Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rozenburg zh verdeeld zijn.

Nu 2 x daar gegeten me zoon al veel vaker… aanrader… tapas en vlees heerlijk.

Jolanda van die

Pizzas zijn nergens zo lekker als hier

27 oktober voor het eerst wezen eten manlief had de lomo genomen en ik verschillende soorten vis en garnalen. Het eten was super we hebben echt genoten. Leuke zaak ook de bediening en sfeer komen zeker nog eens terug.

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Voorgerecht tomatensoep was vers, stokbrood met heerlijke kruidenboter
    Ik had weer overheerlijke spareribs om de vingers bij af te likken en mijn vriendin had een zeer goede biefstuk. De toetjes ijs met fruit kregen we ook nog weg. Onze bediening waren twee jonge heren die hun uiterste best deden. Leuke muziek op de achtergrond. Kortom dik geslaagd etentje.

Erg vooruit gegaan vergeleken met de dames die er hiervoor in zaten. De producten zijn ook smakelijker, en hebben tenminste geen ranzige smaak door het vet wat de eigenaren hiervoor gebruikten.

Alles is lekker en niet duur.

Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Prijs is goed voor de kwaliteit die je krijgt.

Beste snackbar en beste chinees in rozenburg

Vanavond op de valreep lekker wezen eten bij La Caleta. Gastvrij ontvangen, goed bediend. Het eten was werkelijk waar zalig! Je betaald er wel naar, maar het was zo goed, dat het eigenlijk ook niet raar is.

We hadden een grill van 3 stukken vlees, spareribs en friet met sla en sausjes. Het vlees was heerlijk mals, goed op smaak en goed bereid. De open keuken in het restaurant is uitnodigend!

Een aanrader en zeker een restaurant om nog eens te gaan eten.

Wat een zooitje!

Ik had een optie genomen tot reservering en bij afzeggen
    dreigen ze met een claim.

Als goedhoudertje toch maar met een klein gezelschap gegaan op een ander tijdstip.

Denk dat er winkelwagens vol met spullen via de achterkant het restaurant ingaan en met winst verwerkt wordt in de keuken.

De gehele tent ziet er rommelig uit, ziet er meer uit als 2e hands winkel zo'n uitstraling, valt me mee dat geen kerstboom het gehele jaar voor het raam staat…

helaas ik kan er niets beters van maken, ff iets doorlopen naar het plein in de hoop dat je waar krijgt voor je geld.

Onlangs heerlijk gegeten bij het Hof van Rozenburg. Een kaart met voldoende keus en goed bereide gerechten. Voor een mooie prijs kun je hier heerlijk eten in een gezellige ongedwongen sfeer. Het restaurant heeft een warme uitstraling en personeel is vriendelijk. Tip: voor de zekerheid wel reserveren van te voren.

Kom regelmatig hier eten. Altijd goed. Nu zakelijk wat mensen uitgenodigd en die waren ook positief verrast over het eten.

Peer van Hoof

Online gereserveerd voor 18 personen, geen enkel probleem. Bij aankomst van onze AmericanbBike Club, werden we enthousiast ontvangen. Tafels gereserveerd en het personeel was helemaal op ons ingesteld. Lekker gelunched, snelle bediening, goed georganiseerd. Verder een voortreffelijk uitzicht op het veer, en het eten was goed,

Vrijdag 4 augustus ter gelegenheid van onze 50e trouwdag met kinderen en kleinkinderen gegeten. Heerlijk en een bijzonder vriendelijke en uitstekende bediening. Aan het einde nog een muzikale afsluiting aan onze versierde tafel. We hebben een gezellige avond gehad. Bedankt.

Roxanne van Klaveren

Heerlijk gegeten. Top service!

Even gegeten toen de pond precies weg ging. Gezellige serveersters, geen sjieke bedoeling maar wel een groot bord met eten voor een prima prijs. Heerlijk bruin café!

vant veer

Zeer slecht bijna 2 uur op hooft gerecht gewacht kan niet regelen als het druk. Ik ga er nooit meer eten

2,1

Pepe heeft fantastische backup tijdens zijn vrije dagen. Wat een heerlijke gamba's en vooral een super ossenhaas. De bijzondere salade en frites met 4 sauzen, superlekkere wijn en een echte Mahou maken het compleet.

J.Helder

We kwamen om 18.30 en gingen weg om 22.30 heel lekker gegeten, excellent stukje vlees, ook voorgerecht was heerlijk en ook het toetje en de drankjes. Een aanrader voor iedereen.

