Hier zie je hoe de meningen over de Luning's Restaurant verdeeld zijn.

1. Mooi restaurant, leuke buitentuin. Voor kinderen binnen een fijne speelhoek. Bediening vriendelijk en vlot. De pannenkoeken zijn lekker!

2. Van der sleen

Had wat meer gezelligheid verwacht in een pannenkoekenhuis.
    Even een kleurplaat met potloden ben ik wel gewend een een pannenkoekenhuis waar je met kinderen komt.
    Ze werkten snel af met de bestellingen. Binnen 5 minuten was de pannekoek en 2 minuten na bestellen was het ijs er.
    Terwijl er nog iemand aan het eten is wordt er gevraagd of er afgeruimd kan worden. Nou nee… en dit gebeurde niet alleen aan onze tafel maar bij meerdere. Beetje jammer.
    Eten was verder prima kwaliteit en smaakte uitstekend.
    Jammer dat een kinderijsje met fruit en slagroom en saus is. Dus ik bestel alleen een bolletje vanille ijs voor de Kids. Dat kon wel maar moet uiteindelijk hetzelfde geld betalen. Helaas maar zo komen mensen niet snel terug denk ik.

5,7
  3. Hilly Bloemhof

Ik had salade geitenkaas, had van mij iets "gevulder"mogen zijn, en eventueel met warme kip bv, ook met verhouding van de prijs. Vind iets te weinig dressing. Daarentegen was de pannenkoek van mijn man overheerlijk!

4. Ben Stroo

Zoals van oudst. Heerlijk gegeten.
    Alleen de reservering kwam pas na een dag binnen. Besteld op donderdagmiddag 12.12. Bevestiging op vrijdag 11.25 voor eten op vrijdag om 18.00 uur. Een beetje (heel) erg laat.

5. Lekker eten, mooie tuin, vriendelijke bediening.

6. Gisteravond gegeten bij Luning. Super leuke en vriendelijke bediening, mijn complimenten naar hun! Zowel de vrouw die het eten op nam als ook de blonde jongen die het drinken kwam brengen en de jongen die het eten kwam brengen. Ondanks de drukte namen ze allemaal de tijd voor ons en hielpen ze ons super goed. Ook super vriendelijk en behulpzaam, mijn complimenten! Eten was verder ook van hele goede kwaliteit. Lekker stukje vlees, en de portiegrootte was precies goed. Ik kom zeker nog een keer terug!

7. W. Duker

Wij dachten dat we met onze 2 kleinkinderen in het pannenkoeken gedeelte van het restaurant zouden zitten. Maar dat was gesloten en we werden in het restaurant gedeelte geplaatst. Was op dat moment heel druk. En je mag natuurlijk niet van tafel en het duurde heel lang voordat w de pannenkoeken hadden. Volgens mijn kleinzoon was zijn dag 100% en nu kelderde de dag nog naar geen 50%. Vonden het zelf ook heel jammer!

8. De locatie en ambiance oké…
    Het eten niet om over naar huis te schrijven.
    Pannenkoek goed gebakken, maar groot en dik… was voor mijn kleindochter, er werd niet verteld dat er ook kleine pannenkoeken besteld konden worden?!
    Mijn saté was niet gegrild oid… patat prima, maar qua groente denk ik dat de wortels in de reclame waren want er lag al gauw een pond van op mijn bord, in de schaaltjes… en dat voor €21!
    Voor dat geld moet het gewoon goed zijn en dat was het niet.
    Niet voor herhaling vatbaar…

2,6
  9. Prikken

Heerlijke pannenkoeken, zoals het hoort: niet vet, niet te donker, lekker luchtig.

10. Gezellige sfeer midden in het dorp.

11. G. de Vries

Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening! Zowel het terras als binnen zijn er geweldige plekken met uitzicht over de Brink. Het eten is erg smaakvol en wordt mooi geserveerd. De bediening denkt goed mee en is oprecht vriendelijk, een echte aanrader!

12. Helma Nijssen

Super lekker eten.
    En genoeg.
    Bediening kan beter.

13. Karin Schluter Lonegren

Wij zaten buiten heel gezellig te zijn in de regen, wel onder het afdak. Weer voor het eerst uit eten in 5,5 maand. Wij. Heerlijk, eten ook, bediening meer
    Dan puik!

