Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960
  1. Voorgerecht gerookte kabeljauw erg apart niet zo mijn smaak. Hoofdgerecht gebakken Noordzee Schol was helaas niet lekker heb hem terug gestuurd. Deze is ons ook niet aangerekend. Toch nog heerlijk genoten van ambiance en het uitzicht.

2. Midden-Oosters Rotterdam

Van alles wat besteld. Curry kerrie saus heerlijk, inktvisringen goed. Kreeg bij alle gerechten brood, is wat veel maar wel lekker. Kipkebab lekker. Soms iets lang wachten maar was ook erg druk. Wodka jus overheerlijk!

3. M

Zaterdag avond zijn wij bij vapiano wezen eten. Makkelijk concept met die pasjes, Het werkt goed, Erg lekker gegeten voor een prima prijs.. Leuke tent en 2 parkeergarages vlakbij om de hoek.

4. rrrobb

Dit Turkse (geen Spaans !) eethuisje doet erg authentiek aan. We hebben er op 19 december 2012 gegeten. Lang niet alles van de kaart was voorradig. Eigenlijk was het kennelijk vooral de bedoeling dat je at, wat ze voor die dag bereid hadden en wat te zien was in de vitrines. En dat was erg lekker en goedkoop. Qua inrichting was het restaurant erg minimaal, maar het gaf je wel een echt vakantiegevoel. Alsof je in Turkije was. Hier gaan we nog wel vaker eten als we in de buurt zijn.

5. Was niet goed. Het eten kwam een half uur te laat, de pizza had potentieel om goed te zijn, maar de topping was compleatly afgevallen op de reis hier en de basis was helemaal nat en drassig. De lasagne had ham erin. Wie zet er ham in lasagne? De risotto was niet alleen droog en vies, maar het was gemaakt met normale rijst en niet met risotto rijst. De aubergine parmagana was een beetje te zout maar nog steeds mooi. Ik zou dit restaurant niet aanraden en ik zal zeker niet terugkeren.

2,5
  6. Internationaal Rotterdam

Mike

Uitstekend gegeten; prima porties, goede kwaliteit, vriendelijk en attent personeel (vind het altijd erg fijn als je niet continue contact hoeft te zoeken om iemand aan je tafel te krijgen) gezellig interieur. De prijs was pittig maar de leuke ervaring meer dan waard.

7. rrrobb

8. rrrobb

Gegeten op 21 april 2013. In dit restaurant komen we ook al weer een flink aantal jaren en het blijft er erg gezellig en erg lekker eten. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.

9. Pizza's smaken niet meer zo goed als voorheen. Bezorging een uur te laat, ze laten je naar buiten komen, spreken niet fatsoenlijk Nederlands en deden helemaal niks ter compensatie.

5,1
  10. Internationaal Rotterdam

Uitgenodigd door mijn kinderen heb ik geprobeerd bij dit restaurant iets door mijn keel te krijgen. Een zeer slechte nonchalante kok, vuile borden, etc.etc. Garnalen in Japans broodkruim etc. bleek een in gewone chapelure gefrituurde keiharde golfbal te zijn gevuld met een enkele rubbergarnaaltje.. Oneetbaar dus retour.
    De sliiptongetjes hadden veel te lang op de warme tafel gestaan, de visjes waren aan elkaar gekleefd alsof ze met secondenlijm waren ingewreven, dus retou. De krielaardappeltjes waren wel te eten. De friandises waren behoorlijk, de door mij bijbestelde expresso was koud.
    De huiswijn was een lichtverteerbaar goedaardig wijntje, maar meer ook niet. Mijn gezelschap hebben ook hun vleesschotels terug gestuurd. Aan de reactie van het bedienend personeel konden wij merken dat zij het terugnemen van het "voedsel"als gewoon beschouwden.
    Humphrey never ever!

11. Ik ben vrij regelmatig te vinden op zuidplein, en bestel eigenlijk altijd wel wat soms gewoon een lekkere shaken terwijl ik door winkel maar ook ga ik regelmatig zitten in het restaurantgedeelte en bestel een heerlijke baquette of smakelijke schotel.
    Wij vinden het juist leuk dat Verhage in het drukke deel ligt gezellig mensen kijken terwijl wij genieten van een hapje en een drankje wat wil je nog meer

12. Dit is een van mijn favoriete restaurants in Rotterdam! Eten is heerlijk, sfeer is echt top en altijd leuke bediening. Raad deze tent bij iedereen aan!

13. Gister hier gegeten en was een kleine teleurstelling. De spareribs waren droog en taai. 12,50€ onbeperkt, wat betekent dat ze 2,50 duurder zijn geworden dan vroeger. Maar de grootste ergernis was het lange wachten. En niet alleen wij, alle mensen die aan het eten waren klaagde over het lange wachten. Begreep later dat dit eetcafé er ook om bekend staat.
    Mede door het lange wachten en de slechte spareribs zou ik dit niet snel aanraden bij mensen. Pluspunten; lekker terras en goede locatie.

