Luning's Restaurant in Ruinen

Restaurant & Tapascafé

Corona informatie

Volop gratis parkeergelegenheid. Makkelijk bereikbaar vanaf A28 en N 375 ( Meppel - Pesse ).

Bushalte Q-buzz voor de deur ( bestemmingen Meppel, Hoogeveen en Dwingelo ).

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 20:30
di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 20:30

LUNCH - DINER - TAPAS - PANNENKOEKEN

Bij LUNING'S Restaurant gaan vele smaakwensen in vervulling. In ons authentieke pand bereiden wij, vanuit onze open keuken, drie complete concepten.

In het voorste deel van ons restaurant bevindt zich het lunch- en dinergedeelte. Wij bieden variërende keuzes à la carte, van o.a. een goed belegd broodje in de middag van tournedos tot vegetarische curry in de avond.

Rondom de centrale open keuken, het kloppend culinaire hart van het bedrijf, is het genieten van heerlijke tapasgerechten.

In het Achterhuus staat de schenkstroop op tafel, voor het smullen van pannenkoeken met vele smaakmogelijkheden. Neem de pannenkoek De Tille met gerookte zalm en frisse salade, ui en kappertjes of Ruunder pannenkoek met spek en scharreleieren.

Uniek is onze drankenkaart met speciaalbieren. Afkomstig van de Gulpenerbierbrouwerij. Deze worden gebrouwen van milieubewust geteelde Limburgse gerst, hop en uit eigen bronnen gewonnen water.

Pure smaak en dat proef je. Waarvan jawel 8 soorten aan de tap en 14 soorten op fles!

LUNING'S Restaurant ligt centraal op de Brink van het prachtige esdorp Ruinen. Vanaf ons lommerrijke terras kijk je uit over de Brink, met altijd vertier, waarvan het genieten is van al het lekkers dat LUNING'S Restaurant te bieden heeft.

Wees welkom bij LUNING'S Restaurant aan Brink nr. 1.

• Veganistisch

1309152083 78
1420933023 76
1498319827 77

1. Nelleke Bühler

Wederom heerlijke tapas gegeten in tijden van corona. Sfeer is gastvrij en gezellig. En eten gewoon goed! Bediening niet drammerig maar komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Tot ziens, we hebben nog niet alles geprobeerd van de menukaart dus komen zeker terug.

2. Jacob & Irene

Erg fijne avond gehad op onze trouwdag. Aangezien door de Corona maatregelen we ons buffet en feest moesten annuleren, zijn we bij jullie wezen eten. Verrast door vuurwerk. Bijzondere avond geweest, hartelijk dank

3. Het eten was redelijk, alleen zonder creativiteit opgediend. Bediening niet top. Later op de avond kreeg ik de indruk dat ze naar huis wilde.

4. Fam van Jurries

Zoals altijd werden wij heel vriendelijk ontvangen en was er aandacht besteed aan mijn vraag voor ruimte en stoelen met leuning.
    Het eten was ook zoals altijd prima en ruim voldoende, er wordt aandacht aan besteed.
    De prijs is zeker niet hoog voor de geleverde kwaliteit van het eten en de keurige bediening.

5. Gezellig, netjes, prima rekening gehouden met allergie!

6. Heerlijk tapas gegeten, hadden we lange tijd niet gedaan vanwege Corona.
    Tafels stonden ruim uit elkaar, sfeer was iets minder gemoedelijk dan we gewend zijn.
    Evengoed, een lekker avondje niet zelf hoeven koken.

2 vorige recensies
  7. Heerlijk gegeten, prachtige locatie, sfeervol terras!

8. Altijd lekkere pannenkoeken

9. merel van nuil

Weinig keus, onvriendelijke bediening. Vaak geweest van kleins af aan, maar was de laatste keer!!!

10. Gezellig en mooi restaurant, ongedwongen sfeer. Lekker gegeten en terras buiten is ook prima. Je kunt zowel in de zon als in de schaduw zitten.

11. wil kransen

Zoals gebruikelijk heerlijk Tapas gegeten. Verdient navolging!

