de Piri Piri in Rouveen

Het beste Kiprestaurant van Nederland

Gratis parkeren op eigen terrein.

Busstation Lichtmis naast de deur

Welkom bij restaurant de Piri Piri, hét kipspecialiteitenrestaurant van Overijssel. Bij ons kunt u terecht voor de meest uiteenlopende kipgerechten. Van de pittige huisspecialiteit Piri Piri tot klassiekers als kippenlevertjes.
Tijdens het wachten op uw maaltijd kunt u gratis een Vechtdal-eitje koken!

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1195403460 29
1203066807 49
1233720196 55
1272036931 65
1463620609 74
1501937345 79

1. arnold bakker

Bij binnen komst gelijk goed geholpen! Snelle bediening gelijk al de menukaart en snel drinken en naar bestellen ook snel je eten gekregen wat heel goed smaakte was gewoon heel perfect!
    Maar wel best prijzig maar dat weet je als je gaat uit eten tegen woordig.

2. Zeer gezellig, leuk en goed eten.

3. Afgelopen zaterdag hebben ik, mijn zoon en ons hondje voor het eerst gegeten bij de Piri Piri. Wij hadden niet gereserveerd, wat op zaterdag bij elk restaurant wel aan te raden is. Maargoed op doorreis en dus gewoon binnengelopen, wat werden wij vriendelijk en gastvrij ontvangen. Ook ons hondje mochten we uit de auto halen, die mocht gewoon mee. Ze moest, uiteraard, onder de tafel blijven.
    De bedrijfsleidster kwam nog aan met een kommetje water voor haar, omdat ze al zo lang in de auto had gezeten!

We hebben heerlijk gegeten, werden voor een zaterdag ook snel geholpen, dus we konden onze weg snel vervolgen.

Voor ons een restaurant om zeker weer aan te doen als we in de buurt zijn!

4. Eten en service gewoon ouderwets goed.
    Nieuwe bedrijfsleider zeer goed, pakt klanten die vanalles denken te "eisen" goed aan of laat ze vertrekken, wat ten goede komt voor de rest van de klanten

5. Vanmiddag even gebeld om kip te gaan eten bij de piri piri.
    Word de telefoon opgenomen door een vriendelijke man.
    Hij is de kok. Ik heb gevraagd of we een plekje kunnen reserveren tegen half 6. Hij zegt geen probleem. Ik heb gevraagd of we op ons favoriete plekje kunnen zitten. Geen probleem.
    Ik neem kleine hondjes mee. Geen probleem. Ik neem voor de hondjes kleedjes mee. Geen probleem.
    Dus wij zijn vanmiddag gegaan.
    Wij komen hier al een jaar of tien .

Na een uur in de auto komen we heel enthousiast binnen. Gesproken met een dame al daar.
    Wij denken de nieuwe manager. Nou nou wat een tamtam.
    Ik heb gevraagd om ons favoriete gereserveerde plaats.( was vrij) Dat ging zo maar niet. We moesten op een hoekje met de honden. na dat we zeiden dat we toch graag op ons plekje wilden zitten dat we daar altijd zaten met onze hondjes. Nu deze dame kreeg een arrogante blik in haar ogen, we kregen de mededeling dat we niet altijd kunnen krijgen wat we willen .wat wij wel niet meende wie wij zijn.
    Ik heb verteld dat we gebeld hebben vanmiddag en dat ik heb gesproken met de kok. Ze zegt tegen me met een woord van het is maar de kok. Met andere woorden hoe durf je.
    Ik heb haar maar gezegd dat ik maar weg ga.
    Wat meent ze met haar manier van praten.

Wij komen hier nooit meer.
    Haar voorganger was beter als deze dame die haren op haar tanden heeft.
    Bah.

6. Anne-Marie

Bediening was prima maar eten was vreselijk. Vies vet eten. Soort kip snackbar met rond schreeuwende kinderen.

