Voldoende gratis parkeren op loopafstand.

Bezorgrestaurants in de buurt van La Gaetano

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1168195006 88
1197201309 97
1204452884 98
1226207611 98
1284220216 90
1320478095 86
1422000154 81
1509019061 89

1. Naar aanleiding van een folder heb ik op de website gekeken en sprak het mij gelijk aan. Nu ben ik er met een vriendin gaan eten en je wordt hartelijk ontvangen. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Wij hebben heerlijk pasta gegeten en de maaltijd afgesloten met een koffie. Koffie montata is een aanrader als je van veel slagroom houdt en de koffie is lekker. Volgende keer ga ik voor de pizza!

2. Een juist cijfer geven voor onze ervaringen met dit restaurant is niet eenvoudig. We konden geen van allen, van ons gezelschap, enig negatief punt aangegeven. Familiar en behulpzaam een goed en smaakvol menu dat met de nodige liefde voor het eten en gasten werd verzorgd. Werkelijk klasse in dit kleine en daardoor intieme restaurant. Snel weer terug.

3. Beste pizza's van Rotterdam!
    Hardwerkend en super vriendelijk personeel.

4. Heerlijk huiselijke sfeer! Lekker gegeten. Komen zeker terug.

5. Gezellig en heel vriendelijk restaurant bij ons op de kade. Een verlengstuk van onze huiskamer, zeg maar. De pizzas zijn lekker tot de laatste hap. Het wijntje erbij smaakt prima. Aanrader!

6. Op oudjaarsavond gegeten. Lekker eten en een geweldige bediening. De kok kwam regelmatig informeren of we tevreden waren. En dat waren wij. Heerlijk ongedwongen. Een aanrader. Thanks voor een super gezellige avond.

7. Afgelopen zaterdag voor het eerst La Gaetano bezocht. Een Valentine-diner. Goede berichten gehoord over dit restaurant, vanuit onze omgeving. Er heerst een huiselijke sfeer, gemoedelijk, gezellig. Het eten is voortreffelijk, alle hulde voor de kok. Gebruik gemaakt van verse producten in salade, saus etc. Bediening zeer correct en attent. Kortom, een heerlijk avondje gehad en we zullen hier zeker nog eens terugkeren. Een aardige bijkomstigheid is het gratis parkeren in de buurt.

8. Wij hebben na een lekker dagje Rotterdam een heerlijke avond gehad bij La Gaetano. Een echt Italiaans familierestaurant met een huiselijke sfeer. Voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker. De huisgemaakte tiramisu vonden wij minder. Aanrader voor eenieder die Rotterdam bezoekt.

9. Helena en Johan

Hebben hier op deze voor ons zo'n speciale avond met z'n viertjes heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad... Tot zeer binnenkort.

10. Heerlijk gegeten! Snelle bediening ondanks de drukte! Heel vriendelijk personeel! Leuk dat de kok ook even langs kwam! Huiselijke sfeer, kortom voor herhaling vatbaar!

11. Wat een aangename verrassing dit restaurant. Gezellige ambiance, gratis parkeren voor de deur, heerlijk gegeten en een glas wijn is hier nog eens een echt vol glas! Tot slot gratis een limoncello toe. Lof voor kok en obers!

12. Wederom hier weer eens gegeten. De keuken is een aanrader, alles wat er besteld wordt is reuze goed klaargemaakt en lekker. Pizza's met super dunne bodem zijn een lekkernij. Uitstekend voor een redelijke prijs, zeker de menu's zijn aantrekkelijk.

13. Hoge kwaliteit keuken tegen een zeer schappelijke prijs. Parkeren is gemakkelijk voor de deur en bediening is bijzonder vriendelijk.

