Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rucphen verdeeld zijn.

Ja het eten was lekker en midgetgolf ook leuk.

We zijn eerst gaan ice karten en daarna met zijn 12'en gaan eten. Vriendelijk geholpen en een stuk vlees was niet te eten vol pezen. Maar werd netjes een excuus voor aangeboden en een nieuwe geserveerd. Dank je wel voor alles.

We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Eerst glow in the dark afgelegd en daarna met 14 personen aan de spidergrill gegaan.
    Ontzettend vriendelijk personeel en er was meer dan voldoende te eten. Mijn complimenten voor de goede service.

Jack Broos

Heerlijke High tea gehad. Helemaal compleet en lekker. Prima afspraken mee te maken. Heel stipt op tijd. Echt een aanrader.

Goed eten, sfeer, service. Iemand meldt het ontbreken aan gewoon water. Dit zou wat mij betreft ook bij elke restaurant/eetgelegenheid aanwezig moeten zijn voor 0,50 of een grote kan (in sommige landen gebeurt dit wel vaak). Geen reden voor mij om weg te blijven. De koks doen het heel goed.

Stefhan

We waren er met 4 volwassen en 2 kinderen. We kwamen een half uur later, vanwege nog een heat te rijden bij ice karten. Dat was helemaal geen probleem. De serveerster speelde overal op in. De kinderen en wij hebben heerlijk gegeten.

mayk

Vorige maand hier met zijn vieren heerlijk gegeten. Gekozen voor het 5-gangenmenu. Wat een bijzondere hoogwaardige gerechten en heerlijke wijnen. Personeel is professioneel en vriendelijk. Mooi en chique restaurant in een prachtige bosrijke omgeving. Service is perfect. Na het diner heerlijk buiten nageborreld met koffie en heerlijke zoetigheden van het huis. Super, een echte aanrader.

Electro shop rucphen

Zeker tevreden.

Lekkere verse friet en goede snacks.

Hele goede cafetaria. Vriendelijk personeel en heel goed eten voor een redelijke prijs. Lekkere friet en snacks. Biefstuk menu is een aanrader. Kan iedereen deze cafetaria aanbevelen.

Heel leuk na een rondje gegolft wat gedronken en daarna lekker gegeten en goede prijs. Voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening.

Janny van Ineveld

Ik ben heel positief over dit cateringbedrijf.
    Het eten was heerlijk, niet te zout en het was ruim voldoende. En het zag er smakelijk uit. Mark en Herman zijn super aardig en heel klantvriendelijk.
    Iedereen kan ik dit bedrijf aanbevelen.

Gewoon kwaliteit frieten voor op de vrijdagavond. In de zomer een leuk terrasje en een bar erbij met speciaalbier.

Tanya Veyt

Gezellig restaurant om na het Ice Karten iets lekker te gaan eten! Met uitzicht op de skipiste en een ruime keuze qua eten, geef je je ogen en mag de kost!

Nancy Dewulf

Enorm lange wachttijd. Van 19.30u tot 21.00u en enkel ons voorgerecht benut.

Jos Braber

Aantal dagen geleden hier een frietje gehaald met mijn vrouw. Na een half uur te hebben moeten wachten werd dan eindelijk onze bestelling opgenomen. Vervolgens nog een half uur moeten wachten tot we daadwerkelijk konden eten. Te vette friet en snacks, ik zou deze tent voortaan overslaan en lekker ergens anders gaan eten.

Personeel was chagrijnig en heeft volgens mij gehoorapparaat nodig. Broodje gezond kaas is volgens mij iets anders dan broodje kaas en broodje kaas met mayo is iets anders dan broodje kaas met boter. De mevrouw die onze tafel bediende ging steeds bozer kijken.

18. Chinees-Indisch Rucphen

Het restaurant is heel saai. De bediening gewoon goed zijn lieve, leuke meiden. De kok spreekt geen woord Nederlands maar kan koken als de beste.

Het eten is fantastisch. Echt om je vingers bij af te likken. Nu met het onbeperkt menu heerlijk. Vooral als je de kok zijn gang laat gaan.

Van hooijdonk

Vanmiddag na een rondje glow-in-the-dark golf, koffie en appelsap besteld. Hierbij apfelstrudel, tosti en worstenbroodje besteld. Na een half uur(!), koffie was al lang op, kwamen de versnaperingen... Apfelstudel was lekker, worstenbroodje was keihard, je kon er letterlijk een spijker mee in de muur slaan. Waarschijnlijk veel te lang in de oven gezeten. Ook de tosti was veel te doorbakken, het leek wel beschuit!