7. Heerlijk gegeten bij Piri Piri! Goede vlotte bediening. Echt een aanrader.

8. Volgens mij waren de prijzen weer wat op gekrikt maar voor de rest het smaakte goed.

9. Dolf Noordeloos

Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Eindelijk een kaart met ruime keuze voor iemand met glutenallergie. Ze houden er echt rekening mee. Fijne zaak, absoluut voor herhaling vatbaar.

10. We waren al vaker bij Piri Piri geweest, en het was altijd zeer aan te bevelen, en kwa eten is dit nog zo,...alleen wij hadden denk ik, de verkeerde avond uitgekozen, want alles ging mis.

Ten eerste, werden we bediend en aangesproken door een andere serveerster, we hebben over de gehele avond, wel vijf verschillende serveersters aan de tafel gehad, en daarom ging het dus ook fout.

Ik had, als enige onbeperkt Piri Piri, iedereen had zijn bestelde eten gekregen, en iedereen was tevreden, ik had mijn schaal leeg en wachte of er een serveerster zou langs komen om weer een nieuwe schaal neer te zetten, maar dat gebeurde niet.

Na een uur kwam er één vragen of we nog van de patat de gebakken aardappels en salade nog bij willen hebben, waar we mee in stemden, de serveerster zij nog, het is toch gratis.

Ik heb gelijk de kans waar genomen, om weer een portie te bestellen, maaaaaar die kwam...niet, na weer een half uur gewacht te hebben, want er kwam geen enkele serveerster meer bij de tafels langs, hebben we toch een aan de jas kunnen trekken, om te zeggen dat ik al anderhalf uur op mijn tweede portie Piri Piri zat te wachten, die ik dus al besteld had, waarbij de serveerster die ons niet bediende, ons zei, heeft u niet een vinger opgestoken, aan wie, er was niemand, en dit was niet aangegeven.

Toen kwam de serveerster die de bestelling had opgenomen bij de tafel langs, en verontschuldigde zich, toen vertelde ze, dat ze bestelling wel had opgenomen, maar niet had doorgegeven aan de kok, ze zei, dat ze het een beetje druk had in haar hoofd.

Het was erg jammer, daar de andere gasten aan tafel hun eten al op hadden, en ik eigenlijk nog moest beginnen, na anderhalf uur gezeten te hebben.

Ik heb de serveerster het voorval vergeven, en wij, hebben voorgesteld, wat kunnen jullie doen om dit probleem op te lossen, toen heeft ze voorgesteld om een drankje gratis te doen, dit hebben we aanvaard, we hebben de serveerster de rest van de avond niet meer gezien, mijn moeder die jarig was, kreeg ook nog een gratis ijsje met vuurwerkfontein, die kwam gelijk met haar koffie die we besteld hadden, al met al, een rommelige avond, deze avond hadden we ons anders voorgesteld, jammer want het eten is er goed.

11. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    Kortom een aanrader.
    Wij komen zeker weer.

12. Karin Spierings

Het was mijn eerste keer in dit restaurant. Getipt door familie. We hebben heerlijke kip gegeten. Het was meer dan genoeg met lekkere patatjes en salade. Voor kinderen is dit restaurant ook een echte aanrader. Ze mogen zelf een eitje koken en ook de ijsmachine is natuurlijk erg leuk. Het is gezellig en de bediening is superlief. We komen zeker terug.

13. Kleinkinderen vonden ‘t geweldig.
    Opa en Oma wat minder.
    Toch zeker aan te raden!

14. Gezellig restaurant, snelle bediening.
    Zeer geschikt om met kinderen te eten.
    Minpunt vond ik de opdringerigheid vh personeel. Regelmatig komen ze vragen of je nog extra drinken wilt. Als je zegt dat je geen ijs hoeft tot 2× toe vragen of je toch niet even de ijskaart wilt zien.

15. Geerke van der Haar

Lekker gegeten, goede sfeer. Leuk achtergrondmuziekje. Misverstand over de naam waaronder we gereserveerd hadden. Netjes opgelost met gratis drankjes. Eitjes koken en zelf ijs maken en kleurplast maken het leuk voor kinderen. Onbeperkt piripiri was heerlijk. Patat en salade ook goed. Aardappeltjes vonden wij wat minder.

