Contactgegevens

Adres

Openingstijden

ma Gesloten
di 11:00 - 22:00
wo 11:00 - 22:00
do 11:00 - 22:00
vr 11:00 - 22:00
za 11:00 - 22:00
zo 11:00 - 22:00
Meer openingstijden

Wij serveren

Diëten
  • Vegetarisch
Service
  • Catering

Eigenschappen

  1. Voorzieningen
    • Terras
  2. Overnachten
  3. Betalen pin Visa Master Card American Express

Openingstijden

ma Gesloten
di 11:00 - 22:00
wo 11:00 - 22:00
do 11:00 - 22:00
vr 11:00 - 22:00
za 11:00 - 22:00
zo 11:00 - 22:00
Meer openingstijden
Recensie schrijven
Foto's
  1. Zorg ervoor dat je recensie voldoet aan de recensie richtlijnen. Lees ook onze privacy verklaring.

Statistieken

  • Eten & drinken 5,4
  • Sfeer 4
  • Service 3,6
  • Prijs / kwaliteit 3,7
Het eindcijfer is 4,7. (Minimum: 1, Maximum: 10)
Verdeling van de eindcijfers

Hier zie je hoe de meningen over dit restaurant verdeeld zijn.

1 2
2 1
3 2
4 2
5 1
6 0
7 0
8 5
9 2
10 2
Verloop van restaurantwaardering

Hier zie je hoe de waardering van het restaurant door de tijd verloopt.

1162225100 100
1169666112 100
1177107125 100
1184548138 100
1191989151 100
1199430164 100
1206871177 100
1214312190 100
1221753203 100
1229194216 100
1236635229 100
1244076242 81
1251517255 82
1258958268 82
1266399281 82
1273840294 85
1281281307 85
1288722320 84
1296163333 80
1303604346 80
1311045359 80
1318486372 81
1325927385 80
1333368398 81
1340809411 84
1348250424 69
1355691437 76
1363132450 77
1370573463 73
1378014476 80
1385455488 77
1392896501 53
1400337514 56
1407778527 61
1415219540 58
1422660553 61
1430101566 63
1437542579 60
1444983592 63
1452424605 69
1459865618 69
1467306631 66
1474747644 62
1482188657 46
1489629670 48
1497070683 48
1504511696 37
1511952709 37
1519393722 44
1526834735 45

Recensies

  1. Nav

    3 punten
  2. Comenicatie is slecht, je word snel afgewimpeld zeker als je met een Groupon bon aankomt (omdat ze dan weten dat er weinig aan je te verdienen valt ) weinig keus, en als je een keuzen hebt gemaakt dan krijg je in simpel gerecht met goedkopen ingrediënten zoals veel aardappel en wat groeten en een stukje vlees. Nooit meer via Groupon! En volle pont betalen al helemaal niet, zijn wel vriendelijk maar zo neppig liever helemaal niet vriendelijk dan aub.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
  3. Des Essen schmeckt, aber sehr sehr teuer. Wir waren 5 Personen und haben wir bezahlt 200€ für nur 5 Suppe, 5 Getränke und das Essen also ich Empfehle kein wirklich also das für mich betrug....nie wieder Saft in Rotterdam.

    Vrije vertaling door Eet.nu: Het eten smaakt goed, maar is zeker ook duur. Wij waren met 5 personen en hebben €200,- voor alleen 5 soepen, drankjes en het eten betaal, dus ik raad dit niemand aan... Nooit meer in Rotterdam.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    3
  4. Communicatie valt veel te verbeteren. Ik was hier komen eten met een groupon actie. Toen ik vroeg of ik de bon / code op mijn telefoon kon laten zien in plaats van uitgeprint (scannen is in principe hetzelfde), moest er per se een papieren bon komen en men wilde niet zeggen waarom.

    Dat was niet het enige. Er stonden twee flessen water op tafel, en daar werd niets over gezegd, ook niet qua kosten. Achteraf moest ik 6 euro per fles neerleggen, dus 12 euro totaal voor water. Voelde me wel behoorlijk afgezet. Toen ik daar een opmerking over maakte of ze dat niet beter van te voren even konden zeggen, werd daar ook totaal niet begripvol of symphatiek op in gegaan.

    Het eten zelf was verder wel lekker, en de service tijdens eten vond ik verder vriendelijk - afgezien van het gebrek aan communicatie over het water.

    -----------------------------

    The communication could be improved. I went here on the occasion of a Groupon deal. When I asked if they could scan the barcode on my phone instead of on a printed paper, they insisted on paper and did not want to explain why.

