Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1955
  1. Heerlijk gegeten vanavond met de kinderen, goede service en vriendelijke mensen. Lekker en goed eten voor een goede prijs.

2. Vriendelijke bediening, eten zeer matig.
    Gisteravond een stukje zalm uit de oven gegeten, de hoeveelheid was bespottellijk. Het leek meer op een voorgerecht.

3. Was weer heel lekker vanavond, Shoarma zoals het hoort! Tos volgende keer.

4. Carina pattijn

We bestellen al heel lang bij Destiny maar dit keer was ik niet tevreden het eten was in de plaat gekwakt zag er onsmakelijk uit op die manier smaak was ook niet helemaal hetzelfde en er zat minder in en ook het gekookte ei zat er niet meer bij als het op deze manier uitgeserveerd word zijn ze ons kwijt als klant.

5. Internationaal Rotterdam

Bart Gort

Top geregeld, goede Rotterdamse sfeer en goed eten!

6. Internationaal Rotterdam

BPD Delft

Vriendelijke ontvangst, en kwaliteit van eten/drinken is goed.

7. Chinees-Indisch Rotterdam

Dag,
    Ik heb bij restaurant Tak-Lee in Rotterdam besteld vanuit de app. Hier staat het adres automatisch op mijn thuisadres. Ik heb, zoals ik dat vaker doe, vanuit een andere locatie besteld, maar mijn adres stond bovenaan vermeld…zoals altijd, dus besteld . Na lang wachten kijk ik in de app en zie dat mijn bestelling naar een ander adres is gestuurd. Vermoedelijk heeft de app het dichtstbijzijnde huis op de locatie (straat) van waaruit ik besteld heb gepakt. Die mensen die dat hebben aangenomen hebben ook niet gezegd dat ze dat niet besteld hebben. Ik bel het restaurant op en hoor dat ik gewoon pech heb. Ik vind dit niet kunnen. Ik zag mijn adres gewoon op het scherm staan voordat ik bestelde, dus ik ga er ook vanuit dat het ook op mijn adres wordt bezorgd. Ik heb nu dus betaald voor een ander. Hier bestel ik absoluut niet meer!

8. Echt vergane glorie. Heel erg slecht in alle opzichten. Bediening, inrichting, en met het eten.
    Wat jammer van dit ooit goede restaurant. Snel weer terug kopen van westcord en weer terugbrengen in oude staat.

9. John van dijk

Zojuist contact gehad met medewerker van pannenkoeken boot.
    Omdat vrijdag 3 november door verkeerschaos veel mensen niet op tijd konden komen hebben wij kosteloos een andere datum mogen reserveren.
    Wij zijn hier heel dankbaar voor.
    Met vriendelijke groet John van Dijk.

10. Eten was te lang doorgekookt en gebakken severing was prima maar hoeveelheid salade in een kommetje was echt zo weinig en niet lekker. Prijs van 120 euro is voor deze diners niet waard.

2,2
  11. We hebben lekker gezellig gegeten.

12. Goede verhalen gehoord en besloten ook maar eens te proberen. Dat was het zeker waard! Heerlijk gegeten, snelle service.

13. Chinees-Indisch Rotterdam

Lena Gomes

Ik kom daar al meer dan 15 jaar, zelf na mijn verhuizing kom ik nog steeds terug. ik ben dol op de broodjes erg lekker, bb met witte rijst ook, moksi meti met vlees apart is ook top

14. Vandaag 3 porties roti gehaald. 1 kip
    1 kip en lever
    1 vegetarisch
    De roti vellen zijn redelijk, weinig vulling en smaak.
    De kip en lever waren smakeloos. De kip leek wel in een soepige lichte massala gekookt.
    De lever smaakt oud en vies.
    De groenten lijken met elkaar samen gesmolten zonder veel smaak.
    Een grote teleurstelling voor 36 euro.
    Roopram jammer! Ik hoop echt dat jullie de Hindostaanse keuken waardig naar buiten kunnen brengen. Zoals vandaag is dit echt diep triest!

15. Nederlands Rotterdam

Nicolette de Quant

Namens het IJsselland ziekenhuis mogen eten bij Stobbe. Leuke locatie, goede bediening en zeer gemoedelijke sfeer. We zaten in de zijzaal en hebben goed kunnen overleggen. Dit mede dankzij de inzet van de bediening. Wij zijn niets tekort gekomen. Dank jullie wel!

16. Erg enthousiast naar the Don Rotterdam gegaan na het zien van een veelbelovende Tiktok filmpje. Eenmaal binnen kapot druk. Letterlijk 3 kwartier staan wachten op mijn eten. Zitplaatsen zijn schaars. Personeel eet en drinkt in het zicht van de klanten. Het eten is verder"basic" en een beetje aan de dure kant. Ik ga er helaas niet meer naartoe.

17. Internationaal Rotterdam
  18. Nederlands Rotterdam

Jacqueline Boers-Beening

We hebben zondag heerlijk gegeten met ons gezin, het eten was lekker, een gezellige entourage en vriendelijk personeel!

19. Eten besteld om mee te nemen. Langer dan een uur als joker zitten wachten. Nadat er 3 mensen die na mij zijn gekomen hun eten hadden ontvangen mijn geld teruggevraagd en vertrokken. Het enige dat je dan hoort is sorry, zet geen zoden aan de dijk.

1,8
  20. Zoals gewoonlijk erg druk in het restaurant in de avond. Erg lang gewacht, ondanks reservering. Op zich niet erg, maar toen er eindelijk een medewerker kwam, besloot hij de mensen achter ons te helpen voordat wij naar een tafel mochten.

21. L.Roosenburg

Heel slecht het menukaart niet te lezen, is geen verandering in gebracht. De smaak van de soep niet lekker. Had daarna een kleine tonijn besteld. Waren ze vergeten. Slecht aandacht. In 2018 een keer geweest was ook slecht. Snap niet dat mensen dat niet zien.

3,9
  22. Internationaal Rotterdam

Goed en gezellig eten op een leuke plek met zicht op de jachthaven. Vriendelijk en kundig personeel. Ga lekker zo door👍

23. Heerlijk eten, snelle bediening

24. Gisteren voor het eerst geweest. Heerlijk gegeten en genoten. Vriendelijke team ook. Er zullen zeker meerdere bezoeken volgen.

25. Nederlands Rotterdam

Marius buijs

Ik ken de eigenaar toevallig best goed en zoals gewoonlijk stelde het niet teleur en is het een aanrader

26. Chinees-Indisch Rotterdam

Super aardige mensen.
    Eten is super lekker.
    Ze hebben een open keuken je ziet ze het eten bereiden.
    Deze chinees is aan te bevelen.
    Eten is super lekker.

27. Ik ben normaal wel echt een vleeseter en moet altijd wel iets van vlees op mijn bord hebben. Nou liep ik hier langs en zag ik de fijne sfeer en dacht 'hey laat me eens wat anders proberen'. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb zeg! Ondanks de redelijke drukte werd ik gelijk geholpen. De medewerker die mij geholpen heeft was erg vriendelijk. Ik heb een burger en een wrap besteld. Was echt een heerlijke smaaksensatie! Ik weet zeker dat ik hier snel nog een keer terugkom.

28. Nabil

29. Zeer vers en heel goedkoop vergeleken met andere plekken.