12. Mooi restaurant, leuke buitentuin. Voor kinderen binnen een fijne speelhoek. Bediening vriendelijk en vlot. De pannenkoeken zijn lekker!

13. Van der sleen

Had wat meer gezelligheid verwacht in een pannenkoekenhuis.
    Even een kleurplaat met potloden ben ik wel gewend een een pannenkoekenhuis waar je met kinderen komt.
    Ze werkten snel af met de bestellingen. Binnen 5 minuten was de pannekoek en 2 minuten na bestellen was het ijs er.
    Terwijl er nog iemand aan het eten is wordt er gevraagd of er afgeruimd kan worden. Nou nee… en dit gebeurde niet alleen aan onze tafel maar bij meerdere. Beetje jammer.
    Eten was verder prima kwaliteit en smaakte uitstekend.
    Jammer dat een kinderijsje met fruit en slagroom en saus is. Dus ik bestel alleen een bolletje vanille ijs voor de Kids. Dat kon wel maar moet uiteindelijk hetzelfde geld betalen. Helaas maar zo komen mensen niet snel terug denk ik.

14. Hilly Bloemhof

Ik had salade geitenkaas, had van mij iets "gevulder"mogen zijn, en eventueel met warme kip bv, ook met verhouding van de prijs. Vind iets te weinig dressing. Daarentegen was de pannenkoek van mijn man overheerlijk!

15. Ben Stroo

Zoals van oudst. Heerlijk gegeten.
    Alleen de reservering kwam pas na een dag binnen. Besteld op donderdagmiddag 12.12. Bevestiging op vrijdag 11.25 voor eten op vrijdag om 18.00 uur. Een beetje (heel) erg laat.

16. Lekker eten, mooie tuin, vriendelijke bediening.

17. Gisteravond gegeten bij Luning. Super leuke en vriendelijke bediening, mijn complimenten naar hun! Zowel de vrouw die het eten op nam als ook de blonde jongen die het drinken kwam brengen en de jongen die het eten kwam brengen. Ondanks de drukte namen ze allemaal de tijd voor ons en hielpen ze ons super goed. Ook super vriendelijk en behulpzaam, mijn complimenten! Eten was verder ook van hele goede kwaliteit. Lekker stukje vlees, en de portiegrootte was precies goed. Ik kom zeker nog een keer terug!

18. W. Duker

Wij dachten dat we met onze 2 kleinkinderen in het pannenkoeken gedeelte van het restaurant zouden zitten. Maar dat was gesloten en we werden in het restaurant gedeelte geplaatst. Was op dat moment heel druk. En je mag natuurlijk niet van tafel en het duurde heel lang voordat w de pannenkoeken hadden. Volgens mijn kleinzoon was zijn dag 100% en nu kelderde de dag nog naar geen 50%. Vonden het zelf ook heel jammer!

19. De locatie en ambiance oké…
    Het eten niet om over naar huis te schrijven.
    Pannenkoek goed gebakken, maar groot en dik… was voor mijn kleindochter, er werd niet verteld dat er ook kleine pannenkoeken besteld konden worden?!
    Mijn saté was niet gegrild oid… patat prima, maar qua groente denk ik dat de wortels in de reclame waren want er lag al gauw een pond van op mijn bord, in de schaaltjes… en dat voor €21!
    Voor dat geld moet het gewoon goed zijn en dat was het niet.
    Niet voor herhaling vatbaar…

20. Prikken

Heerlijke pannenkoeken, zoals het hoort: niet vet, niet te donker, lekker luchtig.

2 vorige recensies
  21. Gezellige sfeer midden in het dorp.

22. Helma Nijssen

Super lekker eten.
    En genoeg.
    Bediening kan beter.

23. Karin Schluter Lonegren

Wij zaten buiten heel gezellig te zijn in de regen, wel onder het afdak. Weer voor het eerst uit eten in 5,5 maand. Wij. Heerlijk, eten ook, bediening meer
    Dan puik!