16. Het eten was zoals altijd erg lekker. De porties zijn flink. Jammer dat de spareribs er niet meer opstaan. Dat is een gemis. De cordonbleu vond ik oke. De kipfilet is vrij dik, dat mag iets dunner. De sate was weer super.

17. fam. rosendal

Vooraf een heerlijk mandje met verse broodjes met kruidenkaas/kipsalade gegeten. Van het huis een schaaltje taco's met gesmolten kaas dip. Erg attent. Hoofdgerecht was een heerlijk mals stuk kip met aardappeltjes, patat en sla. Groente een beetje aan de weinige kant maar verder ruim voldoende heerlijke patat en kip. Bijzonder smaakvol opgediend op een mooi bord.
    Toe een lekkere cappucino en de kinderen een ijsje. Prettige bediening, bijzonder vriendelijk.
    Leuk extraatje was dat we tussendoor eitjes konden koken. Vooral voor de kinderen erg leuk.
    Kortom prima restaurant voor een relaxt avondje uit.

18. Om eens iets anders dan biefstuk, shoarma of varkensvlees te eten, kip! Schappelijke prijzen, rustig, leuke sfeer en bediening.

19. Wel prima maar borstvlees was echt veel te droog!

20. Het eten en de bediening was gewoon weer super zoals we het gewend zijn.

21. Prima kwaliteit/ prijsverhouding.
    Vriendelijk personeel. Privacy rondom je tafel doordat de tafeltjes niet dicht op elkaar staan.
    Heerlijk gegeten!

22. - Reservering: online goed gegaan, bij restaurant stonden we een dag eerder.
    - Personeel: voldoende aanwezig, niet opdringerig.
    - Eten: Kip was het net niet, droog en kruiden overheersend.
    - Decoratie borden: olijfolie met bietensap? In combi met kip?
    - Dessert: Banaan niet vers, ijs te oud? Droge smaak.
    - Prijs: redelijk voor de kwaliteit.

23. Heerlijk gegeten.
    Het was weer perfect voor elkaar.
    We gingen weer ontzettend vol huiswaarts.

24. Heerlijk gegeten en goede service!😄

25. Het eten was weer heerlijk! Onbeperkt piri piri, kipsalon, spareribs, kippenvleugeltjes, schnitzel en de RFC (laatste ook een aanrader 😜) allemaal hebben we genoten. Vriendelijk personeel. We komen weer terug!

26. Goed gegeten. Is bijna alleen kip wat er op de kaart staat. Vaste prijs voor alle gerechten. Is wel een stukje duurder geworden.

27. Annelien van werven

Het was heerlijk, supergoed gegeten.
    Leuke Oudhollandse sfeer.
    Ze kwamen vaak genoeg vragen aan tafel of er nog iets nodig was.
    Voor herhaling vatbaar!

28. Ik ben blij dat u nu meerdere vegetarische gerechten serveert, want dan heb ik óók wat te kiezen!

29. We hebben heerlijk gegeten. Personeel heel attent en vriendelijk.

30. Héérlijk gegeten, prima bediening, gezellige en sfeervolle aankleding. Zeker voor herhaling vatbaar!

31. Meerdere keren bij Piri Piri gegeten. We gaan altijd voor de onbeperkte kip piri piri.
    Lekker en goed gemarineerd.
    Volgens mij zijn ze sinds kort overgestapt op een andere manier van grillen. Dit komt de krokantheid van de kip ten goede, maar men moet in de keuken wel opletten dat de kip niet te droog wordt.

32. Lekker gegeten met een grote koppel mensen. Niet zoveel ruimte voor de kinderen om te spelen maar verder alles prima.

33. Super lekker gegeten en goede bediening! Prins kwaliteit zeer in verhouding. Voor herhaling vatbaar!

34. Melanie Snoeks-Bakker

Jaren geleden geweest nu voor het eerst weer, heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke service. Zeer kindvriendelijk.

35. Goede verzorging ook i.v.m. glutenvrije maaltijden bedankt.

36. Eten is prima en niet duur echt een aanrader wij komen er elk jaar als we de TT bezoeken.

37. Anoniem

Het heerlijk service oke en fijn genoten voor herhaling vatbaar.

