Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960
  1. Van alle Sushi restaurants binnen Rotterdam centrum, vind ik dit echt de beste en meest sfeervolle.

- Restaurant is minder grootschalig dan overige restaurants in het centrum en dus véél minder rumoerig

- Kwaliteit van het eten is goed. Niet uniek, maar wel zeker smaakvoller dan de overige.

- Service is goed en aardig.

Topper om er gezellig te eten

2. Zoals altijd weer heerlijk gegeten! In tegenstelling tot sushi restaurants heb je veel meer variatie en pak je zelf wat je eten wilt. Het wokken gaat redelijk snel met een heerlijke smaak. Alles van de grill smaakt ook goed, van de koteletten tot de gamba's, allemaal een dikke 9! Ook de toetjes zijn om je vingers bij af te likken. Mr Wok staat altijd boven aan mijn lijstje bij een avond uit eten.

3. Jan Franken

4. Het eten was heerlijk, voornamelijk het hoofdgerecht met gegrilde eendenborst.
    De sfeer in het restaurant is wat kil. Naast de touch tafels is er niet veel aandacht geschonken aan de inrichting.

Tevens liet de service te wensen over.
    De bediening moest geroepen worden via de touch tafel, echter duurde dit lang of kwam er niemand. Bij een drankje wat miste op de bon, zei de bediening dat het niet besteld is, echter stond deze wel al op de rekening. Daarna was het een technisch probleem.

Ondanks de slechte ervaring in het restaurant is het leuk en de moeite waard voor de ervaring en het heerlijk eten.

5. Pieter T Hart

6. Chinees-Indisch Rotterdam

Chung Ching is alleen nog Sushi-Restaurant. Heel erg jammer, wokken was er heel goed.
    Nu is het er heel heel chaotisch, personeel heeft geen kaas gegeten van het reilen en zeilen in een sushi-restaurant.
    Eten (als je krijgt wat je besteld hebt) is overigens wel erg lekker.

7. Vorige week hier gegeten met vier personen waaronder iemand uit Thailand die hier studeert. Ons laten verassen door verschillende gerechten, allemaal even lekker. De sfeer is goed, maar niet bijzonder. Het eten en de service maken dit meer dan goed! Aanrader!

8. Op zondagavond met een groter gezelschap gegeten. Vriendelijke bediening, professioneel en dringt zich niet op. Fijn dat de vegetarische gerechten niet zo standaard zijn en vooral veel lekkere groente bevatten. Ik vond het mandje met brood niet zo goed: op de grill geweest en daardoor vol met zwarte strepen. Het eten is verder erg lekker. Onze tafel stond op de rand van een hoger gelegen stuk. Best een beetje gevaarlijk.

9. Vandaag voor pre kerst proeverij geweest bij dit restaurant. Met als gast chef Robert Kranenborg. Erg lekker gegeten. Plus het bij behorende wijn arrangement was top. Echt genoten volgend jaar weer.

10. Familie Kluinhaar

11. Internationaal Rotterdam

Sfeervol. Heerlijk gegeten. Super bediening. Een aanrader!

12. Toch wel het beste restaurant van Rotterdam.
    Zeer goede menu's, waar alles op elkaar is afgestemd.
    Vis, vlees en desserts zijn van topkwaliteit en de sauzen onovertroffen.

13. Een aardige zaak met aardig personeel. Maar zeeeeeer duur. Broodjes € 7,50. Bleek echter gewoon 2 boterhammen met beleg te zijn. Prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding!!!!
    Kassa werkte niet en daardoor konden geen bonnen worden gegeven.

14. Marokkaans Rotterdam

Eten is heerlijk!! Een echte aanrader!

15. Gerda Koring

16. Vaste stek. Altijd gezellig en altijd lekker, beter dan alle andere "all you can eat" sushi toko's

17. Mediterraans Rotterdam

Burak Erkan

18. Eetcafé Rotterdam

Goede ervaring gehad hier! Bij de reservering doorgegeven dat ik een glutenallergie heb en daar is goed rekening mee gehouden. Direct werd mij uitgelegd wat ik wel en niet kon eten en dat was voor de verandering ook echt veel! Glutenvrij brood is aanwezig en smaakt zeer goed. Aardige en nette bediening! Prima avond gehad!

19. Goede morgen, ik wil even kwijt dat dit restaurant alle roem verdiend. Zowel het eten als de vriendelijkheid en service van de mensen die er werken. Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen in dit restaurant, u zult ervaren als u gegeten heb dat u niet meer om dit zaakje heen kan lopen zonder er binnen te zijn geweest. Fantastisch in een woord. Mensen kom massaal naar eetcafe hujismans voor uw diner.