14. Jelle en ria

Heerlijke tapas gegeten.
    Vooral de ossenhaas en de garnalen waren erg lekker. Zou leuker en gezelligef zijn als er wat meer tijd tussen de geserveerde gerechten zou zitten.

15. Heel lekker gegeten, bediening zeer vriendelijk. Goed.

16. Carla Verbeek

De pannenkoeken zijn er altijd heerlijk. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen er al jaren en het is gewoon altijd goed.

17. Heerlijk gegeten, konden fijn buiten op terras zitten waar je gezellig zit! Je hebt keuze uit verschillende kaarten wat het voor iedereen toegankelijk maakt. Bediening was ook top!

18. Reserveren ging vlot en tafel was op tijd beschikbaar. Door Corona maatregelen was terras doorgetrokken tot op de Brink. Wij hadden een tafeltje op het "eigen" terras. Drankje werd snel opgenomen en redelijk vlot gebracht. Toen werd het stil; na 20 minuten zelf om de kaart moeten vragen, daarna, na geruime tijd, weer zelf moeten aangeven dat we wilden bestellen. We kozen voor Tappas. Kwaliteit en kwantiteit goed. Bijna al het personeel wat er rond liep is aan ons tafeltje geweest: erg ongeorganiseerd, jammer dat we zagen dat andere tafeltjes wel vloter werden bediend. Bij afrekenen een serveerster onze ervaring gedeeld. Zij bleek nog nieuw te zijn, maar naar onze mening werkte zij het meest gestructureerd en het hardst. Er scheen wel een verdeling van de tafels onder de bediening te zijn, maar onze tafel hoorde blijkbaar nergens bij. Cheffin heeft dit ook niet in de gaten gehad, terwijl zij ook een van de bediening was die aan onze tafel kwam. Eten was heerlijk, maar bij een volgend bezoek aan Ruinen zal dit restaurant niet onze eerste keus zijn. Voor volgende bezoekers hopen we dat onze ervaring eenmalig was en mogelijk nog te wijten aan de herstart door Corona.

19. Zomerse avond, heerlijk buiten gezeten. Leuke vlotte bediening. Niet alle gerechten werden geserveerd zoals op de (tapas) kaart omschreven: Tapa gevarieerd brood was alleen Turks brood in hompjes gesneden ; gegrilde groene asperges in de salade waren niet gegrild, pittige tomaten saus bij de gehaktballetjes was meer blikje tomatenpuree. Ossenhaaspuntjes en champignons waren heerlijk! Nog een tip: laat de Spaanse omschrijving van de tapas door een Spanjaard/Spaanse docent corrigeren. Maar we hebben leuk gegeten en komen zeker terug.

20. Jan Willem

Ondanks de Corona regels, was alles goed geregeld. Het eten uitstekend, ruim voldoende, je krijgt waar voor je geld. Goede bediening, prettige sfeer. Beveel Lunings zeker aan.

21. Kees Stofbergen

Heerlijk gegeten. Gezellig en informeel restaurant met mooie terrassen, aardige bediening.

22. Ben Schrijver

Voor de eerste keer in coronatijd weer eens uit eten. Met een heerlijke maaltijd, prettige bediening in een mooi rustiek restaurant. We komen graag nog eens terug

23. J.linde

Gezellig. Lekker en goede service. We komen er geregeld.

24. We hebben super lekker gegeten! Bediening was vlot en het eten was boven verwachting! We komen nog een keer terug als we in de buurt zijn.

25. Van der Weerd

Lekkere pannenkoeken, leuk voor kids!

26. Mooie locatie en lekker eten.

27. Leuk sfeervol restaurant. Eten lekker, maar niet speciaal. Spareribs zat weinig smaak aan. Bediening was prima en erg vriendelijk.

28. B. Poppema

Heerlijk gegeten, verrassing van de kok, vegetarisch. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Boven verwachting goed.

29. Prima verzorgd alles voldoende maar het gebeurd steeds meer dat er patat word geserveerd! Wij houden daar niet van en graag een meerdere keus. Er zijn zoveel meer mogelijkheden. Wel bedankt voor de prima verzorging. Fam. De vries.

30. J.Dikkerboom

Heerlijk gegeten, gezellig relaxt genoten van de entourage, en de sympathieke bediening.
    Absoluut aanrader.