Bezorgrestaurants in de buurt van Ritwan

ma lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00

do lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00

1. Wij laten met zeer grote regelmaat heerlijk Ritwan bezorgen. Wij vinden alles goed van smaak en met name de satésaus. Erg leuke mensen, die mij tot mijn schrik in no-time van naam en huisnummer kenden, haha. Ik vind het een aanrader in Overschie!

2. Afhaalrestaurantje. Meeste staat kant en klaar word op 3 vakken bakje gedaan, even in de magnetron en klaar. Meestal niet veel, vrij prijzig, vlees per 100 gram betalen en over de versheid tja das ook afwachten. Hoelang staan de bakken?
    Afijn zo ook hier het geval, maar de smaak was redelijk. Maar weinig waar voor zijn geld. Word mooi ingepakt, lijkt bijna op een kant en klaar maaltijd bij de supermarkt, maar of dat nou de bedoeling is. Wel aardige mensen en goed verzorgd. Ziet er ook lekker schoon uit. Word ook alleen maar opgewarmd lijkt het. word het niet zo vies van. Hier gegeten omdat 2 goede tentjes in de straat op vakantie waren. Gauw vergeten.