De Naober in Ruurlo

wilt u lekker eten en plezier kom dan hier!!

achter het pand veel pakeerplaatsen.

De Naober laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di Gesloten

Omschrijving

Dinercafe met een leuke a la carte kaart.

Dinercafe de Naober heeft ook nog een extra concept voor het uit eten gaan.
Gasten laten zich tegenwoordig graag verrassen door meerdere smaaksensaties achter elkaar. Geen standaard voor-, hoofd-, en nagerecht maar zogeheten ‘ in betweens’: overheerlijke, creatieve en uitgebalanceerde kleine gerechtjes. Uit eten gaan krijgt hierdoor een geheel nieuwe dimensie. Een tafel met daarop verschillende gerechtjes brengt een informele en ontspannen sfeer met zich mee. Een sfeer waarbij eten, drinken en gezellig praten moeiteloos in elkaar overgaan.
Dinercafe de Naober speelt op deze wens in door naast het a la carte eten ook het concept met gerechten aan te bieden. U krijgt een kaart met daarop een grote diversiteit aan gerechten. Het concept is eenvoudig uitvoerbaar. U zet kruisjes op de kaart naar uw keuze. Zodra u de eerste gerechten op heeft, ontvang u wederom een kaart en besteld u de volgende gerechten. U bepaald zelf wat u wil eten en in welke volgorde. Alles is mogelijk. Zelfs als u wilt starten met een dessert en vervolgens soep besteld is dat geen probleem voor ons. U kunt onbeperkt bestellen en bepaald hierdoor zelf hoeveel ‘gangen” u wilt nuttigen.
Wij willen u door dit concept de gelegenheid geven om de vele smaken van de gerechten van De Naober te ervaren. Hopelijk bent U enthousiast geworden en mogen we u binnenkort een keer begroeten bij Dinercafe de Naober in Ruurlo.

Prijzen

1519560120 83
1594211983 79
1619095937 82
1702042451 76

1. Heerlijk gegeten, alle gerechtjes waren smakelijk en mooi opgediend. Vriendelijk personeel. Hele geslaagde avond. Komen zeker nog terug. Aanrader.

2. Liesbeth en Marja

Heerlijk gegeten, gezellig in het voorcafé, maar de stamtafel werd wat luidruchtig dus volgende keer in de achterzaal. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Spareribs waren heel droog en niet lekker
    Kip kluifjes waren te zout. Patatjes te hard.
    Burger was redelijk. Bijna uur op deze gerechten moeten wachten terwijl het niet druk was. Er waren meerdere mensen die de shared dining deden en hier leek meer aandacht naar uit te gaan dan de a la card gerechten.
    Al met al niet echt een beste ervaring.

3,4
  4. Heerlijk gegeten, veel keuzemogelijkheden en geweldige bierkaart.

5. V.Gellekom

Het wijntje en drinken, was er vlot.
    Daarna ruim uur wachten op het diner.
    Gerechten werden wel praktisch gelijk gebracht.
    Maar ik had medium vlees besteld, was wel warm maar taai.
    Sparribs hoort van het bot te vallen, was droog.
    We vonden ook een soort naaldje van staal in eten.
    Gelukkig niet geprikt.
    Bediening deed er erg laconiek over.
    "Komt bij de leverancier" van daan zeiden ze.
    Maar geen excuus.
    Was gezellig, bediening goed, maar gerechten zeer matig.

6. Marianne Reintjes

Eten smaakte goed maar erg lang wachten op de gerechtjes. Vond voor limiet van 2 uur de prijs te hoog.
    Personeel deed zijn best.

7. Van Berkum

Gezellige gelegenheid. We moesten lang wachten op het eten. De volgens de kaart beloofde Hollandse garnalen waren vervangen door Noorse garnalen (smakeloos), de pittige champignonsoep was heerlijk, maar smaakte in de verste verte niet naar champignons en leek meer op mosterdsoep die ook op de kaart stond. De kwaliteit van de steak kan veel beter. De wijn was perfect van smaak. De bediening heel vriendelijk.

8. Bijzonder gezellige avond, dank zij de vriendelijke bediening en het gevarieerde aanbod!

9. Diana Nijendijk

We hebben heerlijk gegeten, vlotte en gezellige bediening in een leuk restaurant.

