvalt is een behoorlijke uitbreiding. Dit komt helaas niet ten goede aan de kwaliteit. Het bedienend personeel lijkt te bestaan uit vakantiekrachten die traag en weinig professioneel werken. Lang wachten dus. Op ons tafeltje werd een volle asbak van de vorige bezoekers niet opgeruimd. De pannenkoeken smaakten weliswaar goed, maar bleken van onderen aangebrand. De kwaliteit is zeker niet meegegroeid met de prijzen daar. Voor ons voorlopig geen Heikamp meer. Het bedrijf is duidelijk over z'n hoogtepunt heen.

H.klompmakers

Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wij maken er een apart dagje uit van om hier te eten en rijden er 140 km voor heen en 140 km terug. Het is de moeite meer dan waard.

10. Nederlands Ruurlo

Gisteren gaan uiteten bij de luifel in Ruurlo. Na een drankje, duurde het heel lang eer opgenomen werd wat we wilden eten, terwijl we gereserveerd hadden.
    Mensen die later kwamen, werden eerder bediend.
    We hebben meer dan een uur gewacht op het eten en we hadden honger.
    Ik had een snitzel met champignonroomsaus. Er zat één eetlepel saus op, met één flinterdun stukje champignon. Ik zou dit nooit zo durven serveren, het was echt schandalig. Na mijn klacht te hebben ingediend, kreeg ik nog een kommetje saus. Warme groenten was een paar stukjes courgette met een stukje paprika en de salade was zonder dressing, frietjes waren erg karig voor twee personen. Prijs kwaliteit erg slecht. Jammer dat ik geen foto heb genomen.
    Hier zal ik nooit meer gaan eten.

11. Nederlands Ruurlo

Geweldig restaurant.
    Inmiddels meerdere malen gegeten. Het concept is top, en het eten elke keer weer meer dan geweldig.
    Komen wanneer we weer met vakantie zijn absoluut weer langs.
    Familie mens Epe.

Als je aan een satemenu denkt krijg je normaal 3 stokjes met mals vlees, echter kreeg ik er 2 met hardvlees, de salade was bijna alleen maar sla. Verder geen toetje bij het menu...

13. Chinees-Indisch Ruurlo

We hebben heerlijk gegeten en de service was ook goed.

14. Nederlands Ruurlo

Bij de Luifel is het prima vertoeven op de zonnigste terras van Ruurlo, wegens drukte zijn we in de serre gaan zitten waar lekker alle deuren, ramen en zelfs het dak open kunnen om het zoveel mogelijk bij het terras te betrekken.

De lunchkaart is uitgebreid en de presentatie is prima en boven alles smakelijk.

We hebben ons zitten verbazen hoe accuraat de bediening handelt ondanks de drukte vriendelijk en snel!
    Petje af voor dit jonge en dynamische team!

Al met al een zeer geslaagde ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

15. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Te Brake

Gisteravond een avond uit met het gezin. Erg snelle en vlotte bedeining. De gerechten werden snel geserveerd en waren erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar! Super!

16. Pannenkoekenhuis Ruurlo

timmermans

Veel en efficiënt werkende bediening, ook zeer vriendelijk! Het eten was prima en voldeed volledig aan de verwachting in een gezellig ingerichte deel. Kortom een plek om nog een keer terug te gaan.

17. Pizzeria Ruurlo

Kelly Gerritsen

Zeer teleurstellend. Om 00.25 4 Pizza's besteld. Het is nu momenteel 02:44 en er is nog steeds geen enkel teken van bezorging! Aantal keren gebeld, geen een keer opgenomen! Diep triest. Laat het even weten als je het niet meer wil of kan bezorgen!

18. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Willy de Heus

Na een bezoek aan museum More hebben wij een pannenkoek gegeten bij DHKMP, het bezoek heeft onze verwachtingen overtroffen. De koude drukte pannenkoek smaakte heerlijk en de bediening was uiterst vriendelijk. Daarnaast is de locatie perfect. Kortom, mooie zaak, ga vooral zo door!

Tot nu goede ervaringen met afhalen gehad. Wel zuinig met de saus. Ziet er schoon en netjes uit. Hebben ook een goede beoordeling van Rob Geus in de pocket!

20. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Ik vind dat je hier prima kunt eten en drinken. Toiletten zijn schoon. Kunt buiten leuk zitten maar de bediening kan beter. Krijg het gevoel dat ik blij moet zijn dat er iets geregeld wordt (ik wilde graag de warmte lampen aan) in plaats van de klant is koning. Had ook nog graag een glas drinken gewild tussen door, en helaas stond er zichtbaar afwas buiten gestald. Maar ik kom wel terug omdat het totaalplaatje in orde was.

