Nieuwste foto's in Ruinen

Laatste updates in Ruinen

1. Cora Hoorn's profielfoto
    Cora Hoorn heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Cora Hoorn

Afgelopen zaterdag hebben wij bij u gegeten. Ik had twee voorgerechtjes, de gravad lax en gamba's. De zalm en gamba's waren goed, maar de aankleding van de beide gerechten met een stukjes stronk van kool vond ik heel erg, weinig creatief en ze waren niet te eten. Misschien iets meer aandacht en creativiteit voor de aankleding van deze voorgerechten!
    Met hartelijke groet,

Ontspannen, gezellig!

3. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant
    Internationaal Ruinen

Ver van tevoren een tafel voor zes personen gereserveerd. Eerst op het terras. Duurde lang voordat de drankjes kwamen. Naarmate de middag vorderde, werd de bediening steeds slechter. Ook het door ons bestelde broodplankje kon niet uitgeserveerd worden. 18.30 Uur was blijkbaar te laat voor de keuken om dat nog klaar te maken (!). Eenmaal aan tafel in het restaurant werden we compleet genegeerd. We zijn dan ook weggegaan. Onze ervaring: waardeloze service, waardeloze bediening en een sikkeneurige, niet-stressbestendige eigenaar achter de tap. Absoluut geen aanrader.

4. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Gewoon lekker eten, niet heel bijzonder. Ontzettend vriendelijke gastvrouw die er alles aan deed om het zo aangenaam mogelijk te maken.

5. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

We hebben heerlijk gegeten. Er was volop aandacht voor de kinderen en de sfeer was ontspannen en hartelijk.

6. M.verstoep's profielfoto
    M.verstoep heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

M.verstoep

Eten was mooi gepresenteerd! Alleen was niet bijzonder qua smaak. Bediening was vriendelijk, sfeer was alleen niet geweldig.

7. Kitty wouters's profielfoto
    Kitty wouters heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Kitty wouters

Goed gegeten. Erg gezellige sfeer.

8. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant
    Internationaal Ruinen

De sfeer is eigenlijk altijd goed. Deze keer werd dit minder omdat er rokers naast ons zaten. Dit past niet bij dit lekkere eten. De stank was hinderlijk. Het zou goed zijn als er niet gerookt mocht worden. Het is schadelijk voor de gezondheid voor degene die meeroken en past totaal niet bij het lekkere eten. De smaak wordt er negatief door beïnvloed.
    Jammer!

9. Annet's profielfoto
    Annet heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant
    Internationaal Ruinen

Heerlijk geluncht met een prachtig plekje in de zon. Aardige en enthousiaste dames in de bediening. Broodje zalm rijk belegt en heel lekker. Lekkere cafeïnevrije koffie! Wij kijken er naar uit om terug te komen!

10. Huib en Magda's profielfoto
    Huib en Magda heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Huib en Magda

Donderdag j.l. hebben we met 8 vrienden gegeten in "De Herberg van Rune" om ons 50-jarig huwelijk te vieren.
    Het was een feestje, erg gezellig en heerlijk gegeten.
    De bediening was heel vriendelijk en gezellig. We kregen een doos chocola toen verteld werd dat wij 50 jaar getrouwd waren. Wat een verrassing.
    Een compliment voor de kok is hier op z'n plaats, wat we ook van harte doen.
    We hopen nog eens weer langs te komen.
    We kunnen dit gezellige restaurant van harte aanbevelen.

11. de Waal's profielfoto
    de Waal heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

de Waal

Wij waren bij Luning voor een pannenkoek. Het was erg gezellig daar, lekkere pannenkoeken en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

12. Liselotte van de heuvel's profielfoto
    Liselotte van de heuvel heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Liselotte van de heuvel

Met mijn man vanochtend heerlijke koffie gedronken. En wat is de appeltaart hier lekker! Een ontzettend vriendelijk meisje die ons bediende. Al met al een leuk begin van de dag. Hier komen wij zeker vaker!

13. Gisela's profielfoto
    Gisela heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Leuke sfeer, lekker gegeten, asperges hadden iets gaarder gekund, ik zuig ze graag naar binnen! Ik geef een acht.

14. m. de lange's profielfoto
    m. de lange heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant
    Internationaal Ruinen

Gisteren hier pannekoeken gegeten. De boerenpannekoek was heerlijk en goed gevuld. De andere pannekoek was met chorizo en gedroogde tomaat. De chorizo was echter flink aangebrand. Hier hebben we wat van gezegd maar er werd niks aan gedaan helaas. Bediening ook niet erg vriendelijk.

15. Nicolette Dijkman's profielfoto
    Nicolette Dijkman heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Nicolette Dijkman

Een heerlijke avond gehad, ondanks dat we voor buiten zitten hadden gereserveerd was het geen probleem dat we na het voorgerecht binnen verder gingen eten.