Toen de tafel werd afgeruimd en de borden met de tosti en worstenbroodresten werden meegenomen stond er 3 man personeel naar te kijken. 1 ervan tikte nog met het harde worstenbroodje op het bord en keek lachend naar zijn collega. Na de rekening betaald te hebben zijn we naar huis gegaan. As zaterdag gaan wij hier met 10 man eten... ik hou m'n hart vast, als een worstenbroodje opwarmen al moeilijk is...

Met man en dochter last minute gereserveerd bij Le Jardin in Rucphen.Er was gelukkig een (mooie)tafel beschikbaar.De attente bediening,de originele keuken en de heerlijke wijnen maken deze plaats tot een typisch verwenadresje.
    Met iets meer spanning op de kaart zoals gerookte parelhoentje hoort het zo bij de culinaire top!

Bij binnenkomst een zeer vriendelijk goedlachse jongedame die me meteen hielp. Alles zag er ook netjes verzorgd uit. Als aanrader toch wel de boerenfriet, was voor mij onbekend maar echt heerlijk gesmaakt. Prima kok btw.

In zakelijk gezelschap heerlijk mogen genieten van je reinste verwennerijen. Tel daarbij de landelijke omgeving op, en niet te vergeten de perfecte verzorging door bedienend personeel. Erg zuivere gerechten, verfijnde smaak en uitstekende wijnen. Durf Ad eens om een advies te vragen...

Het was echt een drama!! We zijn met zijn tweeën gegaan op een donderdag avond. Er zat maar één ander stel toen we binnen kwamen.

Na bestellen van het hoofdgerecht een dikke 1.10 uur zitten wachten. Als het heel druk is kan ik dat begrijpen, maar niet als er welgeteld 4 mensen binnen zitten!

Na het krijgen van het hoofdgerecht werd het helemaal bedroevend! Het vlees was taai en niet bepaalt warm.

Al met al helemaal geen aanrader!!

Met mijn 4 collega's hier vrijdagavond wezen eten. We hadden een grillarrangement voor €29.50. Ik moet zeggen: een prima keuze.

We konden kiezen uit 3 soepen, die waren goed. Datgene wat we kozen van de kaart was ook prima, dus we hadden een geslaagde avond. Ook het bedienend personeel was vriendelijk.

Kortom: TOP!

Voor ons het beste restaurant uit de regio, zowel het restaurant als de brasserie. Top eten en top bediening in een woord geweldig.

TW

Met vrouwlief bij Le Jardin gegeten. Mijn smaakpapillen jeuken er nog van. In 1 woord "geweldig". De entourage is misschien wat stijfjes, maar ik kom voor het eten en de wijn. Neem een wijn arrangement. Kost wat, maar dan heb je iets. Bijschenken is geen probleem, zeker als je de sommelier wat interessante vragen stelt. Aanrader !!!

toon en lia koevoets

Wij zijn uiterst tevreden over het reilen en zeilen in bistro de swaen. Vooral laurine en corne en joep zijn onze grootste vakbekwame mensen. Niks geen poespas, maar altijd een vriendelijk gezicht. Wij komen al minstens 25 jaar bij ''de swaen'' en is ons favoriete restaurant. Helaas hebben wij pas afscheid genomen in rucphen, omdat wij naar duitsland gaan emigreren. Wat zullen wij ''de swaen'' gaan missen. Laurine en corne, bedankt voor de vele gezellige avonden, en zijn wij in de buurt, komen we zeker weer een keer lekker steengrillen. Dikke zoen, toon en lia.

Bistro die zijn naam eer aan doet en als zodanig is ingericht. Simpel, knus, gezellig, maar verwacht geen sjiek de friemel. Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Zijn er wanneer ze er zijn moeten. Erg lekker mals vlees op de steengrill, meer dan voldoende en wordt zelfs aangevuld wanneer je hier om vraagt.
    Verse bijgerechten te over; salades, heerlijke stoofpeertjes, knapperige aardappeltjes, frietjes etc. Voor ieder wat wils! Romige sauzen die het volledig afmaken. Je wordt er niet van tafel gekeken en kunt er volkomen op ie gemak zitten. Steen wordt vervangen wanneer afgekoeld. Erg lekker eten in een gezellige ambiance voor een prima prijs!

Gisteravond weer eens gegeten bij het wapen. Werden gastvrij ontvangen, vriendelijk personeel. Weer het maand menu genomen, voortreffelijk!! Prima ambiance, prijs/ kwaliteitsverhouding meer dan prima. Een aanrader, een van de betere restaurants in de regio.

Laura de Jong