20. Zeer slecht, pas met een werkuitje hier geweest. Personeel zeer onvriendelijk, eten koud, sommige bakken waren zelfs leeg. Word er doodleuk gezegd is al op...
    Wij werden als tafel steeds als laatste geroepen om eten te mogen pakken waardoor we dus steeds misgrepen, laatste ronde koffie/thee werd niet eens gebracht. Na 2x vragen en alweer aangemeerd te zijn kregen we die nog gebracht. Het ging niet van harte want er kon bij het personeel geen glimlach vanaf.

21. Joyy Adam

Goed restaurant, goede service, aardig personeel. Heb er gewoon niks op aan te merken. Petje af!!

22. Lex Termaaten

Onlangs hebben wij hier, voorafgaand aan de Night of the Proms, op aanraden van vrienden gegeten. Vanaf Ahoy nog geen 10 min lopen. Natuurlijk nieuwsgierig of de aanbevelingen van de vrienden klopten. Inderdaad hele vriendelijke bediening waarbij je je gelijk thuis voelde en die je ook eerst even lekker rustig lieten kletsen voor aanvang van het eten. Een lekkere gezellige sfeer. Daarnaast was het eten heerlijk, in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader dus!! Een volgende keer bij een bezoek Ahoy kom ik hier zeker weer.

23. Antoinette Wurslin

Wat viel dat tegen zeg! Ondanks reserveren moesten we midden in het restaurant een half uur staan wachten. We stonden klanten en personeel in de weg en voelde ons erg ongelukkig. Tegen ons was al gezegd dat we langer mochten blijven zitten. Toch moesten we het twee maal opnieuw uitleggen. Drie van onze bestellingen uit de eerste ronde kwamen pas na ruim een uur. We vroegen er meerdere keren naar, nieman kwam terug om te zeggen of het was geregeld. Er werd ons gevraagd of we nog war wilden drinken, zeiden beide ja, maar toen mijn bestelling was opgenomen kwam een collega storen en liepen ze beide weg zonder mijn vriendin haar betrekking op te nemen. Toen mijn drinken kwam noemde ik het en kreeg ik als antwoord :"ik vroeg het in het algemeen". Geen sorry niets!! Wat is dit?!?! De sushi was groot, echt een fikse mondvol wat onprettig was. Doordat we niet steeds de zelfde ober hadden bleven veel vragen onbeantwoord. Het personeel was duidelijk niet gericht op klantvriendelijkheid, maar op productie draaien. Ik heb me zelden in een restaurant onprettig gevoelt.

24. Restaurant Safir moet ik afraden. Ik ben ingegaan op een Groupon-aanbieding: "6-gangendiner voor 2 personen van 90 euro voor 45 euro". Nou ben ik natuurlijk niet zo achterlijk, dat ik daadwerkelijk 90 euro waarde terug verwacht, zulke aanbiedingen zijn altijd iets aangedikt, maar het zou toch tenminste 60 euro waard zijn... enfin: wat krijg je hiervoor?

1e gang: Een soep, (die okay was)
    2e gang: Een beetje wortelsalade en een halve gebakken aubergine, en een paar olijven met brood.
    De 3e gang was een ramp: Het hoofdgericht bestond uit of gehaktballetjes in tomatensaus, zonder groentes, alleen maar met papkartonachtig turks brood. Tweede keuze was 3 vierkante visstiks met totaal doogekookte worteltjes (alweer) en weke couscous, zonder smaak, ook geen kruiden- het leek alsof alles twee uur lang in de snelkookpan had gezeten, special klaar gemaakt voor een bejaarde, die zijn gebit vergeten heeft.
    4e gang: creme brulee, en die - eerlijk is eerlijk- was wel goed.
    5e gang: koffie en thee (serieus!)
    6e gang: Ja, waar was die eigenlijk gebleven? De Ober legde mij uiterst vriendelijk en beleefd uit dat de 2e gang eigenlijk twee gangen was. Ik denk dat Safir een hekel heeft aan mensen die via groupon boeken. Maar dan doe je toch gewoon geen aanbieding met groupon?

2,2
  25. Er stond een lange rij voor de deur, maar ik was snel aan de beurt. Het eten was lekker en niet duur. De service kon wel iets beter, maar ik heb genoten.

26. Very nice, delicious pasta. The staff is extremely friendly. Definitely recommend!

27. Ik ben naar verschillende Indiase restaurants geweest, maar Roshni Mahal is echt perfect. Alles is perfect van buffet tot service. Ik ga er minstens 4x per jaar naar toe. Eten is overheerlijk. Een echte aanrader.

28. Heerlijk gegeten... zeker een aanrader. Pideler en durums smaken echt lekker.

29. Een hele gezellige sfeer en vriendelijke bediening.