24. Jelle en ria

Heerlijke tapas gegeten.
    Vooral de ossenhaas en de garnalen waren erg lekker. Zou leuker en gezelligef zijn als er wat meer tijd tussen de geserveerde gerechten zou zitten.

25. Heel lekker gegeten, bediening zeer vriendelijk. Goed.

26. Carla Verbeek

De pannenkoeken zijn er altijd heerlijk. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen er al jaren en het is gewoon altijd goed.

27. Heerlijk gegeten, konden fijn buiten op terras zitten waar je gezellig zit! Je hebt keuze uit verschillende kaarten wat het voor iedereen toegankelijk maakt. Bediening was ook top!

28. Reserveren ging vlot en tafel was op tijd beschikbaar. Door Corona maatregelen was terras doorgetrokken tot op de Brink. Wij hadden een tafeltje op het "eigen" terras. Drankje werd snel opgenomen en redelijk vlot gebracht. Toen werd het stil; na 20 minuten zelf om de kaart moeten vragen, daarna, na geruime tijd, weer zelf moeten aangeven dat we wilden bestellen. We kozen voor Tappas. Kwaliteit en kwantiteit goed. Bijna al het personeel wat er rond liep is aan ons tafeltje geweest: erg ongeorganiseerd, jammer dat we zagen dat andere tafeltjes wel vloter werden bediend. Bij afrekenen een serveerster onze ervaring gedeeld. Zij bleek nog nieuw te zijn, maar naar onze mening werkte zij het meest gestructureerd en het hardst. Er scheen wel een verdeling van de tafels onder de bediening te zijn, maar onze tafel hoorde blijkbaar nergens bij. Cheffin heeft dit ook niet in de gaten gehad, terwijl zij ook een van de bediening was die aan onze tafel kwam. Eten was heerlijk, maar bij een volgend bezoek aan Ruinen zal dit restaurant niet onze eerste keus zijn. Voor volgende bezoekers hopen we dat onze ervaring eenmalig was en mogelijk nog te wijten aan de herstart door Corona.

29. Zomerse avond, heerlijk buiten gezeten. Leuke vlotte bediening. Niet alle gerechten werden geserveerd zoals op de (tapas) kaart omschreven: Tapa gevarieerd brood was alleen Turks brood in hompjes gesneden ; gegrilde groene asperges in de salade waren niet gegrild, pittige tomaten saus bij de gehaktballetjes was meer blikje tomatenpuree. Ossenhaaspuntjes en champignons waren heerlijk! Nog een tip: laat de Spaanse omschrijving van de tapas door een Spanjaard/Spaanse docent corrigeren. Maar we hebben leuk gegeten en komen zeker terug.

30. Jan Willem

Ondanks de Corona regels, was alles goed geregeld. Het eten uitstekend, ruim voldoende, je krijgt waar voor je geld. Goede bediening, prettige sfeer. Beveel Lunings zeker aan.

31. Kees Stofbergen

Heerlijk gegeten. Gezellig en informeel restaurant met mooie terrassen, aardige bediening.

32. Ben Schrijver

Voor de eerste keer in coronatijd weer eens uit eten. Met een heerlijke maaltijd, prettige bediening in een mooi rustiek restaurant. We komen graag nog eens terug

33. J.linde

Gezellig. Lekker en goede service. We komen er geregeld.

Eén vorige recensie
  34. We hebben super lekker gegeten! Bediening was vlot en het eten was boven verwachting! We komen nog een keer terug als we in de buurt zijn.

35. Van der Weerd

Lekkere pannenkoeken, leuk voor kids!

36. Mooie locatie en lekker eten.

37. Leuk sfeervol restaurant. Eten lekker, maar niet speciaal. Spareribs zat weinig smaak aan. Bediening was prima en erg vriendelijk.

38. B. Poppema

Heerlijk gegeten, verrassing van de kok, vegetarisch. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Boven verwachting goed.

39. Prima verzorgd alles voldoende maar het gebeurd steeds meer dat er patat word geserveerd! Wij houden daar niet van en graag een meerdere keus. Er zijn zoveel meer mogelijkheden. Wel bedankt voor de prima verzorging. Fam. De vries.

