Op dit adres zit nu: The Walk'In Fish

• Luxe
    • Rustig
  6. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1. Debora Rodrigues/Smits

Heerlijk gegeten, verassende gerechtjes,prachtige presentaties en professionele, prettige bediening!Het gerecht met de biet is voor mij zeker ster-waardig!Mooie fijne smaken, goed op elkaar afgestemd en tevens een lust voor het oog.Zo ook de inrichting van het restaurant is een beleving van de natuur.Door de grote boom midden in de zaak en de andere natuurlijke elementen maakt dit tot een warme prettige sfeer.Op de achtergrond, heerlijke rustige muziek..die af en toe een beetje naar mijn smaak te zacht stond.Het is wat duurder, maar ach wat is duur?Als je zo in de watten wordt gelegd qua eten, bediening, het hele plaatje, is het zeker deze beleving meer dan waard!Kortom een must go voor een ieder die van lekker, mooi en goed eten en wijnen weet te waarderen.Tevens is er ook vd alcoholvrije onder ons een bijzonder mooi en lekker huisgemaakt sap-arrangement.Absoluut een aanrader! Wij gaan hier zeker terug komen!

2. Het 7 gangen menu van Savage is smaakvol, gebalanceerd, zonder opsmuk en met heel veel zorg samengesteld. Het is duidelijk dat dit team heel goed weet wat het wil brengen en de lat hoog legt.

Het menu kent duidelijke uitschieters. Enkele bijzondere producten en combinaties met de uitstekende drankvoorraad. Sommige combinaties zijn gemaakt op de harmonie en daardoor ook aan de veilige kant. Wanneer zij op termijn ook het lef hebben om meer dissonanten te verwerken wordt de ervaring echt 'Savage'. Het is nu vooral erg lekker.