10. Rene Swienink

Nou dit was dus helemaal niks. Gereserveerd, melden ons we mogen een plaats buiten uitzoeken en vervolgens komt er geen bediening. Sterker nog, na ons worden er nog twee tafels bezet. Die krijgen alle aandacht, worden gelijk bediend, ons laten ze links liggen. We proberen de aandacht te trekken maar tevergeefs. We zijn toen maar opgestapt en ergens anders gegaan. Daar werden we vriendelijk ontvangen en hebben daar lekker gegeten. Naober? Voorlopig niet meer.

11. We kwamen binnen, kregen n tafel toegewezen voor 2, en moesten zeker 3 kwartier wachten voor t 1e gerechtje. Andere klanten hadden plateservice, dat ging voor onze noabertjes...
    We vonden t eten lauw, en erg veel saus bij ieder gerechtje.
    Zeer pittig daardoor, moest goed geblust worden, maar daar was te weinig personeel voor. De qr code werkte ook niet goed, al met al geen volgende keer meer...

4,3
  12. We moesten de patatjes en de groente er apart bij bestellen. Hierdoor ontstaat een scheve prijs/kwaliteit verhouding.

4,3
  13. Evelien

Saai eten met weinig smaak.
    Prijs kwaliteit niet in verhouding
    Bediening wel erg vriendelijk en behulpzaam

14. Wij hebben gekozen voor de noabertjes. Het was allemaal zeer smakelijk, wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook top, gewoon heerlijk achterhoeks sfeertje.

15. Bep Timmer

We zaten in de ruimte naast de ingang en daar zat een groep van 6 mensen en zij waren erg luidruchtig.. dat was wel jammer.
    Omdat het druk was moesten we geregeld de ober zien te bereiken om wat te bestellen. Hij was wel aardig. Verder heerlijk gegeten

16. Familie Musse'

We hebben heerlijk gegeten, goeie biefstuk en leuke bediening, ze doet het erg leuk... Top

17. Ienke Spoor

Prima doch, satésaus en rauwkost salade moesten we om vragen terwijl dit bij menu inbegrepen.
    Excuses voor ontvangen.

18. Alles prima. Je voelt je heel welkom, er is geen stress. Tijd voor de gasten, vriendelijkheid en vrolijkheid alom. Eten en drinken gewoon goed, dus TOP. Prijs-kwaliteit prima!

19. Bezorg maaltijd wordt onvolledig uitgeleverd. 2e keer nu. Is toch jammer doet afbreuk!!!

20. Het eten was super goed, de sfeer is goed, nemen de tijd voor je met de bediening.
    Niet te lang wachten en een ruime keuze ga zo door.

21. Angelique

Door Corona konden we een bijzondere gelegenheid helaas niet met een etentje in het restaurant vieren.
    Daarom hebben we ons diner online besteld en thuis laten bezorgen.
    We hebben genoten en het was alsnog een fijn feestje voor ons.
    Heerlijk eten en een fijne service!
    Echt een aanrader!

22. Ontzettend lekker eten, geweldige bediening. Kan alleen maar lof praten over jullie.
    Ga zo door en tot snel
    Groetjes

23. Nanda slot

Vorige week gegeten bij de naober! We hebben shared dining gegeten. Je krijgt erg veel voor het geld en het was heerlijk! Veel verschillende gerechtjes dus voor ieder wat. De bediening was super gezellig en erg vriendelijk. Aanrader !

24. Heerlijk gegeten, super leuke bediening.
    Zeker een aanrader

25. Van de Vlag

Met twee personen gegeten bij De Naober. We werden in een zijkamer met uitzicht op het terras geplaatst. Qua sfeer stukken minder, als de andere delen van het restaurant. We kozen het shared dining menu. Prima voor de prijs, maar veel te veel voor twee, waardoor veel overbleef.
    Geen spannende gerechten, sommige te flauw, anderen juist veel te zout.
    Personeel zeer vriendelijk een behulpzaam. Met wat finetuning in de gerechten is dit een primaa restaurant.

26. De pizza is lekker en de serveerster Berna heeft ons top bediend 🎉

27. De sfeer en inrichting is zoals een café, gezellig.
    De gerechten zijn prima tot goed. Hier en daar wat vlees te ver doorbakken of juist te rauw. De portiegroottes kan je kiezen maar als je als tafel dezelfde portiegroottes besteld, maar andere gerechten, en het ene bord ligt bomvol en het andere is voor 1/3 gevuld, dan geeft dat wel te denken.