38. Roelie Snel

Heel lekker eten, bediening was super en het was vol maar niet storend gewoon lekker rustig gezellig.

39. Fam. Bos

Wordt een leuke traditie: een familiedag eindigen bij de Piri Piri. Goed eten, vlotte en vriendelijke bediening, kindvriendelijk, redelijke tarieven, goeie sfeer. Kortom: voor herhaling vatbaar.

40. Albert de Eerste

41. Jessica

Wij vonden het eten heel goed! De service ook, alleen wij vonden dat ze steeds wel snel kwamen met het volgende. Daardoor krijg je een beetje het gevoel alsof ze de tafel snel weer leeg willen hebben..

42. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

43. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en wat ook heel belangrijk was dat het eten super goed en lekker was. Zeker voor herhaling vatbaar.

44. D.Fronczek

We hebben heerlijk gegeten met heel vriendelijk personeel en vlotte bediening

45. maria kemper

Ons hele gezelschap (8 volwassenen+6Kinderen) heeft heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich prima vermaakt met en bij de kippenhokken.
    Toch wel een opmerking / tip: het eten graag met minder zout bereiden.

46. Joachim

Was super.
    Grote porties.
    Kwaliteit was ook super.

47. Gisteren met zen 12e gegeten hier prima plek goed eten en gastvrij. Zeker aan te raden.

48. In het restaurant piri piri is goed.

49. Lang op ons eten moeten wachten en niet tegelijk brengen. Ook de sauzen vergeten.

50. Huib Verschoor

Wij hebben allemaal dus ook de kinderen heerlijk gegeten in een heel fijne sfeer.
    De bediening was erg netjes maar ook erg vriendelijk en behulpzaam.
    Een echte aanrader voor een ongedwongen heerlijk etentje.

51. H. Brouwer

Leuk restaurant om eens met je vrienden en gezellige avond door te brengen.

52. Als altijd. Weer heerlijk kip gegeten in een ontspannen sfeer.

53. Ik verwachte knapperige kippenvleugeltjes maar het was heel zacht en mijn vriend zijn kipschnitzel was ook niet krokant.
    Had hoge verwachting van een kip restaurant.
    Toch teleurgesteld.
    Service en personeel en sfeer was top.

54. Van Rijswijk

Kip zoals kip hoort te smaken.

55. Na jaren niet meer te zijn geweest weer eens geprobeerd. Al die jaren geleden was de kwaliteit flink achteruit gegaan.

Ik en mijn kameraad hebben lekker gegeten. De onbeperkt piri piri was goed. De gebakken aardappels en friet lekker. De salade erg simpel maar prima.

Inrichting en sfeer zijn degelijk. De service was goed. Al met al ruim voldoende om weer eens terug te komen. En dat terwijl ik vrij kieskeurig ben.

56. L.Th.van Rongen

Leuk ingericht, vriendelijke bediening en lekker eten, wat wil een mens nog meer?!

57. Vincent de Brie

Heerlijk gegeten, goede service!

58. Roel Veld

Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance en ook vlotte bediening.

59. Gezellig restaurant, met leuke gescheiden zitplekken.
    Eten is goed en veel maar niet heel bijzonder.
    Vriendelijke bediening die met je meedenkt.
    Prijs/kwaliteit is prima in orde!

60. Was weer erg lekker! Ik merkte dat het heel erg druk was, daardoor duurde alles wat langer. Maar dat mocht te pret niet drukken. Service was super en er hing een gezellige sfeer! We gaan er zeker nog eens heen

61. Goed lekker en veel kip, alleen weinig saus daardoor smaakt het allemaal wat droog, de salade is jammergenoeg meer versiering dan dat je het echt als groente erbij kunt eten, mede ook omdat er geen dressing doorheen is gedaan en ja de mais had langer gekookt kunnen zijn, want het was wat hard en taai, met wat boter erop zou het nog smakelijker zijn. Het dessert daarentegen was helemaal goed en heel lekker, niets op aan te merken. De bediening was goed en attend.