Monique

Nou wat een slechte communicatie en geen aandacht voor de klant! Het was ten eerste koud binnen, deuren stonden open en er zaten veel mensen met de jas aan. Na 45 minuten wachten heb ik gevraagd waar de bestelling bleef… vergeten. Zonder excuus of wat dan ook werd er gezegd dat het druk was. Na 20 minuten werd de deur dichtgedaan op mijn verzoek, daarna nog 25 minuten wachten op eten, was de maat vol, wij hebben ons geld terug gevraagd, wat ook moeilijk ging en zonder ook maar enig excuus. Onze conclusie: het ontbreekt aan leiding, 3 jonge medewerkers die elkaar niet hielpen en niet communiceerden, wat slecht!

22. Chinees-Indisch Ruurlo

Jenneke

Ik heb vandaag hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een mooie prijs voor het eten.

23. Chinees-Indisch Ruurlo

Eten afgehaald. Niet erg lekker. Smaakte muf. Niet de nasi ramas die we gewend zijn in de randstad. Nasi niet erg gevuld met prei of vlees.

24. Nederlands Ruurlo

Quirinus X. Heim

Ls., gisterenavond zijn we met een groepje van 4 familieleden gaan eten bij 'De Luifel' in het centrum van Ruurlo. We hadden daarvoor het net gerestaureerde Kasteel Ruurlo met daarin het Museum More met de Carel Willink collectie bezocht en wilden deze fantastische dag afsluiten met een hapje eten. De borrel met bitterballen-voucher werd op voorzet van de lieftallige serveerster Sandra voor ons omgezet in drankjes met een schaal mixed apetizers. Wat ons als mensen die in de regio Midden Nederland wonen gelijk opviel is de normale glazen Chardonnay die Sandra inschonk. Dit in tegenstelling tot de karig gevulde glazen die wij tegenwoordig in de rest van Nederland gewend zijn in de Horeca. Tsja je zit hier in de gastvrije Achterhoek heh!! De bestelde hoofdgerechten werden door iedereen gewaardeerd. De Hollandse biefstuk was tussen saignant et à point echt heerlijk. Ook het pannetje 'De Luifel' viel in de smaak. Uiteindelijk kwamen Ben en Sandra met heerlijk gevulde ijscoupes aan tafel die verrijkt waren met een mango/ passievruchtsaus. Bovendien kwam er ook nog een apart ijsje met een ijsfontein op tafel. Die werd geserveerd tgv de verjaardag van ondergetekende. Dus Sandra en Ben...chapeau ...jullie zijn het gastvrouw- en gastheerschap meer dan waardig. De ambiance die door deze 2 mensen en Alwin wordt gecreëerd is superbe. Dus met recht een aanrader als je Kasteel Ruurlo bezoekt of zomaar naar Ruurlo gaat!!

25. Nederlands Ruurlo

Heerlijke zelf gemaakte hazelnoot schuim gebak en ondanks de drukte toch snel geholpen en van onze drankjes hebben kunnen genieten

26. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Angelique

Het was leuk en lekker. Ondanks dat wij de laatste klanten waren had de bediening alle tijd voor ons.
    Heerlijk sfeertje buiten.

27. Pannenkoekenhuis Ruurlo

Een prachtige familiedag gehouden op het bosterras van de Heikamp. Een mooie ambiance leuk aangekleed waar we konden chillen zowel jong als oud. Alles was tot in de puntjes geregeld. De ontvangst was hartelijk en vriendelijk.
    De BBQ was geweldig. Het eten zag er smakelijk en gezellig uit. Er was ruim voldoende. En iedereen vond het lekker. De uitleg was prima. Alles wat ik afgesproken had klopte. Zo heb ik als organisator van de dag een heerlijke ontspannen dag gehad samen met mijn familie. Chapeau voor het personeel die op alle vragen direct inspeelde.
    Onze familiedag was mede dankzij de Heikamp een geweldige dag. Jammer dat ik vergeten ben een foto te maken van de heerlijke gerechten.

28. Pizzeria Ruurlo

We werden snel geholpen, de pizza was lekker
    De bediening was erg aardig. Aan te bevelen

29. Eetcafé Ruurlo

Derksen

We hebben heerlijk gegeten. Een minpuntje het toetje kwam niet gelijk. Verder was het prima .

Heb er maandag gegeten was echt top. Het eten kwam mooi optijd aan was super lekker echt iets waar ik elk jaar voor kom met me vakantie