de Piri Piri in Rouveen

Het beste Kiprestaurant van Nederland

Gratis parkeren op eigen terrein.

Busstation Lichtmis naast de deur

• 25 jun t/m 26 jun
  • 2 jul t/m 3 jul
  • 9 jul t/m 10 jul
  • 16 jul t/m 17 jul

Welkom bij restaurant de Piri Piri, hét kipspecialiteitenrestaurant van Overijssel. Bij ons kunt u terecht voor de meest uiteenlopende kipgerechten. Van de pittige huisspecialiteit Piri Piri tot klassiekers als kippenlevertjes.
Tijdens het wachten op uw maaltijd kunt u gratis een Vechtdal-eitje koken!

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1351918318 76
1387819298 71
1423720278 63
1488342041 77

1. Lang op ons eten moeten wachten en niet tegelijk brengen. Ook de sauzen vergeten.

2. Huib Verschoor

Wij hebben allemaal dus ook de kinderen heerlijk gegeten in een heel fijne sfeer.
    De bediening was erg netjes maar ook erg vriendelijk en behulpzaam.
    Een echte aanrader voor een ongedwongen heerlijk etentje.

3. H. Brouwer

Leuk restaurant om eens met je vrienden en gezellige avond door te brengen.

4. Als altijd. Weer heerlijk kip gegeten in een ontspannen sfeer.

5. Ik verwachte knapperige kippenvleugeltjes maar het was heel zacht en mijn vriend zijn kipschnitzel was ook niet krokant.
    Had hoge verwachting van een kip restaurant.
    Toch teleurgesteld.
    Service en personeel en sfeer was top.

6. Van Rijswijk

Kip zoals kip hoort te smaken.

7. Na jaren niet meer te zijn geweest weer eens geprobeerd. Al die jaren geleden was de kwaliteit flink achteruit gegaan.

Ik en mijn kameraad hebben lekker gegeten. De onbeperkt piri piri was goed. De gebakken aardappels en friet lekker. De salade erg simpel maar prima.

Inrichting en sfeer zijn degelijk. De service was goed. Al met al ruim voldoende om weer eens terug te komen. En dat terwijl ik vrij kieskeurig ben.

8. L.Th.van Rongen

Leuk ingericht, vriendelijke bediening en lekker eten, wat wil een mens nog meer?!

9. Vincent de Brie

Heerlijk gegeten, goede service!

10. Roel Veld

Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance en ook vlotte bediening.

11. Gezellig restaurant, met leuke gescheiden zitplekken.
    Eten is goed en veel maar niet heel bijzonder.
    Vriendelijke bediening die met je meedenkt.
    Prijs/kwaliteit is prima in orde!

12. Was weer erg lekker! Ik merkte dat het heel erg druk was, daardoor duurde alles wat langer. Maar dat mocht te pret niet drukken. Service was super en er hing een gezellige sfeer! We gaan er zeker nog eens heen

13. Goed lekker en veel kip, alleen weinig saus daardoor smaakt het allemaal wat droog, de salade is jammergenoeg meer versiering dan dat je het echt als groente erbij kunt eten, mede ook omdat er geen dressing doorheen is gedaan en ja de mais had langer gekookt kunnen zijn, want het was wat hard en taai, met wat boter erop zou het nog smakelijker zijn. Het dessert daarentegen was helemaal goed en heel lekker, niets op aan te merken. De bediening was goed en attend.

14. Janneke Brons

Gisteravond heb ik u al een (aardige) reactie gemaild!

vr.gr. Janneke

(aanvulling recensie n.a.v. mailcontact met Redactie Eet.nu)

Mijn vriendin en ik hebben, zoals elke keer dat wij mekaar in Piri Piri ontmoeten héérlijk én overvloedig gegeten! Mijn vriendin kon al het eten niet op...
    Maar... mijn vriendin kreeg de rest van haar maaltijd toen mee in een doggy-bag toen ze daarom vroeg! Wát een service he!

Toen de ober vernam dat wij elk aan een andere kant van Nederland wonen en dat dit restaurant elk half jaar onze ontmoetingsplek is, stelde hij voor om van ons beidjes een polaroid-foto te maken. Twee, voor ieder één. Terwijl ik dit typ, staat het fotootje voor me op het bureau!

Voor ons dus géén ander restaurant, want hier is het eten goed én de bediening hartstikke vriendelijk! Én binnenkort een wat uitgebreidere vegetarische kaart!