40. J.Dikkerboom

Heerlijk gegeten, gezellig relaxt genoten van de entourage, en de sympathieke bediening.
    Absoluut aanrader.

41. Kroonenburg

We hebben heerlijk gegeten en supergezellig gezeten.

42. Gea Stappenbelt

We moesten snel eten ivm een crematie, dit vooraf aangegeven en het was prima geregeld. Ook totaal geen probleem met de gluten- en lactose allergie. Heerlijk gegeten. We zijn ieder jaar in Ruinen, en eten regelmatig bij Luning omdat het gewoon altijd goed is. Top!

Eén vorige recensie
  43. 2E kerstdag heerlijk gegeten. Spontane, relaxte bediening, fijne sfeer, sfeervol ingericht en uitstekende planning: het eten werd in een prettig tempo geserveerd.
    En heel slim: de gezinnen met kinderen zaten in een ander deel van het restaurant. Zodat zij hun gang konden gaan en andere gasten in alle rust konden eten.
    En last but not least: de prijs/kwaliteitssverhouding was uitstekend. Een aanrader!

44. De pannenkoeken zijn aan de dikke kant, beetje droog.

45. Arjen Mintjes

Lekker eten in een prachtige oude ambiance

46. Lekker gegeten. Ook vegetarische gerechten zijn prima. Goede porties. Vriendelijk personeel. Jammer dat het restaurant zo in het najaar/winter zo goed al leeg is. Zeker als je pas om 19.00 Gereserveerd hebt. Maar dat is seizoen gebonden. In de zomer is het daar gezellig druk.

47. Milly de Jong

De lunch was tip top in orde, vriendelijke bediening, mooie ambiance van een ouderwetse gelagkamer in een eeuwenoude boerderij mét open haardvuur.
    Een aanrader 👌

48. Inez Euverman

De pannenkoeken waren heerlijk, de sfeer was heel gezellig en gemoedelijk en de bediening was bijzonder hartelijk. We hebben genoten en voelden ons zeer welkom en verwend!

49. Lekkere pannenkoeken gegeten, voor ieder wat wils en goede service.

50. We aten er op zaterdagavond. We waren er om 6 uur en pas om 8 uur hadden we ons eten.
    Dat duurde veel te lang. We waren bijna opgestapt. Het eten was lekker en had de juiste prijs/kwaliteit verhouding muv de vegetarische burger, die was klef en had een droog broodje. Maar honger maakt rauwe bonen zoet.
    Ik kan het aan iedereen aanbevelen, behalve voor op de zaterdag in de hefstvakantie.

51. Van tevoren een tafel gereserveerd om tapas te gaan eten, tafel stond netjes gedekt en gereserveerd op ons te ‘wachten’, personeel vriendelijk en snel aan tafel, eten ook tijdig aan tafel bezorgd, tapas waren heerlijk! De sfeer in en van het restaurant is ook prima!

52. Leuk restaurant, heerlijk eten! Hele leuke en vriendelijke bediening ook. Waren afgelopen zaterdag pannenkoeken komen eten, een jongen en een meisje waren aan het werk. Allebei super vriendelijk en heel erg behulpzaam, top service! Ondanks de soms wat flauwe grappen van mijn vader bleven ze erg professioneel en erg vriendelijk. Een dikke duim naar beide! Hoop dat dit ook bij hun terecht komt! Zeker een aanrader hier te komen eten!

53. A. Steenstra

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, aanrader.

54. Lekker gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening.

55. Yrsa Kingma

Lekker eten en snelle, vriendelijke bediening.

56. Jennifer

Gisteren lekker op het terras gegeten.
    Vriendelijke bediening, snel eten op tafel en voor een leuke prijs! Zeker een aanrader.

57. Gezellige avond gehad met vrienden en onze kinderen. Iedereen heeft heerlijk gegeten en de kinderen konden zich na het eten buiten goed vermaken. Vriendelijk personeel.

