Bezorgrestaurants in de buurt van Malakka

vr lunch vanaf 12:00 diner tot 22:30

1205702257 80
1284207013 44
1395422085 62
1401964148 62

1. Wat hebben wij de avond in Malakka als zeer goed ervaren. Alles zag er schoon en aantrekkelijk opgemaakt uit. De gerechten waren vers en goed op smaak. De koks die bij de Live Cooking staan, maakte alles naar wens. Bediening was attent. Wij komen zeker snel terug

2. Op een rustige maandag hier gegeten met mijn dochter. Onwijs goeie ervaring gehad hier. De sfeer is er goed, aardige meiden in de bediening en hoog kwaliteit eten. Mijn dochter viert hier binnenkort haar verjaardag!

3. Patrick

Ben er een aantal keer geweest maar kwaliteit gaat hart achter uit in een jaar als ze de kwaliteit weer weten terug te brengen dan zeker 4 🌟 🌟 🌟 🌟

4. \Wij hebben genoten van het goede eten,de sfeer maar vooral van de goede service .

Dank namens 32 zeer tevreden gasten .

Groeten van de Familie Borremans.

5. Na de verbouwing veel meer keus en zo modern. Heerlijk genieten.

6. Sinds de verbouwing en nieuwe eigenaar is het er behoorlijk op achteruit gegaan. Verbouwing is zeer goedkoop gedaan, weinig sfeervol, maar wel inmiddels 2x in prijs verhoogd. We hebben de laatste paar keer echt moeten zoeken naar schone borden(!) en qua smaak is alles op elkaar gaan lijken.
    De bediening is meestal fatsoenlijk, maar vanavond vroeg een serveerster aan ons zoontje hoe oud hij was (i.v.m. de prijs) en toen hij antwoord gaf, vroeg ze of hij dat zeker wist!? Erg onbeschoft vonden wij. Zoals de waard is, zo vertrouwt hij zijn gasten...

7. 24 dec werd ik gebeld omdat ik op de reservelijst van Malakka stond. Ze zei dat voor ons een tafel gereserveerd was voor 5 personen voor de 2e kerstdag om 16.30u. Ik heb meerdere keren gevraagd: zeker weten dat we een tafel hebben hè?? Ja werd er steeds gezegd!!
    Komen we op 2e kerstdag en staan we niet op de lijst. Ik moest "tig" keer mijn naam telefoonnummer zeggen en wij stonden niet op de lijst.
    Ik liet mijn telefoon zien dat ik door hun was gebeld. Dat was mijn enige bewijs. Ze had me zelf gebeld met dit nummer zei ze. Beetje erg slordig om ons zo te behandelen. Uiteindelijk na lang wachten omdat de medewerkers er niet uitkwamen zijn we weg gegaan.
    Beetje schandalig toch om zo gasten te behandelen. Geen excuses, niks gehoord van Malakka. Ik had een recensie op hun site gezet, maar deze is vandaag verwijderd.

8. Ik ben in veel wok en grill restaurant geweest, maar deze is en blijft de beste. Eten is goed, er is ruime keus aan gerechten en voordelig. Yummie MALAKKA ❤️

9. Hier wezen eten met een groep van 40. Malakka heeft ons echt een topavond bezorgd. Goed eten, wok en teppanyaki is erg lekker en het vlees is lekker mals. De inrichting is mooi en overzichtelijk. Wij komen hier volgende week weer met mijn kinderen

10. Gisteravond voor het eerst gaan eten bij de nieuwe eigenaar. Prachtige zaak, we werden vriendelijk verwelkomd. Wij waren met 5 personen, gingen zitten. Duurde even eer er iemand kwam om te vragen of we wat wilden drinken. Het was niet druk. Personeel was met andere dingen bezig. Wij vroegen om a-la-carte te eten, meteen werd het buffet aangeboden, was voordeliger en lekkerder… We wilden toch ook de kaart even zien, schoorvoetend werden er 3 kaarten gegeven. 4 personen gingen voor het buffet, aantrekkelijk ook omdat het drinken er bij inzit. 1 persoon wilde a-la-carte. De bestelling doorgegeven, toen kwam er een serveerster naar de tafel. Omdat 1 persoon a-la-carte nam, verviel de drank inclusief voor de anderen. Je broek valt er van op je enkels. Waarom? Houdt een bonnetje bij wat de persoon drinkt die a-la-carte besteld, je kunt de anderen daarvoor niet 'straffen'. Overigens heeft de ene persoon het bij 1 Chaufontaine gehouden. Dus was niet zo moeilijk. We gaven aan dit raar te vinden, maar volgens de dame kon dit niet anders. Dit was de regel. De drankjes hebben we dus per stuk moeten afrekenen. Voor ons reden om hier nooit meer naar toe te gaan. Vinden het gastonvriendelijk. Dit moeten ze herzien, ze kunnen je niet dwingen om alleen maar voor het buffet te gaan. Wel makkelijk voor ze natuurlijk. Denk dat er een kok in de stress schoot in de keuken dat er een a-la-carte bestelling binnenkwam. Vind het erg jammer, het eten was absoluut heerlijk. Maar de bediening en de behandeling van je klanten moet ook goed zijn. Toen we weggingen, was er niemand die even gedag zei.