62. Alice Wijnen

Lekker gegeten en super bediening.

63. Het personeel is heel aardig en we hoefden niet lang op ons eten te wachten. We zaten in een gezellig zitje bij het raam. Ik vond de prijzen aan de hoge kant. Je mag wel steeds bijbestellen maar wij zijn geen grote eters dus dat is niet nodig. IJSbuffet voor de kinderen leuk maar 5 euro voor 1 hoorntje met 1 bol en een paar spikkels vind ik veel. Voor de kleintjes die niet meer op kunnen zou een aangepaste prijs gemaakt kunnen worden.

64. Zoals gewoonlijk weer lekker onbeperkt piripiri gegeten. Lekker.
    Pittig en genoeg.
    Service en kwaliteit was ook weer goed.

65. E.R.Bakker

Het eten was verrukkelijk.

66. Lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening.
    Leuke entourage.
    Alleen jammer dat het restaurant vrij vroeg leegstroomt, waardoor we
    ons wat opgelaten voelden dat we bleven zitten.

67. Was super lekker en echt niet duur! Geweldige tent.

68. Wendy van Dijk

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

69. Familie Boertien

Het was super! Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten!

Groetjes.
    Ferdinand, Sandra.
    Anouk en Jelmer.

70. Prima eten maar door vaste prijzen iets te duur om alle gangen te nemen incl kinderen

71. Ik was er met mijn partner en mijn kinderen. We hebben heerlijk gegeten. De kippensoep vond ik verrukkelijk. De kipgerechten waren uitstekend. Het personeel ook geweldig. We hebben een heerlijke avond gehad.
    Bedankt.

72. Zeer lekker en gezellig gegeten. Leuke bediening waren allemaal erg vriendelijk en vrolijk.

73. Zoals altijd erg lekker gegeten. Vooral de kippenvleugels zijn mijn favoriet. Ik kreeg ze niet allemaal op en kreeg ze mee in een doggybag. Dit restaurant is absoluut een aanrader.

74. Prima restaurant voor een goed bord eten, kinderen krijgen veel aandacht en als de kinderen tevreden eten is het gezellig aan tafel, en zijn de ouders ook blij.

75. Als je rond etenstijd onderweg bent op de A28, is dit een prima tussenstop. Leuke kippenhoksfeer. Het was deze zaterdagavond goed druk, dus reserveren is aan te raden. Nachochips met kaasdip als aardige amuse. De bestelling arriveerde snel. Royale porties, maar ik heb liever iets meer aandacht voor de kwaliteit. De mosterdsoep mag van mij iets pittiger en de spekjes erin wat knapperiger. De hoofdgerechten waren wat vlak qua smaak en opmaak, wel logisch voor een wegrestaurant. De specialiteit kip piri piri beviel ons nog het best. Een volgende keer maar ‘ns de hotwings proberen. De gebakken aardappelen smaakten wat melig, maar de frites waren prima; waarom allebei op tafel eigenlijk ipv laten kiezen? Er is speciaal Bluswater-bier (flesje € 3,50). Nette en attente bediening. Twee foutjes op de rekening vielen toevallig tegen elkaar weg, maar opletten kan nooit kwaad.

76. Het eten was er erg lekker. Sfeer was gezellig. Persoonlijk vonden we alles wel veel te snel gaan. Bestelling was nog niet doorgegeven of de soep stond al voor onze neus. We hadden nog maar 1 stukje nacho chips gehad. Gelijk daarachter aan het hoofdgerecht en het toetje. Pfff
    Jeetje we hadden een zaterdagavond vrij om lekker uit eten te gaan de heeeele avond. Niet in een ommezwaai weer naar buiten.
    Maar op het eten was helemaal niks aan te merken hoor. Alleen de snelheid kon vele malen beter.

77. Henk Nijland

Alles was goed geregeld kind vriendelijke bediening.

78. Wim de Busser

Zeer lekker gegeten en de sfeer was top en de bediening was geweldig.
    Wij komen hier ook helemaal vanuit Almere hiernaartoe om te eten. Super.
    Ik raad iedereen aan ook van verre om hier een keer te gaan eten.
    Gr. W..