58. We hebben tapas gegeten. Het kaasfondue bleek niet meer leverbaar. Teleurstellend. Prijs per gerechtje aan de hoge kant (gemiddeld € 7,50) - zeker wat de eenvoudige gerechten betreft.
    Bediening vriendelijk en servicegericht.

59. gasten van Christien

Heerlijk pannenkoek gegeten met gasten, fijne sfeer, prettige bediening.

60. Op Moederdag met moeder hier een flinke (aangepaste) pannenkoek gegeten.
    Voortreffelijk klaargemaakt en genuttigd in het oude gedeelte waar we wel eens eerder hadden gezeten met de familie.
    Wij denken dat we nog wel eens weer hier zullen komen als we weer eens zoals vandaag terug komen van een uitje! (Vandaag een bezoek gebracht aan "De Luie Tuinman")

61. Joseph Woutets

Voor de 3e keer hier tapas gegeten. Weer helemaal top. Lekker, betaalbaar en vriendelijke bediening. Wij komen weer terug.

62. We hadden een mooie plek midden in het restaurant. We aten let 9 personen in de leeftijd van 4 tot 96 jaar. Er werd op verzoek een stoel met armleuningen inclusief kussen neergezet.
    De pannenkoeken waren heerlijk en goed en lekker belegd.
    Ook de veganistische pannenkoek was naar tevredenheid en dat laat elders nog weleens te wensen over.
    Bijzonder vond ik, dat ze mij 's middags belden met de vraag of we binnen of buiten wilden zitten, heel attent.
    We komen vast nog eens terug!!

63. Fam van de Pol

We hebben heerlijke tapas gegeten.
    Vriendelijke en snelle bediening.

64. We hebben een heerlijke pannekoek gehad. Het nagerecht was ook super. Vlotte, vriendelijke bediening. We besloten nog een keer te gaan voor de tapaskaart. Dat hebben we vandaag gedaan.
    Goed restaurant!
    Een minpuntje vond ik de lawaaiigheid gisteren door andere gasten. Vandaag zaten we in een rustiger hoekje.
    Dit restaurant is zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

65. Cathy bemelman

Prima gegeten, het zou leuk zijn als er weer eens een nieuwe kaart komt met lekkere vega gerechten

66. Gezellige ambiance, heerlijk gegeten. Met 11 volwassen en 5 kinderen, is een buitenspeelgoed een goede uitkomst. Fijn. Wel jammer dat je het bestelde drinken al een kwartiertje op de bar ziet staan, en wanneer je navraagt wanneer deze gebracht gaat worden, dat er dan niet even een excuus afkan. Iedereen kreeg tegelijk de warme maaltijd, top, maar een tournedos rosé maken is waarschijnlijk toch lastiger dan gedacht, want onder rosé versta ik rood en medium vlees. De medium, was grijs, dus doorbakken. Verder heerlijk gegeten en kwam je tekort, dan werd er bij gehaald.

67. Astrid Ham

Heerlijk pannenkoeken gegeten, aardige bediening en sfeervol ingericht, beslist een aanrader

68. Goed, relaxed en smaakvol gegeten zoals gebruikelijk bij Luning. Rode wijn niet op de juiste temperatuur maar net niet storend.

69. J. Zunnebeld

Gemoedelijk en dorps karakter. Fijn sfeertje en heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs! Vanuit Veendam op terugreis naar Zwolle speciaal naar Ruinen gereden.

70. Broekert

Gezellig restaurant. Feedback : de tapas hapjes zijn zo groot dat je maar twee dingen kan kiezen en dan vol bent. Tip: kleinere porties iets goedkoper en dat je bv 4 keer iets kan bestellen ipv 2.

71. Lekker eten! Prima prijs/ kwaliteit!

72. Pannenkoeken gegeten die erg lekker waren, bediening was top!!

73. We hadden om 17.00 Besproken: helaas was er onduidelijkheid waar we met de grote groep zaten: dit was van te voren wel duidelijk overlegd. Maar personeel was niet goed op de hoogte. Eea kwam ongeorganiseerd en rommelig over… etc etc. Uiteindelijk pas 1,5 uur later kunnen bestellen. Duurde erg lang allemaal.
    Personeel wel vriendelijk. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar met grote groep.