4,9
  14. Harm Burgers

Elke keer als ik naar open dag van Feyenoord ga, bezoek ik Eetcafé Huijsman om daar een hapje te eten voordat ik weer naar huis ga in Zuid-Limburg. Lekker eten. Goede service. Vriendelijke en gastvrije mensen.

15. Xiu

Slechte ervaring, lunchen met vrienden en kinderen, werd legitimatiebewijs gevraagd voor mijn jongste kind, nog nooit gebeurd. Terwijl mijn kind nog geen 4 jaar is werd het wel als kind prijs aangeslagen. Service zeer slecht en eten ook slecht. Hier komen we nooit meer. Jammer.

2,4
  16. Op 14 juli weer hier gegeten (Rotterdam Zuid). Was heerlijk. Maar ik vertrouwde de kipsaté niet. Meerdere keren gerechten gebracht welke wij niet hadden aangekruist. Helaas bleef de ober ook aan het tafeltje staan bij het afrekenen. Een klein minpuntje.
    Verder weer goed gegeten. Kom hier ook nog wel terug. Alleen stuur ik het eten wel terug als ik twijfel.

17. Ed

Eerst borrelen, daarna dineren. Kraanwater mag alleen voor medicinaal gebruik. Twee uur gewacht op hoofdgerecht. Het bord was heet, de mosselen koud. Smaak was redelijk. De compensatie (koffie, espresso, cappuccino) ging ook niet goed. Conclusie: leuk om te borrelen, niet om te eten.

4,1
  18. Nooit meer! Je wordt hier erg onbeschoft behandeld. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. De High Tea is heel erg summier voor wat je moet betalen. Scones waren niet vers, broodjes ook niet. Toen wij er wat van zeiden, kregen we hier geen respons op.....? Zo jammer

19. Vandaag met z'n 2en gegeten met groupon. Spare ribs waren lekker en we konden echt wel onbeperkt bestellen. Jammer dat anderen verwachten dat je voor zo weinig geld ook nog onbeperkt frites erbij krijgt terwijl je al een portie krijgt voor 2personen. We hebben lekker gegeten voor weinig, een aanrader!

20. Echt een aanrader om deze lunchroom te bezoeken!
    Heerlijk eten, perfecte bediening en super prijs kwaliteit verhouding!

En niet onbelangrijk, je kunt makkelijk parkeren!

Top!

21. Sinds een collega ons in 1987 mee nam naar Franco is dit ons favoriete Italiaanse restaurant. Lekker eten in een ongedwongen sfeer. De eigenaar Franco heeft voor iedereen wel even tijd voor een praatje. Wanneer je er ook komt, het is er altijd gezellig druk en dat zegt na zoveel jaren wel iets. Het eten is voortreffelijk klaargemaakt.
    Palermo is en blijft nog jaren onze favoriet.

22. Babs en Gert

Wat een geweldige lieve mensen, goede bediening en de bestellingen worden met veel liefde klaar gemaakt! Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs en op een zeer mooie locatie met een prachtige geschiedenis. Dankjewel voor de goede service!

23. Ik reed hier vorige week langs om snel wat af te halen. Het eten is echt uitmuntend en de heren heel vriendelijk! Prijs/kwaliteit is ook nog eens top. Ik mocht wat gerechten proeven en het smaakte heerlijk. Ik kom sowieso vaker !

24. Chinees-Indisch Rotterdam

TOP, al-les wordt vers bereid en het belangrijkste: volgens betreffende keuken zoals het hoort! Dit is geen Chinees die haar kip/vlees frituurt, na-uh, gewoon bakken, stoven of traditioneel roken. Altijd vriendelijk en top service, soms zelfs tot in de auto! :-D Jammer dat ze al gesloten zijn, heb trek!

25. Heel lekker voorgerecht en pizza's, uitstekende bediening.
    Jammer dat je de wijnen niet in een karaf kunt bestellen, enkel per fles.

26. christine groenewoud

Super eetcafé.. enkele keren geweest maar echt een aanrader!! Ongedwongen sfeer en een prima keuken!!

27. gerrie stigter

Geschrokken van de houding van het personeel totaal niet gastvrij. Niet goed gekruid eten gewoon flauw. Viel tegen om te eten met 2 borden met zoveel rauw vlees en vieze handen van het vlees aan de spies schuiven, steeds naar toilet om handen te wassen. Toilet vloer plakte aan alle kanten. Eens maar nooit meer!

1,7
  28. Italiaans Rotterdam