Restaurant Marcus in Rotterdam

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant Marcus

1. Hier met zijn drieen gegeten We hadden een groupon bon. We zouden kunnen kiezen van een kaart. klopte maar niet de normale kaart, maar een speciale groupon kaart. Dan is de keuze ineens maar 8 gerechten, waarvan rijst met kip, nasi met kip, vegetarisch, kip en kip. keuze zeer beperkt dus. Uit armoe maar nasi met kip genomen terwijl ik gewoon op moksi meti gerekend had, maar dit stond niet op de kaart. Nasi kip kost normaal 9 euro, nu met groupon bon dus 7 euro. nauwelijks verschil en niet het gerecht wat je eigenlijk wilde. Nasi was redelijk, maar beetje flauw. Er zat 1 stokje kipsate bij, deze was goed en de pindasaus zeer goed. jammer dat er zo weinig saus op zat. het kipstukje was ook goed. groente redelijk. Al met al een redelijk smakelijk geheel, maar een zeer kleine portie. Zowel voor mij als mijn zoon en vrouw. Voor een 9 euro maaltijd verwacht je echt een grotere maaltijd. dit was echt een lunch hapje, geen avondmaaltijd. De service was vriendelijk maar alles ging vrij traag. ook de frisdrank leek wel ongekoeld, vrij lauw en weinig prik, waarschijnlijk uit wat oudere literfles.. We hadden een bami met kip in laten pakken omdat onze bon recht gaf op 4 maaltijden. verrassing was ook groot toen bleek bij thuiskomst dat het geen bami was maar nasi. afijn voor ons een eenmalige kennismaking. Het restaurant schijnt 13 jaar te bestaan, (te merken aan de WC, schoon maar nog nooit zo'n allegaartje gezien) ik vraag me af hoe ze zo lang kunnen bestaan.

2. Lekkere bamie en heerlijke saoto, voor een niet al te hoge prijs in een gezellige ongedwongen omgeving.