Na het voorgerecht was het lang wachten op het hoofdgerecht. De bijgerechten kwamen pas nadat iedereen zijn bord leeg had en we vroegen waar het bleef. Er werd daarop patat en salade geserveerd en de serveerster zei dat er nog groente zou komen. De groente is nooit gekomen. Als compensatie, na dit gemeld te hebben, kreeg de helft van ons gezelschap een drankje van het huis. De andere helft niet. De patat was weinig voor 4 personen, en geen mayo.

Op de desserts moest wederom lang gewacht worden en er kwam een verkeerd dessert, waardoor drie personen al een dessert hadden en de vierde moest wachten.

De serveerster die steeds fouten maakte kwam zonder excuses en blikken of blozen steeds weer (te laat) haar werk doen.
    We voelden ons onzichtbaar, aangezien andere tafels, die later dan oms binnen kwamen, hun eten eerder kregen. Gek genoeg zaten we midden in beeld van de bediening. Wenken naar de bediening werd ook niet gezien.

Erg jammer.

28. Je kunt hier gezellig zitten. Goed eten van de a la carte. Wel wat aan de prijzige kant. De bediening is goed en erg leuk, zorgt dat alles naar wens is.

29. Ik heb heerlijk gegeten, klein puntje, ik miste patat en salade! Voor de rest prima.

30. Linda

31. Enkele weken geleden hier gegeten met collega's. Er ging toen veel mis in de communicatie. We begrepen dat 'all you can eat' gaat om een soort proeverij, kleine porties zodat je meerdere gerechten kan bestellen. Het voorgerecht was echter al zo groot dat we eigenlijk al genoeg hadden. Dat zal voor velen een aanbeveling zijn, maar wij hebben het uiteindelijk bij 3 gerechten gelaten en dan zijn de prijzen (brood, soep/salade en hoofdgerecht) heel fors. Buiten dat was de bediening zeer onervaren en volgens ons zo voor de leeuwen geworpen (nooit van een bitter lemon gehoord), en barst de kaart van de taalfouten. Het werkte allemaal nogal op onze lachspieren. Toen we meldden dat we iets anders verwacht hadden werd dat in eerste instantie niet goed opgepakt. Degene die met ons afrekende was professioneler en bedankte ons voor de feedback. De koffie hoefden we niet af te rekenen. Dat heeft ons doen besluiten om een herkansing aan te gaan. Op zaterdagavond hier gereserveerd en gegeten. Dit keer van de 'gewone' kaart. Met de ervaring van vorige keer besloten we voor een hoofd- en nagerecht te gaan, en wat brood vooraf. Op dat broodplankje hebben we echt anderhalf uur moeten wachten. Als je vraagt hoelang het nog duurt krijg je na een half uur 'ze zijn er mee bezig'. De superjonge bediening heeft geen oog voor de tafeltjes, dus drankjes moet je zelf gaan bestellen aan de bar, ondanks het ludieke lampje op tafel. Het hoofdgerecht duurde ook nog eens een keer een hele tijd, dus we hebben van het dessert afgezien. Toen een serveerster een glas water over één van ons heen kieperde, werd er niet eens een excuus gemaakt. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Jammer hoor. Er kan hier veel meer verdiend worden. Maar wij gaan voortaan ergens anders heen.

32. Als je meer dan 3 uur moet wachten op 6 gerechtjes en ruim 45 minuten op een simpel nagerecht is er wel iets mis. De gerechten zijn daarnaast matig opgemaakt. Een heel verschil met een tijd terug toen men net begon met de nieuwe kaart. De kwaliteit is wel achteruit gegaan. Bijzonder dat je de ene keer hier zo goed kunt eten en een andere keer is het zo matig. Hier zou de Naober toch echt eens wat aan moeten doen. Waar ligt dit aan?

3,7
  33. Anneke ter Schegget

We hebben heerlijk buiten gegeten. Een dikke tien voor het eten, de kok en de bediening. We komen graag weer een keer eten.

34. E. Flos

De bediening was vlot, vriendelijk en zeer attent. Het eten was goed en ruim voldoende. Het is dat we ver weg wonen anders kwamen we zeker een keer terug.

35. Frites en sla werden pas veel later bij onze hoofdgerechten geserveerd, nadat we er zelf om hebben moeten vragen. Saus bij eendenbout was te zout. Er zaren geen schorseneerchips bij. Eendebout. Naderhand werden er wel 2 chips geserveerd, nadat ik er om gevraagd had. Frites was bremzout. Varkenssukade was ook bremzout. Bij het afruimen van de tafel hebben wij onze kritiek aan bediening doorgegeven. Ze zouden het doorgeven aan de keuken. Bediening gaf daarna aan dat keuken verder niet gereageerd had. Bij afrekenen vroeg een andere dame van de bediening, die onze kritiek niet gehoord had, of het gesmaakt had. Toen wij zeiden dat dit niet het geval was, was haar antwoord dat we dan bij de keuken moesten zijn.

