Ten to Three Bakery in Rotterdam

do lunch 10:00 - 18:00
vr lunch 10:00 - 19:30
za lunch 10:00 - 18:00
zo lunch 12:00 - 18:00

1. Schattig tentje, maar de prijzen zijn verre van schattig! 3,75 voor een best kleine latte macchiato, waarbij de melk totaal niet romig was maar juist vol luchtbellen zat, waardoor het feitelijk nóg minder was dan het al leek

2. Anne van Zutphen

Mijn ervaring is de volgende:
    Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen door vriendelijk personeel. Het is een leuk ingerichte zaak. We hadden niet gereserveerd, maar er werd een tafeltje vrij gemaakt voor ons.
    Helaas was de Cream tea niet wat ik ervan verwacht had. Ik ga regelmatig naar Engeland en Schotland en ben een fan van scones en clotted cream. Mijn scones leken eerder op een mislukte oliebol, de buitenkant was rubberachtig, de binnenkant leek ook nergens op, de clotted cream zat in een cupje en smaakte in de verste verte niet naar wat in mijn hersens geprogrammeerd is als zijnde lekkere clotted cream, dit heb ik dus teruggebracht.
    Ik mocht iets anders uitzoeken en heb toen een muffin genomen, om kort te zijn , deze kwam uit de diepvries, zat geen smaak aan, die is dus ook retour gegaan.
    De toast met tonijn van mijn man echter was erg lekker, de jus d'Orange was vers geperst en de thee was ook goed.

3. Ten to Three Bakery is een schattig bakkerijtje waar je kunt genieten van heerlijke zoete cupcakes, koekjes en taart natuurlijk samen met een kop verse thee of koffie.
    Alles is versgebakken, en dat proef je!
    Bij het afrekenen moest ik alleen wel lang wachten dus dat is weer jammer, maar doet niets af aan deze geweldig leuke locatie.
    Ik raad Ten to Three Bakery erg aan voor wie aan het winkelen is en even wilt uitrusten met wat lekkers.