Meer wensen heb ik niet...

15. Alice Wijnen

Lekker gegeten en super bediening.

16. Het personeel is heel aardig en we hoefden niet lang op ons eten te wachten. We zaten in een gezellig zitje bij het raam. Ik vond de prijzen aan de hoge kant. Je mag wel steeds bijbestellen maar wij zijn geen grote eters dus dat is niet nodig. IJSbuffet voor de kinderen leuk maar 5 euro voor 1 hoorntje met 1 bol en een paar spikkels vind ik veel. Voor de kleintjes die niet meer op kunnen zou een aangepaste prijs gemaakt kunnen worden.

17. Zoals gewoonlijk weer lekker onbeperkt piripiri gegeten. Lekker.
    Pittig en genoeg.
    Service en kwaliteit was ook weer goed.

18. E.R.Bakker

Het eten was verrukkelijk.

19. Lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening.
    Leuke entourage.
    Alleen jammer dat het restaurant vrij vroeg leegstroomt, waardoor we
    ons wat opgelaten voelden dat we bleven zitten.

20. Was super lekker en echt niet duur! Geweldige tent.

21. Wendy van Dijk

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

22. Familie Boertien

Het was super! Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten!

Groetjes.
    Ferdinand, Sandra.
    Anouk en Jelmer.

23. Prima eten maar door vaste prijzen iets te duur om alle gangen te nemen incl kinderen

24. Ik was er met mijn partner en mijn kinderen. We hebben heerlijk gegeten. De kippensoep vond ik verrukkelijk. De kipgerechten waren uitstekend. Het personeel ook geweldig. We hebben een heerlijke avond gehad.
    Bedankt.

25. Zeer lekker en gezellig gegeten. Leuke bediening waren allemaal erg vriendelijk en vrolijk.

26. We hebben hier gisteren heerlijk gegeten, wat ons betreft mag de kipschotel standaard op de kaart. Ook kijk je je ogen uit, zoveel kippen staan er her en der. De bediening was behulpzaam en vriendelijk, ondanks dat het best druk was. Al met al een erg positieve ervaring, een dikke 10!

27. Afgelopen zondag heerlijk kip Piri Piri gegeten. Geweldige tent daar, super eten, topservice en niet te duur. Wij komen weer!

28. Zoals altijd erg lekker gegeten. Vooral de kippenvleugels zijn mijn favoriet. Ik kreeg ze niet allemaal op en kreeg ze mee in een doggybag. Dit restaurant is absoluut een aanrader.

29. Prima restaurant voor een goed bord eten, kinderen krijgen veel aandacht en als de kinderen tevreden eten is het gezellig aan tafel, en zijn de ouders ook blij.

30. Als je rond etenstijd onderweg bent op de A28, is dit een prima tussenstop. Leuke kippenhoksfeer. Het was deze zaterdagavond goed druk, dus reserveren is aan te raden. Nachochips met kaasdip als aardige amuse. De bestelling arriveerde snel. Royale porties, maar ik heb liever iets meer aandacht voor de kwaliteit. De mosterdsoep mag van mij iets pittiger en de spekjes erin wat knapperiger. De hoofdgerechten waren wat vlak qua smaak en opmaak, wel logisch voor een wegrestaurant. De specialiteit kip piri piri beviel ons nog het best. Een volgende keer maar ‘ns de hotwings proberen. De gebakken aardappelen smaakten wat melig, maar de frites waren prima; waarom allebei op tafel eigenlijk ipv laten kiezen? Er is speciaal Bluswater-bier (flesje € 3,50). Nette en attente bediening. Twee foutjes op de rekening vielen toevallig tegen elkaar weg, maar opletten kan nooit kwaad.

31. Het eten was er erg lekker. Sfeer was gezellig. Persoonlijk vonden we alles wel veel te snel gaan. Bestelling was nog niet doorgegeven of de soep stond al voor onze neus. We hadden nog maar 1 stukje nacho chips gehad. Gelijk daarachter aan het hoofdgerecht en het toetje. Pfff
    Jeetje we hadden een zaterdagavond vrij om lekker uit eten te gaan de heeeele avond. Niet in een ommezwaai weer naar buiten.
    Maar op het eten was helemaal niks aan te merken hoor. Alleen de snelheid kon vele malen beter.

32. We hebben lekker gegeten met ons gezin. We bestellen altijd Piri Piri en zijn nog nooit teleurgesteld. Bediening altijd keurig en snel.