14. Karel Mensink

Na een aantal keer eerder hier te hebben gegeten was het nu ook weer reuzegezellig en deed de gastheer er alles aan om het ons naar onze zin te maken. Het eten was heerlijk en het was ruim voldoende. Omdat mijn vader jarig was werd zijn nagerecht zelfs versierd en met vuurwerk erop aan hem gegeven en dat was niet het enige, heel het restaurant ging mee zingen met de gastheer, erg leuk! Als ik ergens ga eten is het daar wel!

15. De laatste tijd slecht.

Ik heb graag knoflook saus bij mijn calzone. Dat hoort niet zegt de bedrijfsleider. Dus zat het er ook niet bij. Gisteren bestel ik weer hetzelfde en krijg ik bolognese saus. Ik belde maar de bedrijfsleider was niet blij "dat hoort niet" en zei "nou als u knoflook saus wilt kom maar halen en ik zal het doorgeven. Maar het hoort niet."

Dit is dus de laatste keer dat ik daar ben geweest. Ik dacht klant is koning? Al wil ik er pindakaas op...

16. Cler Sels

17. Superlekker eten. Aardig en voorkomend personeel. Zeer vriendelijke en goede kok. Al met al een aanrader!

18. Eten echt heerlijk (kalfoester met kaas gevuld, met in peper gebakken tomatensaus). Bediening en organisatie ietwat druk, chaotisch. Zeker aanrader om hier te eten.

19. Hier word je geweldig onthaald! Het eten is bijzonder goed! Ook de prijs is zeer acceptabel. Tel daarbij op dat je er voor de deur kunt parkeren. (gratis) Echt een aanrader!
    Zoiets simpels als tomatensoep is al een delicatesse!

20. Op 16 augustus aten we hier met onze kinderen. Heerlijk gegeten, vriendelijke aandacht en goed advies. Absoluut de moeite waard om even naar het Noordereiland te gaan voor dit restaurant!

21. Michael

We zijn hier voor de eerste keer wezen eten (en zeker niet voor het laatst) met vrienden en dit is zeer goed bevalen. Bij de entree word je goed ontvangen door de gezellige gastheer. De uitstraling van het restaurant is informeel en leuk ingericht. Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten die we hebben gegeten waren van zeer goede kwaliteit. Ook de huisgemaakte tiramisu is een echte aanrader. Bij de koffie een lekkere Limoncello maakte het geheel compleet. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Kortom een locatie om zeker nogmaals te bezoeken, want de menukaart is uitgebreid genoeg.

22. verhoef

Een zeer gastvrij restaurant waar je als klant erg hartelijk ontvangen word. Gezellige sfeer ziet er verzorgd uit. Het eten was heerlijk, lekkere dunne knapperige pizza bodem. Lasagne ook een aanrader! Bij de koffie kregen wij een stukje tiramisu van het huis aangeboden ook zo een leuk gebaar. Deze was zo lekker vers. Bij het afrekenen bleek er geen pin mogelijkheid te zijn, zo goed van vertrouwen als zij zijn kregen wij aangeboden de rekening over te maken. Aangezien wij dit zelf niet wilde zijn we even naar de pin gereden.Waar maak je deze gastvrijheid nog mee...? Top restaurant onze complimenten! Zeker tot snel!

23. Jolanda de Wit

Echt heerlijk eten, ik kom steeds weer terug! Leuk sfeertje en niet al te duur!

24. Kelly

1 punt
  25. Vanavond heb ik hier gegeten met mijn ouders.. er hangt een ongedwongen vriendelijke sfeer en het eten was prima! We hebben met zijn drietjes een 3 gangen menu genomen voor 16,50 en dat beviel erg goed.. de zelfgemaakte Tiramisu was heerlijk! De bediening was ook erg leuk.. we komen zelf uit Dordrecht maar hier komen we zeker een keertje terug!

26. Wij komen hier regelmatig, ondanks we niet uit Rotterdam komen.
    Geweldig restaurant, geweldige bediening, altijd vrolijk.
    Het eten elke keer weer fantatisch.
    Gezellige sfeer.

