Op dit adres zit nu: Borrelbar Florijn

1552042817 76
1600111976 64
1619339639 67

1. Marleen van Gool

2. Vreselijk! Hadden gereserveerd voor vaderdag om te gaan lunchen, viel dat even tegen! Zaak gesloten tot 1 sept, Hebben ons dat niet laten weten terwijl we toch meer dan een week geleden hadden gereserveerd. Nu alleen op het terras eten waar je weg waait, koffie in kartonnen bekers die gewoon van tafel waaide terwijl ze gevuld waren. Gereserveerd omdat de lunchkaart er geweldig uit zag. Wat een tegenvaller! Hiervan niks terug te vinden, hiervoor in de plaats keuze uit een paar soorten broodjes en die ik zelf bestelde was er geen eens! Maar het ergste vind ik echt dat ze niet hebben gewaarschuwd. Zeer onbeschoft! Kinderen helemaal uit Amersfoort! Trap naar het toilet en het toilet zelf waren zo smerig bah! Dus voor mij zeker geen La Buvette meer denk ik! Jammer.

2,8
  3. Ron Vermeer

4. Martin Baan

5. We zochten een locatie om te brunchen i.v.m. een verjaardag en keken uit naar de beloofde patisserie. Na de uitstekende lunchgerechten bleek er aan zoetigheid slechts keuze uit appel- of citroentaart, dat was wat teleurstellend. Verder was het erg rustig in de zaak (tot half 1 enige bezoekers) en was de inrichting na de verbouwing nog niet helemasl compleet. Een zaak met potentie, maar als door omstandigheden het aanbod is aangepast, wijzig de informatie hierover dan in ieder geval op de eigen website.

6. Caroline

Prima gegeten tijdens de lunchtijd. Mooi opgemaakt bord. Grote porties. Attente bediening. Even in between interieur welke komende tijd vernieuwd zal worden. Dat was beetje jammer. Ben wel benieuwd hoe het er uit zal zien. Dit keer de moeite waard om terug te komen.

7. Lekker geluncht op een leuke locatie, goede bediening. Ik raad ze aan!

8. Op zich een leuke locatie in het oude bankgebouw van HBU. Toch mist het een beetje sfeer. Wel lekker gegeten, ondanks foutje in de keuken met bestelling, maar dat werd direct door bediening goedgemaakt.

9. Erg mooie locatie met historische betekenis voor Rotterdam. Rondom zicht op de Coolsingel. Heel plezierige ruime opzet. Creatieve kaart met echt heerlijke (lunch-)gerechten. Prettige en vlotte bediening. Een aanrader.

10. Een perfecte locatie gesitueerd aan de Coolsingel. Een zeer bijzonder gebouw, prachtig ingericht, perfecte match maar de kaart is erg beperkt. Bij de azijnsmaak bij de benedict eggs heeft de hele dag doorgewerkt! Jammer. Maar de bediening is perfect.

11. Mooie sfeer, prettige bediening en smakelijke lunch.
    Op maandag niet te druk en daarmee plezierige locatie voor een zakenlunch.

12. Frans Ottenhoff

Zeer vriendelijke staff. Mooi restaurant op een mooie locatie.

13. Het spijt mij maar alles viel tegen. De antourage had de uitstraling van een stationsrestauratie en het eten viel zwaar tegen. Van de 5 voorgerechten hadden ze er 3 niet. Het viel ons zwaar tegen.

1,4
  14. Portie wat klein en voorgerecht warm met koud bij elkaar minder lekker. Serveerster super dame.

15. Wij hebben voorafgaand aan de museumnacht heerlijk gegeten bij La Buvette!
    Je waant je hier in een Parijse bistro, maar dan aan de Coolsingel in Rotterdam.
    De service was ook heel erg goed, flexibel, vriendelijk en behulpzaam.

16. Het lokatie is goed bereikbaar, in hartje centrum. Mooie inrichting, gezellige sfeer, rustige jazz als achtergrond muziek. Tafels mooi gedecoreerd met verse bloemen.
    Het personeel was een beetje vergeetachtig, wij moesten drankjes steeds opnieuw gaan vragen omdat ze vergeten waren. Het restaurant twijfelt nog aan de menu, en het eten was niet vers. Je kon het merken dat het uit de frieskast gehaald en opgewamt was. Gerechten waren snel achter elkaar geserveerd. Voor een zaterdag avond was het redelijk rustig, toch gezellig.
    Hopelijk komt er een nieuwe chef,met nieuwe menu -meer keuzes. En hopelijk met attente medewerkers(!!!).

3,1
  17. Lekker geluncht. Kaart is goed. Niet te veel gerechten maar voldoende om te kiezen. Prettige bediening in een goed ingerichte sfeervolle zaak.
    Mooi uitzicht op de Coolsingel bovendien!

18. Jan Engelblik

Heerlijke lunch. Prima prijs/kwaliteitverhouding

19. Hans Stam

Ik vierde de verjaardag van mijn echtgenote met een heerlijk 5-gangen menu met bijpassend wijn arrangement. We hebben er van genoten. Goede gerechten, origineel, het gehele pallet aan smaken kwam langs. Prettige entourage en gelukkig een rustige muzikale achtergrond. Op een wat luidruchtig gezelschap aan de tafel achter ons na, een prima avond. Daar had wat eerder iets aan gedaan kunnen worden. Ook is de prijs van het wijnarrangement aan de hoge kant. Hoe dan ook een aanrader.

20. Mooi restaurant, goeie bediening, echter duurde het allemaal wel een beetje aan de lange kant. Verder heeerlijk gegeten, de black angus steak was formidable en alles wat erbij zat was heerlijk vers en goed bereid.