33. Henk Nijland

Alles was goed geregeld kind vriendelijke bediening.

34. Wim de Busser

Zeer lekker gegeten en de sfeer was top en de bediening was geweldig.
    Wij komen hier ook helemaal vanuit Almere hiernaartoe om te eten. Super.
    Ik raad iedereen aan ook van verre om hier een keer te gaan eten.
    Gr. W..

35. Voor de prijs die te wij ervoor moesten betalen vond ik het erg tegenvallen, hadden er meer van verwacht. Toen wij halverwege aan het eten waren, werd ons pas medegedeeld dat de botjes in het lege bloempotje moest gooien. Tip. Eerst de klant uitleggen waar alles voor dient. Was een ervaring voor ons, maar niet voor herhaling vatbaar.

36. Personeel deed afstandelijk en maakte de restaurant beleving erg ongemakkelijk. Tafels zijn erg klein en onhandig ingedeeld. Al met al vrij prijzig voor de kwaliteit die ze leveren. Niet voor herhaling vatbaar voor ons!

37. Zijn vaker bij Piri Piri geweest. Het eten was weer super, aanrader!

38. Johan van Broekhoven

Afgegaan op de zeer positieve recensies. Eerlijk gezegd persoonlijk niet erg onder de indruk. Zo konden de kippenvleugels echt beter gekruid en beter worden gegaard.
    Porties erg veel... zonde.
    Personeel wel heel vriendelijk.
    Ik zou er niet zo snel weer heen gaan.

39. Femmy Mulder

Prima voor elkaar. We hebben heerlijk gegeten. Glutenvrij was ook dik in orde.

40. Heerlijk gegeten zeker voor een herhaling vatbaar. Zeker een aanrader.

41. Geweldig lekker gegeten voor een prima prijs!

42. Penning.G.S.

Het eten en alles was fantastisch, maar de kinderijsjes vond ik aan de hoge prijs.

43. Wij hebben heerlijk gegeten. De service was zeer goed. Kregen nacho's van het huis. Eten was erg goed en werden op onze wenken bediend. Werd snel geserveerd.

44. We steken regelmatig bij de Piri Piri aan als we langs Zwolle komen. Uitstekende ligging aan de snelweg. Heerlijk malse kip; we nemen altijd de kip piri piri.
    Enige echte minpunt is voor ons die irritante kip bij de deur!

45. 1 Uur gewacht op het heerlijke voorgerecht Salade gerookte Zalm (opgelost met een gratis drankje) aanrader. Kip piri piri uit de Green Egg Perfect.

46. Vriendelijk personeel, lekker eten en een goede prijs kwaliteit. Reservering probleemloos.

47. We hebben samen met onze kennissen weer heerlijk gegeten onze kennissen waren er voor de eerste keer en vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Ook top de spaaractie leuk dat je wat aan mijn idee hebt gedaan. Wij en onze kennissen komen hem zeker vol maken 😉💪🍗🍧🍻👍👌

48. Alles was geweldig! Een minpuntje is eigenlijk de voortdurende vraag (terwijl de glazen nog niet leeg waren)kan ik nog wat te drinken brengen?

49. 3 Meiden van richting de 50. Hebben elkaar weer getroffen na lange tijd. Kwamen woorden te kort. Om 20.30 Was de piri piri eigenlijk dicht. Bij navraag bij het personeel werd ons gezegd: wanneer jullie het naar de zin hebben mogen jullie blijven… wanneer het maar geen 24.00 Uur word 😜. Het is uiteindelijk 22.00 Uur geworden. Bedankt piri piri… voor ons een hele centrale plek. De dames uit putten, Vroomshoop en Vries.

50. Lekker en goed gegeten. Leuke en gezellige locatie. Aardige medewerkers.
    Eten komt snel en je krijgt grote porties.

51. a.j.de Graaf

Bijzonder goed, leuke bediening en prijs prima, leuke sfeer.
    En de portie was wel een beetje veel.

52. Prima eten, goede service. Misschien iets te snel weer bij de tafel voor een volgende ronde.

53. Lekkere piri piri en bijgerechten. Sommige grotere stukken kip waren alleen wel wat droog…

54. R Waninge

Het was gewoon top lekker ruim genoeg bediening super wij gaan zeker weer.