27. Lekker eten, uitstekende service die verder reikte dan we hadden durven dromen. We hadden namelijk afgerekend en zouden naar het Nieuwe Luxor theater lopen. Waren we de verkeerde kant op gelopen, namelijk richting de Erasmus brug. Tja... Wij terug naar de pizzeria, eigenaar proberen een taxi te bereiken, maar tevergeefs. Toen heeft de eigenaar 4 van ons met de auto als een speer naar het theater gereden en de anderen zijn gaan rennen. Op deze manier hebben we toch allemaal van de voorstelling kunnen genieten.
    SUPER! Grazie mile!

28. Hallo. Echt genieten in het restaurant. Service was goed en eten is erg lekker. Was de eerste keer en zal zeker terugkomen met een aantal vrienden.

29. Bep 21 punten

Wij hebben geboekt op basis van de ervaringen hier op de site.

Helaas is het niet naar verwachting gegaan.

Er zat een groep van +/- 20 personen, net iets voor ons aangekomen. En wij namen plaats met 5 personen aan een veeeel te klein tafeltje. Een rumoer van jewelste in de zaak.

De groep had net de bestelling doorgegeven en wij volgden.

Toen ging het niet goed; om voor 26 personen de bestelling klaarmaken is dit bedrijf echt niet geschikt. Piepklein keukentje.

Ons warm voorgerecht: lauw hoofdgerecht: vlees taai door het te lang bakken;borden waren koud, dus gerechten lauw.

Entrecote is geen entrecote maar heeft wel de prijs van entrecote!

Toen de groep vertrokken was zagen we pas hoe het restaurant was in normale opstelling: heel leuke zaak, voelt goed aan.

A.U.B. Pizzeria La Gaetano, neem niet teveel reserveringen aan op het zelfde tijdstip. Wij hadden die pech, helaas.

Voor ons is het geen herhaling waard, jammer..........

30. Ma & Jo

De Italiaanse sfeer en eten proef je hier. Het eten vind ik hier erg lekker, het is niet duur en het is juist zo leuk dat het hier zo knus en gezellig is. Je kan bijna altijd terecht, ook als je aan de late kant bent met reserveren. Echt top!

31. Debourgondieux

Hoi, hier voor de tweede keer gegeten, ik begrijp eigenlijk toch niet waar al die positieve recensies vandaan komen, ok de bediening is uitermate vriendelijk, maar het eten is bijzonder matig en de wijn was gewoon slecht. 2e en de laatste keer, helaas.

32. Petra

1 punt
  33. Michiel

34. Heerlijk eten, echt ontzettend lekker!

Vriendelijk personeel en niet duur.

35. Geweldig gegeten en ontzettend genoten!

Warm en vriendelijk personeel.

Wijnen goed.

Eten uitstekend en smaakvol, echt Italiaans! Ook qua sfeer.

In een woord 'heerlijk'.

36. Tijdens een bezoek aan Rotterdam wilde mijn partner en ik graag ergens een pizza eten. We kwamen uit bij pizzeria La Gaetano vanwege de zeer goede beoordelingen op eet.nu.

Onze hooggespannen verwachtingen werden zondermeer waar gemaakt. De pizzeria deed erg knus aan, waardoor wij al vrijwel direct een goed gevoel hadden bij dit restaurant.

De eigenaar was erg vriendelijk en nam de tijd voor een gezellig praatje.

De pizza was erg lekker. Ik heb reeds op veel plaatsen pizza gegeten, maar de keren dat het me beter heeft gesmaakt dan bij La Gaetano zijn op één hand te tellen. De pizza salami die ik hier heb gegeten staat zeker in mijn top 3 van lekkerste pizza's ooit gegeten.

De prijs was heel erg redelijk. Hier heb ik absoluut niets op aan te merken.

Kortom: hartstikke leuk en kleinschalig restaurant. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke pizza. En veel waar voor je geld! Zonder twijfel een aanrader!