74. Sfeervol restaurant met prima service. De lunch was uitstekend en zeer schappelijk geprijsd. Zeker een herhaling waard.

75. Gisteravond lekker gegeten in Ruinen. Een vriendelijke en gastvrije bediening tegen een betaalbare prijs.
    Kom zeker nog eens langs als ik in de buurt ben.

76. Fam. Wagenaar

Erg lekker en super gezellig. Echt een aanrader.

77. Harry Hofman

Als een hond behandeld. Zonder je aan te kijken wordt de koffie neergezet.

78. Super gegeten, boven verwachting. Sfeervol ingericht en heel vriendelijk personeel.

79. Alles was uitstekend in orde, zeker voor herhaling vatbaar. Voor 5 personen was een ronde tafel gedekt, goed over na gedacht!

80. Prettige bediening. Heerlijk gegeten!

81. Eerste kerstdag hier gegeten.
    Was niet zoals we gewend waren.
    Smaakloos eten, kerstsfeer was er niet.
    Het grand desert gewoon op en over elkaar op een groot bord gesmeten. Zonde van ons geld.

82. De reservering was helemaal niet doorgegeven aan het restaurant, kom je daar weten ze nergens van. Als de reserveringen niet doorgegeven worden lijkt me dat vanuit het restaurant gezien wel een moment om de samenwerking met eet.nu eens nader te bekijken.

83. M. Bernsen

Voor de 9e keer gegeten bij Luning's.
    Zeer teleurgesteld in de manier van omgaan met de klant.
    Na het eten, wat vrij ongeïnteresseerd werd geserveerd, koffie en cappuccino besteld.
    Bij het nakijken van de bon bleek echter dat er een hogere prijs is berekend dan op de kaart is vermeldt. Bij navraag bij bedienend personeel wordt als reden opgegeven; "we rekenen altijd meer voor koffie als men hier heeft gegeten omdat we er dan een koekje en chocolaatjes bij serveren."
    Dit staat nergens op de kaart vermeldt. Dat is ook niet nodig, aldus personeel.
    Uiteraard niet tevreden met deze gang van zaken leg ik uit dat je niet zomaar ongevraagd meer geld mag rekenen voor iets wat niet wordt besteld door klant. Dat het niet netjes is. Maar helaas wordt dit niet begrepen door het personeel wat zich steeds onbeschofter gaat gedragen. Ze doen dit 'altijd' zo namelijk.
    Ik vraag om uitleg bij de eigenaar maar die is opeens nergens meer te bekennen....
    Een zeer ongepaste manier van zaken doen.
    Voor ons dus geen 10e keer meer bij deze bedriegers.

84. Arie Liebeek

We hebben een heel fijn etentje gehad met vrienden. Fijne sfeer en goed eten.

85. Jaap Gönning

Ondanks reservering was er geen tafel gereserveerd. We werden in een hoek weggezet zonder veel ruimte. Niet geaccepteerd. Toen een andere tafel gekregen, maar daarvan moesten eerst de kleden verwisseld worden. Het eten kon de toets nauwelijks doorstaan en met name de pannenkoek stoofpotje leek wel soep. Voorlopig komen we hier niet terug en zullen het ook anderen niet voorstellen.

86. We hebben een gezellige avond gehad. De service was prima. Het eten vonden we helaas tegen vallen, zeker in verhouding met hoe het eerder was.

87. Eten is prima helaas is de reservering bij Lunimg fout gegaan maar ter plekke heel goed opgelost door het personeel kregen een prima tafel. Komen er zeker terug.

88. Rob de groot

Op de gok na het solex rijden een tafeltje gereserveerd.
    Pannekoekken waren lekker.
    Ik en mijn tafelgenoten vonden zw eeg machtig.
    Hij zou de helft dunner kunnen.
    Ook de topping was erg goed, maar ook daar erg veel.
    Een toetje ging er dus ook niet meer in.
    Kortom was goed. Misschien een beetje te veel.