55. Peter dirk kroes

Het eten was heerlijk en de bediening was goed

56. Henk en Elly Mulder

Het was de eerste keer dat we hier waren. Heerlijk gegeten. Er was van alles genoeg voor ons. Het personeel was heel vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

57. Goed gekruide piri piri. Hoeveelheden zijn zeer goed. Frietjes, aardappeltjes en kip kunnen bijbesteld worden. De kinderen krijgen de nodige aandacht en iets leuks uit de schatkast. Gezellige ambiance. De prijzen zijn leuk om ook met de kinderen te eten (7,50). Al met al een geslaagde avond. Aardige mensen in de bediening; meedenken en vlot bedienen. Nee is geen optie.

58. fam. Breukelman

Lekker gegeten; voorafjes waren ook heerlijk; vlotte bediening; top

59. Verweij

Aardig personeel, goed verzorgd, smakelijk.

60. J.L. Neuving

De kipvleugels en kipfilet prima. De kippenlevertjes bedenkelijke smaak. In ieder geval geen leversmaak.

61. Fabuleuze kip !!!

62. De Nije kubbers

Wij zijn zaterdagavond met een groep van 13 personen bij piri piri gaan eten.
    Het was in een woord geweldig!
    Lekker eten, goede vriendelijke bediening en goede service.
    Dank jullie wel voor de gezellige avond

63. Gisteren heerlijk samen met manlief gegeten op het terras. Onbeperkt Piri Piri was lekkerder dan ooit en de bediening ondanks het warme weer erg vriendelijk en attent. We rijden er graag voor om.

64. Henrie Mussche

Afgelopen zondag tijdens Vaderdag erg lekker gegeten bij Piri Piri. Alles tip top voor elkaar.

65. Rian Seffinga

Prima, gezellige plaats om binnen of buiten heerlijk te eten.

66. Heerlijk gegeten. Rijkelijk gevulde kippensoep. Heerlijk malse schnitzel. Piri piri ook smakelijk. Het ijsbuffet vonden de kinderen geweldig. We komen zeker nog eens terug.

67. Heerlijk gegeten bij Piri Piri. Genoeg keuze op menukaart, vriendelijke bediening.
    Voor- hoofd- en nagerecht volgen alleen een beetje te snel op elkaar.
    Verder een aanrader!

68. N. Van Egmond

Heerlijk gegeten. Goede en heel vriendelijke bediening. Wij hadden onbeperkt piri piri . Ze Komen zelf vragen of u nog meer wilt. Top👍

69. Heerlijk gegeten op 1e pinksterdag, aardige bediening.

70. Jelle Timmerman

Voor een goede prijs een goed (lees: lekker) bord vol met kip. Als je van kip houdt is dit zeker een aanrader.

71. Gewoon goed en lekker !!!!!!!

72. Every time we were at piri piri' was great. We haven't had such a nice meal before (all you can eat if you choose the piri piri chicken).
    The staff (service) was very nice, they always asked if we are ok and if we need drinks or something else.
    The restaurant-interieur looks funny and the chicken makes a funny sound when you enter the restaurant.

73. We kwamen binnen en moesten enige tijd wachten op onze begroeting, eenmaal aan tafel werden we snel te woord gestaan en kwamen ze de bestelling opnemen. Eenmaal 1x een drankje te hebben gehad en het voorgerecht duurde het erg lang voordat iemand weer kwam om nogmaals te vragen of het drinken en/of eten voldoende was. We zijn toen bij de bar gaan bestellen, dit is erg jammer. Vervolgens hebben we ook best lang met lege borden aan tafel gezeten en waren we tegen 21.30 uur de enige personen nog in het restaurant. Tegen 22.00 uur hebben we afgerekend en was alles uiteindelijk wel naar wens.

74. Erna Kroezen

We hebben heerlijk gegeten!

75. Leuk restaurant. Binnenkort komen we terug om de andere kipgerechten uit te proberen. Service is echt geweldig.

76. Wilma en Ed

Heerlijk gegeten. Kwamen bij toeval dit restaurant tegen. Grappige inrichting, lekker warm en goed gekruid eten en heeel aardig personeel. Hoofd en bijgerechten in overleg aangevuld. Een aanrader dit restaurant !

77. henry joustra

Heerlijk gegeten en voor herhaling zeker vatbaar!

