Restaurant Savage in Rotterdam

Restaurant op hoog niveau, internationaal, kwaliteit en luxe

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Restaurant Savage!

• ma Gesloten

Gesloten
  • 2de Kerstdag – 26 dec
  • 1 jan t/m 17 jan
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Ervaar een stukje wildernis in het hart van Rotterdam. Terug naar de essentie. Geïnspireerd door de rauwe schoonheid van de wilde natuur. Zorgvuldig afgewogen en samengesteld door een team van bevlogen professionals.

Eenvoud is zelden simpel. Wij gaan bewust om met de keuze van onze gerechten. Het ene ingrediënt is het andere niet. Puur, eerlijk en regionaal. Van de boer, op het bord.

Naast het serveren van onze prachtige wijnen maken wij onze eigen sappen voor het alcoholvrije arrangement! Voor de bier liefhebbers een prachtig bierarrangement! Zelfs Grand cru classé wijnen uit 1974 kunnen per glas!

Beleef een unieke ervaring in Restaurant Savage al vanaf € 24,50 (lunch) en €47,50 (diner)

Diëten Vegetarisch, veganistisch, suikervrij, lactosevrij, glutenvrij en biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant Savage in RotterdamFoto van Restaurant Savage in RotterdamFoto van Restaurant Savage in RotterdamFoto van Restaurant Savage in RotterdamFoto van Restaurant Savage in RotterdamFoto van Restaurant Savage in Rotterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Zakelijk, rustig, romantisch, luxe, klassiek, hip en gezellig
Voorzieningen
Terras en Wi-Fi