Nieuw Man Loeng in Rotterdam

1. Ferry van der Kaaij

Kwam er vaker omdat ik de roti rundvlees perfect vond, hoefde ik nergens anders. Omdat ik het simpelweg niet meer kan betalen paar maanden niet geweest maar vandaag ... Feest! We gaan eten halen. Ik uiteraard een roti rundvlees en mijn vriendin tjaptjoy, maar zonder rijst of wat dan ook want daar is ze allergisch voor. Vond het al raar dat ze toch de volle prijs moest betalen, dus ook de rijst, maar goed had er trek in dus laat maar. Thuisgekomen met spoed aan de roti, gadver ik heb bij meerdere zaken de roti geprobeerd in mijn leven maar zoiets nog nooit mee gemaakt. Een volle bak met merendeels saus (tot aan de rand) dus opscheppen was vrijwel onmogelijk maar oke kan gebeuren. Het vlees was niet te eten, en dat bedoel ik letterlijk want het was elastiek, rubber echt gewoon niet stuk te kauwen zo taai. Heb alles geprobeerd maar het is zo de vuilnisbak in gegaan. De tjaptjoy zat varkensvlees in maar dit zat helemaal vol met harde zeentjes, het was ook van dat rode Surinaamse varkensvlees wat volgens mij niet echt in tjaptjoy hoort maar goed dat is persoonlijke smaak. Kortom 20 euro zo de vuilnisbak in en een boterham eten. Echt balen als je al bijna nooit iets lekkers kan halen. Al gaan ze vanaf morgen het eten gratis uitdelen, mij zien ze daar echt nooit meer !

2. Gisteren een roti lamsvlees gekocht, jammer genoeg was het lamsvlees niet te eten. Het was of niet gaar of een en al vel. Toen ik hier telefonisch melding van maakte beweerde men dat dit zo hoorde. Ik had toch geen roti met vellen besteld, bah, Als men nou gemeld had dat het lamvlees op was (dat kan natuurlijk) had ik liever een roti met kip willen bestellen, dit was echt niet te eten, smerig gewoon.

3. Wij gaan speciaal van Dinteloord naar Rotterdam om daar een broodje kipsaté of kipkerrie te eten. Mega-vers en mega-lekker en dat terwijl het duurste broodje slechts 3 Euro telt. We hopen er nog vaak te komen.