De Kastelein in Ruinerwold

De dichtstbijzijnde parkeerplek is van het café zelf. Verdere parkeergelegenheden zijn 25 meter verderop bij de rotonde. Eventueel kan er ook 200m verderop geparkeerd worden achter Discotheek Klok.

Lijn 32 in beide richtingen van Meppel en Hoogeveen. De bushalte is Vorenwolde. Vernoemd naar de dichtstbijzijnde straat.

• Rookruimte

1. S.J. van der Meer

Het is een klein maar knus restaurant. Je zit wel dicht op elkaar. Maar dat geeft wel een aparte sfeer. De bediening is uitstekend, belangstellend en niet opdringerig. Het eten is uitstekend heerlijk en perfect. Wordt goed geadviseerd. Wij hebben er erg van genoten. Als ik er weer in de buurt ben zal ik er zeeeeeeer beslist er weer naar terug gaan. De prijs kwaliteits verhouding is goed. Na afloop viel de rekening mij ontzettend mee, ik had hem hoger verwacht. Zeer beslist een aanrader, wel van tevoren reserveren. Een heeeeeel klein min puntje was dat de broccoli te gaar was, dit heb ik gemeld, de eigenaar herkende dit en gaf mij gelijk. Dus een heel goede ervaring.

2. Nynke Boverhof

Heel gezellig dorpskroegje. Heerlijk gegeten en super bediening!