Ono in Rotterdam

1. Wij hadden gereserveerd op 30 augustus 2017. Toen wij geparkeerd hadden (4 euro/uur) kwamen wij bij het restaurant aan waar een briefje hing met de tekst "Door omstandigheden gesloten". Wij vinden het schandalig dat wij niet gebeld zijn om ons dat mee te delen. Nog drie maal gebeld om mijn beklag te doen. Ik zou door de manager worden teruggebeld maar tot op heden nog niets vernomen.

2. Gisteren hier uitstekend gegeten. We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu, dat was ook echt verrassend. Het eerste menu bestond uit sashimi van verse tonijn, zalm en zwaardvis met nigeri sushi. Het volgende gerecht bestond uit drie schaaltjes met diverse hapjes waaronder een rauwe oester. Het derde gerecht was een St. Jacobsschelp in een pittige saus. Het hoofdgerecht bestond uit geroosterde ossenhaas en zalm. Ook het nagerecht van verschillende vruchten en ijs smaakte heerlijk. Omdat wij aan onze tijd gebonden waren en dat hadden gezegd werden de gerechten op tijd door de vriendelijke bediening geserveerd zodat wij op tijd konden vertrekken.

3. Fantastisch verse sushi met veel aandacht bereid en geserveerd. De bediening is oke. Ik vind het restaurant er niet heel sfeervol uitzien, maar smaken verschillen. Het eten is geweldig en dat is het belangrijkste.