    Further, when starting to eat, the waiter asked if we wanted something to drink. We said no, as there were in fact bottles on the table with water, already. After the meal, I ended up having to pay 6 euros per bottle, so 12 euros total for just water. That really felt like a ripoff. When I complained and said I would have preferred to know upfront, they did not show any understanding, respect or friendliness toward my remark.

    The food itself was good, and the service during the meal was friendly apart from the lack of communication about the water.

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer 2
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit 2
    4
  5. Restaurant

    Slechte service duur, vettig koud eten. De eigenaar weet bij wie hij moet zijn qua klanten. Never nooit meer. En drink je het water wat op tafel staat, reken op 7€

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
  6. Ik en mijn vrouw hebben zojuist 19-7-2016 gegeten bij Safir in Rotterdam. Het eten was lekker. Niets op aan te merken! Service was zeer slecht, moest telkens opstaan om een bestelling door te geven aan de ober.

    We kregen pas de echte schok toen we onze dranken hadden gekregen. Ik nam een slok van mijn bitter lemon en het was zonder prik!! Moest weer opstaan om het aan te geven bij de ober. Ik vroeg of ze de bitter lemon van een grote fles hadden ingeschonken. Hij zei ja! Ook zei hij dat bitter lemon op was en dat hij een andere fles voor me kon openen. Ik vond dit zeer schandalig en ben heel erg teleurgesteld!! Ik moest nog €2,75 afrekenen voor een drank uit een grote fles.

    Dit is gewoon oplichterij!! Nooit meer bij Safir!!

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 6
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 5
    5,1
  7. Zeer en zeer en zeer slecht! Mijn eerste ervaring bij Safir was niet echt goed. Ik ging gezellig met 2 andere vriendinnen uit eten. We kozen voor wat anders dan normaal. We werden in 1 uur tijd 6 keer aangesproken of het lekker was en of we wat anders wouden (zeer slecht geregeld qua personeel, want het was steeds weer een ander die het kwam vragen).

    Ik wou Safir een tweede kans geven en ging ik weer naar het restaurant alleen om iets te drinken. We werden eerst goed en met open armen ontvangen (het restaurant was leeg er was geen een klant te bekennen na ons). We werden ergens neer gezet en ik gaf netjes aan dat wij alleen iets wilden drinken. Serveerster keek geschokt en ze zei dat ze het met haar baas moest bespreken.. En vervolgens kwam ze terug om te zeggen dat een hoofdgerecht verplicht was om te bestellen. Dus met andere woorden we waren geen klant en moesten weg.

    Safir kiest zijn klanten uit wat echt zeer tot zeer slecht kan worden gezien. Al zien ze klanten in een pak of groep geven ze extra veel aandacht aan die klanten terwijl elke klant als koning moet worden gezien.

  8. Helaas zijn wij niet tevreden over dit restaurant. We hebben 50 minuten op ons moeten wachten om het mee te nemen. Thuis aangekomen zat het in 2 verpakkingen waar het jus uit liep. 2 kleine bakjes voor 30 euro met een broodje erbij voor 2 hoofdgerechten. Sorry maar dit is pure geldverspilling voor het eten wat wij hiervoor terug kregen. Na ons kwam er nog een stel die gelijk hun eten opgediend kregen na tien minuten terwijl wij al een half uur op ons eten aan het wachten waren. Aan een andere tafel zat een groep mannen, ( zaken mannen ) als ik ze zo even kan beschrijven. Het hele personeel leek alleen maar aandacht te hebben voor die tafel.
    Heel jammer, dit was de eerste en zeker de laatste keer. De wat kleinere jongenman gastheer was druk bezig en is een goede aanwinst voor het restaurant, zag er netjes uit en probeerde alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Jammer dat het zo lang duurde, het was het wachten helaas niet waard.

    Dont judge a book by his cover

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer 6
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit -
    4
  9. Laat je niet afschrikken door de Groupon recensies! Echt, we hebben zelden zo lekker gegeten. Alles typisch oosters, heerlijke gerechten, ook echt grote porties, we konden het bijna niet op. De prijs was ook prima: 37,50 euro voor een 4 gangen diner. De bediening was keurig, erg voorkomend, alles werd uitgelegd. We hoefden helemaal niet lang te wachten. Het restaurant is sfeervol ingericht, leuk oosters. We hebben in de lounge gezeten, erg gezellig! We wilden nog wat heerlijke salades meenemen, omdat we het niet op konden en het zonde vonden om weg te gooien. Dit was geen probleem, het werd keurig apart ingepakt in piepschuim take-away doosjes. Echt een aanrader! We gaan zeker nog een keer terug.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    9
  10. Restaurant Safir moet ik afraden. Ik ben ingegaan op een Groupon-aanbieding: "6-gangendiner voor 2 personen van 90 euro voor 45 euro". Nou ben ik natuurlijk niet zo achterlijk, dat ik daadwerkelijk 90 euro waarde terug verwacht, zulke aanbiedingen zijn altijd iets aangedikt, maar het zou toch tenminste 60 euro waard zijn... enfin: wat krijg je hiervoor?

