1191386115 80
1274162088 55
1319312619 58
1371988238 64
1402088592 58

1. Ze verkopen oud eten dat over is van vorige dag. Veel ye duur en slecht kwaliteit.
    Niks is lekker.

2. Gewoon heeel slecht.
    Lekker chagrijnige bediening en niet te vreten ik heb 2 broodjes gekocht en na 1 hap allebei zo weg gegooid. Zonde van je centen.

3. Sylvia rieborn

Wij hebben biefstuk reepjes in bbq saus gehaald en gegeten. Ik zou zeggen nooit nemen!! Droop van het vet.

4. Ook dit is weer zo'n Aziatisch eetcafé zoals er zoveel zijn in Azië. Wij Hollanders, mogen niet vergeten dat het bij een Aziaat uitsluitend gaat om de kwaliteit van het eten. Interieur is totaal onbelangrijk. Je gaat zitten, eet wat, drinkt wat en na een half uur ben je weer buiten. De prijs, de smaak en de verse producten... daar gaat het om.

5. Goed eten, ik snap de eerdere recensies niet heel goed, aardige, vriendelijke mensen, eten is veel en smaakvol.

6. Ik haal alleen broodjes in mijn pauze, die zijn goed, maar de service is echt bar slecht.. Een goedemiddag terug of je even aankijken is te veel gevraagd en ook een fijne dag word je hier nooit gewenst. Het is dat ik het niet red naar de concurrent in mijn pauze, anders was ik hier nooit meer gekomen.. Het interesseert ze niet wat de klant, uh, koning vind...

7. Ik vind het eten heerlijk. Voor een schappelijke prijs. Echter de organisatie en service is bijzonder slecht!!

Ik zal dan ook niet snel terugkomen mr. Wong.

3 dames staan voorin maar wat te doen. Klanten door elkaar helpen en hierdoor heb je al frustraties en een slechte eerste indruk, nog voordat je een hap binnen hebt.

Mijn advies mr. Wong: Organiseer de boel en denk aan je klant!! Met alleen lekker eten red je het tegenwoordig niet meer.

8. Kom hier al jaren maar het eten is niet meer wat het geweest is. Roti lijkt nergens meer op, verre van vers en met een soort van fabrieksaus erop. Zelfs al een keer de roti weggegooid. De rest wordt ook met weinig "liefde" gemaakt. Vriendelijkheid is ver te zoeken hier. Nog steeds geen pinmogelijkheid? Kom op hey, ga mee met je tijd.

Enige wat hier goed eetbaar is zijn de broodjes. De rest zou ik laten staan. Jammer dat er niet veel alternatieven zijn in Hoogvliet. De enige andere zaak is jammer genoeg ook niet sterk met roti. Overigens wel betere kwaliteit, geldt voor alle gerechten.

9. Jaren ging ik hier naartoe vanwege het lekkere eten. Maar wat is het de laatste tijd achteruit gegaan zeg. Vandaag was de druppel. Vroeger kreeg je nog een bak met vlees, maar tegenwoordig, ho maar. En als je als klant er wat van zegt, staan ze je alleen maar aan te kijken. Vandaag voor het laatst hier geweest!

10. Jaren geleden was het eten nog wel lekker maar echt zwaar achteruit gegaan. De broodjes zijn nog wel oke maar ik ga liever naar de concurrent. Alhoewel die ook niet meer het zelfde is als vroeger.

Ook de bediening is bar slecht. Ik vroeg om de dagschotel en kreeg vervolgens iets anders dan ik had besteld en moest nog bijbetalen ook. De vrouw van de bediening kan na al die jaren nog steeds geen Nederlands en beantwoord elke vraag met ja.

Geen aanrader.

11. Ik dacht laat ik het lievelingseten halen voor een hele goede vriendin. Daar zou ik haar toch een heel groot plezier mee doen. Vervolgens het eten weggegooid. Het was niet te eten!! Daar ging mijn geld maar bovenal mijn zo goed bedoelde verassing!

