1195660668 95
1202884585 95
1253452006 90
1304019426 79
1419602102 55

1. Het is duidelijk de laatste keer geweest dat ik hier heb gegeten. Chagrijnig personeel. Eten was lauw en smakeloos. Er werd ook bijna niks aangevuld. IJsbakken leeg, chocoladefondue kapot. Hygiëne over het algemeen ver te zoeken. Wat een afknapper!

2. Helaas, geen vriendelijk personeel, eerder stressvol. Geen waar voor je geld (voor type segment restaurant veel te duur). Lauwe gerechten, vlees ligt er risicovol bij en bijvullen van producten is minimaal! Mensen achter wok of gril staan erbij als of het een laatste dag is. Vriendelijkheid, uitstraling, kwaliteit en service ontbreken in dit restaurant. Al met al een negatieve ervaring. Helaas laatste keer hier geweest!

3. Uiteten met mijn zoon van 11 in Rotterdam. Gekeken naar recensies en de gok toch maar genomen.
    Wat een verschrikkelijk slecht restaurant is dit. Personeel zeer onvriendelijk. Bij de wok word je afgesnauwd als je al 10 minuten in de rij staat te wachten omdat er een gebrek aan personeel is. Zeer onvriendelijk. Gewokt gerecht niet gaar. Biefstuk zeer slecht van kwaliteit.
    Kant en klare maaltijden zijn zeer beperkt in aanbod. Bovendien is alles lauw. Daar moet iemand naartoe met een thermometer...
    Kwaliteit zeer matig. Men heeft hier deelgenomen aan de wedstrijd hoe plaats ik zoveel mogelijk tafels op een vierkante meter. Je buurman hijgt in je nek. Mijn zoon wilde graag Slush Puppy, maar deze was defect. Volgens mij al voor langere tijd want er zat gewoon een zwarte aanslag in het reservoir. Koffie slecht en drank aanbod zeer karig.
    Toiletten smerig.
    Prijs/kwaliteit volledig uit het lood.
    Zoek iets verder voor een beter restaurant is mijn advies...

4. Het was gezellig en eten was ook goed

5. Ik vier ieder jaar de verjaardag van mijn kids daar, maar dit was ook de laatste keer. Het valt mij zeer tegen.

6. Best goed. Niet de beste all you can eat ooit, maar voor 55 euro eten en drinken op zaterdagavond in het centrum van Rotterdam vind ik echt niet duur. Het is iets minder dan hun eigen website belooft (de oesterbar heb ik tenminste niet gezien....) maar het is lekker eten. Ook best aparte dingetjes, als krab in de schil en rivierkreeftjes. Wat er ligt is vers en er wordt goed bijgevuld. De sushi is zelfs erg goed, meer vulling dan de meeste andere adressen. Medewerkers erg beleefd en behulpzaam, alles wordt snel opgehaald en als je bij de drankjes een beetje zoekend staat te kijken wordt je meteen geholpen. Grill is goed. Wok is beter dan de meeste anderen, de garnalen in knoflookboter zijn echt super. Desserts ook lekker, goede spekkoek! Wij hebben een prima avond gehad en zijn zeer tevreden. Voor wie moslim is: bepaalde producten zijn halal en ze hebben een halalcertificaat.

7. Alles was goed, maar de prijs vond ik duur.. te duur.

8. Goed eten. Kwaliteit goed. Ik zat garnalen te eten en iemand kwam langs met een bakje water met citroen voor de handen. Zeer attent. Prijs is aan de hoge kant, maar wij komen uit het noorden waar veel dingen goedkoper zijn. Zeker een aanrader!

9. Ik vond het eten wel lekker, maar de prijs veel te duur. Was met m'n vriend en een kind van 8, we hebben meer dan 70 betaald voor alleen eten en drinken zonder alcohol, vind ik erg veel.

10. Ik ben altijd graag en veel naar dit wok restaurant geweest, maar vind dat het nu echt veel te duur is geworden. Voor dit geld kan je overal sushi gaan eten, of ergens een driegangen menu.