11. Buffetrestaurant met een verscheidenheid aan verschillende Aziatische gerechten. Je kunt ook wokken. Er is een dessertbuffet. Aangenaam is dat de drankjes en eventueel ijs na ook in de prijs zijn inbegrepen. De gerechten zijn niet heel speciaal of spectaculair, maar prima eten voor die prijs. Zeer vriendelijke en vlotte, servicegerichte bediening. Maar doe wat aan de uitstraling van het restaurant... Versleten stoelzittingen kunnen echt niet!

12. whpoot

13. We dachten voor Moederdag gaan we weer eens bij mallaka eten. We hadden gereserveerd, alleen het was zo druk... denk dat ze te veel reserveringen hadden aangenomen. We hebben bijna 50 minuten moeten wachten voordat we plaats konden nemen aan een tafel. Het leukste was, een paar waren er al en zij moesten wachten totdat de groep compleet was voordat ze aan tafel mochten zitten. Toen waren we compleet en moesten we aan de bar plaatsnemen want de tafel was nog niet vrij. Slechte smoes en service maar accepteer dan je fouten. Bij het weg gaan kregen sommige dames een cadeautje en sommige niet, vind ik belachelijk. Als het Moederdag is of je geeft elke dame een kleinigheidje of niemand en niet de ene groep wel en andere niet. Vind het eten wel lekker maar de service was echt slecht. Sorry voor ons geen malakka meer. Hoop dat ze van hun fouten leren en één lijn trekken met wat weggeven.

14. J.P.Kevenaar-Dubbelman

Gisterenavond met de kinderen bij U mijn verjaardag gevierd en heerlijk gegeten, ik wil U alsnog hartelijk bedanken voor het cadeau dat ik van U mocht ontvangen, ik waardeer dit bijzonder.
    Vr.Gr. J.P.Kevenaar-Dubbelman en tot ziens.

15. Marcel

16. Zeer teleurstellend dat zo een mooie dag op deze manier moet eindigen. Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen maar dat is dan ook het enige pluspunt van de avond. Zeer beperkt aanbod de, service valt vies tegen en het eten had weinig smaak. Dit is de eerste en de laatse keer.

17. sverheul30@hotmail.com

Super lekker gegeten, vriendelijk personeel niets op aan te merken, zeker nog een keertje terug.

18. Het heeft een leuke maar toch ook vrij zakelijke indruk wel lekker grote ramen en je zit aan het water dus je heb wel leuk uitzicht. Ik vond het wel iets koud binnen maarja dat gaat wel. het eten was heel lekker het ziet er heel uit gebeid uit maar ik vond het toch was één zijdig en aan die kant wel veel variatie

19. bedijs 483 punten

Ja....kom zeg, wij denken dat wij hollandertjes een druk doende volkje zijn.....maar deze mensen zijn gewoon sneller en ietwat gehaaster. Echter prima zaak qua prijs/kwaliteit verhouding. Handig voorafgaande of direct na een filmpje pakken. Eten en drinken is diverse malen eerlijk en niet slecht maar oke bevonden. Keus genoeg en ook al zijn we als hollanders ineens gek op graaien in een buffet waarin iedereen met z'n handjes zit te graaien.....lekkkerrrr goedkoop:-)
    Je zou ook eens een echt gerecht van de kaart kunnen proberen natuurlijk...toch?! Peking Eend in een vers Flensje....hmmmm. Wij zijn nimmer slecht geholpen of onaardig bediend, t'is maar dat je't weet?!
    Reina en Petra