    1e gang: Een soep, (die okay was)
    2e gang: Een beetje wortelsalade en een halve gebakken aubergine, en een paar olijven met brood.
    De 3e gang was een ramp: Het hoofdgericht bestond uit of gehaktballetjes in tomatensaus, zonder groentes, alleen maar met papkartonachtig turks brood. Tweede keuze was 3 vierkante visstiks met totaal doogekookte worteltjes (alweer) en weke couscous, zonder smaak, ook geen kruiden- het leek alsof alles twee uur lang in de snelkookpan had gezeten, special klaar gemaakt voor een bejaarde, die zijn gebit vergeten heeft.
    4e gang: creme brulee, en die - eerlijk is eerlijk- was wel goed.
    5e gang: koffie en thee (serieus!)
    6e gang: Ja, waar was die eigenlijk gebleven? De Ober legde mij uiterst vriendelijk en beleefd uit dat de 2e gang eigenlijk twee gangen was. Ik denk dat Safir een hekel heeft aan mensen die via groupon boeken. Maar dan doe je toch gewoon geen aanbieding met groupon?

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 3
    • Service 7
    • Prijs / kwaliteit 2
    2,2
  11. Ik ben er geweest met een gezellig clubje mensen. We hebben niet de menukaart benut maar gezegd breng maar lekkere dingen. Geloof me we kregen lekkere dingen, dit op een door de weekse dag we hebben het er 5 uur reuze gezellig gehad. We moesten helemaal niet lang op ons eten wachten, als we weer wat opgelucht waren vroegen we om de volgende gang.
    Binnenkort gaan we weer naar toe.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,6
  12. Sara 15 punten

    Nou ik moet helaas mededelen dat dit restaurant zich geen restaurant mag noemen want, ik ben er 1 keer wezen eten en dat zal ook mijn laatste keer zijn. Eerst 3 kwartier wachten voor er een menukaart komt vervolgens 3 kwartier wachten voor je wat te drinken krijgt dan 3 kwartier wachten op het eten en dan na zo lang te hebben gewacht verwacht je een heerlijk maaltijd maar je krijgt er eten dat zo smakeloos is op een bord dat voor een peuter niet eens genoeg is laat staan een volwassenen. En vervolgens loopt de bediening je 30x voorbij voor er überhaupt opgeruimd word. Kortom geen aanrader! Alles bij elkaar opgeteld krijgt het tent van mij een 3,6

    • Eten & drinken 3
    • Sfeer 5
    • Service 3
    • Prijs / kwaliteit 3
    3,2
  13. Wij zijn daar gaan eten met grote groep en we werden zozo bediend. Bij safir geldt nog "de klant is koning", het eten was er heerlijk en royaal. Echt een aanrader !!

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,1
  14. Ook wij zijn er via groupon al een keer wezen eten en het was geweldig,de sfeer net of we in een sprookje van 1001 nacht waren beland, het eten was heerlijk, de vrolijke bediening.
    Daarom bestellen we nu weer via Groupon en hopen er snel weer een gezellige avond van te maken!!

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,2
  15. jasmina kaaboun

    Leuke zaak, sfeervol, gastvrij en gezellig.
    De bediening is super!!

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8
  16. Debourgondieux

    Sfeervolle zaak, heerlijk eten, vriendelijke bediening, de munt-thee moet je zeker proberen. Ik kom zeker terug.

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 8
    • Service 7
    • Prijs / kwaliteit 7
    7,5
  17. Vrijdagavond weer eens gegeten bij Safir. De sfeer is heel gemoedelijk en elke keer weer ben je omarmd door de hartelijkheid van Lars en collega's en de warme entourage van een Marokkaans restaurant. Ook onze kleine peuter is van harte welkom en krijgt de aandacht die ze nodig heeft zonder andere gasten te storen. Het eten was wederom heel goed en de verrassing omdat ik jarig was, was super. We zouden hier vaker naartoe moeten gaan!

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,4
  18. Vorig jaar in dit restaurant geweest en heb wel lekker kunnen eten. Prijs is niet relevant aangezien het op rekening van de zaak was.

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8
  19. Dave Fokkema

    Wat een perfecte ambiance en een gastvrijheid,een aanrader, en een voorbeeld voor de Rotterdamse horeca

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10