1,4
  36. Of we lekker gegetrn hebben? Nee! Sterker nog, we hebben niets gegeten. Gereserveerd voor 21 april 2019 om 18.00 u. Toen we om 17.55 uur bij het restaurant striveerden, stond er een grote opblaaspop met 50 jjar erop. Terras was eet-klaar maar er zat niemand. We hebben alle deuren geprobeerd, alles op slot. Door de razmpjes naar binnen gekeken, uitgestorven. Nog even gewacht, maaf de situatie bleef zo en de honger verging ons.
    Geluk bij een ongeluk, er ws een geweldig restaurant in Ruurlo waar we erg goed gegeten hebben.
    Naober, jammer dan!

37. Corrie Walraven

Prima gegeten. Goede bediening. Was gezellig druk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening.
    Een aanrader.

38. Super gegeten! Fijne bediening.

39. Via Social Deal hier gegeten en dat was echt heel goed. Voorgerecht was wel oke. Spareribs waren uitstekend! Echt top!

40. Ruben Kamperman

Vanavond bij de Naober wezen eten met mijn moeder, broer en oma. In één woord: FAN TAS TISCH. De kok bereidt zijn gerechten met passie en liefde. De bediending is gezellig en in voor een geintje. Een hele gezellige avond gehad! Wij komen hier zeker terug!

41. Super avond gehad vanavond bij De Naober! Het was erg druk, maar ondanks dat was de bediening super vriendelijk. Ook complimenten naar de keuken! Niet lang hoeven wachten en alles smaakte voortreffelijk. Een dikke duim voor (het personeel van) de Naober!

42. Geen waar voor je geld! Zojuist bij de Noaber geweest. Uiteindelijk 2 rondes eten gekregen. All you can eat concept wordt niet waar gemaakt. Kaart met ingevulde gerechtjes wordt pas na half uur of langer opgehaald en uiteindelijk wordt gezegd dat warme gerechtjes niet meer worden gereserveerd, terwijl bestelkaart al ruim voor tien uur was ingevuld... Mocht je overwegen om hier naartoe te gaan, doe het niet. Zonde van je geld. Je kunt nog beter naar een snackbar gaan, want dan weet je in ieder geval dat je vol zit. Wij zitten in ieder geval alles behalve vol na de vier mini gerechtjes die we uiteindelijk na lang wachten hebben gekregen....!

43. Derksen

We hebben heerlijk gegeten. Een minpuntje het toetje kwam niet gelijk. Verder was het prima .

44. Vriendinnen

Het eten wat we kregen was wel lekker maar het was afwachten wanneer we wat kregen.. het duurde te lang. En dat voor op een dinsavond. Alle hoofdgerechten voor mensen die bestelden vanaf de menukaart gingen voor en al die tijd kregen we geen noabertjes. Na ervaring van deze avond geen aanrader..

45. L 97 punten

Heerlijk gegeten van " de naobertjes". Het was erg lekker!!! De bediening was vriendelijk en gezellig. Echt een aanrader!!! Wij komen zeker nog een keer terug.

46. Jammer, hadden goede berichten gehoord over dit restaurant. Vanavond hier Noabertjes gegeten, duurde lang voordat we onze dranken en hapjes steeds kregen. Het eten was best goed, niet heel bijzonder maar wat ons betreft is de bediening een tegenvaller. Niet gemotiveerd en langzaam. We zaten regelmatig met lege glazen en het duurde lang voor de kaartjes opgehaald werden, terwijl de beide mensen van de bediening niet te zien waren steeds.

5,1
  47. We hebben lekker gegeten, in het eetcafé was het wel erg druk, liever hadden we in het restaurant gedeelte gezeten. Verder goed.

48. Heerlijk onbeperkt Naobertjes gegeten. Voor ons eigen bestwil gestopt met eten, anders gingen we met buikpijn naar huis. Bediening was super. Bedankt voor de heerlijke gezellige avond, komen zeker nog een keer terug.

