Hotspot Hutspot in Rotterdam

5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1. Omdat we een avondje Ahoy aandeden en uit ervaring wisten dat de restaurants in de buurt vol zouden zitten, heb ik via TripAdvisor dit restaurant gevonden dat goede recensies kreeg. Een paar maal geprobeerd te bellen en nadat ik de vermoedelijk eigenaar te pakken had en een enigszins verbaasde reactie kreeg op mijn verzoek was het toch gelukt en kwamen we op een donderdag rond 17:45 met 4 personen aan. Het restaurant ligt midden in een (volks annex achterstand) wijk. De ramen waren volledig beslagen, maar eenmaal binnen was het best fris. We werden echter zeer hartelijk ontvangen en naar onze 'tafel' begeleidt. De meubels leken wel bij elkaar getimmerd. Al snel werd ons duidelijk dat dit een uniek concept is. Alles in dit restaurant straalt goedheid uit. De groenten en kruiden komen (meestal) uit 'eigen' tuin. Het eten is zoveel mogelijk biologisch van aard en je eet wat de pot schaft. Deze avond een heerlijk Courgette soep als voorgerecht. Het hoofdgerecht was gehaktbrood, sperziebonen, kikkererwten en aardappels. Het dessert was een door de eigenaar zelf gemaakte citroentaart. Maar een van de mooiste dingen in dit restaurant is dat de bediening en keukenspullen worden verzorgd door buurtkinderen, die op deze manier leren, bezig zijn en iets heel moois aan het doen zijn. En deze bediening was echt oprecht en allervriendelijkst. Hier kunnen sommige volwassenen nog iets van leren. En voor een prijs per persoon van € 7,00 per persoon is de prijs kwaliteit verhouding enorm positief. En je gaat nog positiever weg als je een etensbon kado geeft ad € 14,00 zodat 2 personen die het van de voedselbank moeten hebben hier kunnen komen eten. Als restaurant gewoon goed eten, als beleving nog beter en met een zeer goed gevoel weg ... best!! Dus moet je bij de Ahoy of in de buurt zijn en je wilt nog ergens eten... mensen dit is het helemaal waard. Je avond krijgt een perfect begin.