Bedankt! Ik kom hier nooit meer en sterren geef ik helemaal niet!

12. Vroeger haalde ik echt vaak, maar de afgelopen keren smaakt het echt niet goed. Veel te zout en pittig. Vanavond heb ik de helft zelfs weggegooid. Was echt een domper!

Ik haal hier niet meer terwijl ik er voorheen echt verslaafd aan was (meer dan een jaar terug). Weet niet wat er veranderd is, maar vind het echt zonde en zeer jammer!

13. Wesley van Vuuren

We komen hier al ruim 14 jaar. In het begin super eten. Echter afgelopen 5 jaar zag je het achteruit gaan. Totdat we gisteren Roti gingen halen. Smakeloos... roti viel uit elkaar. Aardappel leek wel een knikker en saus was verlept en waterig. Vergaten wederom weer een bijgerecht... en ze maken gebruik van stempelkaart. Bij ieder 10je een stempel. Dan zou je verwachten bij 31 euro 3 stempels maar krijg je er 1 omdat het niet op broodjes etc geldt. Voor ons nooit geen Wong meer!!

1,3
  14. Om terug te komen op mijn verhaal hieronder over de bloedworst, ik heb de eigenaresse gebeld. en nadat ik mijn verhaal had gedaan werd de telefoon neergegooid. Ik heb haar gewoon heel netjes te woord gestaan, maar Mevrouw is gewoon ongeschikt voor deze zaak, dat is wel duidelijk. Ik kom hier dus nooit meer!!

15. De slechtste saoto soep ooit! Gemaakt uit restjes kerrie kip, ik had het idee dat ik een kerrie soep zat te eten. Niet te eten!! Heel jammer dit.

16. IMand

17. Voor de eerste keer eten gehaald. En is absoluut niet voor herhaling vatbaar. Wij hebben de indruk dat het gewoon magnetron eten is. De bami is smaakloos met hier en daar een stukje prei. De babi pangang is niet mals en kon bij sommige stukken alleen maar uit gekauwd worden zo taai.
    Jammer maar we hebben het weggegooid, zonde van het geld.

18. Kwam hier vroeger vaak eten en dan met name de telo en moksie meti. Wilde vandaag roti dus speciaal naar Mr Wong gereden. Had de roti kipfilet en een Surinaamse bami. Allebei waren ronduit niet te eten!! De roti proefde naar water en had geen smaak. De roti pannekoek was oud en stug. De Surinaamse bami smaakte naar ongekookte spaghetti zonder saus! Ben met eten nooit moeilijk, en weggooien van eten doe ik nooit. Maar vandaag maak ik een uitzondering! In de prullenbak ermee!

19. Goede & nette bediening. Kwalitatief behoorlijk goed eten voor een (gemiddeld) lage prijs. Zeker de Moksie Metie wordt met vrij veel vlees meegegeven (t.o.v. andere Moksie Meties verkrijgbaar in de regio Rotterdam). Bij drukte echter soms lange wachttijden (lijkt vaak onderbezet) en de zaak zelf is redelijk simpel en 'basic' ingericht. Tevens jammer dat PIN-mogelijkheid ontbreekt.

20. M 688 punten

Deze zaak is erg kil ingericht.. Maar de broodjes daarin tegen zijn echt super lekker !

21. Vanavond Tjau Min Wong en Peking Eend met Tjau Min besteld voor afhaal. Tjau Min Wong was platte bami zonder beloofde kip maar met zeer vette nep Char Siu en niet krokant buikspek, Eend was voor 75% bot of andere ongerechtigheid en Tjau min was kaal en hard ondanks €1,50 extra en voor klein bakje kouseband stond €3,- op de bon.
    Totaal € 30,- in de kliko dus maar pannekoeken gebakken voor mijn gezin.
    Hier ga ik nooit meer heen!