49. Leo 1744 punten

Via de AH-actie kwamen we weer eens bij de Naober. Inderdaad, als je via AH komt heb je maar beperkte keuze: twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en één nagerecht. Andere restaurants gaan daar wat ruimhartiger mee om: zo aten we eerder deze week nog in een restaurant waar je gewoon alles van de kaart kon kiezen. Maar goed, wat de Naober voorschotelt aan AH-klanten, dat mag er zijn! Voorgerecht Surf & Turf was royaal, verfijnd en verrassend. Ook over de carpaccio hoorde ik van de overzijde van de tafel goede berichten. Als hoofdgerecht koos ons hele gezelschap voor het trio van vlees: over het hoofdgerecht met vis kan ik dus niks zeggen. Het vlees was oké, al was de kippendij wat weerbarstig om te eten. Salade was wat flauw, maar de friet was heerlijk en werd zonder mankeren bijgevuld. Het toetje bestond uit ijs en crêmes, erg lekker! De bediening was vlot en attent. Wat ons betreft heeft de Naober gewoon weer een goede beurt gemaakt. De muziek stond vrij hard, maar 't was geen vervelende muziek, dus - vooruit maar. Wel hebben wij ons afgevraagd wat vegetariërs moeten eten als ze via de AH-actie bij de Naober komen. Als je geen garnalen lust, is het al lastig, maar als je vegetariër bent, heb je hier wel een probleem....

50. Lekker gegeten. Er stond maar 1 persoon in de bediening. Ondanks dat heeft ze het er goed van af gebracht, ze bleef vriendelijk en gastvrij. Uiteraard moesten we soms wat langer wachten maar je zag echt dat ze haar best deed.

Mijn eerste wijntje dat ingeschonken was bleek niet goed te zijn. Zoals het hoort kreeg ik het volgende wijntje van het huis.

51. Kees en Mary

Toch het menu van de AH actie mogen proeven en dat was heel verrassend en lekker. De bediening was attent. Gezellige entourage die de regendag helemaal goed maakte.

52. Op zoek naar een fijn restaurant tijdens onze vakantie kwamen we de Naober tegen, we hebben een heerlijke avond gehad. Fijn buiten gegeten op het gezellige terras, ons drie gangen diner was goed te noemen en de beide dames in de bediening waren enorm alert en gastvrij, ondanks de drukte vanavond. Wij komen zeker terug.

53. Heerlijk gegeten met 4 personen, gezellige sfeer, beetje krap zitten, maar al met al een aanrader.

54. Anne 20 punten

We zijn al meerdere keren bij De Naober wezen eten. Voorheen altijd perfect. Sinds kort nieuwe bediening. Brood werd vergeten. Drankjes moest je om vragen. Deze jongens wachten wel heel erg lang voordat ze de kaartjes van de naobertjes ophalen. Daardoor hebben we 50 minuten moeten wachten op één lichting van gerechtjes (inclusief wachttijd ophalen kaartje). Het eten is wel erg goed! Er wordt regelmatig een nieuwe kaart gemaakt waardoor het leuk is om meerdere keren per jaar daar te gaan eten.

55. petra dechering

Heerlijk gegeten, eten goed heet. Bediening vlot en netjes. Leuke, gezellige en gemoedelijke sfeer! Een aanrader!!

56. Roy Venderbosch

Afgelopen donderdag zijn we met zijn tweeën gaan eten bij de Naober. We komen hier regelmatig 'naobertjes' eten en deze avond was toch echt de beste van allemaal. We hebben enorm genoten van de kleine gerechtjes. De lollie van tonijn, de gevogelte soep en allerlei andere gerechtjes waren enorm smakelijk en waren erg mooi opgemaakt. Een genot voor het oog!

Daarnaast zijn wij vol lof over de vriendelijke bediening. Ze doen enorm goed hun best en zijn erg gastvrij. Dit is dan ook de reden dat wij erg lang zijn blijven zitten en genoten hebben van maar liefst 24 gerechtjes :).

Complimenten aan de chef die deze avond in de keuken stond. Wij hebben een gezellige en smaakvolle avond gehad en komen zeker terug!

57. Eerste tijd komen we niet meer terug. We komen hier al graag vanaf dat ze het concept "Noabertjes" hebben. Regelmatig met familie en vrienden geweest en altijd perfect. Laatste keer in augustus gegeten, was prima. We raden dit dan ook regelmatig aan. Totdat een paar maand terug ik van vrienden, die maandelijks kwamen Noabertjes eten vanuit Doetinchem, te horen kreeg dat het niet meer was zoals twee jaar terug. Nou ja, kan een keer gebeuren toch. Maar enkele weken daarna had ik een vriendin er naar toe gestuurd en die liet me weten "Als je nog eens wat hebt..." aiii...