Fam Helder en Vuik.

Sinds 1 Mei 2017 is de Veerheuvel overgenomen. Nieuwe kaart ander personeel. maar het zelfde waanzinnige uitzicht. Wij zien jullie graag voor een hapje of een drankje.
    Team de Veerheuvel.

21. Nederlands Rozenburg zh

Michiel v. P.

Op Koningsdag 2017 wezen eten; wat een drukte; maar alsnog snel en met kwaliteit gegeten!

Weer heerlijk gegeten, boterzachte carpaccio, ossehaas die zo mals is dat je zowat niet hoeft te kauwen en heerlijk ijs toe, echt een aanrader!

23. Afhaal en bezorg Rozenburg zh

Angelique

De spareribs zijn het einde! Heerlijk, geen mes nodig zo mals! Zo horen ze te zijn! Eerste x de fout gemaakt een klein menu te kiezen. 😂

Frans Burger

Positief: eten was erg goed en smaakvol
    Negatief: Tijd tussen de menugangen erg lang

We begonnen met een overheerlijke Carpaccio. Daarna een ossenhaas die zo voortreffelijk was, zo zacht en mals, lekker gekruid en gegrilled. En als afsluiter heerlijk ijs. Het is echt een aanrader, we komen zeker terug.

Het eten was wederom zeer goed, heerlijke ribeye gegeten en mixed grill.
    De bediening was wat jong, maar ze hebben super hun best gedaan.

Sinds de snackbar is overgenomen, is de kwaliteit ver te zoeken. Frietjes te lang gebakken of wellicht te oud vet?
    Bestelling moet duidelijk een paar x herhaald worden i.v.m. gebrek aan communicatie?
    Erg jammer dat de dames die de zaak ooit hebben opgezet het hebben opgegeven of hebben moeten opgeven...

In november samen met collega hier geluncht. Binnen was het ijskoud. De verwarming stond uit.
    Mijn broodje tonijnsalade was aan de binnenkant van de bovenzijde besmeerd met een dikke laag mayonaise. Die heb ik er met een lepel afgeschept, maar de smaakt was al in het brood getrokken. Ze hebben dit niet opgelost door een nieuwe aan te bieden. Ook lagen er 5 kleine blokjes meloen naast het broodje Deze waren bedorven en gaven een zware penetrante geur af. Dit heb ik ook gezegd en daar werd ook geen actie op ondernomen. Dit verbaasde mij.
    Zo'n mooie locatie en binnen koud en geen smakelijke frisse broodjes.
    Voor ons nooit meer.

Het eten is zo schandalig slecht dat de eigenaar van Het Posthuys zich kapot zou moeten schamen om dit een restaurant te noemen!
    Radio of cd kost kennelijk te veel geld. Dat dat er niet vanaf kan werd al gauw duidelijk...
    Carpaccio: uit de vriezer gehaald. Was ijskoud, zat vol met vocht en voorzien van een goedje dat dressing moest voorstellen.
    Kipsaté... de kip zelf ging wel, maar de kip dreef in de satésaus die dun en waterig was.
    Ossenhaas; 2 zielige spiesjes die zeker niet van vandaag waren. Dit vlees dreef werkelijk in een soort water met smaak uit een pakje. Als je dus patat op je bord wilde doen lag je patat in de vloeistof. Heeft niets met saus te maken.
    Appeltaart; zelfs de mensen aan een van de 4 tafels (!) lagen in een deuk toen er 'ping' klonk en de appeltaart uit de magnetron kwam. Dat resulteerde natuurlijk in een grote zachte brij.
    Het bier was ook nog eens lauw!

De serveerster was erg vriendelijk, maar als je niet snapt dat de drank in een restaurant een wezenlijk onderdeel is van je omzet, kun je maar beter wat anders gaan doen.

Natuurlijk mag je niks verwachten van een 3-gangenmenu voor € 13,50, maar serveer het dan ook niet.

Zonde van mijn geld en tijd!

Daarbij: de recensie die ik op hun pagina had geplaatst, is niet geplaatst of direct verwijderd. Klaarblijkelijk vinden ze het zelf ook diep triest.

Aardige bediening, het eten is snel klaar en erg lekker. Kom hier al jaren en ben uitermate tevreden :) De patat en snacks zijn lekker. Het Chinese eten is het beste dat er in Rozenburg te vinden is.