22. regelmatige bezoeker

Ik kom hier al een jaar of 8, in de beginjaren was het eten super, later werd dat een stuk minder.
    De laatste 1 1/2 jaar is het weer uitstekend.
    Ik heb een enkele maal op locatie gegeten, maar haal liever af.
    De dagschotels zijn een goede "deal" en een aanrader.
    Wat mij betreft prijs/kwaliteit echt super!

23. Kom hier al jaren. Altijd goed eten en de service is prima. Geen reden dus om weg te blijven. Ga morgen weer!!

24. Ongezellige bedoening, eten ook ver onder de maat.

Tafels erg dicht op elkaar, iedereen zit op elkaars bord te kijken.

Niet voor herhaling vatbaar.

Jammer :-(

25. Wij komen hier al jaren en nog nooit iets slechts meegekregen.

Dag schotels zijn prima en meer dan voldoende.

26. Hoogvliet

Eten is soms lekker. Je krijgt weinig terwijl je er heel veel voor betaald. Service is heel erg slecht.

27. Sjors, Carmiña en de kids

Wij komen wekelijks bij Mister Wong.

Iedereen is altijd even vriendelijk, en je kan er heerlijk eten voor niet al teveel geld.

Bij Mister Wong kan je lekker blijven zitten eten, of meenemen en houden we altijd wel wat over.

Het enige minpuntje vind ik dat de zaak zelf wel een flinke opknapbeurt mag krijgen.

Voor de rest een prima toko!

28. Eten gaat echt hard achteruit, net als de bediening, sfeer en netheid van de zaak. Behalve de prijzen blijven absurd hoog.

Prijs kwaliteit verhouding echt beneden peil.

29. Het eten was eerst lekker maar het word steeds slechter en ook steeds minder terwijl je er meer voor betaald en de service is gewoon echt bagger. Nee, ga echt een andere roti winkel zoeken, want dit word steeds slechter.

30. Als Ihr schlechtes und ekelhaftes Essen (das Wort Essen hat der Fraß absolut nicht vedient) wollt, seid ihr da richtig.

Diesen Dreck haben wir weggeworfen, schade ums Geld und schade um die Zeit. Nicht einmal unser Hund wollte diesen Abfall zu sich nehmen.

Besser ihr geht nach Kam Kok in Schiedam oder zum Asiaten im Real in Dortmund-Kley da stimmt die Qualität und der Preis.

Noch nie hatte ich in billiger Sojasose ertränkte Nudeln und Reis.

Das Fleisch oder das was man dafür hält, ist fettig, gammelig und absolut geschmacklos. Und wiso bekomme ich 3/4 Bohnen unters Pseudofleisch gemischt?

Also wer gerne Erbrechen will und nicht kann, ist in dem schmierigen Laden richtig.

Unser Ordnungsamt würde diesen Laden sofort schließen.

Katja Marschweski.

1,1
  31. Vindt de zaak smerig eruit zien echt wel snoezelig het eten gaat per week achteruit. Sommige mensen daar niet vriendelijk.

32. Vooral het broodje chasiel is verukkelijk , echt een aanrader.

33. super eten, veel voor weinig, je wordt er snel en goed geholpen, de moksie is een aanrader

34. De Roti smaakt nergens naar, meer naar pannekoek met boontjes en aardappels en saus.
    Geen Mister Wong maar Mister Wrong.

35. patrick

het is er erg gezellig, alleen mogen de borden iets vaker opgehaald worden;)

36. Lekker goedkoop en goed eten! Snelle service..

37. Niki Parlevinker

lekker eten voor een superlage prijs, inrichting kan beter maar service is fantastisch

38. wilma crouwel

eten is heel goed,je wordt snel geholpen.daarintegen is de inrichting niveau patatzaak.De prijs is spotgoedkoop,dus lekker mee naar huis nemen.....