Dus een tijdje terug zelf op zondagavond na de meimarkt Noabertjes gaan eten. O my god, wat een teleurstelling. Echt geen enkel gerechtje klopte met de kaart, er was altijd wel iets niet aanwezig. Stukje vlees werd niet vergezeld door de saus, de soep had geen kaasstengel en de meeste gerechtjes lagen niet op een bedje van... De kok wist totaal niet wat op zijn eigen kaart stond.

Erg jammer, daarnaast ook rauwe kip, zielige champignons beetje gebakken in olie worden koud gepresenteerd als chefs-verrassing, en de carpaccio leek naar mate de avond duurde steeds dikker gesneden te worden, bah een brok rauw vlees op je bord. Helaas meerdere gerechtjes terug moeten laten nemen.

Daarnaast is het onbeperkt eten, maar ze laten je nieuw ingevulde lijst regelmatig erg lang liggen. Zodat je na 20 minuten je gerechtje op te hebben vriendelijk vraagt "goh wil je de kaart weer meenemen?" Ja hoor, kom zo terug. Ja zo kan ik ook een onbeperkt concept bedenken. Daarnaast lang wachten voordat je een nieuw drankje krijgt, terwijl ze daar toch juist op verdienen.

Tot slot weten de jonge heren van de bediening net iets te hard tegen elkaar te zeggen, "alleen dat tafeltje eet nog, hoop dat ze snel klaar zijn ik wil naar huis." Snap dat je na de meimarkt dag op zondag naar huis wilt, maar een half uur voor de officiële sluitingstijd van het bestellen is dat niet heel tactisch.

Oke helder, we pakken onze spullen, melden ons beklaag, er worden vriendelijk 2 consumpties van de rekening geschreven door de dame die het vaste goede gezicht is van de Noaber en wel heel erg haar best doet! Maar ons eerste tijd niet weer gezien, zonde van het geld. Totaal geen lof naar de 2 luie, ongeïnteresseerde, nonchalante jongens in de bediening met een wegkijkende blik en vaak negeren en doen alsof ze je niet zien als je wat wilt vragen... Stel je voor dat ik lopen moet😜 Tevens weet ik niet of ze een andere kok in dienst hebben sinds een jaar, maar het is geen aanwinst helaas.

6,3
  58. Pieter-Paul Cartens

Met z'n tweeën heerlijke en verrassende tapas gegeten. Prima bediening en heel aangenaam gegeten!

59. fam.roseboom

Met z'n tweeën tapas gegeten. Heerlijk, echt een aanrader. Mooi weer, dus de ramen open, genoten van de heerlijke vlees en groente gerechten met super vriendelijke bediening.

We komen zeker terug.

61. Kom er al jaren. Naobertjes steeds een succes. Bediening niet te formeel: prettig.

62. vriendengroep

Heerlijk naobertjes gegeten met z'n allen, het eten smaakte echt geweldig. Zeer zeker niets over te zeggen. Sfeer hebben we zelf maar gemaakt. Een leuke bediening maakt je avond 3x zo leuk toch, maar deze bediening was 3x niets, wat een klantvriendelijkheid. Het eten werd op afstand geroepen, nog net niet op onze tafel gegooid, tijdens het eten werd er niet gevraagd om een extra drankje etc. Bij het 4e gerecht werd er pas eens keer geroepen eet smakelijk. Toen we naar huis gingen was het personeel al naar huis denken we, niemand meer te zien. Hebben ons zelf maar een fijne avond gewenst.

63. Gezellig, value for money. Het gebodene verdient een beter interieur

64. Wij hebben heerlijk gegeten bij De Naober, lekkere gerechtjes en een super bediening. De sfeer was ook gezellig, zal het zeker bij vrienden aanbevelen.

65. Bezocht op zaterdag 21 mei, waarschijnlijk was de kok op vakantie. Veel vlees, matig van smaak, beloofde pepersaus was een hele oude geschifte bloemsaus. Ook na reclamatie wist degene die verantwoordelijk was voor de keuken (geen kok) zich niet te herstellen.

2,4
  66. Janny Struik

Beste Naober

Onlangs hebben wij bij jullie gegeten,wat erg lekker en gezellig was.
    Vooral de kleine gerechtjes waren erg lekker en verrassend, zeker wel voor herhaling vatbaar!!!!