78. Wij hebben er donderdag 16 maart gegeten
    Het eten was fantastisch
    Aardig personeel werd meerdere keren gevraagd om het aan te vullen
    Ze zullen ons daar vaker zien

Nannie en Klaas

79. Trompetter

Heerlijk gegeten, erg gezellig zitten en voor de kinderen is het ook heel erg leuk want je mag zelf een eitje koken. Zeker een aanrader.

80. Alderik Vos

Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit​.

81. Prima middag gehad, lekker eten, vriendelijk en vakkundige bediening. Waren met 4 volwassenen en 1 meiske van 5 jaar, waarvoor prima werd gezorgd, met verrassingen, geen problemen met parkeren deze keer. Gezellig druk. Alleen de muziek was te hard en dus storend. Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer voldoende eten.

82. Op een zaterdagavond er gegeten. Behoorlijk druk.
    Parkeerplaatsen zijn beperkt. Binnen ziet het er gezellig uit. De onbeperkt piri piri gegeten. Milde variant. Ook nog erg scherp. 😱
    Frietjes zaten teveel kruiden op. Erg zout. Nieuwe gevraagd zonder kruiden. Dit was geen probleem.
    Tweede piri piri besteld. Nu maar de extra mild. Deze was voor ons precies goed. Lekker van smaak zonder dat je lippen in brand staan. Toetje als nagerecht besteld. Behoorlijk grote portie, vervelend hoor. 😜
    Bediening snel en vriendelijk. Top. 👍

83. Het eten was goed en lekker. Muziek was fout en dat is makkelijk aan te passen, hopelijk doen ze dat.

84. Wim Pessink

Prima eten en fantastische bediening.

85. Slechte sfeer, was erg koud en straal kacheltje stond op de kast. Eten was koud, en kip was erg droog. Wij komen hier niet meer terug.

2,1
  86. Familie Guichelaar

Heerlijk gegeten, gezellig, leuk personeel, erg behulpzaam en gezellig.

87. jenkatslot

Goed gegeten, de bediening was vriendelijk. We komen zeker weer terug!

88. Wel lekker gegeten, maar de mozzarella was op. Die leek ons juist erg lekker.
    Dat was wel jammer. De kaart is veranderd, ik nam altijd kip met kerriesaus, daarbij kreeg je dan ananas. Helaas bij deze niet, weinig saus. Maar met mayo ging het wel. Je moet nooit naar ander bord kijken, tip.

89. Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Aardig personeel.

90. Simon van der Zee

Erg lekker gegeten, nieuwe menukaart is een verbetering. Wel jammer dat bij het ijsbuffet er nu minder keuze is, vond onze jongste dochter heel jammer.

91. Geweldig, ik zal iedereen aanraden als je daar in de buurt bent om daar lekker te eten, meer als voldoende te eten, toppertje.

92. Lisette Schulte

Geweldige avond gehad en zeer vriendelijk en begripvol personeel!

93. Arinda Beens

Wij hebben met de kinderen en kleinkinderen heerlijk ontspannen gegeten, het eten was heerlijk en ook de sfeer. Dat is waarom wij er graag mogen eten, vooral als je kleine kinderen bij je hebt, het is gewoon een aanrader.

94. Jos en Anneke Beugelsdijk

Op 4 febr. de verjaardag van Anneke gevierd. En het personeel wist dat ook. Dat hebben we geweten! Aan het eind van de avond werd een foto gemaakt op een speciale manier. Was erg leuk!

Geslaagde avond met heerlijk eten. Beslist de moeite waard.

Complimenten voor de kok en het personeel!

95. alie timmerman

Wij hebben heerlijk gegeten. We zijn met een tevreden volle buik vertrokken.

96. d leusink

Prima eten, een aanrader voor veel andere mensen.

97. Prima restaurant. Hadden wel gereserveerd, waren iets te laat maar dat werd prima opgepakt. Kregen goede tafel. Hadden vooraf aangegeven dat 1 van ons een voedselwens had. Daar werd goed op ingespeeld. Eten was goed. Reden te meer om weer terug te komen. Personeel is erg attent en behulpzaam.

98. Zoals altijd kun je daar heerlijk eten, goede sfeer en perfecte bediening. Ook leuk voor de kinderen.

99. Heerlijk gegeten. Leuke vlotte bediening. Wel erg grote porties.

100. M.Drobinski

Het eten was lekker. De service was prima, personeel vriendelijk en het eten stond vlot op tafel. Grote porties, zowel hoofd, als nagerecht.Goed eten voor een goede prijs.

Volgende pagina