37. Menno & Bo

Van het weekend hier twee keer gegeten! Komen hier door de jaren heen toch altijd weer eens eten en dat bevalt prima. Tomaten salade en een Canneloni, heerlijk. Of een pizza paprika met uien, niet te vergeten. Een aanrader dit restaurant!

38. Arie 18 punten

Wat moet ik hier van zeggen. Wij zijn hier er al een paar keer wezen eten, en het was fantastich. Ook met de feestdagen was het eten erg goed. Mijn idee. Heel goed eten, prima kwaliteit en betaalbaar en ontspannen..

39. Door verkeersdrukte kwamen we helaas een half uur te laat aan bij het restaurant. Geen probleem, we werden hartelijk ontvangen en men hield er rekening mee dat we vrij snel wilden eten i.v.m. de aanvang van een voorstelling in het theater.

Pizza's en pasta waren zeer smakelijk, evenals de huisgemaakte tiramisu. We hadden nog net tijd voor een kopje koffie, maar moesten daarna helaas de aangeboden limoncello weigeren vanwege de tijd. Graag later een herkansing.

Voor een zeer schappelijke prijs kun je hier lekker en gezellig eten.

40. Karin & Ron

Vandaag voor de eerste keer In La Gaetano gegeten. Wat een ontdekking! De menukaart is heel uitgebreid en het is dus moeilijk om te beslissen wat te bestellen. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren allemaal even goed. Het eten hier is super lekker, de prijs is ok en ook de bediening is perfect. (dankjewel Raznul) We komen zeker terug.

41. ed en familie

42. We waren hier niet voor het eerst, maar het blijft hetzelfde:

De lekkerste pizza van heel Rotterdam, goede en vlotte bediening. Anderen van de familie die een vleesgerecht hadden waren uitermate tevreden. Kortom we waren hier niet voor het eerst maar ook zeker niet voor het laatst!

43. stephanie

Het eten is niet zoals het moet. Pizza's zijn vaak te vet en het duurt vaak te lang.

44. Cor 61 punten

In dit leuke sfeervolle restaurant heerlijk drie gangen gegeten. Pizza precies zoals ik het lekker vind en mijn vriendin had een prima pasta met zalm. Als nagerecht hadden we tiramisu die helaas na de koffie werd geserveerd. En dat vind ik nu juist zo lekker, om dat gelijk te krijgen. Gelukkig had de bediening in de gaten dat dit niet geheel juist was en we kregen, zonder te vragen, een tweede cappuccino en een espresso. Dat maak je toch maar weinig mee in Nederland. Verrassend was tevens dat deze kopjes koffie niet op de rekening stonden. Al met al een leuk adresje voor een betaalbare Italiaanse maaltijd.

45. Jan en Annet Verhagen

Wij komen hier al jaren en de sfeer en de kwaliteit zijn ronduit perfect te noemen. De bediening is vriendelijk en relaxed. De keuken functioneert prima, want het eten is voortreffelijk. Wij hebben hier nog nooit slechtere of mindere ervaringen gehad. Waren alle restaurants maar zo!

46. Gratis voor de deur parkeren. Sfeervolle zaak met alleraardigste gastheer. Met het hele gezin naar volle tevredenheid gegeten.

Lekker, ook volgens de kinderen. Heerlijke vers geperste jus d'orange en een amuze van de zaak. De kok kwam nog even informeren of alles naar wens was.

Maandmenu is zeer betaalbaar en de keuze is groot.

Het zal niet bij deze eerste keer blijven, dat staat na vanavond wel vast!

Tip voor nieuwe bezoekers: probeer niet zoals veel anderen de deur op de hoek van het pand, deze zit dicht en blijft dicht!

47. Heerlijk gegeten.

Voor mij een heerlijke pizza, en voor Ed een ossehaas die lekker mals was, en goed gekruid ( niet overheersend).

De ober (eigenaar?), is een uitstekend gastheer.

Parkeren geen probleem.

We komen hier zeker terug.