67. Nel broerse

Wij waren nieuwsgierig naar de noabertjes en het heeft onze verwachting overtroffen. Wat was dit overheerlijk. Voor elk wat wils. Het is een geweldig systeem, want je streept aan wat je lekker vindt. 2 gerechtjes per keer en ik kan je zeggen je wordt er goed vol van. De bediening is geweldig! Vlot, supervriendelijk en dat maakt de avond compleet.
    Kortom een echte aanrader :-)

68. Fam. van Dijk

Eten geweldig lekker, vlotte en aardige bediening, maar de ruimte op en rond de tafel was erg krap, zat je, niet bewegen, anders zit je bij de buren in de nek. Nog nooit ergens zo weinig ruimte gehad, kleine en smalle opkamer. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

69. Eind september jl. met vier personen hier heerlijk gegeten. Werkelijk een openbaring. Een gezellige en ontspannende sfeer met heerlijke gerechten van pure komaf. Een echte aanrader als u in de buurt komt. De vleeswaren komen van een goede "keurslager" en dat proef je.

70. Cees en Elly van Dijk

Dit jaar nog meer genoten dan voorgaande jaren van het heerlijke eten,de vriendelijke bediening en de sfeer. Het onbeperkt kunnen genieten van overheerlijke kleine gerechtjes was nieuw voor ons en vinden wij een echte aanrader! Onze vakantie duurde 1 week waarvan we 4 avonden de Naober hebben bezocht om te eten...dat zegt genoeg. Een dikke pluim voor de (jonge,hoorden we) kok en het bedienende team!!

71. Afgelopen zondag hebben wij bij de Naober gegeten en het is ons heel goed bevallen! Mooie, moderne gerechten die vooral heerlijk smaken! Het interieur is niet speciaal maar de sfeer is erg gezellig, de bediening maakte alles goed. Ze waren netjes, vriendelijk en zeer behulpzaam. Extra huisgemaakte friet of salade? Geen enkel probleem.
    Een absolute aanrader voor een gezellige avond met lekker eten en een goed glas wijn

72. Heerlijk eten, veel variatie ook. Ober weet helaas erg weinig over de gerechten op de kaart maar is wel erg vriendelijk. Wel een aanrader, zeker als je weinig vragen hebt!

73. Jan en Ellen

Net gegeten in de Naobor in Ruurlo. Mooie kaart, eten heerlijk. De bediening professioneel en vriendelijk. Doen met plezier hun werk. Sfeer gezellig.

74. A. Slendebroek

Zondag 6 mei hebben we met een wandelgroep van 15 personen bij De Naober gegeten. We hadden van tevoren onze menuwensen doorgegeven. we zaten als groep bij elkaar in een smalle maar knusse ruimte. De bediening was erg efficiënt, soepel, heel vlot en attent. De opmaak van de gerechten was met zorg gedaan; het zag er mooi uit. Belangrijkste is dat het lekker is; het was heerlijk!
    En de patatten krijgen een aparte vermelding; heerlijk huisgemaakte, knapperige frieten.
    Complimenten voor de keuken, de bediening en de hartelijke ontvangst.
    Annelies

75. Jammer dat het, op een donderdag avond, een beetje leeg was. Toch weer uitstekend gegeten (3 personen) met een vriendelijke bediening.

De kaart is veelzijdig genoeg en het is jammer dat het restaurant een beetje verstopt ligt achter de kerk.

We zullen er zeker nog een keer naar toe gaan.

76. Ria en Andre

Afgelopen zaterdag zijn wij met 4 personen bij de Naober geweest. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en werd de jas aangenomen. Dit hadden wij nog niet mee gemaakt dus super. Wij komen hier vaker en hadden bij ons vorige bezoek een kaartje gekregen voor het eerste drankje gratis bij het volgende bezoek. Van de dame die ons bediende kregen we dan de hele fles gratis omdat we allemaal wijn dronken. Ook viel het mij op dat ze veel kennis van de kaart had. We hadden een vraag over een gerecht en ze wist ons te vertellen wat het was. Verder was het eten weer heerlijk op 1 klein puntje na. Toen wij dit melden had ik het gevoel dat er echt wat mee werd gedaan. Al met al waren wij zeer tevreden en je kon zien dat de dames die aan het werk waren veel plezier hebben in het werk. Dus zeker een aanrader om te gaan eten. En wij komen zeker terug.
    Met vriendelijke groet,
    Ria en Andre

