Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1955
  1. Nog steeds een baggertent. De lokatie is zo geweldig als het personeel waardeloos is. Als je mazzel hebt, kan een visgerechtje wel eens in orde zijn, iets met vlees toont en proeft als een goedkope magnetron maaltijd. Zijn hier helaas beland omdat zowat het hele "Deliplein" met kerstreces was, maar ik had beter moeten weten. Je moet hier gewoon op een zomerse dag een bakkie koffie of een frisdrank nemen en het daarbij laten. Dat heb je plezier van de ambiance, en niet teveel hinder van het personeel.

2. Chinees-Indisch Rotterdam

m.goudriaan

Heb er altijd heel goed gegeten maar nooit meer met de kerst. De kindermenu's zijn zeer sober en de koffie was lauw en met een menu voor 2 personen erg weinig bami. De bediening was deze keer erg slecht. Erg zonde van mijn geld.

3. Voordelen:
    -Lekkere pizza (zo groot dat ik hem nauwelijks op krijg)
    -Heerlijke Tagliatelle
    -Altijd voorafje, brood met heerlijke kruidenboter (bij meerdere Italianen moet je hiervoor betalen!
    -Altijd salade erbij, doen ze niet gierig over
    -gevraagd naar glaasje water, geen extra kosten. Nogmaals doen ze niet moeilijk over
    -altijd druk: teken van goed eten
    -leuke sfeer

Nadelen:
    -een mannelijke medewerker daar is niet altijd vriendelijk, maar het kan er mee doorgaan
    -de tafels liggen wel dicht bij elkaar,soms gebrek aan privacy :(
    -altijd druk dus, je kan beter van te voren reserveren want anders moet je wachten totdat er een tafel vrij is

Algemene beoordeling: 8, prima restaurant met goede kwaliteit/prijs verhouding (voor een diner ben k meestal rond de 15euro kwijt)

4. Lekker gegeten met de kerst, op naar de volgende keer.

5. Wat een teleurstelling om bij dit Sumo restaurant te eten, wij gaan geregeld bij sumo Nijmegen en Arnhem eten, bij deze twee restaurants weten ze hoe ze hun klanten moeten behandelen. Buiten de onpersoonlijke en totaal ongeïnteresseerde bediening kregen we een warme fles prosecco. Ze waren niet in het bezit van een wijnkoeler waar ijs in kon, dus hebben we een fles twv 26 euro met ijsklontjes in het glas moeten nuttigen. Tijdens de derde gang kregen we te horen dat we nog een keer konden bestellen voor de laatste ronde waardoor we echt het gevoel kregen dat we in een fabriek stonden. Slechtste ervaring ooit in een Sumo restaurant.

6. Het restaurant ligt op een prachtige locatie maar er zal wel iets moeten gebeuren om meer mensen te trekken s'avonds want als het zo stil is ga je niet makkelijk een tweede keer. Het eten is goed en de bediening vriendelijk. Misschien iets meer Chinese specialiteiten??

7. Tweede kerstdag bij Zenne gegeten! Wat geweldig was dat. Wij opa, oma met kinderen en kleinkinderen.
    Prima verzorgd, gezellig in kerstsfeer, eten was verrukkelijk!! En het mooie was.. kinderen onder de 10 jaar betalen niets! Onze kleinkinderen zijn geen grote eters, overal werd rekening mee gehouden.
    Wilden ze liever iets anders? Geen probleem. De mezze was voortreffelijk vis, vlees, nagerecht, wij hebben genoten!! Wij komen zeker terug, en niet alleen met kerst. Personeel zeer vriendelijk, ook voor de kinderen! Verheug ons nu al op een volgende keer!! Kortom een echte aanrader!!

8. Steengrillen was één groot fiasco. Bij binnenkomst stonden de schalen vlees voor het steengrillen al op tafel.
    Een bloedhete, naar vetruikende kelder waar je praktisch naast de bowlingbaan zit te eten.
    Zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding.

We komen hier zeker niet meer terug!