20. Wat een eetfabriek. Verbazingwekkend hoe zoveel verschillende gerechten, allemaal hetzelfde kunnen smaken.

21. Eten is lekker, sfeer en bediening is voldoende. Lopend buffet gekozen, meer dan zat, gewoon lekker gegeten.

22. Vol goede moed naar dit restaurant maar met het geweten dat het woord specialiteiten wellicht misplaatst is. Bediening was amateuristisch, haastig en chaotisch. Eten was slecht voor een restaurant dat zich specialiteiten restaurant noemt. Rijst was droog, nasi klef, sate was droog en taai. De bijgerechten zoals loempia was uit een diepvrieszak en de sausen waren te dik. Een chefkok hoort te koken, kant en klaar gerechten hebben we thuis een magnetron voor. Indien men dit voorschoteld aan zijn gasten haal dan minimaal het woord "specialiteiten" weg. Door het wokken en het hoog aantal gasten in een ruimte zal een aircoinstallatie niet misstaan. Enig kledingvoorschrift is ook aan te bevelen. Een man bij het buffet in een korte broek met slippers verwacht je eerder op het strand dan in een restaurant. Met alle respect voor de mensen die hier (nog) willen komen, wij gaan hier niet meer heen.

23. Helaas, leuk voor een snelle hap als je een filmpje wilt pakken of naar een voetbal wedstrijd gaat, maar niet om gezellig te gaan eten!

24. Het eten was niet lekker, er was erg weinig keuze. Het eten was koud, we heb sommige dingen laten staan omdat het gewoon niet goed was. Zelfs de witte rijst was droog en niet lekker klaargemaakt. De bediening was kortaf, haastig. Het was erg duur in vergelijking met andere wokrestaurants, die meestal meer keuze hebben. Het enige voordeel is dat het vlak bij Pathe de Kuip is.

25. We moesten lang wachten op een tafel terwijl wij vooraf besproken hadden.

De nasi goreng, waar kraak noch smaak aan was, was bruin (mogelijk van de ketjap). De bami was bruin (zie commentaar van de nasi goreng). De mihoen (?) was.... inderdaad, bruin.

Eten doe je volgens hen met mes en vork. Er was dus geen lepel bij het bestek te vinden. Die hebben we zelf maar opgezocht.

De groene groenten waren lekker, maar dat was het enige bij het buffet.

26. Ruben & Cynthia

27. Wij bestelde een verrassingsmenu van 3 gangen. Wat ons tegenviel was dat er onduidelijk werd gecommuniceerd. Ze stelde een soep vooraf voor, wij kozen voor een tomatensoep, daarna serveerde ze ons een rauwkost met kip gerecht. Bij de keuze voor de kok werd gevraagd van welke vlees of vissoorten wij wilden gebruik maken. Wij kozen voor kip en vis. Wij kregen alleen kip in twee soorten saus, de ketjapsaus was niet lekker, veel te zout. Wij dachten dat er nog een nagerecht werd geserveerd, maar dit was niet het geval omdat wij een soep hadden genuttigd. Jammer. Voor de rest was het niet echt duidelijk wat de kosten waren, op de kaart staat menu voor 2 personen, uiteindelijk betaal je de menuprijs maal 2. Duur dus, veel te duur. Tussen de 2e en 3e (het hoofdgerecht) zat bijna 50 minuten, waardoor we bijna de film misten. Nee, dit menu is geen aanrader, geen waar voor je geld. Te slechte bediening en te onduidelijk. Jammer, voor even een tussendoortje veel te duur.

28. Slecht eten groenten kapot gekookt haastig personeel.

Bestel geen nasi of bami ramas buffet is redelijk.

Geen aanrader.

29. A-Positive

Lekker eten, goede sfeer.
    Maar idd. de bediening is haastig.

30. hou niet zo van wokrestaurant, ambiance was goed, bediening vro\iendelijk, maar eten was geen aanrader.....

31. Zeer slecht eten. Kwaliteit ver onder de maat.
    Serveren ossehaas wat geen ossehaas is. (ik ben slager dus kan het weten).
    Is niet duur, maar zonde van je geld om hier te eten.

32. goed eten maar de bediening vind ik te gehaast en niet echt klantvriendelijk, alles moet snel snel, kreeg het gevoel alsof ze ook wilde dat je snel vertrekt.

33. Altijd gezellig druk. Prima lopend buffet met zeer veel mogelijkheden. Kwaliteit is goed. Alleen jammer dat de nasi erg donker is en wat minder smaakt. Verder een goed idee om nog eens terug te komen.

34. 16-10-2007 zijn wij daar voor het eerst gaan eten en hebben voor het lopend buffet gekozen. dat je dan zelf kan kiezen wat je lekker vind. alles was prima en goed verzorgd.wij gaan zeker nog een keer terug.