Meziz Marina in Rotterdam

Geniet van de mediteranne keuken aan de Entrepothaven

nog geen rating

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

• Telefoon 010-4852216
  • Mobiel 06-26078638
  • Facebook Meziz Marina

Op het parkeerterrein voor het Entrepotgebouw (Rosestraat) is voldoende parkeergelegenheid.

Ook zijn wij uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer (halte Wilhemaplein) en zelfs per boot. Er zijn in de haven altijd voldoende passantenplaatsen beschikbaar.

Meziz Marina is een eigentijds restaurant met een stoere uitstraling gelegen in het schitterende Entrepotgebouw, inclusief een terras. Het Entrepotgebouw is een begrip op de kop van zuid in Rotterdam.

Meziz Marina is voorzien van een mooie wijnbar en gezellige loungehoek. Het terras kijkt uit op de City Marina van Rotterdam. Middelpunt van het restaurant is een uit Italië geïmporteerde authentieke houtoven, ingelegd met schitterend mozaïek.

Dagelijks bereiden wij verse pizza's en pasta's met de beste en verse ingrediënten voor een zeer vriendelijke prijs. Het afhalen van een pizza en pasta behoort ook tot de mogelijkheden!

En van dinsdag tot en met donderdag zijn alle afhaal pizza's en afhaal pasta's € 7,00 (Dit geldt alleen voor afhalen).

Bij de heerlijke gerechten kunt u genieten van een glaasje Italiaanse wijn of heerlijke kop espresso. Ook hiervoor bent u bij ons op het juiste adres.

Ook voor een Lunch, informele kantoorborrel familiediner of feestje staan wij graag voor u klaar. Informeert u bij ons naar de mogelijkheden.

• Buffet: € 17,50
  • High tea: € 17,50
Diëten Glutenvrij, biologisch, halal, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in RotterdamFoto van Meziz Marina in Rotterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, gezellig, kindvriendelijk, klassiek, nostalgisch en romantisch
Voorzieningen
Rookruimte, bezorgen, Wi-Fi, afhalen, all-inclusive, catering, high-tea en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
110 zitplaatsen en maximaal 30 personen in één groep
Betalen