Op dit adres zit nu: Azura

1. Met een bon van Groupon hier op 03.08.2011 gegeten.

Bij het reserveren kreeg ik een dame aan de lijn, die zeer slecht Nederlands sprak, dus ik hoopte dat alles goed doorgekomen was.

Betaald parkeren voor de deur (Kop van Zuid).

Inrichting is Aziatisch, vrij basic met een stukje uitkijk over de Maas en Hotel New York. Nette toiletten (boven).

Reservering was doorgekomen en een zeer goed Nederlands sprekende jongeman ontving ons, begeleide ons naar de tafel en legde uit wat het menu inhield.

Als voorgerecht was het sashimi van zalm & tonijn, tussengerecht garnalen in een broodkruimlaagje, hoofdgerecht eend met gebakken rijst en als dessert huisgemaakt ijs (witte seman en kokos).

Voor ons heeft het prima gesmaakt, maar echt verassend en spectaculair kan ik het niet noemen. Is vrij standaard allemaal. Heb helaas de gewone kaart niet ingezien.

Nu hebben we € 39,-- betaald, maar vind het de "echte prijs" van € 78,-- niet waard. Maar misschien heeft dit te maken met de Groupon werking/waarde.

2. Colinda

Zeer vriendelijke entourage, eten goed op temperatuur, helaas iets afgelegen maar zeker de moeite waard! Aanrader!