9. We hebben vanavond 3-gangen van de kaart gegeten. Begonnen uiteraard met een verassende amuse. Begeleid door een lekker vers broodje met boter of olie met zout kwamen onze voorgerechten. Ik had de coquilles en mijn vriend eendenlever, beide echt heel erg lekker. We hebben zelf een Franse wijn van de kaart gekozen, fles voor 37,50 was een nette prijs voor deze goede wijn. Bediening heel netjes, allert en attent. Hoofdgerecht beide Wagyu gegeten, heerlijk! Mijn vriend wist thuis al dat hij als nagerecht drop&citroen zou nemen, erg verrassend, moeilijk voor de sommelier om hier een mooie dessertwijn bij te vinden dus kreeg hij 2 glaasjes. Mooie uitleg ook steeds van haar over de wijnen. Ik ben gegaan voor de stoofpeertjes als dessert, ook goed. Espresso met wat lekkere zoetigheden erbij. Top avond, goed verzorgd, heerlijk eten!

10. W.J.G,Bloemink

11. Dennis Tak

12. Wat een geweldige rijsttafel, heerlijke gerechten en leuk opgediend. Witte huiswijn smaakt hier prima bij. Enig minpuntje is de wat kleine tafel voor 4 personen, maar het eten en prijs/kwaliteit maakt veel goed. We komen zeker nog eens terug!

13. Ik eet elk weekend bij de Cocosnoot en het is er sfeervol gezellig en het belangrijkste lekker! Als je tenminste een fan van döner en dat soort dingen bent. De medewerkers zijn altijd vriendelijk. Kortom, ik vind de Cocosnoot echt een topper!

14. We hebben gekozen voor het tapasmenu. Dan mag je 5x 3 gerechten bestellen. Er is veel keus: vlees, vis, vegetarisch en kip. Ook mag je nagerechten kiezen voor de alles inclusief prijs van € 19,50. Als starter krijg je nachochips met een pittige dipsaus. Eet er niet te veel van, dan krijg je dorst en zit je sneller vol. De tapas zijn goed en lekker. De paella, groene salade en wraps zijn heerlijk. Jammer was dat de garnalen niet gaar waren! Toen we dat doorgaven aan de bediening, volgde er geen excuses. Wel kregen we nieuwe garnalen die nu wel gaar waren. De bediening is vriendelijk maar kijkt net iets te vaak bij je voor eventuele nieuwe drankjes. Bij de vierde keer bestelling moesten we meer dan een half uur wachten op de tapas. Net toen ik er iets van zou zeggen, kwamen de tapas door. De aankleding van het restaurant is gezellig. Voor die € 19,50 kun je heel veel en goed eten. De winst halen ze uit de drankjes! Die zijn duur. Wijn is 3,95 en een Rivella 2,90. Daar kom je pas bij afrekenen achter, de prijzen van de drankjes staan niet op de menulijst. Zo wordt het alsnog een dure avond als niet oppast met de drankjes.

6,7
  15. Het afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij de Brasserie. We zijn wel vaker geweest maar sinds de verbouwing van de afgelopen maand is het nog gezelliger geworden. Het is ruim opgezet waardoor je niet bovenop een ander tafeltje zit en de verlichting geeft een knus gevoel. De bediening is vriendelijk en vlug, ze gaven ons het gevoel dat we zeer welkom waren.

En het eten smaakte goed! We waren met zijn vieren en hadden allemaal verschillende gerechten gekozen. Door de drukte duurde het iets langer voor we ons hoofdgerecht kregen maar de hoeveelheid en de smaak maakte dit zeker goed.

Zeker een aanrader!

16. Na goede berichten gehoord te hebben over de bagel bakery had ik gereserveerd voor een High Tea voor twee personen. Bij aankomst bleek dat deze reservering niet was genoteerd in de agenda, ondanks dat ik de datum, het tijdstip én de naam van degene had met wie ik had gesproken. Kan gebeuren natuurlijk, maar er werd geen alternatief geboden; de serveerster vertelde ons (op een erg onaardige manier) dat we konden vertrekken omdat het nu vol zat! Een alternatief kon zij niet bedenken. Er werden ook geen excuses gemaakt. Belachelijk; ons zie je hier niet meer terug!!!

17. Jeetje, wat een teleurstelling. Na veel gedoe over een (op tijd!) geannuleerde reservering, die ze al hadden verzilverd, heel sneaky van hen, zijn we ondanks alle slechte recensies toch naar dit restaurant gegaan. Misschien valt het mee, hoop je dan. Niet dus. Wij zijn zelfs weggegaan na het eerste hapje (gang) omdat we, let op, 1,5 u aan het wachten waren op de 2e gang. Die heel teleurstellend was, vertelde een paar naast ons tafeltje. Die zaten al 2 uur en hadden net pas de 3e gang gekregen. 1 gezelschap vertrok al en het ontevreden geroezemoes was overal hoorbaar. Echt niet fijn en gezellig. Groupon mag hier ook wel iets mee gaan doen want dit is echt te gek voor woorden. Je werd ook niet welkom geheten, en kon tussen de vele dozen en lege flessen je jas ophangen. Na ons eerste wijntje werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden, niets van iets van aandacht mbt hongerige of dorstige gasten. Bleh, we hebben 27 euro betaald voor een klein loempiaatje!