89. Cora Hoorn

Afgelopen zaterdag hebben wij bij u gegeten. Ik had twee voorgerechtjes, de gravad lax en gamba's. De zalm en gamba's waren goed, maar de aankleding van de beide gerechten met een stukjes stronk van kool vond ik heel erg, weinig creatief en ze waren niet te eten. Misschien iets meer aandacht en creativiteit voor de aankleding van deze voorgerechten!
    Met hartelijke groet,
    Cora Hoorn.

90. Ver van tevoren een tafel voor zes personen gereserveerd. Eerst op het terras. Duurde lang voordat de drankjes kwamen. Naarmate de middag vorderde, werd de bediening steeds slechter. Ook het door ons bestelde broodplankje kon niet uitgeserveerd worden. 18.30 Uur was blijkbaar te laat voor de keuken om dat nog klaar te maken (!). Eenmaal aan tafel in het restaurant werden we compleet genegeerd. We zijn dan ook weggegaan. Onze ervaring: waardeloze service, waardeloze bediening en een sikkeneurige, niet-stressbestendige eigenaar achter de tap. Absoluut geen aanrader.

91. M.verstoep

Eten was mooi gepresenteerd! Alleen was niet bijzonder qua smaak. Bediening was vriendelijk, sfeer was alleen niet geweldig.

92. De sfeer is eigenlijk altijd goed. Deze keer werd dit minder omdat er rokers naast ons zaten. Dit past niet bij dit lekkere eten. De stank was hinderlijk. Het zou goed zijn als er niet gerookt mocht worden. Het is schadelijk voor de gezondheid voor degene die meeroken en past totaal niet bij het lekkere eten. De smaak wordt er negatief door beïnvloed.
    Jammer!

93. Heerlijk geluncht met een prachtig plekje in de zon. Aardige en enthousiaste dames in de bediening. Broodje zalm rijk belegt en heel lekker. Lekkere cafeïnevrije koffie! Wij kijken er naar uit om terug te komen!

94. de Waal

Wij waren bij Luning voor een pannenkoek. Het was erg gezellig daar, lekkere pannenkoeken en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

95. Liselotte van de heuvel

Met mijn man vanochtend heerlijke koffie gedronken. En wat is de appeltaart hier lekker! Een ontzettend vriendelijk meisje die ons bediende. Al met al een leuk begin van de dag. Hier komen wij zeker vaker!

96. Gisteren hier pannekoeken gegeten. De boerenpannekoek was heerlijk en goed gevuld. De andere pannekoek was met chorizo en gedroogde tomaat. De chorizo was echter flink aangebrand. Hier hebben we wat van gezegd maar er werd niks aan gedaan helaas. Bediening ook niet erg vriendelijk.

97. Nicolette Dijkman

Een heerlijke avond gehad, ondanks dat we voor buiten zitten hadden gereserveerd was het geen probleem dat we na het voorgerecht binnen verder gingen eten.

98. Brinkman

Het is een prachtig pand, sfeervol ingericht, heel gezellig om te zitten. Maar het eten in het restaurant was redelijk, niet slecht maar ook niet heel goed. We meer verwacht, zeker voor de prijs.
    Onze reservering was niet bij hen bekend, ondanks de bevestiging. Het werd wel snel opgelost, dat wel.
    De bediening was snel en adequaat, echter niet erg vriendelijk of toeschietelijk.
    Luning is een mooie sfeervolle plek om te zitten. Wij houden het in vervolg bij een kop koffie of een lunch daar. Die vonden we eerder wel goed.

99. Heerlijk tapas gegeten en voor 2 van de drie kids een kindermenu. Enige minpuntje waren de kibbeling (kidsmenu) die in het frituurvet gebakken waren en een beetje sompig waren.

100. Willeman

Lekkere lunch gegeten met 3 kinderen tegen een heel goede prijs.
    Leuke ambiance en voldoende en vriendelijk personeel.

Volgende pagina