1. Zeer goed eten. Duidelijke uitleg bij de menukaart, omdat wij niet vaak Indonesisch eten. Het restaurant is boven en de sate bar beneden. Als we weer in Rotterdam zijn gaan we terug!

2. Een echte aanrader! Súper lekker gegeten! We hadden de grote rijsttafel besteld en die was zeker groot! 2 garnalengerechtjes konden zonder probleem geruild worden voor kipgerechtjes.. Nadat we de helft ophadden zaten we erg vol! Maar wat bleek? Je kreeg bakjes om het resterende eten in te doen. We gingen dus naar huis met nog een complete maaltijd voor de volgende dag! De kip was heerlijk gekruid en super mals en het rundvlees was heerlijk! Super mals en geen vieze vetstukjes.. Ook de groentes waren goed op smaak! Inrichting was goed en het personeel erg aardig! Als we weer in Rotterdam komen, dan weten wij waar we gaan eten!

3. Heerlijk gegeten bij Indonesia. Goede producten met een lekkere smaak. De rijsttafel is uitgebreid en smakelijk. Personeel vriendelijk en attent. Inrichting van de zaak is leuk. Zou iets sfeervoller kunnen door de felle lichten iets te dimmen. Een aanrader!