De laatste keer was er van alles op en bij navraag werd het gewoon niet aangevuld! Pas na ruim 1 uur toen er een grote groep kwam werd het pas gedaan.

Eerst had je voor bij de soep wat verse kruiden, maar dat wordt tegenwoordig ook niet meer gedaan. Wat kost nou een bosje lente uitjes?

Al bij al kom ik hier niet meer. Jammer hoor, maar er zijn veel andere wok restaurants die goedkoper zijn, vriendelijker personeel hebben en niet elke maand in prijs verhogen.

11. Wat een aanfluiting is Idol's voortaan. Voorheen kon je hier goed eten, ook voor groepen. De ruimte is krap om te zitten. Je hoort je buurman smekken.

Prijs kwaliteit slaat nergens op met het nieuwe concept. Buiten staat een bord wokken bijna 30.- MET DRINKEN. Op die notie naar binnen gegaan. Drinken kun je zelf pakken maar bier en wijn is 1,50 en laten we dat nu drinken op een vrijdagavond voordat we naar het theater gaan. Dus bijna 30,- voor een wok Chinees!

Als je er iets van zegt over het bord buiten lopen ze geïrriteerd weg terwijl je aan het praten bent.
    Pardon... Nooit meer Idols!

12. Jarenlang bezochten we dat wokrestaurant regelmatig. Altijd tevreden over het aanbod en de prijs/kwaliteit verhouding.

Tot ons bezoek van de laatste keer. Het record hoeveel tafels passen er op zo min mogelijk m2 is hier gebroken.

Wat de doodsteek was is dat enkel voor een menu inclusief drankjes gekozen kan worden. Leuk als je alleen cola drinkt maar als je een wijntje of een biertje bij de maaltijd wenst moet hier extra voor betaald worden.

Al met al een prijsverhoging van 35% terwijl het aanbod en de kwaliteit naar beneden gegaan is.

Wij komen hier niet meer.

13. Ik heb wel vaker bij Idol's gegeten, en was daar altijd goed over te spreken. Dus op 1-8-'13 met zn tweetjes daar weer heen geweest. We werden verteld dat ze verbouwing hadden gehad, en dat nu ook de drankjes inclusief waren.
    Helaas is er geen uitgebreid aanbod in drankjes, en de slushpuppies waren zeer chemisch water, ipv een verfrissende lekkernij.
    De kwaliteit van het eten is... niet eens teleurstellend te noemen. Het is bijna dierenmishandeling wat ze met die arme producten doen. De kip en de calamari waren volledig stukgekookt en uitgedroogd, bijna alles (inclusief groenten) was taai en lauw tot koud. Alles was ofwel volledig smakeloos, of het zwom in een viezig sausje met klodders erin. Het verse fruit hebben we maar overgeslagen gezien het stikte van de fruitvliegjes.
    De bediening is over het algemeen snel en vriendelijk, doch bleven er meermalen borden en glazen staan.
    De sfeer is bij Idol's nooit heel gezellig geweest vind ik, ook na de verbouwing is dit niet veranderd. En natuurlijk veel (erg luide) groepen, door de hele ruimte verdeeld waardoor je nergens wat rustiger kunt zitten. Maargoed, dat wist ik vantevoren.

Normaliter ben ik niet zo van de negatieve recensies, maar ik vind het na de verbouwing dusdanig verslechterd, dat ik dit wilde delen. Ik ben vroeger een tevreden klant geweest van Idol's, maar nu zou ik er nooit meer heen gaan. Een magnetronmaaltijd van de buurtsuper geeft mij meer voldoening, voor veel minder geld, en dat is niet de bedoeling van een avondje uit lijkt mij.

14. 9 maart 2013 hier wezen wokken. De tent is net verbouwd (volgens één van de medewerksters). Het ziet er best mooi uit, maar de tafels zijn krap opgesteld. Wij waren met 6 personen en 3 van ons moesten op de bank achter de tafel. Dat betekent dat er altijd iemand uit de bank moet schuiven als de middelste persoon eten wil halen.