16. Brinkman's profielfoto
    Brinkman heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Brinkman

Het is een prachtig pand, sfeervol ingericht, heel gezellig om te zitten. Maar het eten in het restaurant was redelijk, niet slecht maar ook niet heel goed. We meer verwacht, zeker voor de prijs.
    Onze reservering was niet bij hen bekend, ondanks de bevestiging. Het werd wel snel opgelost, dat wel.
    De bediening was snel en adequaat, echter niet erg vriendelijk of toeschietelijk.
    Luning is een mooie sfeervolle plek om te zitten. Wij houden het in vervolg bij een kop koffie of een lunch daar. Die vonden we eerder wel goed.

17. Fam Berkheij's profielfoto
    Fam Berkheij heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Fam Berkheij

Wij hebben heerlijk gegeten bij herberg de Rune. Vooraf een heerlijke goed gevulde soep, hoofdgerecht ook ruim voldoende met gebakken aardappeltjes, frites en 3 verschillende groenten erbij. Zeker aan te raden.

18. David en Iris's profielfoto
    David en Iris heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

David en Iris

Lekker gegeten! Heel leuk en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

19. Peter en Margret Aerts's profielfoto
    Peter en Margret Aerts heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Peter en Margret Aerts

Top restaurant

20. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant
    Internationaal Ruinen

Heerlijk tapas gegeten en voor 2 van de drie kids een kindermenu. Enige minpuntje waren de kibbeling (kidsmenu) die in het frituurvet gebakken waren en een beetje sompig waren.

21. De Herberg van Rune heeft een nieuwe foto
  22. De Herberg van Rune heeft een nieuwe foto
  23. Willeman's profielfoto
    Willeman heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Willeman

Lekkere lunch gegeten met 3 kinderen tegen een heel goede prijs.
    Leuke ambiance en voldoende en vriendelijk personeel.

24. C. Griffioen's profielfoto
    C. Griffioen heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

C. Griffioen

Wij zaten i.v.m. ons 60 jarig huwelijk in Buitenplaats De Marke van Ruinen, dus lekker dichtbij en via internet hier gereserveerd voor 8 personen en daar hadden we geen spijt van.
    Alles was prima verzorgt en zaten op een mooie plaats in het restaurant wat er heel gezellig uit ziet. Van ons achten vond iedereen het eten heerlijk smaken en vonden het een aanrader.
    Niets dan lof over dit restaurant.

25. Jans's profielfoto
    Jans heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Pannenkoeken waren heerlijk.

26. Schut's profielfoto
    Schut heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Heerlijk gegeten bij de Herberg! Uitstekende service en de sfeer was eveneens goed. Zou dit zeker aanraden als je op zoek bent naar een betaalbare goede hap.

27. Hans nijstad's profielfoto
    Hans nijstad heeft een recensie geschreven voor De Herberg van Rune

Hans nijstad

Heerlijk gegeten, zag er top uit en doen we zeker vaker.

28. JHFM van den Nouweland's profielfoto
    JHFM van den Nouweland heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

JHFM van den Nouweland

Het was bij binnenkomst niet duidelijk dat we gereserveerd hadden. Onze naam was niet bekend bij het beoogde restaurant. Nadat duidelijk was dat we geen pannenkoeken wilden eten werden we naar het tapasgedeelte gebracht waar ook de reservering niet was doorgekomen op naam. Beetje jammer was dat. Oh heeft u wellicht via Eet.nu een reservering gemaakt? Kom dan maar zitten.

Het eten was overigens lekker, goed verzorgd en netjes opgediend. Vriendelijk personeel.

29. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant
    Internationaal Ruinen

We hebben een heerlijke avond gehad bij Luning's. De authentieke sfeer draagt daaraan bij! Het personeel is vriendelijk, geeft blijk van wat humor en we hebben de hele avond de twee zelfde medewerkers (ipv het gehele personeelsbestand zoals je wel eens elders ziet) wat een fijn persoonlijke benadering geeft. Onze wens (van te voren aangegeven) om de menukaart van prijzen te ontdoen om onze tafelgenoten, die we trakteerde, al te bescheiden nijgingen te ontnemen, was opgepakt. Speciaal voor de kinderen werd in het (gesloten) pannenkoekrestaurant het licht en de verwarming aangedaan zodat ze lekker konden spelen in de speelhoek. Aan het eind van de avond werden we bij het toetje verrast met vuurwerk! In de reservering had ik aangegeven dat we onze huwelijksjubileum kwamen vieren. Attent! Nu hebben we het nog alleen maar over de service. Het eten was heerlijk. Vis, wild, vlees, vega; de kaart was breed genoeg om keuze te hebben en smal genoeg om te mogen verwachten en te proeven dat het allemaal vers was. We komen zeker een keer terug en kan anderen ook Luning's aanbevelen. Zomers op het terras of veranda, met minder weer in de huiselijke sfeer binnen.