2,7
  18. Ed Gerritsen

Vrijdag gereserveerd voor de zaterdag avond. Naam stond niet op reserveringslijst, zelfs het op de Iphone laten zien dat vrijdag was gebeld voor een reservering maakte niets uit. Geen excuses of wat dan ook, gewoon weggestuurd. Reserveringssysteem totale chaos, meerdere mensen die gereserveerd hadden stonden niet op de lijst, Shabu Shabu gaat ten onder aan eigen succes.

19. Chinees-Indisch Rotterdam

Dit is geen "Nederlands-Chinees-Indisch" restaurant! Bediening is perfect. Je kan via de kaart bestellen welk type streek gerecht je wilt of je besteld gewoon aan de hand wat je ongeveer wilt. En wat je ook mag bestellen.. het is uniek en werkelijk smaakvol. Het is niet goedkoop, maar ook weer niet echt duur. Het interieur ontwerp vind ik minder, maar je komt er om echt lekker te eten!

20. Van alle Sushi restaurants binnen Rotterdam centrum, vind ik dit echt de beste en meest sfeervolle.

- Restaurant is minder grootschalig dan overige restaurants in het centrum en dus véél minder rumoerig

- Kwaliteit van het eten is goed. Niet uniek, maar wel zeker smaakvoller dan de overige.

- Service is goed en aardig.

Topper om er gezellig te eten

21. Zoals altijd weer heerlijk gegeten! In tegenstelling tot sushi restaurants heb je veel meer variatie en pak je zelf wat je eten wilt. Het wokken gaat redelijk snel met een heerlijke smaak. Alles van de grill smaakt ook goed, van de koteletten tot de gamba's, allemaal een dikke 9! Ook de toetjes zijn om je vingers bij af te likken. Mr Wok staat altijd boven aan mijn lijstje bij een avond uit eten.

22. Jan Franken

23. Het eten was heerlijk, voornamelijk het hoofdgerecht met gegrilde eendenborst.
    De sfeer in het restaurant is wat kil. Naast de touch tafels is er niet veel aandacht geschonken aan de inrichting.

Tevens liet de service te wensen over.
    De bediening moest geroepen worden via de touch tafel, echter duurde dit lang of kwam er niemand. Bij een drankje wat miste op de bon, zei de bediening dat het niet besteld is, echter stond deze wel al op de rekening. Daarna was het een technisch probleem.

Ondanks de slechte ervaring in het restaurant is het leuk en de moeite waard voor de ervaring en het heerlijk eten.

24. Pieter T Hart

25. Chinees-Indisch Rotterdam

Chung Ching is alleen nog Sushi-Restaurant. Heel erg jammer, wokken was er heel goed.
    Nu is het er heel heel chaotisch, personeel heeft geen kaas gegeten van het reilen en zeilen in een sushi-restaurant.
    Eten (als je krijgt wat je besteld hebt) is overigens wel erg lekker.

26. Vorige week hier gegeten met vier personen waaronder iemand uit Thailand die hier studeert. Ons laten verassen door verschillende gerechten, allemaal even lekker. De sfeer is goed, maar niet bijzonder. Het eten en de service maken dit meer dan goed! Aanrader!

27. Op zondagavond met een groter gezelschap gegeten. Vriendelijke bediening, professioneel en dringt zich niet op. Fijn dat de vegetarische gerechten niet zo standaard zijn en vooral veel lekkere groente bevatten. Ik vond het mandje met brood niet zo goed: op de grill geweest en daardoor vol met zwarte strepen. Het eten is verder erg lekker. Onze tafel stond op de rand van een hoger gelegen stuk. Best een beetje gevaarlijk.

28. Vandaag voor pre kerst proeverij geweest bij dit restaurant. Met als gast chef Robert Kranenborg. Erg lekker gegeten. Plus het bij behorende wijn arrangement was top. Echt genoten volgend jaar weer.

29. Familie Kluinhaar

30. Internationaal Rotterdam

Sfeervol. Heerlijk gegeten. Super bediening. Een aanrader!