77. buurtschap

Met een groep van 16 pers. (gereserveerd), moesten verdeeld zitten over 2 tafels. Hoe ongezellig kan het zijn, dat kon niet anders zeiden ze. Vooraf was er een menu doorgegeven. Mixed grill, al het vlees kwam op een bord op tafel en daar kon je met je eigen vork wat afprikken (niet erg smakelijk). Was lauw, vlees lag op een hoop, geen uitleg wat het allemaal was. Daarbij kregen we alleen patat (die erg hard was en bij sommige geen vork doorheen te prikken was) en rauwkorst. Een schaaltje appelcompote was er ook nog bij. Ergkarig en slordig. Tijdens het eten werd er niet gevraagd om een extra drankje, ze waren te druk met hun eigen mobiel. Na het eten (alles was op) werd niet gevraagd of het gesmaakt had en of er voldoende was.
    Niet netjes en viel me wederom tegen, na een 1e slechte ervaring was dit de 2e en tevens de laatste.

78. Fam. Holtman

Liefhebbers,
    Wij hebben vorige week met een stel lekker en gezellig bij de Naober gegeten. De bediening zei dat er net een nieuwe kaart was. Dit beviel ons erg goed! Leuke en autenthieke gerechten voor de tijd van het jaar. Lekkere en verrassende combinaties! Echt een aanrader!

79. Gewoon leuk! Heel gezellig eetcafe, niet duur maar perfect eten. Wij komen er regelmatig als we even geen zin hebben om te koken.

Fijne bediening, kinderen kunnen gerust mee. Eigenaar Rob houdt van gezelligheid en creeert met zijn personeel een gezellige sfeer.

Ook heerlijk buiten zitten.

Prijs kwaliteit verhouding is top!

80. Naar aanleiding van zeer positieve verhalen van vrienden over de Naober wilden we dit zelf ook eens gaan ervaren. We hebben eerst op het heerlijke, gezellige en zonnige terras gezeten met een goed glas wijn. Daarna hebben we de kaart bekeken en waren erg verrast, in zeer positieve zin! Uitgebreid, netjes en duidelijk. Er zat zelfs een leuke aanbieding bij voor asperges. Ik en mijn man hebben dit menu gekozen. We zijn bij veel plekken wezen eten maar hoe hier de borden werden gepresenteerd en hoe de smaak was, in een woord; perfect! Dit is een voorbeeld voor vele eetcafés; hoe je voor een leuk bedrag ont-zet-tend goed kunt eten! Daarna hebben we heerlijk op het terras, onder de verwarmers nog lekker nageborreld. Het personeel heeft samen met het eten ons een topavond bezorgd!

81. Erg leuk eetcafé! Ik kom hier graag voor zowel een hapje als ook een drankje. Het personeel is erg leuk in de omgang en de sfeer is top. Gezelligheid is synoniem voor dit eetcafé! Het eten is van een kwaliteit die men eerder van een hoogstaand restaurant dan van een eetcafé zou verwachten. De producten ogen vers en de presentatie is nagenoeg eigentijds te noemen. Zeker een aanrader om uw gasten mee te imponeren! Men staat ook altijd open voor feedback en neemt dit ook ten harte.

82. Harry en Ria

Afgelopen weekend hebben wij bij De Naober op terras gezeten met een heerlijk weertje. Het terras is erg gezellig om te zitten eten of te genieten van een drankje. Wij hebben hier wat gegeten. Vooraf hebben wij carpaccio en tarte tatin van tomaat en buffelmozzarella gehad. Als hoofd hadden wij lamsrack en eendenborst. Het eten was erg leuk gepresenteerd op het bord. En de smaak was voortreffelijk!

Wij zouden het dus zeker aanraden om hier te gaan eten, dit omdat de prijs kwaliteit verhouding er goed is!

Harry en Ria.

83. Met de eerste zonnestralen dit jaar hebben we bij De Naober op het terras gezeten in het zonnetje, met een drankje en borrelhapje. Erg gezellig en aantrekkelijk terras. We hebben besloten om te blijven en een hapje te gaan eten. Uitgebreide kaart, met mooie ingredienten. Van samengesteld menu tot vegetarisch tot zelfs onbeperkt spareribs en natuurlijk voor de kinderen ook wat. Rouleau van tonijn en als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de combi de luxe (angus steak, eendelever en kalfszwezerik) en als dessert een heerlijke creme brulee van Nutella. Mooie opmaak van de borden, goede porties, en het smaakte heerlijk! Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke gezellige bediening. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt met kleurplaten en spelletjes. We komen hier zeker nog eens terug! Bedankt voor de leuke avond!