Verhage Lage Land in Rotterdam

di 10:30 - 21:30

ma 10:30 - 21:30
di 10:30 - 21:30

1 positieve stem1 negatieve stem

1. In eerste opzicht werden we snel geholpen en leek het meisje in de keuken alleen te staan. Uiteindelijk besloten 2 carpaccio uitsmijters te bestellen, met een warme chocomelk en een fuze tea. Na 30 minuten wachten kwam degene in de keuken er ineens achter dat wij besteld hadden (wat zij was vergeten, wat natuurlijk kan gebeuren). Wat alleen niet kan gebeuren, is dat zij blijkbaar wel een collega had rondlopen (waarschijnlijk de manager) die in plaats van haar collega te helpen, ervoor koos eerder haar man, dochter en zichzelf eten te geven buiten de gasten om die hun eten al veel eerder hadden besteld.

Toen kenbaar werd dat wij al een tijdje aan het wachten waren, is het enige wat er uit de mond van de manager kwam: "Lukt het," met totaal geen inzicht naar de gasten toe. Als je eigen familie en jijzelf maar als eerste eten hebben. Vervolgens krijgen we na 40 minuten eindelijk onze bestelling: 2 dik gesneden boterhammen, met 3 eitjes en een paar kale plakjes carpaccio erop met wat Italiaanse kruiden. Sorry hoor, maar waar is het carpaccio gedeelte? Waar is de rucola, Parmezaanse kaas, etc.?

Schandalig dat je dit je gasten durft te serveren. Als je het niet aankan om goede broodjes te serveren, hou het dan lekker bij frituur gerelateerde dingen en laat het echte koken aan de betere restaurants over. Oh, en ook nog eens geen compensatie voor het overdreven lang wachten en de manager die er geen reet van bakt.

2. Slecht! Schoonmaakster maakte eerst de toilette schoon en met hetzelfde gele doekje maakt ze de tafels waar je aan eet schoon. Wast daarna haar handen niet en pakt de schone koffiekopjes en zet ze in het rek met alle bacteriën van de toilette erop. Ik heb er wat van gezegt en een grote mond kun je dan krijgen zeer slechte zaak!

3. rosita