Verder: het buffet is uitgebreid, maar veel dingen zijn behoorlijk flauw van smaak! Als je laat wokken proef niet veel saus. De gril is goed, maar een lekker sausje ontbreekt. De kant en klaar gerechten vielen ons ook erg tegen (apart van smaak...) De koude vissalades waren echter wel erg lekker!

Misschien heb ik te vaak gewokt, maar deze wok maakte absoluut geen indruk. Bovendien zijn ze erg duur, omdat ze een all inclusive prijs hanteren! Je moet aardig wat drinken om de prijs eruit te krijgen!

15. Patty Lens

We waren met een groep van ongeveer 14 meiden. Veel van het buffet was koud/lauw. We werden niet geholpen toen we binnen kwamen, moesten zelf de kok aanspreken terwijl we hadden gereserveerd. De receptie zit in een hal waar alles (lampen, tafels ed.) nog ingepakt was met plastic vanwege de heropening. Drankjes moest je zelf pakken uit een koeling. Voor 27,50 pp op een doordeweekse dag vond ik dit heel erg zonde van mijn geld. Niet voor herhaling vatbaar.

16. Esther van Zitteren

Nu al drie keer hier gegeten, wij vinden het een leuk restaurant, mooie inrichting (modern). Het eten is erg lekker veel keuze en de bediening vind ik ook goed, zal vast niet de laatste keer zijn dat we hier naar toe gaan!

17. Wat een slecht restaurant. Personeel kijkt je niet aan en negeert vragen. Bij de vraag of we apart konden betalen eerst ja zeggen en uiteindelijk moeilijk gaan lopen doen. Kortom niet tevreden over de bediening, slechte service. Eten was ok/niet bijzonder. Voor drinken vragen ze de hoofdprijs!

18. Prima service en prima personeel.

Ben er al 9 keer geweest, ze herkennen mij zelfs, wel leuk.

19. Op een rustige doordeweekse dag geweest met een groep van ongeveer 15 mensen. Gezellige sfeer, aardige bediening. Het duurde wel lang voordat we ons voorafje kregen. Zeker voor degenen die geen voorafje hadden besteld, en op de anderen wachtten om te gaan wokken.

Er was gelukkig veel keuze uit vis. Na elke persoon 'waste' de kok de wok even met water, dat vond ik wel fijn. Wat ik echter niet prettig vond, en voorheen ook niet wist, is dat alle wokporties eerst in (hetzelfde...) kokende water worden gehouden voordat ze de pan in gaan. Dat kan een probleem zijn voor Moslims en vegetariërs.

Verder was het eten lekker en er was genoeg. De verspillingsregel vond ik super: als je veel meer opschept dan je kan opeten, krijg je een kleine boete, die naar arme kinderen in Afrika gaat!

20. marushka diels

Het was gezellig.

21. Vaak geweest, toen waren we tevreden.

Met kerst met de hele familie geweest, op mijn aanraden.

Het was te vol, ik kon niet meer op staan omdat er een tafel tussen die van ons en de buurman werd gezet. Familieleden moesten op de hoek van de tafel gaan zitten.

Al het eten was koud en bij de wok moest ik soms 10 minuten wachten.

Echt een grote teleurstelling en dus ook een afrader.

22. Als je voor het eerst binnen komt, lijkt het erg groot en druk en vol. Maar dat is niet zonder reden, want het ís ook erg groot en druk en vol, maar ook ontzettend lekker. Er is veel keuze en een vlotte bediening (ook bij de wok).

Voor mij zeker weer een bezoek waard.

23. Een aanrader! Voor een klein prijsje kun je zoveel eten als je maar wilt en veel variaties!

Gezellig restaurant en het personeel is vriendelijk.

24. Leuk & Gezellig, voor een kleine prijs.

25. een grote eet spektakel je kunt zoveel eten als je wilt en niet duur en top bediening die continu voor je klaar staat

26. Een grote fabriek !!

27. de callafon

Leuk en gezellig ,goeie bediening leuke mensen en evt tijd voor een praatje , wij komen er al jaren en blijven terugkomen verveelt nooit .