Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1955
  1. Nederlands Rotterdam

Patrick Abbring

In een gezellige sfeer eten zonder overbodige poespas. Daarom smaakt alles op de kaart net of goed of nog beter als je verwacht, hier kan je na het maken van de reservering de rest van de week op verheugen!

2. Nederlands Rotterdam

Chantal Simon

Erg gezellig en lekker gegeten. Eten goed en gezellige sfeer. Wijn is ook prima! Komen hier al jaren.

3. Echt heerlijk gegeten! En echt een leuke sfeer in het restaurant. Spareribs waren echt heerlijk, vielen zo van het bot! Bediening zet ook graag een extra stapje als dit nodig is. Al met al, ik kom zeker terug!

4. Nederlands Rotterdam

Met hockeyteam JO16-4 gezellig n stobbeburger en ander lekkers gegeten. Werden op ons wenken bediend. Vriendelijke, gezellige bediening.
    Niets op aan te merken.

5. Internationaal Rotterdam

Diede Tilanus

6. Vertaal van English naar Nederlands

Dirty food. Then the woman who works there is a big liar and swears at customers. Tries to tell you that its your fault. Very unprofessional and dirty restaurant. I don't recommend it to anyone!!!

7. Gisteravond hebben we een super ervaring gehad in dit prachtige restaurant. De ambiance is uitermate aangenaam, doordrongen van een warme en gastvrije sfeer. De bediening is niet alleen gastvrij, maar ook bijzonder vriendelijk.

Wat betreft het eten, kan ik niets anders zeggen dan dat het ronduit voortreffelijk is. De menukaart biedt een ruime keuze aan gerechten, zowel voor liefhebbers van vlees als voor vegetariërs. De diversiteit aan smaken getuigen van ware kwaliteit.

Dit restaurant onderscheidt zich duidelijk van de gemiddelde eetgelegenheid. Ik kan dit pareltje van harte aanbevelen, omdat het een unieke ervaring biedt die je niet snel elders zult vinden in Rotterdam.

8. Henrik van der Pot

Alles is perfect.

• Eindcijfer 10
  9. Gisteravond met 7 personen bij jullie gegeten met social deals. Mooie tent, eten ook lekker maar wat een drama met bestellen. Met QR moet je bekijken wat je hebben wilt. Bestellen via een app die niet werkt omdat je nauwelijks bereik hebt. Ouderen worden zonder smartphone buiten gesloten. Gast in de keuken was ronduit onbeschoft tegen mijn vriendin. Hulp was er nauwelijks zodat we pas heel laat konden eten. Waar is de bediening met pen en papier om klantvriendelijk de bestelling op te nemen? Mij zien jullie niet meer. Jammer.

10. Dusko Vojvodic

Eten was heerlijk, gewoon top!

11. Heerlijk gegeten, goede sfeer en service. Lekker genoten, top

12. Boba

13. Heerlijk gegeten vriendelijke bediening.

14. Vandaag 21/11/2023 nasi moksi meti tjaumin broodje char sieuw en saté gehaald. Wat een afknapper zeg. Waardeloos. Nasi kon ik zo weggooien niet te eten saté bonken vlees en geen smaak. De tjau min smaakte niet. Pff dit doe ik niet meer. En de char sieuw sorry hoor.

15. Prachtige pand met mooie interieur. We moesten lang wachten op onze eten. Voorgerecht en hoofdgerechten waren koud. Toetje heeft ook lang geduurd.

Moeite niet waard om erheen te gaan!

3,5
  16. Eten smaakt heel erg lekker bezorger altijd heel vriendelijk.

17. andrew hoppema

Heerlijk gegeten. Zeker een aanraden om de Afghaanse keuken te leren kennen.

• Eindcijfer 9,9
  18. Lekker gegeten, mooie aankleding en vriendelijke bediening.