21. Steak tartaar en buikspek als hoofdgerecht waren uitstekend. Verse producten en vriendelijke bediening!

22. Jan Lelieveldt

Prima gelunched met drie personen. Verrassend lekkere terrine vooraf, prima bavette en kaasplankje na. Goede wijn bovendien. Bediening was een prettige mix van terzake kundig en informeel. Ik kom hier graag nog eens terug.

23. Het hoofdgerecht, buikspek met gamba en pastinaak, was subliem! Nagerecht, chocola met peper trifle, werd in een klein jampotten geserveerd wat erg armoedig oogde. De olie met pepervlokjes dreef boven op de chocolademousse. Zag er al niet smakelijk uit. Zo smaakte het dus ook. Veel te duur voor wat je kreeg! Ik heb het na een hap laten staan.
    Het personeel was wel heel vriendelijk. Alleen jammer dat wij na het hoofdgerecht “vergeten” leken waardoor we een paar keer moesten vragen of iemand ons kon helpen. Op onze melding dat we het dessert echt niet lekker vonden werd positief gereageerd door gratis wat anders aan te bieden. Dit past wel bij de allure en ambiance die het restaurant uitstraalt. Wij hebben wel een heerlijke avond gehad maar dat dessert moet snel van de kaart. Verder is La Buvette zeker een aanrader!

24. Mechtilde Laumen

Een aanrader! Fijne omgeving, lekker eten en goede bediening.

25. Lekker ontbijt. Aardig personeel.

26. Willeke Zorg

Wederom geweldig gegeten en een heerlijke middag gehad. Super personeel en de coq au vin is een aanrader! Snel weer terug!

27. Hannie Boom

De ontvangst was heel goed. Het personeel geweldig.
    De lunch gerechten waren voortreffelijk. Zagen er ook heel mooi uit.

We hebben er een paar heerlijke uren beleefd.

28. 6 Personen, proeverij. Het was rustig. Goed kunnen praten aan tafel. Kwaliteit eten buiten kijf, maar serveer alles tegelijk uit.

29. Karin Richards

Een aanrader alles was prima verzorgd.

30. Fijn dat je op deze plek nu ook op vrijdagavond kan aanschuiven om je weekend te beginnen. Heerlijk genoten van het 3-gangen menu van "de chef", vooral de risotto met zeevruchten was heerlijk zacht en romig van smaak en omdat het altijd moeilijk kiezen is uit alle soorten taartjes heeft de chef speciaal een "chefs-grand-dessert" gemaakt zodat we van "alles" hebben kunnen proeven. Het enige jammere was dat de Gruner Veltliner niet was geleverd.

31. De eerste keer bij Buvette en dat werd een lunch. Tafel vooraf gereserveerd en die stond dan ook netjes gereed. De lunch smaakte goed, echt een prima steak tartare en ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk geluncht. Porties zijn ook helemaal oké! Vond de bediening niet uitblinken in vriendelijkheid en attentheid, dat kan echt stukken beter. De inrichting is leuk, sfeer is goed, maar soms wat onpersoonlijk. Als de service naar een wat hoger niveau gaat dan zou dit weleens m'n nieuwe favoriete brasserie kunnen worden.

32. 2 gangen menu van de chef gekozen. Eten was heerlijk en van hoogwaardige kwaliteit, presentatie fantastisch, met een goede service.
    Sfeer was iets minder, maar dat was hoofdzakelijk omdat we op een zeer rustig moment aanwezig waren. Mocht de pret niet drukken. Absoluut een aanrader!

33. We hadden om 8 uur gereserveerd voor het ontbijt (stond op de site en was ook online vanaf 8 uur te reserveren), bleek dat ze pas vanaf 9 uur open gingen en de kok pas om 9 uur kwam. Da's echt suf.

34. Prachtige locatie met een mooie ambiance. Vriendelijk personeel en (niet onbelangrijk) het eten is heerlijk! Ik heb al diverse gerechten van de kaart geprobeerd en deze zijn uitstekend bevallen. Goede smaak en niets uit potjes of blikjes. Men denkt goed na over de kaart, alles is goed op smaak. Uitstekende kwaliteit. Een aanrader, ik kom er dagelijks!

35. Heerlijk geluncht! Een aanrader in Rotterdam!

36. Wat een ballentent.
    Bij La Buvette op zaterdag 5 februari een zeer vreemde ervaring; achteraf het gevoel flink in de maling genomen te zijn. De serveerster komt lachend uit de keuken met de bestelling; het beste bier van de wereld volgens de bediening en ik moest vooral het bezinksel in de fles ook echt opdrinken; ook op het broodje had de kok zijn best gedaan. Blijkbaar kan de serveerster het goed vinden met de kok, maar wat is daar met het eten gebeurd? Het glutenvrije broodje was niet te eten en had een wel heel vreemde smaak. Mij zien ze daar nooit meer.

37. marcvol1@hotmail.com

Leuke typisch Rotterdamse zaak. Verrassend. Gastvrij. Eerlijk en heerlijk. Onze gasten werden snel op hun gemak gesteld met een leuk praatje en heerlijke bijzondere biertjes met (verrassend) oesters!
    We komen snel terug,
    Marc

38. Lekker gegeten, mooi centrale locatie, gezellig druk en geweldige service!

39. I. Groenendaal

Mooie locatie midden in het centrum van Rotterdam, vriendelijk personeel en heerlijk geluncht. We hebben "de proeverij" gegeten. Echt een aanrader!!

40. Roza Decae

Heerlijke gegeten. Top service in een heel mooi pand op een geweldige locatie!

41. Uitstekend gegeten! Mooie locatie in hartje Rotterdam. Stijlvol ingericht en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en de moeite waard.