79. Voor de prijs die te wij ervoor moesten betalen vond ik het erg tegenvallen, hadden er meer van verwacht. Toen wij halverwege aan het eten waren, werd ons pas medegedeeld dat de botjes in het lege bloempotje moest gooien. Tip. Eerst de klant uitleggen waar alles voor dient. Was een ervaring voor ons, maar niet voor herhaling vatbaar.

80. Personeel deed afstandelijk en maakte de restaurant beleving erg ongemakkelijk. Tafels zijn erg klein en onhandig ingedeeld. Al met al vrij prijzig voor de kwaliteit die ze leveren. Niet voor herhaling vatbaar voor ons!

81. Johan van Broekhoven

Afgegaan op de zeer positieve recensies. Eerlijk gezegd persoonlijk niet erg onder de indruk. Zo konden de kippenvleugels echt beter gekruid en beter worden gegaard.
    Porties erg veel... zonde.
    Personeel wel heel vriendelijk.
    Ik zou er niet zo snel weer heen gaan.

82. Femmy Mulder

Prima voor elkaar. We hebben heerlijk gegeten. Glutenvrij was ook dik in orde.

83. Heerlijk gegeten zeker voor een herhaling vatbaar. Zeker een aanrader.

84. Geweldig lekker gegeten voor een prima prijs!

85. Penning.G.S.

Het eten en alles was fantastisch, maar de kinderijsjes vond ik aan de hoge prijs.

86. Wij hebben heerlijk gegeten. De service was zeer goed. Kregen nacho's van het huis. Eten was erg goed en werden op onze wenken bediend. Werd snel geserveerd.

87. We steken regelmatig bij de Piri Piri aan als we langs Zwolle komen. Uitstekende ligging aan de snelweg. Heerlijk malse kip; we nemen altijd de kip piri piri.
    Enige echte minpunt is voor ons die irritante kip bij de deur!

88. 1 Uur gewacht op het heerlijke voorgerecht Salade gerookte Zalm (opgelost met een gratis drankje) aanrader. Kip piri piri uit de Green Egg Perfect.

89. Vriendelijk personeel, lekker eten en een goede prijs kwaliteit. Reservering probleemloos.

90. We hebben samen met onze kennissen weer heerlijk gegeten onze kennissen waren er voor de eerste keer en vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Ook top de spaaractie leuk dat je wat aan mijn idee hebt gedaan. Wij en onze kennissen komen hem zeker vol maken 😉💪🍗🍧🍻👍👌

91. Alles was geweldig! Een minpuntje is eigenlijk de voortdurende vraag (terwijl de glazen nog niet leeg waren)kan ik nog wat te drinken brengen?

92. 3 Meiden van richting de 50. Hebben elkaar weer getroffen na lange tijd. Kwamen woorden te kort. Om 20.30 Was de piri piri eigenlijk dicht. Bij navraag bij het personeel werd ons gezegd: wanneer jullie het naar de zin hebben mogen jullie blijven… wanneer het maar geen 24.00 Uur word 😜. Het is uiteindelijk 22.00 Uur geworden. Bedankt piri piri… voor ons een hele centrale plek. De dames uit putten, Vroomshoop en Vries.

93. Lekker en goed gegeten. Leuke en gezellige locatie. Aardige medewerkers.
    Eten komt snel en je krijgt grote porties.

94. a.j.de Graaf

Bijzonder goed, leuke bediening en prijs prima, leuke sfeer.
    En de portie was wel een beetje veel.

95. Prima eten, goede service. Misschien iets te snel weer bij de tafel voor een volgende ronde.

96. Lekkere piri piri en bijgerechten. Sommige grotere stukken kip waren alleen wel wat droog…

97. R Waninge

Het was gewoon top lekker ruim genoeg bediening super wij gaan zeker weer.

98. Peter dirk kroes

Het eten was heerlijk en de bediening was goed

99. Henk en Elly Mulder

Het was de eerste keer dat we hier waren. Heerlijk gegeten. Er was van alles genoeg voor ons. Het personeel was heel vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

Volgende pagina