19. Met een ploeg van 15 mensen hier gegeten. Het was heel goed.
    Ruim van te voren gereserveerd en ter plaatse in overleg een gezellig punt in het restaurant uit gekozen.
    Bij aankomst stond alles netjes klaar zoals overeen gekomen.
    De welkomst was hartelijk. Op voorstel van het personeel werd zowel bij het voorgerecht als het nagerecht de huisspecialiteit geserveerd. Het voorgerecht was ronduit heerlijk en heel uitgebreid. Het nagerecht was een lust voor het oog. Sommige van de gebruikte vruchten hadden wat rijper mogen zijn maar over het geheel wat het ook heel lekker.
    De hoofgerechten hebben we allemaal afzonderlijk besteld maar kwamen allemaal gelijktijdig en goed op temperatuur. Ook de hoofdgerechten waren heel lekker. Zelf had ik de tenderloin met champignons in roomsaus. Die was heerlijk. De rijst die erbij zat was zalig van smaak maar ietwat karig. Anderen hadden o.a. de spareribs. Die waren goed maar duidelijk geen specialiteit en ook wat mager qua hoeveelheid. De steak met knoflook was prima en ook de mixed grill was goed.
    Uiteindelijk voor net geen €70,= p.p. een heel gezellige en lekkere avond gehad.

20. Wij vonden het een super leuk restaurant. En een goede sfeervolle zaak. De bediening was erg vriendelijk. En het eten was echt lekker.

21. Nederlands Rotterdam

Gezellig eetcafe. Lekker gegeten. Ik mis een echte menukaart. Bediening aardig, maar wist nog niet zoveel.

22. Vreselijk.
    Dit heeft niks met de Thaise keuken te maken.
    Sweet and sour stir fried seafood besteld.
    Gekregen een hoop vette ondefinieerbare vullingen in een dikke oliebollenlaag.
    De sweet and sour saus bestond enkel uit Thai Chili Saus, zo uit de spuitfles eroverheen gespoten.

2,2
  23. Gisteren 16 november geluncht, begonnen met4 feestelijke prosecco, kinderen broodjes carpaccio en kip Siri Siri, wij een 12 uurtje voor 2 personen, voor ons was het voldoende voor onze kinderen van 20,21en22 jaar waren de porties te klein dus nog wat taart besteld, die was schijnbaar goed maar ook eente kleine optie.

5,7
  24. Ik bestelde iets heeeel anders dan ik in mijn tasje meekreeg. Dit is nu twee keer gebeurd, ik zal als ik nog n keer kom de bestelling opnieuw laten herhalen. Nu moet ik eten weggooien.

25. Heb heerlijk gegeten samen, met mijn lieve vriend.
    Het eten was erg bijzonder en verrassend erg lekker.

26. Nederlands Rotterdam

Er is een klein zaaltje waar je royaal met 14 man zitten. Erg goede relaxte sfeer en attent personeel.
    Heerlijk gegeten.
    Ideaal voor personeelsuitjes of familiegelegenheden.

27. Internationaal Rotterdam

Van der Valk laat zich voorstaan in hun magazine Valk Exclusief dat er hoogwaardig restaurant diners worden geserveerd.
    Dat was deze avond zeker niet het geval.
    De Mix Vis was gewoon stuk gebakken vis met een enkele garnaal.
    De crème brûlée was fabrieksmatig en eenvoudig van smaak.
    Prima eten maar niet te hoog van de toren blazen.
    Service was zeker voldoende.

4,3
  28. Wij zijn zondag 12 november bij jullie wezen eten met 7 personen (Social Deal 13,95pp) en het was heel slecht. Bij het hoofdgerecht was op de sate na alles aangebrand, de patat was koud en de gerechten werden niet te gelijke tijd geleverd.
    De tijd tussen de gerechten was heel lang.
    Ik snap best dat we niet de hoofdprijs hebben betaald, maar het moet wel eetbaar zijn.

Graag een terugkoppeling,

Met vriendelijke groet,
    Cindy Maissan

29. Nederlands Rotterdam

Gewoon lekker eten met goede bediening!

30. Carien breuker

We kwamen omdat we honger hadden en iemand bij het stoplicht zij dat we moesten gaan naar de pizzeria om de hoek.
    We werden zeer welkom geheten door nagy, hij bakt pizza’s met liefde voor de klant. Hij maakt de heerlijkste pizza’s met alle gastvrijheid, vriendelijkheid van de wereld, wat een positieve man. Doet dit al jaren maar alsof het zijn eerste dag was.
    We komen terug als we weer in rotjeknor zijn!
    Groetjes uit Nijmegen.