48. In de krant gelezen dat de pizza's zo goed zijn beoordeeld.

En inderdaad heerlijk!

Een lekkere krokante bodem en geen ingrediënten die liggen te drijven in vet van gesmolten kaas.

Dit wordt voor ons een blijvertje!

49. Geweldig, een restaurant met medewerkers en een kok van Italiaanse komaf.
    Sfeer, eten en drinken zoals de Italianen dat gewend zijn, sociaal gebeuren en je wordt er niet weg gekeken.
    Mijn dochter haalt iedere keer, als ze in Rotterdam is, een pizza om weer het gevoel te hebben in Italie te zijn, daar de smaak helemaal gelijk is aan de smaak van de pizza's die ze in Italie gegeten heeft. Dit geldt ook voor de lasagna, smaakt hetzelfde als in Rome en misschien nog wel lekkerder.
    Relaxte bediening en er is weinig wat een probleem is.

50. Mijn vriendin en ik zijn zo ongeveer vaste klant bij La Gaetano.
    We lopen er de deur nog net niet plat, maar zijn er het afgelopen jaar al zeker tien keer geweest.
    De vriendelijke bediening, het prima eten en de vriendelijk geprijsde menukaart hebben er mede voor gezorgd dat wij dit restaurant hebben omgedoopt tot onze 'huis-Italiaan'.
    Ook vanavond was het eten weer prima.
    Omdat wij wat langer moest wachten op ons eten dan gebruikelijk -er was een gezelschap van ongeveer 50 man dat voor ons was gearriveerd- kregen wij naast oprechte excuses ook nog een heerlijk dessert voorgeschoteld door de chefkok zelf. 'On the house'.
    Misschien dat het toch tijd wordt om er de deur maar helemaal plat te gaan lopen.

51. Gisteren avond zoals altijd weer heerlijk gegeten en ik kom zeker weer terug.

52. Eten was super, sfeertje relaxed...

Echt een aanrader!

53. Kajal Sehgal

Het is een toprestaurant. Het eten is heerlijk en de service is perfect. Het restaurant is heel mooi versierd en het is een leuk sfeer. De prijs is goed.

54. Fantastisch! Zeker een aanrader om een buffet te komen eten.

55. In een woord fantastisch!
    Weer heb ik uitmuntend gegeten bij jullie.

56. Mariëtte en Lo Erkelens

Gisteravond mijn 50ste verjaardag gevierd bij jullie. Ik voelde me echt jarig! Wat een heerlijke avond.
    Bedankt en zeker tot ziens!

57. Het eten is heerlijk!
    En de sfeer is ook heel erg gezellig..
    We komen zeker nog een keer eten.

58. Marcel en Yvonne

Hallo Paulo en Giovanni,
    Hier even een berichtje van ons. We hebben gisterenavond weer uitmuntend gegeten bij jullie. Het was weer helemaal top in een woord.
    Groetjes en tot gauw

59. Fam. Kool

Een geweldige pizzeria!
    Vriendelijk personeel, heerlijk eten, gezellige sfeer, kortom; perfect!

60. Marie Louise en Hans

Wij komen al vanaf het begin bij La Gaetano. Het eten is er perfect en de bediening allervriendelijkst. Wij voelen ons er thuis.

61. Een supper restaurant. Gezellig, gastvrij, niet duur, wij konden in de keuken meekijken hoe onze pizza gemaakt werden. Kwaliteits producten worden gebruikt voor de gerechten.

62. Goede, snelle maar ook vrolijke bediening, lekker eten, gezellig sfeertje en genoeg keus. De zaak is erg vooruit gegaan toen ze een nieuwe eigenaar kregen.

63. Tjalling van Leeuwen

Erg lekker en met zeer hoge servicegraad. Lekkere amuses tussendoor. Gemoedelijk en toch ook met cachet. Eigenaar probeert pizzeria gehalte naar beneden te krijgen en met succes. Siliciaanse kok